Stránka 2 z 3

Napsal: 17. 3. 2006 17.27
od cybermisa
IxTremist píše:
Psanec píše:Ja sem tu proto abych se taky občas bavil a tvořil přiběhy, ne proto abych si hrál na policajta
Bohuzel, je to smutne, ale bez toho policajtovani to vazne nejde :ermm:

Napsal: 17. 3. 2006 17.35
od Danseur
Uz jsem to videl i v Hag Hargolu ve sluji. To uz je fakt drzost, kdyz tam jsou vsude kose. Darebactvi, vandalstvi !!
Jak nekoho nacapam, ze hazo maso po zemi dostane bez varovani vychovnou nunchakmi pres zada. Ve jmenu Gharmy !

Napsal: 17. 3. 2006 20.01
od labir
Jde to udělat...položíte item na zem...zapíše se do něj kdo ho položil...a jak to DM uvidí tak si přečte kdo to tam hodil a dotyčný se může těšit na postih. Dělám to nerad, ale asi nebude vážně zbytí.

Viz. viewtopic.php?p=3184#3184

Napsal: 17. 3. 2006 20.08
od slupka
to tam spis udelejte uklizece, ktery tu plochu bude prochazet a kdyz najde neco na zemi, tak to sebere. a v prirode kdyby to delaly zvirata, tak se v nich muze najit zajimavej loot :haha:

Napsal: 17. 3. 2006 20.13
od labir
Uklízecí skript nebude - např. by to znemožnilo předání výkupného v přírodě. Tj. postava přijde dá na zem na domluvené místo věci/zlato, odejde a přijde jiná a vezme to.

Napsal: 17. 3. 2006 21.19
od photter
Labir píše:Uklízecí skript nebude - např. by to znemožnilo předání výkupného v přírodě. Tj. postava přijde dá na zem na domluvené místo věci/zlato, odejde a přijde jiná a vezme to.
:yes:

Napsal: 17. 3. 2006 21.24
od Ethernity
Myslim, že drtivou většinu ohozených předmětů tvoří syrové maso. To se ale do inventáře "vnutí" samo od sebe a hráč s tim nic neudělá. Přitom lovec ulovivší vlka má IR volbu co z něj si sebou vezme ….
Maso bych nechal jako loot vlka, ne jako automatický pick up item při akci stahování. Pokud se nelíbí že by z vlka pak zůstaly pozůstatky s lootem, tak bych je nechall mizet stejně rychle jako mrtvoly.

Napsal: 17. 3. 2006 21.57
od labir
ethernity píše:Myslim, že drtivou většinu ohozených předmětů tvoří syrové maso. To se ale do inventáře "vnutí" samo od sebe a hráč s tim nic neudělá. Přitom lovec ulovivší vlka má IR volbu co z něj si sebou vezme ….
Maso bych nechal jako loot vlka, ne jako automatický pick up item při akci stahování. Pokud se nelíbí že by z vlka pak zůstaly pozůstatky s lootem, tak bych je nechall mizet stejně rychle jako mrtvoly.
Tam je ovšem problém v rozlišení co může mizet a co už ne. A takový minoritní problém v tom, že se nejprv můžeš kouknout do invu třeba medvěda, vzít maso a pak už ho díky enginu hry prostě nestáhneš.

Napsal: 17. 3. 2006 22.14
od Alcatraz
Labir píše: Tam je ovšem problém v rozlišení co může mizet a co už ne. A takový minoritní problém v tom, že se nejprv můžeš kouknout do invu třeba medvěda, vzít maso a pak už ho díky enginu hry prostě nestáhneš.
na druhou stranu vzit si z medveda maso je jednodussi nez nepotrhanou a neposkozenou kuzi.

Napsal: 17. 3. 2006 22.31
od slupka
Alcatraz píše: na druhou stranu vzit si z medveda maso je jednodussi nez nepotrhanou a neposkozenou kuzi.
a nezablesenou :haha:

Napsal: 17. 3. 2006 22.36
od Talmarin
Alcatraz píše: na druhou stranu vzit si z medveda maso je jednodussi nez nepotrhanou a neposkozenou kuzi.
Je pravda, ze je mira uspesnosti pri stahovani zvirat velmi vysoka … tedy znicil uz nekdo pri stahovani kuzi?

Napsal: 17. 3. 2006 22.58
od Arto
Zničit kůže jde a to dobře. Myslím že to závisí na DEX ne?

Napsal: 18. 3. 2006 0.43
od Ethernity
Kdyz "sebereš" medvědovi maso, tak už z kůže moc nezbyde. A když bys byl moc šikovnej a kůži část zachoval, tak by se to dalo snad zanedbat. Ale s tim mizenim je to horší no.

Kůži sem snad eště nikdy nezničil a dex mam vysokou, takže asi to tim bude.

Napsal: 18. 3. 2006 12.57
od Lord Xeen
Nesel by udelat nejaky item, ktery pri pouziti nabidne zakopat (odstranit z inventare) nasledujici:

1) vsechno maso krome opeceneho
2) vsechno neprodejne maso
3) vsechno spalene maso
4-?) vsechno maso druhu, tj. jezevec, jelen, kanec, atd.

Momentalne jde nechtene maso snist, ale neni to zrovna RP snist na posezeni tunu syroveho masa... :smile:

Napsal: 18. 3. 2006 13.13
od Psanec
To uz by bylo lepsi nez to takto rozdelovat, dat moznost at hrac vybere pokliknutim co chce zahrabat.
Nejen ze by to ulehcilo programovani,ale tez serveru.
Jinac na zahrabani by muysel mit dotycnej aspon nuz,aby diru mel cim hloubit

Napsal: 18. 3. 2006 13.15
od Alcatraz
Psanec píše:To uz by bylo lepsi nez to takto rozdelovat, dat moznost at hrac vybere pokliknutim co chce zahrabat.
Nejen ze by to ulehcilo programovani,ale tez serveru.
Jinac na zahrabani by muysel mit dotycnej aspon nuz,aby diru mel cim hloubit
nozem nevim, ale je normalne prodejna lopata.

Napsal: 18. 3. 2006 13.16
od Psanec
Ps: Tez by to zahrabavani slo udelat pro predavani veci atd … A nebo moznost uschovani veci.

Postava by zakopala predmet a vedela by kde je. Po case by prisla a podle nejakeho hody cisla by bud vec nasla a nebo ne.
Prehazovala by treba dobu pokterou tam predmet lezel …

Nevim, jestli je to mozne, ale je to napad :)

Napsal: 18. 3. 2006 13.17
od Psanec
Alcatraz píše:
nozem nevim, ale je normalne prodejna lopata.
Ne kazdej ma na lopatu :)

Napsal: 18. 3. 2006 13.17
od Alcatraz
Psanec píše:
Alcatraz píše:
nozem nevim, ale je normalne prodejna lopata.
Ne kazdej ma na lopatu :)
tak ne kazdej muze jit a vykopavat poklady :) ale vazne. Ze na ni nekdo nema, neni duvod to udelat na jiny predmet :) Nuz na stahovani taky musis koupit a kdyz na nej nekdo nema, tak proste nemuze stahovat. Ale bylo by zajimavy, co by to udelalo, kdyby se na lopatu dalo pouzit zahrabat predmet, v lese nebo na trave. Udelal by se tam hnedej "hrobecek" (a kdyby to slo i vykopavat... hmm :) )

Napsal: 18. 3. 2006 13.31
od Lord Xeen
Pouziti lopaty - proc ne.
Mne ale slo spis o to, zbavit se rychle a efektivne masa, bez toho, aby se zatezoval server. Kdyz zabiju nestahovatelnou potvoru, necham ji tam vesele hnit. Tento predmet by umoznoval, zbavit se takto masa (nechat ho tam vesele hnit) :smile: