Stránka 2 z 4
Napsal: 18. 5. 2006 11.43
od photter
postih na hide při votvírání bedny
pricipiálně s tim souhlasim ale mám dojem, že je to dost tvrdý, -20 na 20 vteřin se mi zdá hodně
na otervření bedny potřebuju jednu ruku, nic víc a 20 vteřin je 3 a 1/3 kola, když vemu, co se za tu dobu dá stihnout věcí...
Napsal: 18. 5. 2006 12.16
od kolja
-20 se mi taky zdá hodně...
Hide specialisty na vyššim lvl to sice moc pálit nebude, když jim eště dalších 20 bodíků zbyde.
Ale když má někdo hide do 20 (a 20 je už hooodně), tak to znamená automatický objevení pro všechny kolem :( A jelikož do tý 20 resp 30 je většina postav, tak je to jako vykopnutí z hidu pro většinu postav :(
Napsal: 18. 5. 2006 12.30
od cybermisa
kolja píše:-20 se mi taky zdá hodně...
Hide specialisty na vyššim lvl to sice moc pálit nebude, když jim eště dalších 20 bodíků zbyde.
Ale když má někdo hide do 20 (a 20 je už hooodně), tak to znamená automatický objevení pro všechny kolem :( A jelikož do tý 20 resp 30 je většina postav, tak je to jako vykopnutí z hidu pro většinu postav :(
No, nevim, muj druid na 9 levelu ma HIDE docela dost pres 20 a to jsem do toho nedal ani jeden skillpoint

Napsal: 18. 5. 2006 13.14
od labir
-20 je dost, bylo to nastavené s tím, že pro postavy na nižších a středních levelech je to téměř prakticky objevení. Protože jinak by se to minulo účinkem. Takhle to nutí hledat hráče stínových vybíračů jiná řešení. A že existují.
Nastavení i koresponduje s tím že to NPC hlídače pokladu by vážně muselo být buď úplně slepé/hluché nebo blbé, aby veškerou svou pozornost neupřelo na skřípavě se otevírající bednu vedle něj. Jakou asi má zloděj (cokoliv v hidu) co stojí před tou bednou pak šanci, že nebude objeven? Velmi malou pokud není opravdu hodně velký profík.
Nastavit pozornost u bestie na konkrétní oblast dost dobře nejde, takže je to dělané snížením skrývání u původce. Tedy to snížení -20 má vlastně dvě části, cca -7 za otevření a tím způsobené projevy a cca -13 OOC postih za upřenou pozornost okolostojících NPC. Zvýšení všímavosti/naslouchání NPC tohle řešit nejde - pak by měli šanci spotnout i někoho úplně jiného než kdo otevírá truhlu.
Měnit se to nebude.
Napsal: 18. 5. 2006 16.36
od photter
je to obvyklej konflikt logika vs hratelnost, já kdybych hlídal bednu, nejspíš bych si na ni sed
nech -20 ale uber čas, co ?
Napsal: 18. 5. 2006 16.51
od labir
photter píše:je to obvyklej konflikt logika vs hratelnost, já kdybych hlídal bednu, nejspíš bych si na ni sed
nech -20 ale uber čas, co ?
20 sec je akorát, to je sotva na 3 hody, s lagama na 2

Napsal: 18. 5. 2006 17.35
od Jezura
Souhlasil bych s Labirem. 20 sekund sice možná není úplně realistické, ale dává to šanci, aby si toho mohli všimnout a zareagovat i PC. A na to je to tak akorát.
Napsal: 18. 5. 2006 19.56
od kolja
Labir píše:20 sec je akorát, to je sotva na 3 hody, s lagama na 2

Já myslel, že každý kolo házej jen ušouni. Takhle tě spotnou hned po votevření a jak seš spotlej, tak je putna, jak dlouho to trvá (a když tě nespotnou, tak je to taky jedno, jestli neházej každý kolo, ne?). Leda bys byl teda SD. Hmm a nebo se snažil skrejt útěkem a jedině přechodem do lokace. Nebo kuli PC?
No, ideální by bylo, kdyby to trvalo po dobu otevření bedny a hrabání se v ní, ale to evidentně nejde provést (jinak si myslim, že bys to tak udělal Labire ne?).
Napsal: 18. 5. 2006 21.44
od labir
kolja píše:…
No, ideální by bylo, kdyby to trvalo po dobu otevření bedny a hrabání se v ní, ale to evidentně nejde provést (jinak si myslim, že bys to tak udělal Labire ne?).
Jde to tak udělat technicky, ale se dvěma ale:
1. V případě lagu při zavření truhly se ten negativní efekt nemusí sundat
2. Musel bych dohledat VŠECHNY poklady ve VŠECH dungeonech a nastavit je ručně
Zůstane to tak jak to je.
Napsal: 24. 5. 2006 16.33
od photter
familiar pseudodragon má true seeing ? a bude mít ?

Napsal: 24. 5. 2006 23.17
od cybermisa
Proc by bytost classu Dragon nemela mit True Seeing?
Napsal: 25. 5. 2006 0.06
od labir
Dráček má TS. Zůstane to tak.
Napsal: 25. 5. 2006 8.05
od cybermisa
Ja bych jen chtel poznamenat, ze dracek sice TS ma, ale postava nevidi nic a nemuze drackova TS vyuzivat k nicemu jinemu, nez ze o bytosti v hidu/invisu vi ….
Napsal: 25. 5. 2006 9.59
od labir
cybermisa píše:Ja bych jen chtel poznamenat, ze dracek sice TS ma, ale postava nevidi nic a nemuze drackova TS vyuzivat k nicemu jinemu, nez ze o bytosti v hidu/invisu vi ….
Noo...když má TS dráček, tak ho má v podstatě i postava - dráček začiřiká, najde koho potřebuje, kousne do prázdna, zasyčí atd... V noci jsem nad tím přemýšlel a naprosté TS na dráčkovi je svým způsobem disbalancující - dává TS i 1 úrovňové postavě. Mám pár nápadů jak tohle řešit.
Napsal: 25. 5. 2006 10.01
od kolja
Labir píše:Noo...když má TS dráček, tak ho má v podstatě i postava - dráček začiřiká, najde koho potřebuje, kousne do prázdna, zasyčí atd... V noci jsem nad tím přemýšlel a naprosté TS na dráčkovi je svým způsobem disbalancující - dává TS i 1 úrovňové postavě. Mám pár nápadů jak tohle řešit.
Zrušit dráčka... pixinu.. panterovi vzík sneak... Doufam že už léčení krmenim uprostřed boje a ani vůbec nejde..

Napsal: 25. 5. 2006 10.38
od labir
kolja píše:…
Léčit krmením nejde vůbec. Ale přítelíčci se až tak brutálně omezovat nebudou. Spíš jim zkusím dát jiné ability (nosení malých věcí atd...). Snad to půjde.
Napsal: 25. 5. 2006 13.57
od cybermisa
Labir píše:cybermisa píše:Ja bych jen chtel poznamenat, ze dracek sice TS ma, ale postava nevidi nic a nemuze drackova TS vyuzivat k nicemu jinemu, nez ze o bytosti v hidu/invisu vi ….
Noo...když má TS dráček, tak ho má v podstatě i postava - dráček začiřiká, najde koho potřebuje, kousne do prázdna, zasyčí atd... V noci jsem nad tím přemýšlel a naprosté TS na dráčkovi je svým způsobem disbalancující - dává TS i 1 úrovňové postavě. Mám pár nápadů jak tohle řešit.
Disbalancujici? Proc? Proc rouci, mravenci a krabi vidi postavu v invisu a v hidu a draci by nemeli? Ano, mas pravdu, postavu odhalis, ale jakmile prepnes zpet do postavy, tak ti dotycny zase zmizi a nemuzes udelat nic, nemuzes zautocit, nemuzes na nej seslat kouzlo proste nic, vidi ho jen a jen ten dracek … Jedine co muzes, je ho s drackem kousnout a to neni nejlepsi zpusob, jak ho zviditelnit. Krom toho dodavam, ze dracek ma daleko mensi dohled nez postavy a neni mozne do nej stale prepinat a rozhlizet se a v CvC uz vubec neni mozne - nechat postavu bez kontroly a prohlizet si okoli coby dracek je celkem risk. Zkuste si to a uvidite.
BTW co jineho ten dracek vlastne umi krome toho TS? Davat tlamickou za 1-4 zraneni a jednou denne si fouknout smesne slaboucky dech, kteremu se vysmivaji i zombici a to maji houby reflexy.
Napsal: 25. 5. 2006 14.00
od Alcatraz
cybermisa píše:…
no, ale je to dracek :)
Napsal: 25. 5. 2006 14.09
od cybermisa
Omezovat familiary? Proc?
Je dobre si uvedomit, co dela class classem. predevsim to jsou skilly, kouzla a featy. Ano featy a skilly. Kolik ma wizard class skillu? Jake ma wizard featy?
Popravde, wizard dostane do zacatku featy dva a to psani svitku (ktere je na EQ znemozneno, takze feat na nic) a familiar. Doporucuji kouknout se na to, jake a kolik featu ma treba mnich, ranger atd … nechci si nejak stezovat, ze by byli kouzelnici slabi, ale proc jim brat to malo co maji?
Zakazovat dracka, pixie a pantera? Omezovat je? Proc? Budiz, je smutny videt, jak ma kazdy druhy wizard pantera, ale co, mne se panter jako zvire taky libi a je mi ze vsech zvirat, co jsou k dispozici, nejsympatictejsi. Tohle zakazovani a omezovani fakt neni reseni. Zakazete jedno a pak zjistite, ze takovy IMP ma treba: imunitu na mind kouzla/efekty, imunitu na jed, damage redukci, poison damage on hit, regeneraci +2, AC vyssi nez treba panter, ze umi neviditelnost a vubec taky by se mel zakazat, coz?
Napsal: 25. 5. 2006 14.27
od labir
Není řečeno že se přítelíčci nějak omezí. Možná ano možná ne, ještě jsem se nerozhodl nad konečnou podobou (rozhodně ale přibudou další). Problém je v tom, že pixina supluje kapesního zloděje (a je lepší než on), panter supluje summona, atd... Takže čaroděj s pixií nepotřebuje zloděje, nepotřebuje ani bojovníka, nepotřebuje prakticky nic a stačí si pěkně sám. A to nechci - a tak nějak směřuji k tomu že třeba pixina by měla umět otevírat zámky a dávat pryč pasti atd, ale ne tak dobře, dráček by měl mít TS, ale ne tak dobré, panter by měl mít sneak ale ne tak dobrý, atd...
Mág nemá featy z toho důvodu že má kouzla. Ty jsou jeho stežejním bodem ne featy. Ostatní kouzlící povolání kromě mága/zaklínače nemají zdaleka tolik kouzel a tak mají místo toho nějaké featy navíc. Výjimkou jsou druidi, ale ty zase mají různé restrikce vzhledem k přírodě, nenošení kovových věcí atd.. Nekouzlící povolání mají místo kouzel featy.