Stránka 2 z 4

Napsal: 7. 6. 2007 12.13
od The_Balrog
kolja píše: S návrhama by moh pomoct Balrog? Ten je taky tak nějak výtvarně nadanej... :D
Balrog by pomoct moh, maximalne ovsem ve vyrobe textur. Ovsem pokud by mu nekdo vysvetlil, jak presne to s tema texturama je, jak si je muzu vyzkouset na nejakym modelu a jak to udelat, aby mi nwn exploreri a vieweri nepadaly po minute prace : /

Napsal: 7. 6. 2007 19.13
od Sylmael
Dobre Balrogu, ozvi sa mi na icq a ja ti vysvetlim co a ako s texturami. 337 878 691

Napsal: 10. 6. 2007 9.31
od Taury
Sice to není čelenka, ale co by jste řekli na pásku přes oči? (pro slepé, při únosech, a tak …)

Napsal: 10. 6. 2007 10.26
od Sylmael
Ked budu textury od Balroga tak nieje problem pridat trebars pasky na oci ako maju pirati, alebo okuliare ci satky na usta.

Napsal: 10. 6. 2007 15.23
od Psanec
Když už děláte ty Textury …
Co by jste řekli na to, že by se udělali i jiné ozdoby ?
Třeba lepší sortiment předmětů na záda …

Jako Luk na zádech, štít a meč , štít a sekyra, dvě sekery … atd …

Nevím zdali je na to stejný princip.

Napsal: 10. 6. 2007 15.53
od Sylmael
To uz som davno spravil na Thalii. No ma to hacik, ako vsetko ostatne. :biggrin: Ked sadnes na kona tak to posunie vsetky vizualne efekty niekde dole, lebo tam ma kon tu kost co ma clovek na chrbte. Alebo ked si niekto nasadi 3D plast tak to vyzera otrasne. Tiez je jeden bioware bug s animaciami, ktory v urcity cas zhodi kost co drzi vsetky veci na chrbte smerom do brucha. Sice sa mi ho podarilo ako tak neutralizovat, ale hraci ktory pouzivali override s novymi animaciami alebo niecim podobnym zazili zas zbrane v bruchu.

Napsal: 10. 6. 2007 16.49
od kucik
Nicmene Sylmovy zbrane na zada jsou fakt povedeny a tech stavu kdy to nefunguje je minimum. S moji postavou se mi to jeste nestalo. Hlavne ten system, ze to funguje proste pokazdy kdyz ma hrac zbran v batohu. Takze zadnej predmet navic a castecne to eliminuje, aby u sebe kazdej nosil celej arsenal.

Napsal: 10. 6. 2007 17.07
od Taury
kucik píše:Nicmene Sylmovy zbrane na zada jsou fakt povedeny a tech stavu kdy to nefunguje je minimum. S moji postavou se mi to jeste nestalo. Hlavne ten system, ze to funguje proste pokazdy kdyz ma hrac zbran v batohu. Takze zadnej predmet navic a castecne to eliminuje, aby u sebe kazdej nosil celej arsenal.
Doufám ale že je možné nést jak Luk tak ještě sečnou či bodnou zbraň. (Luk na zádech, ostatní u pasu)

Napsal: 10. 6. 2007 17.26
od kucik
Samozrejme, rapirek u pasu a luk na zadech. Pokud ma postava u sebe hromadu zbrani, tak je proste ovesena jak vanocni stromecek.

Napsal: 10. 6. 2007 17.30
od Sylmael
Samozrejme ze je to mozne.
Obrázek

Napsal: 10. 6. 2007 17.31
od Taury
kucik píše:Samozrejme, rapirek u pasu a luk na zadech. Pokud ma postava u sebe hromadu zbrani, tak je proste ovesena jak vanocni stromecek.
:clover: Hlavně jsem se ptal kvůli tomu, že je možné mít na šatech u pasu pochvy na zbraně. :smile: Ne jenom mít ověšena záda.

Napsal: 10. 6. 2007 17.46
od Sylmael
Je to mozne, no nieje to tam spravene z dovodu ze to pre mna nebolo nejak dolezite. :ermm:

Napsal: 10. 6. 2007 19.19
od The_Balrog
Já se teď vrátil z víkendu mimo, zítra musím kreslit komix, ale od úterka začínám svědomitě makat na texturách.

Pokud se mi povede zprávně zkompilovat .plt soubory, tak dodělávání dalších textur, ať třeba barevných štítů, plášťů se znakem Mithaliru nebo Tirianu nebo nových šatů nebo jánevímcoještě už snad nebude problém.

Hlavní je to rozchodit ve snesitelné podobě - což mi připomnělo... pokud tu je někdo šikovný ve 2D grafice..

Jak můžu ve PS CS2 vybírat kouzelnou hůlkou (nebo jakýmkoliv jiným nástrojem) podle hue? Ona mrcha vybírá jen podle rgb. A já si potřebuju rozsekat texturu podle hue do vrstev. Jak se to dá udělat?

(tohle je momentálně zásadní problém, jediná pořádná překážka ve vývoji textur ; ) )

Napsal: 10. 6. 2007 20.05
od Psanec
Sylmael píše:To uz som davno spravil na Thalii. No ma to hacik, ako vsetko ostatne. :biggrin: Ked sadnes na kona tak to posunie vsetky vizualne efekty niekde dole, lebo tam ma kon tu kost co ma clovek na chrbte. Alebo ked si niekto nasadi 3D plast tak to vyzera otrasne. Tiez je jeden bioware bug s animaciami, ktory v urcity cas zhodi kost co drzi vsetky veci na chrbte smerom do brucha. Sice sa mi ho podarilo ako tak neutralizovat, ale hraci ktory pouzivali override s novymi animaciami alebo niecim podobnym zazili zas zbrane v bruchu.
hm … až je mi líto, že makáš na Thálii :shades:

Napsal: 11. 6. 2007 10.08
od KaTo
kucik píše:Samozrejme, rapirek u pasu a luk na zadech. Pokud ma postava u sebe hromadu zbrani, tak je proste ovesena jak vanocni stromecek.
Jej...teď jsem si představil situaci, kdy jsme vybrali jeden dungeon, jsa low-level, brali jsme, ehm, všecko...Na nás by musel být pohled. Tři meče, dvě sekyry, kyje, dýky atd. atd. atd. :megalol: :megalol:
Brainstorm: Tak mě k napadlo. Když Labir dokázal "systémově definovat" věci, které jsou neukradnutelné, možná by se nechalo "určit", které věci budou takhle viditelné...? Tzn. aby se zamezilo "ověšení" a'la stomeček.
Při představě, že sebou tahám jak cvičný, tak "bojový" meč...no, bych se asi cvičného zbavil. Ale stejně :bigwink: :clover:

Napsal: 11. 6. 2007 10.25
od The_Balrog
Kdysi by tobylo nepredstavitelne, ale ted, kdyz je v bytech hromada obrovskych trezoru.. *-* by se lidi aspon naucili pouyivat batohy a nechavat veci doma ^_^

(edit) ovsem chudaci ti, co svuj byt nemaji : (

: D a nebudou se stavat veci, jako kdyz u svacinky zacne dama ve vecernich satech najednou machat mecem :DDD to me kdysi dostalo ^__^

Napsal: 11. 6. 2007 11.14
od photter
já sem dycky toužil po sandálkách se šněrováním až pod koleno, kdyby ses nudil :megalol: :megalol:

Napsal: 11. 6. 2007 11.22
od The_Balrog
photter píše:já sem dycky toužil po sandálkách se šněrováním až pod koleno, kdyby ses nudil :megalol: :megalol:
jhee, dyk to ja vlastne chci taky!! :D Dik za pripomenuti *-* …

.. az se mi povede udelat nejaka schopna verze jakekoliv nove textury a budu si jisty, ze tu uz pujde jako po masle, asi zalozim topic s navrhy na typy obleceni, co nam v Nwn zatim chybi *-* (me treba chybi kosile *-*)

Napsal: 11. 6. 2007 12.01
od KaTo
The_Balrog píše:topic s navrhy na typy obleceni, co nam v Nwn zatim chybi *-* (me treba chybi kosile *-*)
No tak hned přihodím návrh...
...chybí mi hezké kalhoty/sukně ke Kroužkovkám :bigwink: . Konkrétně u těch stávajích mi přijdou hrozně "obyčejné" kalhoty. Hrozně by se mi líbilo, kdyby se dal skloubit "spodek" ze šatů amazonky (nádhera(!), včetně chráničů holení) a nějaký ze stávajích "vršků" kroužkovek :wub: :innocent: .
No a vůbec nejlepší by bylo, kdyby ta kroužkovka měla "kalhoty" (třeba ty co má Kožená košile (AC 2/6) a k tomu zástěrku jako mají právě Amaznočiny šaty. Přeci jen, běhat v zimě s holýma nohama...tu ne každá bojovnice "fyzicky" snese...
I když viděl jsem, že spousta Hráčů tu má u Postav vlastní šaty, takže když bych ten model našel a dal se do EQ konvertnout, tak očividně není takový problém si nechat příslušný model IC "ušít" u Platnéře...?

Napsal: 11. 6. 2007 12.28
od photter
KaTo píše:

všechno existující de skloubit se vším s několika vyjímkama:
* zbroj bude mít takový AC a váhu, jakou má díl "torso"
* díl "robe" překrejvá ostatní
vlez si do toolu a ničeho se neboj, přestože modelů je omezenej počet, dá se s tim dokázat spousta věcí, někdy stačí změnit barvy a výsledek vypadá úplně jinak
"restricted" barvy (černočerná, zárivě bílá, chrom) překrejvaj texturu, což taky podstatně mění výslednej dojem