photter píše:pleteš se, ukrytí zloděje i SDčka je jedno a to samý, akorát SDčko to umí i když ne něj koukáš a zloděj to má umět, když ne něj nekoukáš
je to takzvanej autofollow bug a je o něm napsáno na našich i cizích i bioware forech tolik, že je mi až trapný to tady opakovat
kdybys hrál NWN před SoU, věděl bys přesně jak krásně to fungovalo
bohužel bioware, aby mohlo implementovat nesmyslně pojatý SDčko, úplně rozesralo rogue...co naděláš
Myslim ze jsi me naprosto spatne pochopil :) Ja jsem psal: "Zlodeji (myslim class rogue) nemaji schopnost dokonale nezjistitelne neviditelnosti a neumi jen tak zmizet z oci jako treba SD." Coz znamena:
(1) Zlodeji jsou detekovatelni napr pomoci pachovych stop nebo stop jako otisku bot - doporucuji hrat vic hodin za zlodeje s dobrym DM … tj., nemaji dokonale nezjistitelnou neviditelnost …
(2) Psal jsem snad, ze schovani zlodeje a SD je neco jineho? Jen jsem napsal, ze zlodej, ktery neni SD, neumi "jen tak zmizet z oci" …
AD AF Bug - Moc dobre vim o co se jedna, ale AF bug vznika nejcasteji pri seslani neviditelnosti/vypiti lektvaru neviditelnosti popr. pouziti HIPSu, kdy potvory toto ignoruji … Schovavani se za kopcem (nebo za jinou prekazkou) nema zarucovat zmizeni potvore pred nosem. (Zduraznuji vyraz "pred nosem", coz se tyka vetsiny pripadu, kdy pronasledovany i pronasledujici bezi stejnou rychlosti par kroku za sebou)
NWN sem hral co vyslo, vim jak zlodej fungoval pred datadiskama Osobne si myslim, ze nejvetsi chyba byla davat HIPS na prvni lvl SD …
