Stránka 2 z 5

Napsal: 23. 2. 2006 17.47
od Psanec
Rahwin píše:Pointou je, ze teraz si ako samotar moze dovolit chodit jedine mag, a ze viem o com hovorim... :shades:
Mozno klerik...:)

Klerik taky ne :(( Aspon na prvnich 2 lvl. Na trojce uz pak ano, ale jen pomalu. Jelikoz max na co si muzes troufnout je vlk …. (nema poradnou zbroj.Jinak by mohl jit i na silnejsi samozrejme.)

Napsal: 23. 2. 2006 18.09
od cybermisa
Rahwin píše:Pointou je, ze teraz si ako samotar moze dovolit chodit jedine mag, a ze viem o com hovorim... :shades:
Mozno klerik...:)
No ja bych rekl ze i druid, neni nad to kdyz se k tobe medved prida misto toho aby te zbastil :biggrin:

Napsal: 24. 2. 2006 18.50
od kolja
cybermisa píše:No mne magove moc silni neprijdou, zabije je temer cokoli, mag zacne poradne fungovat az tak lvl 14+ … Jinak co se summonu tyce, rusit je by nebyl dobry napad, sice jsou silni, ale zase je to jediny zpusob, jak povolani se summony mohou v divocine prezit :biggrin:
Sou silný tak, jak je hraješ... Já ho třeba silnýho nechci. Ale třeba na Alh od pátýho lvlu si můžeš dovolit fakt hoodně a od jedenáctýho tě už máloco zastaví (když sem si nepřipravoval třeba odstraň kletbu, odstraň slepotu a podobný kouzla, kerý sem si schválně dával a chtěl používat... ) No 14+, to myslim že dřív začne "fungovat" :smile: (záleží, co znamená fungovat...) Doufám že na 14+ se tady nikdo nedostane :biggrin:

Napsal: 4. 3. 2006 16.17
od Arto
Já byl vždycky fanda kouzla Uvěznění a jeho slabší verze Labyrint z Baldur´s Gate 2. Co takhle ho přihodit sem. Aspoň tu slabší verzi... :bigwink:

Napsal: 13. 5. 2006 13.17
od Arto
Nechtělo se mi zakládat skrz tohle novej topic tak to hodím sem.

Mrkni se Labire semhle, třeba se ti bude něco hodit.

http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ot … il&id=1083

http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ot … il&id=1078

http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ot … ail&id=985

Napsal: 13. 5. 2006 13.33
od cybermisa
kolja píše: Sou silný tak, jak je hraješ... Já ho třeba silnýho nechci. Ale třeba na Alh od pátýho lvlu si můžeš dovolit fakt hoodně a od jedenáctýho tě už máloco zastaví (když sem si nepřipravoval třeba odstraň kletbu, odstraň slepotu a podobný kouzla, kerý sem si schválně dával a chtěl používat... ) No 14+, to myslim že dřív začne "fungovat" :smile: (záleží, co znamená fungovat...) Doufám že na 14+ se tady nikdo nedostane :biggrin:
No, budes se divit, ale myslim, ze na 14+ se tu brzo par postav dostane :biggrin:

Mag potrebuje k tomu, aby fungoval mit kouzla ve slotech, tj cim vic ma kouzel ve slotech tim je magovitejsi a vyuzitelnejsi. Tim "fungovat" jsem myslel, ze mag ma uz k dispozici tolik kouzel, ze kdyz dojde k nestandardni situaci (at uz RP nebo bojova - muzu uvest desitky), tak to nemusi resit stylem "to zvladnu, jen mi dejte chvilku, potrebuju si zameditovat" a restne, ale jednoduse neco zamumla a je to - proste vzdelany a pripraveny mag. Na nizkych levelech se mag stara o to, aby vubec prezil a nesezrala ho kdejaka krysa (resp. nastvany jezevec). Kdyz chces mit pripraveneho maga, ktery jeste umi predvest nejake ty iluzionisticke kousky, tak proste se slotu nedopocitas (o nejakych efektivne vyuzitelnych kouzlech nemuze byt ani rec)… Netvrdim, ze by mel mit mag vic slotu, ale to, co holt zhruba odpovida moji predstave obyc kouzelnika, tak je chlapik v NWN s levelem kouzelnika 14+ :biggrin:

Napsal: 13. 5. 2006 13.34
od Saiko
- barevné ikony znám, spíše je to věc osobní, jak se to komu líbí.

- AFK vlajka. Nešlo by vymyslet něco jiného? Hezký efekt je na Kandelábrii. Pokud ho tam stále mají.

Napsal: 13. 5. 2006 16.30
od labir
Za ikony dík, hodí se, některé z nich jsem neměl.

AFK vlajka ani efekt se používat nebude (i když to není problém). Nezapadá to vůbec do světa - pokud potřebuje hráč AFK (a že potřebuje čas od času každý) tak to jde pěkně vyřešit v rámci RP. Totéž když postava narazí na jinou AFK postavu co na ni nereaguje.

Napsal: 13. 5. 2006 18.38
od Saiko
ještě existují barevné ikony pro povolání. Odkaz, včetně těch na kouzla a featy jsou na fóru Kandelábrie.

Napsal: 13. 5. 2006 22.41
od kolja
cybermisa píše:No, budes se divit, ale myslim, ze na 14+ se tu brzo par postav dostane :biggrin:
Uff eště ž nesleduju ty lvly a je vypnutý challenge rating. Nevědomost je sladká :biggrin:

No, pár "nestandardních" situací mě taky napadá, tam by sloty vážně pomohly :smile: Ale na alhambrii se hranice "fungování" (beru to jako, že ho nezabije cokoliv, co potká) posunula teda pro mě na lvl 5 (lítej vlk - zase ty summoni, že? :smile: ), jinak potom od lvlu 11 přichází archon, kterej teda na alh znamenal hodně. A mít tolik slotů, abych nemusel měnit kouzla, snad nikdy nebudu :biggrin: Ale jinak máš pravdu, od ňáký úrovně se počet slotů zlepšil tak, že sem moh mít dost různejch kouzel a bejt připravenej na dost situací.

No a moje představa čaroděje se s NWN moc neslučuje, teda v jistejch věcech, takže to radši neřešim a sem rád za to, že aspoň něco podobnýho můžu hrát :smile:

Napsal: 4. 6. 2006 15.37
od cybermisa
Mam jen takovy navrh ohledne kouzla STONE SKIN.

Vim, ze uz se to tu projednavalo a doslo se k zaveru, ale porad a stale ve hre narazim na fakt, co to kouzlo vlastne ve skutecnosti dela. Jestli je videt pod stone skin, jestli zastavi dest, jaky je to na dotek, zda se muzu usmivat nebo ne, jestli vazne postava muze vypadat jako socha (jestli kdyz si stoupny do nejake pozy u fontanky, zda me budou ostatni brat jako sochu) a dalsi a dalsi problemy, ktere kazdy hrac vnima jinak a velmi zridka se dojde ke shode …

Bohuzel, stone skin je pro vetsinu kouzlicich povolani takovy zlomovy okamzik ve stylu: muzu jit v noci ven/nemuzu jit v noci ven. Problem nastava, kdyz chci projit potencionalne nebezpecnou lokaci, tak si to kouzlo samozrejme na sebe seslu (resp. postava by bez nej ven nesla), jenze pak jit v nem do mesta nebo do obchodu :no: Ano, mohu ho odkouzlit nebo si odpocinout, jenze s odkouzlenim zmizi i ostatni boosty a to muze byt problem …

A proto: Kdyby bylo hlasovani ohledne zruseni viditelnosti efektu kouzla stone skin, hlasoval bych rozhodne pro zruseni. (Ano, vizualizace slouzi hraci k informaci ohledne vydrze boostu, ale to se da vyhledat v logu,a to celkem dobre - vypis zabira vic radku a "trkne" do :biggrin: )

Byl bych rad, kdyby se hraci vyuzivajici toto kouzlo k memu navrhu nejak vyjadrili (a samozrejme nejen hraci *mrkne na Labira*)

Napsal: 4. 6. 2006 17.12
od labir
No...taky bych ten efekt odebral. Jenže mám bohaté zkušenosti s hraním bitevního mága (čaroděj v první linii s obouručním mečem :bigwink: ) a tam je ten efekt nezbytností. Buď nahradit jimýn informačním efektem nebo nechat tak jak je.

Napsal: 4. 6. 2006 17.19
od cybermisa
Labir píše:No...taky bych ten efekt odebral. Jenže mám bohaté zkušenosti s hraním bitevního mága (čaroděj v první linii s obouručním mečem :bigwink: ) a tam je ten efekt nezbytností. Buď nahradit jimýn informačním efektem nebo nechat tak jak je.
Jsem rozhodne pro nahradu nejakou jinou vychytavkou - nejlepe unikatni ikonkou kouzla (coz asi pujde tezko, nevim). Faktem ale je, ze treba moje postava casteji resi RP/socialni dopad efektu, nez jeho nezbytnost v prvni linii :biggrin: Stone skin je kouzlo predevsim preventivni, vetsinu casu jej chce postava nosit z duvodu "co kdyby" .

Summoni, kterým by neměla vadit voda

Napsal: 5. 6. 2006 0.18
od Magicpoet
Zpomalující efekt vody je super.
Bylo by skvělé, kdyby i vyvolaný krab jako summon mohl do vody a nebyl zpomalen (když nejsou ani ti nepřátelští), je to taková jediná ochrana mága, který se rozhodl hledat mušle dál od pobřeží. Možná jsou i jiní summoni, kterým by voda nevadila, vím například o vydře, nebo i létající by mohli.

Re: Summoni, kterým by neměla vadit voda

Napsal: 5. 6. 2006 9.56
od labir
Magicpoet píše:Zpomalující efekt vody je super.
Bylo by skvělé, kdyby i vyvolaný krab jako summon mohl do vody a nebyl zpomalen (když nejsou ani ti nepřátelští), je to taková jediná ochrana mága, který se rozhodl hledat mušle dál od pobřeží. Možná jsou i jiní summoni, kterým by voda nevadila, vím například o vydře, nebo i létající by mohli.[/b]
Ha, pravda. Já zapomněl upravit summony vzhledem k vodě. Je to bug. Dík za info.

Re: Summoni, kterým by neměla vadit voda

Napsal: 5. 6. 2006 10.32
od cybermisa
Labir píše: Ha, pravda. Já zapomněl upravit summony vzhledem k vodě. Je to bug. Dík za info.
A co kdyztak litajici familiari? :biggrin:

Re: Summoni, kterým by neměla vadit voda

Napsal: 5. 6. 2006 11.08
od labir
cybermisa píše:
Labir píše: Ha, pravda. Já zapomněl upravit summony vzhledem k vodě. Je to bug. Dík za info.
A co kdyztak litajici familiari? :biggrin:
U familiárů a zvířecích společníů jakožto i standardních summonů je to technicky velmi problémové. Jinak by to mít měli.

Ad síla mága

Napsal: 13. 6. 2006 12.48
od Tholdrin
Tsche... mnoho lidí považuje Mágy za přehnané povolání... ale řeknu vám. Hrát Na Arkhalii Mága je hotové PEKLO. Alhambrie je lepší jen o malinko. Můžete mít vybavení +1 kouzla typu ghost visage... a co? Podívá se na vás ošklivě nějaký okolo procházející Ogr, potkáte skupinu krys nebo dva firebeetly, či dokonce (Nedejbože) něakou kočkovitou šelmu... a když nemáte obvzláštní štěstí tak zaklepete a většina celodenního xp lootu získaného například i splněním něakého minikvestíku a veškeré vaše penízky jsou zase v háji... a všechno od začátku. Musím říci, že vydobýt si svých 2500 xp na třetí level (Nad kteroužto úroveň jsem se zatím neprobojoval) mě stálo hrozně moc času a energie... a řeknuvám... občas docela odradí, když jste pořád sama a žádný gentleman se k vám nepřidá a vy mezi prvním a 3 levelem umřete pětadvacetkrát. A když pak vidíte válečníka nebo paladina... který se svou nízkou náročností na Xp běží a... parta krys? Není problém... Ogr? No chvíli se budu muset snažit ale půjde to... Kočka? Muhahahaha...

V takovýchto chvílích si má drahá Aeghwenn připadala poměrně frustrována... že ona... i přes veškerou svou snahu a studia snad nikdy nebude dostatečně schopná aby se vyrovnala některé z těch mlýnků na maso.. při prosazování řádu a zahánění zla do temnot. Dokonce ani to, když ona s pomocí jistého mladého paladina vyhladila jedno doupě zlodějů pašeráků a kdejakých jiných zločinců v Benzoru jí nepomohlo někam výše... a tak se stále potlouká sama světěm, nikdo jí nepomáhá a ona musí kolikrát utíkat, pře rozzuřeným jezevcem nebo psem...

Napsal: 13. 6. 2006 12.55
od labir
Tholdrin píše:
Hezké no, ale nějak mi uniklo jak to souvisí s Equilibrií?

Napsal: 13. 6. 2006 13.34
od Tholdrin
Labir píše:
Tholdrin píše:
Hezké no, ale nějak mi uniklo jak to souvisí s Equilibrií?
Mluvilo se o vyváženosti kouzelníků vůči ostatním - někdo protestoval, že kouzelník už je tak nejsilnější povolání tak proč mu ještě posilujete kouzla. Tak jsem se zde snažil vyjádřit to, že čaroděj sice může být největší drsňák potom... ale, že ze začátku je to největší troska skoro vůbec. Pravda je, že nemám testováno na equilibrisském systému s meditací... ale to je otázkou času a v tomto případě to vzhledem k námitce a jejímu obsahu nebylo relevantní.