Stránka 2 z 4
Napsal: 12. 11. 2007 14.50
od George
Ale tak … to se da docela pekne zahrat...nevim jak se lisi trpaslici decko od ostatnich..snad nema vousy ne? :P
takze je to celkem jedno.
Napsal: 12. 11. 2007 14.51
od Akira
labir píše:Modely trpasličích dětí nejsou k dispozici.
a co jezevci? ti by se dali určitě použít...v podstatě jsou si strašně podobní

Napsal: 12. 11. 2007 15.45
od sciorp
Akira píše:labir píše:Modely trpasličích dětí nejsou k dispozici.
a co jezevci? ti by se dali určitě použít...v podstatě jsou si strašně podobní

HELE ESLI TI POTKAM TAK SE TI NĚČO STANE PÁČ SA MI TED NARODIL SYNEK
// JE TO UŽ TROCHU OT ale přijde mi trochu hloupý běhat jako trpaslík s panenkou v ruce když bych chtěl tak to zahraju v** ale ten model by se šiknul a kdyby šlo že by třeba běhal za mnou no jéjé to by byla paráda ale nevim jestli by šlo ho třeba zavřít v pronajatym domě aby se mi po loadscreenu zase nešoupnul ke mě jako je to u summonu
Napsal: 12. 11. 2007 16.00
od Akira
myslím, že si ještě počkáš, než za tebou bude běhat....aspon pár let..teda pokud nedospívá stejně rychle jako výše zmiňovaní savci

Napsal: 12. 11. 2007 16.09
od sciorp
no a myslim že se potkáme velice brzo
Napsal: 25. 3. 2008 18.45
od George
Ehm...mám takovej nápad...docela se mi líbí a myslím že by se mohl líbit i někomu jinýmu.
Jde o to, že by místo standartního vybírání přítelíčků/společníků by se tamovali.….
Podle mě by to vypadalo líp a bylo by to i zábavnější.
Lepší než to jak je to teď...já jakožto zkušenej druid (

) sem nikdy neviděl na desce draka/plívníka/či co já vím co... ale spousta postav (třeba i na prvním lvlu) ho má.
Podle mě by bylo lepší kdyby kouzelníci/zaklínači začínali s (obyčejnou) kočkou/myší/žábou/netopýrem atd.
A druidi/hraničáři s psem/kočkou/atd.…
A s přibývajícíma zkušenostma by měli šanci na "lepší" společníky...
Jestli to jde vůbec udělat systémem.

Napsal: 25. 3. 2008 19.05
od Taury
George píše:Ehm...mám takovej nápad...docela se mi líbí a myslím že by se mohl líbit i někomu jinýmu.
Jde o to, že by místo standartního vybírání přítelíčků/společníků by se tamovali.….
Podle mě by to vypadalo líp a bylo by to i zábavnější.
Lepší než to jak je to teď...já jakožto zkušenej druid (

) sem nikdy neviděl na desce draka/plívníka/či co já vím co... ale spousta postav (třeba i na prvním lvlu) ho má.
Podle mě by bylo lepší kdyby kouzelníci/zaklínači začínali s (obyčejnou) kočkou/myší/žábou/netopýrem atd.
A druidi/hraničáři s psem/kočkou/atd.…
A s přibývajícíma zkušenostma by měli šanci na "lepší" společníky...
Jestli to jde vůbec udělat systémem.

Vše se dá nějak odůvodnit. Většina postav není z desky. Můžou mít přítelíčka ze své sféry. Nebo ho získali nějak jinak. Ale je to dobrý nápad. Akorát nevím jak by se to omezilo. Při přestupu by to asi musel hlídat nějaký skript.
Napsal: 25. 3. 2008 19.07
od George
S tou jinou sférou apod... samozřejmě by tu pořát byla možnost říct si DM.
Stejně jako podrasa apod...možnost tu je.
Tak teď du pryč, tak se omlouvám že nebudu odpovídat.
Napsal: 25. 3. 2008 20.03
od Ghost
Pěkný systém zvířecích společníků mají na ALFA, klasický NWN systém tam je vyřazený, místo toho hraničáři a druidi dostanou item - píšťalku, která po použití přivolá podle tabulky pravděpodobnosti výskytu v oblasti zvíře (ledního medvěda na poušti nenajdeš, zato v podzemí si můžeš ochočit podzemní ještěrku...), které pak má charakter za společníka. Zvíře může přes item dočasně nebo trvale (aby si mohl najít jiné) propustit. Myslím, že tam byla i určitá pravděpodobnost, že společník nebude char následovat do lokace, kde se přirozeně nevyskytuje. Nemám absolutně tušení, jak obtížný je něco takovýho naskriptovat, tak mě kdyžtak ignorujte
Napsal: 25. 3. 2008 21.28
od George
Ghost píše:Pěkný systém zvířecích společníků mají na ALFA, klasický NWN systém tam je vyřazený, místo toho hraničáři a druidi dostanou item - píšťalku, která po použití přivolá podle tabulky pravděpodobnosti výskytu v oblasti zvíře (ledního medvěda na poušti nenajdeš, zato v podzemí si můžeš ochočit podzemní ještěrku...), které pak má charakter za společníka. Zvíře může přes item dočasně nebo trvale (aby si mohl najít jiné) propustit. Myslím, že tam byla i určitá pravděpodobnost, že společník nebude char následovat do lokace, kde se přirozeně nevyskytuje. Nemám absolutně tušení, jak obtížný je něco takovýho naskriptovat, tak mě kdyžtak ignorujte
Na ALFA?co je alfa?
Ale aspoň víme, že by ten systém asi šel vytvořit.

Napsal: 25. 3. 2008 22.10
od Bas
A co by dostali trpaslici jako je Govan a jemu podobni při svým.…"vzrůstu do šířky"

tříprsťáka nebo co?

Napsal: 25. 3. 2008 22.15
od George
Bas píše:A co by dostali trpaslici jako je Govan a jemu podobni při svým.…"vzrůstu do šířky"

tříprsťáka nebo co?

Eh cože? tady nejde o velikost

….ty nic nedostaneš! :D ty nejsi ani dr00d ani hraničář ani čaroděj ani zaklínač.
Napsal: 25. 3. 2008 22.27
od Wendigo
anurin píše:Trpasličí děti jsou v lokaci kam nikdo nesmí, páč takové obludy nikdo nikdy neviděl a pro dobro postavy a dobré spaní hráče ani neuvidí. Docela se divím že trpasličí ,,Dámy´´ plnovous nemají též

Jak nemaj, co si to dovolujes, samozrejme ze maj! Trpaslice bez vousu je ostudou rasy.
Napsal: 26. 3. 2008 7.58
od George

Ehm...prosím aspoň maličké vyjádření k tématu by neškodilo...aspoň názor.Díky
Jen ještě vymyslet jak by to bylo u zaklínačů a čarodějů?Ti nemaj něco jako porozumění zvířatům.Znalosti? asi ne :) nevím.Poraďte někdo kdo třeba hraje za čaroděje bo zaklínače.
Napsal: 26. 3. 2008 10.46
od Wendigo
No podle me je to kravina protoze vetsina charu si pritelicka privedla z domovsky sfery takze by to bylo jen pro ty co sou z desky a GM by s tim meli tunu prace nejdriv to udelat a pak davat kazdymu druhymu vyjimku.
Napsal: 26. 3. 2008 11.52
od Eolwyn
George mel ais doopravdy na mysli ze maji vsichni z domovske sfery draka:) Vsechny sfery jsou prece plne draku ze Georgi:D
Napsal: 26. 3. 2008 12.20
od cybermisa
Domnivam se, ze velmi pravdepodobne se toto menit nebude. Uz ted je na vyber nadstandardne vetsi mnozstvi familiaru/animal companionu. Vyvoj s levelem je pokud vim implementovan automaticko ve vyvoji pritelicka, ktereho lze navic pri level upu menit. Jako navrh mi to prijde zbytecne vzhledem k pomeru usili/prinos …
Napsal: 26. 3. 2008 13.02
od Psanec
cybermisa píše:Domnivam se, ze velmi pravdepodobne se toto menit nebude. Uz ted je na vyber nadstandardne vetsi mnozstvi familiaru/animal companionu. Vyvoj s levelem je pokud vim implementovan automaticko ve vyvoji pritelicka, ktereho lze navic pri level upu menit. Jako navrh mi to prijde zbytecne vzhledem k pomeru usili/prinos …
Souhlasím …..
Napsal: 26. 3. 2008 13.28
od George
Psanec píše:cybermisa píše:Domnivam se, ze velmi pravdepodobne se toto menit nebude. Uz ted je na vyber nadstandardne vetsi mnozstvi familiaru/animal companionu. Vyvoj s levelem je pokud vim implementovan automaticko ve vyvoji pritelicka, ktereho lze navic pri level upu menit. Jako navrh mi to prijde zbytecne vzhledem k pomeru usili/prinos …
Souhlasím …..

škoda....tak...zkuste si to ještě projít hlavou,prosím.
Napsal: 26. 3. 2008 14.22
od Wendigo
Dracek neni drak, je to jen takova chytrejsi jesterka a popravde mnohem proflaknutejsi u magu co klasicky hrat neumi je tzv. "panter typ" protoze vypada mnohem vic "drsne" ale znam i maga co ma pantera hraje dobre, znam jednoho co ma dracka a hraje otresne, jde o to ze inteligentni familiary jako jsou pixie a dracci si berou ti kteri za ne chteji chrat primo zatimco kocky, pavouky, mysi a tak dale si berou ty kterym staci ze s pritelickem jednou za den neco zahvezdickuji jak zviratko zere nebo se necha drbat na brise. To je kazdeho vec tak at si kazdy vezme co chce, jak k tomu dotycnemu pritelickovi prisel ma kazdy lepsi hrac vymyslene a dovede to vysvetlit a nerekne vam "no to sem tamhle nasel draka"…