Stránka 2 z 3

Napsal: 24. 2. 2006 13.54
od photter
detail, ceduli na zádech nemá ani tak

Napsal: 24. 2. 2006 13.57
od Alcatraz
photter píše:detail, ceduli na zádech nemá ani tak
no, jen bych daval pozor :) kdovi jaky zlociny zpusobils a kdovi, kde vsude tvuj portret visi a kolik lovcu odmen te hleda :) aby za tebou assasini nejezdili pro odmenu i na ostrov vyhnancu :)

Napsal: 24. 2. 2006 14.00
od labir
Alcatraz píše:
photter píše:detail, ceduli na zádech nemá ani tak
no, jen bych daval pozor :) kdovi jaky zlociny zpusobils a kdovi, kde vsude tvuj portret visi a kolik lovcu odmen te hleda :) aby za tebou assasini nejezdili pro odmenu i na ostrov vyhnancu :)
*píše si do seznamu* Cedule na záda...jasně...není problém... :megalol:

Napsal: 24. 2. 2006 14.00
od photter
až bude taková odměna vypsaná, těšim se na ně, zatim neni a v ulicich tirianu sme si před zákonem rovni

Napsal: 24. 2. 2006 14.04
od photter
Labir píše:*píše si do seznamu* Cedule na záda...jasně...není problém... :megalol:
máš to marný, přikreju ji vlasama, mám je do půli stehen (hlava jako Gael :))

Napsal: 24. 2. 2006 14.10
od labir
photter píše:
Labir píše:*píše si do seznamu* Cedule na záda...jasně...není problém... :megalol:
máš to marný, přikreju ji vlasama, mám je do půli stehen (hlava jako Gael :))
Cedule na hruď nebo nápis na čelo to je už jedno...chystané drobné vylepšení zvládne oboje. :shades: *zatváří se děsně tajuplně*

Napsal: 24. 2. 2006 15.36
od mutiny
to bude hukot

Napsal: 24. 2. 2006 17.00
od Jezura
Jestli opravdu chcete, aby měl nějaký obchodník na ceduli otvírací dobu, tak proč mu to prostě IC neřeknete? :bigwink:

Napsal: 24. 2. 2006 18.42
od kolja
Jezura píše:Jestli opravdu chcete, aby měl nějaký obchodník na ceduli otvírací dobu, tak proč mu to prostě IC neřeknete? :bigwink:
Z hlediska tvůrců je podle mě zbytečná práce předělávat všechny cedule, když je otvírací doba jednotná... Nicméně Ježura to tady opět hezky vystih, jak to udělat, když to někdo chce, a nakonec by z toho mohla bejt i zábavná hra.

to photter s spol.: hmm.. Rastora na vás (Enrikesh mu dal kdysi moc hezkou přezdívku)… nebo ňákýho paladina... :biggrin:

A ještě něco k tomu, co napsal Orkim na začátku... Mně se nápad se silnýma monstrama líbí, a moc... Neni pravda že na první úrovni bys měl sám něco zabít, spíš naopak.… A to ostatní.. no co třeba se na ten svět nedívat jako hráč? :bigwink:

Napsal: 24. 2. 2006 20.29
od Orkim
photter píše:nehledě k tomu jak vůbec víš, že bys s tou postavou neměl jít ? má to napsaný na čele ? napřed ji musíš poznat a pak teprve víš, jestli jít nebo nejít a co je zač nepoznáš z klábosení v hospodě ale právě na společný výpravě - třeba se pak rozhodneš, že už s ní nikdy nikam nepudeš ;)
no ja hovorim prave o pripade, ked uz som si s nou pohovoril a z nejakeho dvovodu mi nesedi...
V casti sveta kde hram je nas velmi malo (dufam ze sa to casom zlepsi) a niet moc na vyber s kym sa budem stykat a koho nenavidiet...

Napsal: 24. 2. 2006 20.37
od Orkim
Labir píše:Otevírací doba je jednotná. Od rozednění do soumraku. +/- hodinka podle lagů. Tedy u těch "běžných" obchodů. Na cedule mi to přijde psát dost zbytečné.
Ja by som to tam dal hlavne pre novacikov. Ked som sem prisiel bola noc a noci su tu dlhe ;) Pobehal som cele mesto a okrem knaza a krcmara som mnou nik neprehodil ani slovo. Vbehol som do obchodu, vidim truhlu, otvorim, naberiem vybavu a idem k dveram v nadeji ze zaplatim tomu obrovy so sekerou... Co vam budem hovorit, hned sa na mna oboril, ze som zlodej! Ja co som v zivote nic neukradol!!! Ostal som zmetene stat v otvorenom obchode, nikde nik. Ostal som preslapovat v obchode a cakal som ci sa niekto ukaze. Splabsiu naturu by to mohlo prestat bavit a odlogla by sa skor ako by zistila ako pekne tu je. Keby tam bola tabula s otvaracou dobou, alebo keby bolo zatvorene, neposobilo by to na mna tak cudne...

Napsal: 24. 2. 2006 20.38
od Orkim
Psanec píše:Co jsem vyzjistil tak je to mezi : 7 - 8 rani a mezi 18 - 19 odpoledni.
Takze v podstate ted uz vis oteviracku :shades:
ja ju viem, nejde mi o mna...

Napsal: 24. 2. 2006 20.41
od mutiny
no, ja taky od npccek cekal aspon nejaky zakladni dialogy. je to jak banda hluchonemych tupcu :)

Napsal: 24. 2. 2006 20.44
od Arto
Na ostrově vyvrhelů to ani nevadí, tam se skoro nikdo s nikym nebaví... :smile:

Napsal: 24. 2. 2006 21.41
od photter
já právě v tomhle vidim živnou půdu pro RP hru
myslíš, že si všichni vyvrhelové padaj samou láskou kolem krku ? prd ! některý dostali hned při příjezdu pěknou sodu a počítám, že si to některý budou dobře pamatovat, kdekdo kdekomu nevěří ale prostě když de vo kejhák nebo vo vetřelce do teritoria tak je nouze sjednotí
převeď si to trošku do reálu - buď pudeš na lov s někym, kdo tě jinak dost sere ale přežiješ nebo budeš zásadovej a umřeš na to (hlady) - je to tvoje volba

Napsal: 24. 2. 2006 23.45
od labir
Na každé (nebo většinu) NPC se rozhovory dávat nebudou. EQ je dělaná jako svět interagující především PC-PC, ne PC-NPC. A když chcete tak si můžete s NPC popovídat i bez DM a bez dialogů.

A to že se jde dostat i po zavírací době do krámu je bug, víme o něm, řeší se.

Napsal: 25. 2. 2006 1.58
od photter
to je tak těžký tam NEVLÍZT, když vám dveře napíšou *zavřeno* ?

Napsal: 25. 2. 2006 2.02
od Arto
Prostě to uhrejte jako by se dveře neotevřeli. Nic těžkýho na tom není :smile:

Napsal: 25. 2. 2006 17.38
od Arto
Tak teď prozměnu mi píšou všichni pořád zavřeno. Dveře se otevřou a obchodník tam je. Zatím jenom v elfským městě, jinde sem to ještě nevyzkoušel.

Napsal: 25. 2. 2006 17.50
od Arto
Tak aji v Tirianu...