Napsal: 17. 7. 2009 12.06
Prosím tě..Nachjuamifiči píše:Třeba budu postiženej a nepovedenej experiment nějakyho nekromanta. Přicestuju z daleka až k vám ve snaze najít nějaký lék či způsob, jak ze sebe ,,něco" udělat...
Ne.…
Prosím tě..Nachjuamifiči píše:Třeba budu postiženej a nepovedenej experiment nějakyho nekromanta. Přicestuju z daleka až k vám ve snaze najít nějaký lék či způsob, jak ze sebe ,,něco" udělat...
Ber to jako narychlo splácany něcoThe_Balrog píše:Prosím tě..Nachjuamifiči píše:Třeba budu postiženej a nepovedenej experiment nějakyho nekromanta. Přicestuju z daleka až k vám ve snaze najít nějaký lék či způsob, jak ze sebe ,,něco" udělat...
Ne.…
A kdyz uz neco zajimavyho vymyslis, tak to nepis sem, ale nech to na IC odhalení ve hře!Nachjuamifiči píše:Ber to jako narychlo splácany něcoThe_Balrog píše:Prosím tě..Nachjuamifiči píše:Třeba budu postiženej a nepovedenej experiment nějakyho nekromanta. Přicestuju z daleka až k vám ve snaze najít nějaký lék či způsob, jak ze sebe ,,něco" udělat...
Ne.…
Ale ano, prosímtě, ANO *brousí si svůj Holy Avenger*The_Balrog píše:Prosím tě..Nachjuamifiči píše:Třeba budu postiženej a nepovedenej experiment nějakyho nekromanta. Přicestuju z daleka až k vám ve snaze najít nějaký lék či způsob, jak ze sebe ,,něco" udělat...
Ne.…
Tak už víš proč sem narychlo splácal něco?hoodedskull píše:A kdyz uz neco zajimavyho vymyslis, tak to nepis sem, ale nech to na IC odhalení ve hře!Nachjuamifiči píše:Ber to jako narychlo splácany něcoThe_Balrog píše: Prosím tě..
Ne.…
Mi připomíná experta co přišel do hospody, sedl si a začal vykládat na celé okolí, že je vlastně upírhoodedskull píše:A kdyz uz neco zajimavyho vymyslis, tak to nepis sem, ale nech to na IC odhalení ve hře!
Ten předmět nemusíš mít vybavený. Skript na něj navážeš už tím, že ho vyhledáváš podle tagu - proto tag musí být přesně "xpgiver" bez úvozovek.Nachjuamifiči píše: Tak nic. Předmět tam je ale bez účinku. Udělal sem vše jaks napsal.…
-Předmět má být v inventáři, nebo se tim musím vybavit?
-A má přidělovat permanentně XP, i když třeba prodávám?
-Když sem vyvtořil nový xpgiver (prsten např.) nepřidělím mu ve vlastnostech žádny odkazy na tento skript nebo nějaky zvláštní nastavení?
Kód: Vybrat vše
void main()
{
object oPC=GetFirstPC();
int nCounterXP=GetLocalInt(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")),"counter_XP")+1;
if(nCounterXP==1 && GetIsObjectValid(oPC)==TRUE)
{
GiveXPToCreature(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")),100);
nCounterXP=0;
oPC=GetNextPC();
}
SetLocalInt(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")), "counter_XP", nCounterXP);
}
Právě já to zkoušel jenom přes SP, hráče nemám teď k dispozici Ale mělo by to jet i v SP, ne? Ok, vyzkouším druhou variantu. Ještě mi bylo doporučeno změnit ve vlastnostech modulu koeficient násobku přidělovaných XP, ale nemůžu ho tam nějak najít. Toolset mám v češtině.darmian píše:….Nachjuamifiči píše: Tak nic. Předmět tam je ale bez účinku. Udělal sem vše jaks napsal.…
-Předmět má být v inventáři, nebo se tim musím vybavit?
-A má přidělovat permanentně XP, i když třeba prodávám?
-Když sem vyvtořil nový xpgiver (prsten např.) nepřidělím mu ve vlastnostech žádny odkazy na tento skript nebo nějaky zvláštní nastavení?
A ulož to jako třeba "skript_xp". Pamatuj ale, že jestliže hrajete kampaň, tak ta má asi milion modulů, takže tenhle postup musíš udělat v každém z těch modulů. Moduly kampaně by v Heartbeatu nic mít neměli... A co se týče těch předmětů, tak samozřejmě rozdat jenom v počáteční lokaci...
BTW: tenhle skript je jiný,než ten první. Ale nechápu, proč ti to nefungovalo. Ten skript je v pořádku, akorát, že to vyhledalo jenom prvního s tímhle předmětem a pak mu to dávalo XP - nemám server, tak si to řádně nemůžu ověřit na vícero lidech, leda na sobě a to jaksi pro multiplayer není úplně ideálně, ale tohle by fungovat mohlo.
Kód: Vybrat vše
void main() // -> tady může být i něco jiného, než void main. Třeba HeartBeat() atp., ale to neřeš.
{
.
.
.
nějaký skript
.
.
.
object oPC=GetFirstPC();
int nCounterXP=GetLocalInt(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")),"counter_XP")+1;
if(nCounterXP==1 && GetIsObjectValid(oPC)==TRUE)
{
GiveXPToCreature(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")),100);
nCounterXP=0;
oPC=GetNextPC();
}
SetLocalInt(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")), "counter_XP", nCounterXP);
}
Kód: Vybrat vše
void main()
{
if (GetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2MainPlotActive") > 0)
{
SetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2MainPlotActive",GetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2MainPlotActive") - 1);
}
if (GetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2MainPlotDelay") > 1)
{
SetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2MainPlotDelay",GetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2MainPlotDelay") - 1);
}
else if (GetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2MainPlotDelay") == 1)
{
if (GetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2Q6MainPlot") < 4)
{
SetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2Q6MainPlot",4);
}
}
int nCounterXP=GetLocalInt(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")),"counter_XP")+1;
if(nCounterXP==1)
{
GiveXPToCreature(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")),100);
nCounterXP=0;
}
SetLocalInt(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")), "counter_XP", nCounterXP);
}
Kód: Vybrat vše
void main()
{
if (GetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2MainPlotActive") > 0)
{
SetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2MainPlotActive",GetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2MainPlotActive") - 1);
}
if (GetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2MainPlotDelay") > 1)
{
SetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2MainPlotDelay",GetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2MainPlotDelay") - 1);
}
else if (GetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2MainPlotDelay") == 1)
{
if (GetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2Q6MainPlot") < 4)
{
SetLocalInt(GetModule(),"NW_G_M2Q6MainPlot",4);
}
}
object oPC=GetFirstPC();
int nCounterXP=GetLocalInt(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")),"counter_XP")+1;
if(nCounterXP==1 && GetIsObjectValid(oPC)==TRUE)
{
GiveXPToCreature(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")),100);
nCounterXP=0;
oPC=GetNextPC();
}
SetLocalInt(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")), "counter_XP", nCounterXP);
}
...jojo, to pak jednoho potkají Dx (občas i) killy a rady, ať si najdeš nějaké hráčské uskupení .Sethiel píše:Já jsem jen chtěl říct, aby ses nedivil, že pak budeš sám, pokud budeš hrát něco takovýho. A hrát na online serveru sám je podle mě pěkná pruda. Nejkrásnější věci jdou právě z toho, že hraješ s ostatními … což si jako nemrtvý nedokážu představit.
Řekl bych, že tohle začátečníci nevnímají (já to taky nevnímal, chtěl jsem si na začátku udělat nějakou drsňáckou postavu) … ale samotářské postavy to nemají jednoduché. Ať už jsou sami z přesvědčení, nebo jim nic jiného nezbývá.