Stránka 2 z 3
Napsal: 22. 10. 2010 9.15
od Nalk
Jen upřesním - nevím jak se stínovýma, ale pokud je postava ve fázi "mrtev" a může sejít dolů, tak pokud máte dostatek času, tak nemusíte mít ani bod ve zlodějském skillu a můžete ji obírat a obírat. Sem tam se to sice nepovede, ale pár věcí vytáhnete zcela určitě.… a u stínových by přece stačilo, pak dát té postavě ještě jednu ránu a pokračovat dál.
Napsal: 22. 10. 2010 9.26
od zuzuPD
The_Balrog píše:Otázkou je, zda systém umožňuje obchod u postavy v bezvědomí
Ano, umožňuje, pokud se vypne odpor.
Osobně jedna z mých postav byla okradena tímto způsobem a líbilo se mi to mnohem více, než kdyby mě tam ufeatovali. Většina zlodějů hledá co je zajímá (např. lektvary, knihy, léky etc..), neukradnou něco co by postava neměla mít (např. hromada čajů aby bylo možné čaj *uvařit* v lese na ohništi) a navíc nechají postavě hloupůstky (např. korbel, spacák, často i zbroj, která se blbě krade...).
Jenom útočník musí mít důvěru v hráče postavy napadeného, aby si ten neschovával některé věci. A nebo DM kolem...
Napsal: 22. 10. 2010 9.27
od cybermisa
Nalk píše:Jen upřesním - nevím jak se stínovýma, ale pokud je postava ve fázi "mrtev" a může sejít dolů, tak pokud máte dostatek času, tak nemusíte mít ani bod ve zlodějském skillu a můžete ji obírat a obírat. Sem tam se to sice nepovede, ale pár věcí vytáhnete zcela určitě.… a u stínových by přece stačilo, pak dát té postavě ještě jednu ránu a pokračovat dál.
Presne tak, systemove to pravdepodobne lze takto do nekonecna delat.
Napsal: 22. 10. 2010 9.32
od Pavel Urban
The_Balrog píše:….
Okrádání - souhlasím.
Obchodvat by myslím mělo jít, dokud v cestě nestojí nastavený odpor. Bohužel jsou ale takoví vykukové, kteří nepřiznají co všechno mají u sebe.
Já osobně postavu s NPC o věci oberu, pokud je pro to důvod (např. medvěd nikoho šacovat nebude ale bandité se na oběť vrhnou a nenechají postavě ani drahé spodky).
Napsal: 22. 10. 2010 9.45
od Skurkaa
OT: V tom případě ale bys měl u hráču připustit to aby mohli okrást banditu o všechny věci. Tudíž odcházeli od nich s 50 kopíma a nevím 70 scimitarama + ty jejich kutny.
Napsal: 22. 10. 2010 9.47
od cybermisa
Skurkaa píše:OT: V tom případě ale bys měl u hráču připustit to aby mohli okrást banditu o všechny věci. Tudíž odcházeli od nich s 50 kopíma a nevím 70 scimitarama + ty jejich kutny.
Systemove to nelze, pouze v pritomnosti DM.
Napsal: 22. 10. 2010 9.48
od Skurkaa
cybermisa píše:Skurkaa píše:OT: V tom případě ale bys měl u hráču připustit to aby mohli okrást banditu o všechny věci. Tudíž odcházeli od nich s 50 kopíma a nevím 70 scimitarama + ty jejich kutny.
Systemove to nelze, pouze v pritomnosti DM.
To bylo také k tomu pavlovému příspěvku.
Napsal: 22. 10. 2010 12.05
od Nalk
Vyvedeno do extrému se tu může ustálit podobný systém jako na Ultimě (mám jen z doslechu), kdy defakto po určité době je pro vás základní příjem peněz jen obírání jiných hráčů.. necháte je vyčistit dung a pak je oberete o to co najdou - když uvážíme poměry EQ, která není tak masivní a k něčemu se propracovat celkem trvá, tak i když je zde RP korektnost, tak to zcela (s prominutím) kurví herní prožitek. Proto jsou taky u stínového boje ty omezení, že jde přímo tím systémem vybrat jen měšec, nebo ne?
Napsal: 22. 10. 2010 12.12
od The_Balrog
Já bych to zase tak dramaticky neviděl. Tak se tu objevil nějaký krutý loupežník. Svět na něj může reagovat, postavy na něj mohou začít reagovat – a rozčeří se tím ty nudné vody rutiny, kdy obvykle víte, co v které lokaci můžete čekat.
Pokud všechno probíhá korektně a ničeho se nezneužívá (ať už systémů nebo hry druhého), je to dobře.
Napsal: 22. 10. 2010 12.30
od Ghost
Ony postavy reagují, ale loupežník ne a ne umřít :)
Napsal: 22. 10. 2010 12.36
od KaTo
EDIT Naylun: Smazáno pro porušení pravidel fora.
Napsal: 22. 10. 2010 13.24
od cybermisa
Nalk píše:Vyvedeno do extrému se tu může ustálit podobný systém jako na Ultimě (mám jen z doslechu), kdy defakto po určité době je pro vás základní příjem peněz jen obírání jiných hráčů.. necháte je vyčistit dung a pak je oberete o to co najdou - když uvážíme poměry EQ, která není tak masivní a k něčemu se propracovat celkem trvá, tak i když je zde RP korektnost, tak to zcela (s prominutím) kurví herní prožitek. Proto jsou taky u stínového boje ty omezení, že jde přímo tím systémem vybrat jen měšec, nebo ne?
Tohle, co popisujes, je PvP, to je na EQ prisne zakazano a PK jsou tvrde eliminovani uz v zarodku - ono jich nastesti nikdy moc nebylo.
Napsal: 22. 10. 2010 16.01
od anurin
Pao, já se neodlogl ze hry, jako ty. Pověz mi, kolikrát mi kdo zabil postavu? Že o tom máš takový přehled? Řekni mi, kolik permek jsem způsobil a kolik si jich vynutil. Chci to jmenovitě, když už tu hlásáš takové nesmyslné kraviny a nepravdy. Kolika postavám jsem vybral inventář. Když někoho přepadnu, sem tam si něco vemu, ale nikdy né celý inv. Naposledy jsem ukradl meč a helmu. Namísto abych vybral inventář. Nejdřív si zjisti pravdu a nepodávej zde své lživé poznatky. To je ode mě asi vše k této debatě.
Edit: X krát jsem přišel s postavou o celej inv, x krát jsem někomu daroval artefakty a dost zlata.… a vy tu fnukáte kvůli pár mincím, které vám někdo ukradne. Myslím si, že je lepší někoho okrást třeba o 10 zlatých, místo abys ho zabil.

Napsal: 22. 10. 2010 16.17
od Nalk
cybermisa píše:Nalk píše:Vyvedeno do extrému se tu může ustálit podobný systém jako na Ultimě (mám jen z doslechu), kdy defakto po určité době je pro vás základní příjem peněz jen obírání jiných hráčů.. necháte je vyčistit dung a pak je oberete o to co najdou - když uvážíme poměry EQ, která není tak masivní a k něčemu se propracovat celkem trvá, tak i když je zde RP korektnost, tak to zcela (s prominutím) kurví herní prožitek. Proto jsou taky u stínového boje ty omezení, že jde přímo tím systémem vybrat jen měšec, nebo ne?
Tohle, co popisujes, je PvP, to je na EQ prisne zakazano a PK jsou tvrde eliminovani uz v zarodku - ono jich nastesti nikdy moc nebylo.
To je ultima.. jenže.. mumlej si něco o Hargudech a Bhaalech, jen sleduješ lidi, zjistíš, že někam jde nějaká skupinka a pak si na někoho počíháš?
Napsal: 22. 10. 2010 17.13
od kokosak
EDIT Naylun: Smazáno pro porušení pravidel fora.
Napsal: 22. 10. 2010 17.55
od Akruo
No, takže dotaz:
Je možné tedy v případě zabití někoho ve stínovém módu, ho potom nejen okrást o "zlaté", ale poté "oškubat" i o zbytek?
..já totiž chápu zloděje/vrahy apod., ale zase .. ne vždy to "oběti" zrovna zvýší chuŤ do hry..
Napsal: 22. 10. 2010 19.14
od cybermisa
Akruo píše:No, takže dotaz:
Je možné tedy v případě zabití někoho ve stínovém módu, ho potom nejen okrást o "zlaté", ale poté "oškubat" i o zbytek?
..já totiž chápu zloděje/vrahy apod., ale zase .. ne vždy to "oběti" zrovna zvýší chuŤ do hry..
Jak bylo jiz receno, resi se to na nyni DM foru.
Napsal: 22. 10. 2010 19.21
od zdech
Pavel Urban píše:
Okrádání - souhlasím.
Obchodvat by myslím mělo jít, dokud v cestě nestojí nastavený odpor. Bohužel jsou ale takoví vykukové, kteří nepřiznají co všechno mají u sebe.
Obchodovat ve stínové smrti lze, jen je třeba mít rozumného okrádaného. Jediné co se mi nepovedlo bylo nechat si "otočit" výzbroj a výstroj nesenou postavou ve chvíli "smrti". Předměty nejdou shodit ani do inventáře ani přesunout do obchodovacího okna dřív, než se "zabitý" může zvednout (případné přezbrojení přes quick slot nereaguje).
Co se obírání (skoro)mrtvol týče, v určitých IC "mantinelech" je podle mě vpořádku. To že takové okradení může člověku pokazit den je sice pravda, ale která negativní událost tenhle potenciál postrádá? Když už je EQ zakletá onou HCRP zkratkou, stálo by za to, kdyby si její obyvatelé uvodomovali, že sem tam se může dění ubírat mimo jejich režii i těmi nepříjemnějšími cestami.
Kdybych už měl anurinovi něco vyčítat, rozhodně by nešlo o jeho přístup k banditismu, ten má (alespoň dle mých zkušeností) dostatečně rozumný.
Napsal: 22. 10. 2010 20.34
od Aefar
Sám jsem si jednou nedávno zažil okradení (a okradli mě NPC řízené DM), přišel o předměty v řádu platinek a jeden velmi vzácný předmět... A ještě blbě umřel. Ale vždyť o nic nejde. Je to hra... a narazili jste na banditu.
Pokud někdo umřel permanentně proto, že měl runu CvC permky, a vadí mu to, příště by si ji vzít neměl. Ta runa dává body za to, že vaše postava jednou pravděpodobně umře definitivně.
Pokud jde o ty inventáře, je to o rozumné dohodě.
Pokud se nedohodnete a cítíte se neprávem poškozeni, obraťte se na DM, jak psal CM, oni oprávněnosti vašich stížností posoudí.
Napsal: 22. 10. 2010 23.27
od Akruo
cybermisa píše:Akruo píše:No, takže dotaz:
Je možné tedy v případě zabití někoho ve stínovém módu, ho potom nejen okrást o "zlaté", ale poté "oškubat" i o zbytek?
..já totiž chápu zloděje/vrahy apod., ale zase .. ne vždy to "oběti" zrovna zvýší chuŤ do hry..
Jak bylo jiz receno, resi se to na nyni DM foru.
Dobře, skvělé. Takové věci jsou nejlépe pěkně pevně dány, někde napsány...