cybermisa píše:Hele ale rozdil v sile classu, buildu, powerbuilding atd a nasledna sila spawnu to opet neni problem druidske tisici moci, ale nevyvazenosti nwn …
V okamžiku kdy proti sobě stojí dvě kostky (a ty v tišící moci proti sobě stojí), pak souhlasím, že nastupuje NWN "omezený" počet "nízkých" HP druida proti "vysoké" dmg zvířat vs tišení 1x za kolo vs X útoků od X zvířat na "low" druida... V 96% případů druid utiší i několik zvířat najednou, ovšem za mou kariéru jsem už několikrát (ty 4%) zažil, že druid si opakovaně házel 1-5 a "obyčejní" vlci 15-20. Z čehož kouká pro "malého" druida smrt. Pokud vedle druida stojí nařachaná postava tak v "lepším" případě smrt vlků, v horším druida. To že v IC rovině je to přesně opačně - druid se jaksi "musí" vyrovnávat s tím, že selhal a musel být doslova vysekán z tlamy těch "chlupáčků" mi přijde "zbytečné" zpestření.
A asi tak do 1-5 lvl druida o tišení rozhodují i u takto "low" zvířátek jen a jen kostky. Jeho skill s tím nemá "skoro" nic společného. "Velký" druid se už díky kamennce a vyšším počtu HP té 1d20 nějak "postaví". A od desátého už mu stačí jen rychlá myš

.
Mno a pokud už druid potká grizzlyho, tj. vleze do lesa (jak jsi zmiňoval), který ho "spotne", tak druid si ho chytí "Take20" najistotu (která funguje, pokud nebojuje), než aby riskoval, že ho grizzly zabije po prvním kole při velmi nejistém pokusu "probít" se přes jeho vůli "tišením".
labir píše:Chyba. V lesích je NPC spawn nezávislý na tom kdo/kolik/jaký level je v lokaci, maximálně může zapůsobit faktor náhody. Dungeon spawn který k tomuto a dalšímu přihlíží je jak říká název pouze v dungeonech.
Aha. Takže "cizí" buildy v tom nemají co dělat. Holt jen +- spawn v lokaci. Ale že umí TAKY zaškodit, mrška!
P.S.
Chápu, že druidí tišení nemůže být TAK snadné, aby tu případní low lvl druidí lootři nevybírali některé typy dungů, alepokud se v EQ3 bude "lootění" měnit, byl-li důvod zavedení toho 1d20 vs 1d20 tento, šlo by to pro "příští" generace druidů přehodnostit?
Moje odpozorovaná věc (netvrdím že správná - v tišení zvířat proti Vůli zvířete nestojí Vůle druida, ale jen Skill tišení (včetně bonusů z charismy), kdyby se do toho "vzorečku" pro Druida pak přičítala i jeho vůle, hodně by to pak low lvl pomohlo a odpadly by pro "ostatní" postavy jistě zajímavé scénky, kdy druida žere pět vlků, které na něj ti okolo natáhli

, zatímco jemu padá už potřetí na prvním vlkovi 2jka

.
magnumik píše:…
Taky tu nemám přímo druida, ale jen jen postavu "nad levely druida", které jsem velmi rychle včlenil do charakteru "toleranci" k přírodě. Krom toho s jednou druidkou už nějaký ten měsíc žiju a často u ní na monitoru vidím, co to "obnáší".
Ovšem až do okamžiku, než jsem prvně "osobně" kliknul na "drudiskou tišící moc" jsem si neuvědomil, co to je za adrenalín a jak mi přibyde spousta IC "těžko" vysvětlitelných zážitků, které končí výkřiky po tellu: "Tak už to zvíře utiš, furt na mě útočí!" To že pro vás je OOC modrá celá lokace, to bohužel někomu koho právě zabíjí "modrý" medvěd nevysvětlíte.
P.S. Moje nejoblíbenější hláška: "Toto zvíře na tvou snahu nereaguje".