Labir píše: …
No, k tomu ignorování efektů, samozřejmě to de, ale nejlepší je pro mě když to prostě nevidim ten efekt

Jinak souhlasim až na:
Phantasamal killer - zrušil bych efekt, i když neni špatnej, bez nějto podle mě bude působivější, podobný prstíku

A když ho mam igonorovat a de zrušit, proč ho nezrušít?
Stoneskiny a premonition - bohužel když neje udělat ta někde zmiňovaná stavová hůlka, tak je asi potřeba je nechat. já osobně jsem se orientoval u tohohle spíš podle výpisu, kde mi to psalo, kolik bodíků eště zbejvá, protože na Alh to občas dělalo dost hrůzy (efekt popřípadě ikonka mizel když kouzlo trvalo nebo hůř, efekt zůstal ale nic mě nechránilo...) Takže se to z výpisu vysledovat dá, kolik vám zbejvá bodů a já osobně bych byl pro zrušení obou efektů s tim že si to musíme hlídat ve výpisu, což je náročnější a někomu to zase nebude vyhovovat... Tak nevim

Sem pro zrušení ale.
Greater sanctuary - tohle kouzlo je fakt strašák. Na Alh sem se na něj těšil, sle když sem zjistil, že si dělá co chce, tak sem byl dost naštvanej. Postava se má stát "nehmotnou a žádná jiná bytost jí nemůže detekovat" (nijak, ani TS). Přitom to takhle fungovalo jen na nepřátelský NPCčka. PC neutrální mě viděli, ale nemohli provést žádnou akci (šlo to s využitím dalšího bugu...), když sem nastavil hostile, tak sem občas zmizel (občas ne) a když si nakouzlili TS tak mě to odhalilo, ale zase nemohli utočit ani kouzlit... Krom toho to fungovalo jen občas, jindy se to tvářilo jako že kouzlo tam je, ale nebylo, jako bych ho neměl... Jestli tohle pude spravit, aby to chodilo jak má, tak supr

(testoval sem to v multíku ve vlastnim modulu při PvP a chodilo podle popisu, tyhle věci to dělalo jen na alh, kdo ví, jak se to chová tady...).
Wail of banshee - zase "efektní", jako zabiják, ale mnohem víc by se mi líbilo kdyby vypadalo takhle: Kvíl lítice - Vydáš strašlivý výkřik, jenž zabije tvory, kteří ho slyší (kromě tebe). Nejdříve jsou ovlivněni tvorové, kteří jsou nejblíže výchozímu bodu kouzla. V NWN je to holt jinak než v DnD. Je to jen jak by se mi to líbilo, nechal bych tam ten zvuk ale, ten je fajn
A jedna OT poznámka ke kouzlům typu wail, weird, firebrand... proč to musí zabíjet jen nepřátele? Wail slyší všichni, weird zase všichni vidí... nejradši bych kdyby to zmasakrovalo všecko včetně družiny
A poslední věc - neuvažovali ste o kouzlech typu energy buffer a podobný? Jejich efekty se mi totiž taky nelíbí. no já vim, moje představa je holt nakouzlení který neni vidět
