Stránka 2 z 2
Napsal: 21. 11. 2008 3.13
od Fantalas
tesim se az to vyzkousim.

diky
Napsal: 10. 2. 2009 13.32
od Roma
Pokud někomu vadila "pocuchaná" perspektiva a to že může odzoomovat tak daleko, že vidí jen tmu a že se mu občas kamera koukne do země při cuknutí myškou, tak zkuste novou verzi
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ot … il&id=1358
Sice to ještě není to co bych si představoval, ale … /.-)
Napsal: 10. 2. 2009 13.47
od Braenn
Zeptám se, možná ve špatném topicu, ale: po stáhnutí tvé kamery jsem si ve hře všimla, že v některých lokacích - většině lokací - jakoby nahoře nad hlavou postavy chybí vyříznutý obdélník oblohy. Je vyplněný jen šedou nebo modrošedou barvou podle denní doby. V praxi to vypadá, jako by postava stála ve velké krabici bez víka.
Vzhledem k tomu že si nepamatuji, jestli s předchozí kamerou šlo hledět tak vysoko, tak netuším zda je to "normální" nebo mám někde poškozený override. Hru to neruší, obvykle si toho ani nevšimnu, ale jakmile zamířím kameru trochu nahoru je to nepřehlédnutelné a u screenu to i omezuje.
Má to (může to mít) nějakou souvislost s tou kamerou?
Napsal: 10. 2. 2009 13.55
od Ghost
Já myslím, že to tak bylo vždycky, akorát se předtím nedala kamera tak natočit
Napsal: 10. 2. 2009 13.57
od Roma
Tak je to odjakživa, prostě protože se nedalo kamero koukat nahoru, tak nikdo "oblohu nedělá"
Naše postavičky totiž žijí v krabicích od bot, kterým někdo zahodil víka.
Napsal: 10. 2. 2009 14.07
od Braenn
A sakra:)
dík za odpověd
Napsal: 10. 2. 2009 16.33
od allekoo
a to a mi zdala ta aroma nejaka povedoma
P.S.
Nemate niekto to stratene víko ? Možno to je ten dovod prečo tolko prší.