Stránka 2 z 2

Napsal: 20. 10. 2007 10.52
od sciorp
jak už jsem tady psal tak já třeba opasky nepoužíval u žádné z mých postav proto taky jedna zdechla rukou lučištnice ale to je vedlejší, naco pořád potřebujete nějakej systém? Na to aby postavička pořád natahoval ruce před sebe když něco používá?? to je naprd. K tomu toulci pro zrychlení střelby mno nevim myslim že lučištníci, kteří chtějí střílet opravdu rychle si zapichovali šípy do půlkruhu před sebe a bylo to vyřešeno. Nechci rozpoutávat flames jenom mi tahle debata přijde trošku zbytečná. ohledně pláštů třeba u trpaslíků si nedokážu představit, že by byli bez něho to prostě nejde ale nejde přece oto mít ten nejlepší plášt s já nevim jakým bonusem OČ ale jde o to aby se mi ten plášt líbil teda aspon u mě. :smile:

Napsal: 20. 10. 2007 10.55
od cybermisa
George píše: Jen takovej návrh,možná je to nachystáno na pozdější časy,chtěl jsem tím jen naznačit že každá věc je na něco,bohužel nějáká se dá použít jen rp.
Toto je RP server a je to tak schvalne, takze v tomto smeru rozhodne zadnou zmenu necekej, (myslim ted obecne konverzi RP predmetu na predmety s bonusama)

Napsal: 20. 10. 2007 12.37
od photter
Rysan píše:Podle mýho názoru je jednou z největších chyb pravidel AD&D to, že se s levelem zvyšuje útok, ale obrana už NE
to není tak úplně pravda, záleží to hodně na povolání a na jeho stylu boje....zlodějovi, mnichovi a bardovi roste AC s lvlem (pokud je tak postavenej) ale platí za to menším AB a hlavně malou DMG
trošku zjednodušeně se dá říct, že dexový postavě trvá dlouho, než něco umlátí ale díky AC to přežije, páč tolik neschytá
naopak plechovka schytává, ale pobije to rychle, takže přežije taky
EQ je v tomhle trochu rozhozená, protože potvory sou extrémně tuhý, na druhou stranu pro plechovky je tu slušná vejbava zatímco pro dexový bojovníky celkem prd, takže ten rozdíl v AC neni takovej, jak NWN standartně nabízí

Napsal: 20. 10. 2007 12.54
od cybermisa
photter píše:
Rysan píše:Podle mýho názoru je jednou z největších chyb pravidel AD&D to, že se s levelem zvyšuje útok, ale obrana už NE
to není tak úplně pravda, záleží to hodně na povolání a na jeho stylu boje....zlodějovi, mnichovi a bardovi roste AC s lvlem (pokud je tak postavenej) ale platí za to menším AB a hlavně malou DMG
trošku zjednodušeně se dá říct, že dexový postavě trvá dlouho, než něco umlátí ale díky AC to přežije, páč tolik neschytá
naopak plechovka schytává, ale pobije to rychle, takže přežije taky
EQ je v tomhle trochu rozhozená, protože potvory sou extrémně tuhý, na druhou stranu pro plechovky je tu slušná vejbava zatímco pro dexový bojovníky celkem prd, takže ten rozdíl v AC neni takovej, jak NWN standartně nabízí
Plechovka v plne zbroji s vylepsenou expertizou ustoji opravdu temer vsechno. Photter ma pravdu, ze dexteritni postavy se na EQ museji chopit spise luku. Netusim, jak jsou na tom ale mnisi ….

Napsal: 20. 10. 2007 13.34
od kucik
Mnichum trochu chybej jejich spesl hadriky, ale vzhledem k tomu ze ani dexovy postavy nemaji svoje oblibene itemy, tak je to IMO docela vyrovnany.