Stránka 2 z 3
Napsal: 20. 3. 2006 13.40
od Alcatraz
Stejne jako ma kazdy Zezlo vyuky :)
Napsal: 20. 3. 2006 21.58
od OneIceOne
Alcatraz píše:Stejne jako ma kazdy Zezlo vyuky :)
žezlo výuky jsem použil sám na sebe a to byla sranda

Napsal: 21. 3. 2006 10.20
od Talmarin
Jen me napadlo .. zavislost uspesnosti napr. ryzovani, hledani na mnozstvi svetla (denni dobe).
Trochu me pripada divne, jak nekdo v noci v uplne tme ryzuje a neco vubec nachazi

Napsal: 21. 3. 2006 10.31
od labir
Talmarin píše:Jen me napadlo .. zavislost uspesnosti napr. ryzovani, hledani na mnozstvi svetla (denni dobe).
Trochu me pripada divne, jak nekdo v noci v uplne tme ryzuje a neco vubec nachazi

Zajímavý nápad, ale těžko proveditelný. Lze detekovat den/noc, lze detekovat tilesetové osvětlení, ale osvětlení placeablové a kouzly detekovat nelze.
Tohle bych opět nechal na kultuře hráčů - notoričtí hledači si můžou na sebe zakouzlit Světlo, nebo si případně mohou najmout někoho kdo jim bude svítit. A máme najednou další místo pro výdělky...třeba i v procentech z nálezu

Napsal: 21. 3. 2006 13.01
od photter
NAJMOUT ? ….jak zastaralá metoda.… *zašklebí se*
Napsal: 21. 3. 2006 13.29
od Alcatraz
photter píše:NAJMOUT ? ….jak zastaralá metoda.… *zašklebí se*
ve skutecnosti je to novejsi metoda. Otroctvi je to zastarale... *pousmeje se*
Napsal: 21. 3. 2006 13.40
od photter
myslíš ?

Napsal: 22. 3. 2006 12.00
od Arto
Ve hře je hafo plodů, ale chybí mi tam angrešt, šel by dodělat pls? Thx

Napsal: 22. 3. 2006 12.06
od Arto
Pár nových nápadů bych měl:
- Keř s lískovýma oříškama
- Choroše
- Prašivka co po špatném utrhnutí foukne prach do ksichtu a hráč je na chvíli omámen
- A co třeba trhání květin v přírodě? Ony sou celkem drahý na trhu tak si je raději každej utrhne ne?
- Trhání plodů ze stromů
Napsal: 22. 3. 2006 12.54
od labir
Arto píše:Pár nových nápadů bych měl:
- Keř s lískovýma oříškama
- Choroše
- Prašivka co po špatném utrhnutí foukne prach do ksichtu a hráč je na chvíli omámen
- A co třeba trhání květin v přírodě? Ony sou celkem drahý na trhu tak si je raději každej utrhne ne?
- Trhání plodů ze stromů
*Angrešt...kouknu do haků ale myslím že tam něco takového je.
*Lískové oříšky a ořechy vůbec - dobrý nápad
*Choroše? Co s nima? Pálit? Choroš je safra tvrdá věc, by si na tom vylámal zuby i ork.
*Prašivka? To se mi nezdá.
*S květinami a bylinkami se počítá, ale prostě zatím nerostou.
*Trhání plobů ze stromů už je.
Napsal: 22. 3. 2006 16.56
od Arto
Brambory se dají jenom koupit nebo i vykopat a upéct?
Vinohrady budou?
Sbírání šneků.
Vybírání hnízd + sbírání slepičích vajíček na farmách (v noci a tak)
Sběr melounů
Rýžové plantáže
Možná si teď ťukáte na čelo že mám blbý nápady, ale sem si jistej že nejeden z hráčů by si zašel pro dobrej zralej melounek nebo hrozny...

Napsal: 12. 5. 2006 21.17
od Alcatraz
drobne vylepseni, slo by kdyz kliknu na resource misto hlasky *musis chvili pockat* resetovat timer a zacit znova? :)
Napsal: 12. 5. 2006 21.51
od labir
Alcatraz píše:drobne vylepseni, slo by kdyz kliknu na resource misto hlasky *musis chvili pockat* resetovat timer a zacit znova? :)
Ne, to se měnit nebude. Resetovat timer nejde - je spuštěný delay skript a ten jde zastavit jen zničením toho na čem běží.
Za nápady dík.
Napsal: 27. 5. 2006 1.45
od cybermisa
Nebylo by mozne nejak vymyslet ryzoviste tak, aby nesly vytezit? Pripadne aby se obnovovali driv nez 1x den RT? Docela je smutne, kdyz hraci muzou hrat jen odpoledne/vecer, kdyz je vetsina ryzovist uz vytezena

To pak je to spis o tom, kdo driv logne ….

Napsal: 27. 5. 2006 14.54
od kolja
cybermisa píše:Nebylo by mozne nejak vymyslet ryzoviste tak, aby nesly vytezit? Pripadne aby se obnovovali driv nez 1x den RT? Docela je smutne, kdyz hraci muzou hrat jen odpoledne/vecer, kdyz je vetsina ryzovist uz vytezena

To pak je to spis o tom, kdo driv logne ….

On je obnoví až restart? Já myslel, že se doplňujou průběžně jako bedny...
A to aby nešly vytěžit néé

Stačilo jak to bylo dřív, to šly vytěžit a stejně to bylo neskutečný...
A co postupný obnovování? Jako že by se to zaplňovalo, kámen za hodinu nebo tak, až do plnýho počtu. A tak, aby se samozřejmě nevyplatilo tam čekat... Ale to by asi nešlo...
Napsal: 27. 5. 2006 17.44
od labir
kolja píše:…
Šlo by to, ale chvilku to bude trvat. A na harwestery co jen ždímou surovinové zdroje mám také teď políčeno. Takže bacha bacha.
Napsal: 27. 5. 2006 17.58
od labir
Hmm, takže mi to trvalo 11 min...od zítřka se drahokamy naplavují pomalu s časem.
Napsal: 7. 6. 2006 17.39
od Tom
Nešlo by zrušit zařazení krumpáče mezi smrtící zbraně a nastavit ho jako nářadí. Lopata a vidle takové zařazení mají a vidle jsou přeci stejně smrtící jako krumpáč

Byla by alespoň větší pestrost u těžby … už je přeci na Eq dost těch … hmm jak to nazvat … vodních rýpadel ?

Napsal: 7. 6. 2006 18.23
od labir
Tom píše:Nešlo by zrušit zařazení krumpáče mezi smrtící zbraně a nastavit ho jako nářadí. Lopata a vidle takové zařazení mají a vidle jsou přeci stejně smrtící jako krumpáč

Byla by alespoň větší pestrost u těžby … už je přeci na Eq dost těch … hmm jak to nazvat … vodních rýpadel ?

Tohle je nastavením haků. Takže ne.
Napsal: 7. 6. 2006 20.53
od kolja
Labir píše:Tohle je nastavením haků. Takže ne.
S timhle sem měl problém už na alh při jendom hráčskym Q. Nakonec sme potřebovali vykopat mrtvolu a když sme po dlooouhý době našli krumpáč nebo rejč nebo co to bylo, nikdo to za boha nemoh vzít do hnáty.
Zdá se vám tahle myšlenka logická/nelogická? Rozšíření?