Stránka 2 z 2

Napsal: 16. 3. 2010 17.06
od OneHeart
drake127 píše:Tak hrozné to zase není, dost se projevuje i skutečnost, že procento idiotů mezi freecoolin nekromanty je mnohem vyšší než u bežných postav a podle toho dopadají, ale zamyslete se k čemu je dobrý dokonalý systém povolávání nemrtvých, když ho hráč využije jednou za rok sám v dungu (max. se svými nejbližšími následovníky) a to jen pro dobrý pocit ze svého soukromého RP. A ostrov je kategorie sama pro sebe.

Chtěl jsem jen naznačit, že samotná možnost nestačí na to, aby byla věc použitelná a k něčemu. Mně taky nic technicky nebrání otevřít okno a začít střílet do panorama Prahy. Ale je to opravdu užitečná "možnost".
co třeba motivace začít hrát opravdové nekromanty? O zázemí se nemá cenu bavit, to nemají eviláci nikde (edit: afaik).
Ale nerad bych, aby se debata poslala tímhle směrem, protože to akorát bude brzo zamčeno/smazáno.

Napsal: 16. 3. 2010 17.27
od Wendigo
Souhlasim s myslenkou ze prednost by rozhodne mely mit upravy hry jez budou prospesne vetsine hracu [craft, socialni systemy] nez neco co by mel jeden dva hraci na serveru a navic jak zminil Drake by mohli pouzivat jen na odlehlych mistech takze by nejcastejsi vyuziti bylo bojove k protloukani se dungy [ted nerikam u nekoho tady konkretniho ale treba u tech potencialnich novych postav co by o to mely zajem]

Myslenka je to rozhodne hezka jen z praktickeho hlediska by se hodila spis na server na kterem pracuje 5 skripteru kteri si mohou dovolit a maji cas vyhravat s detaily urcenymi pro velmi uzkou skupinu hracu.

Napsal: 16. 3. 2010 17.38
od Jon
OneHeart nikde nepsal, že by to chtěl implementovat hned. Je to návrh, nápad, připomínka. Labirovi se to třeba vůbec líbit nebude; ostatně, je na WB, jakou čemu dá prioritu. Tyhle hlášky jako "dejme přednost craftu/Gnorisu/užitečnějším věcem" mě osobně začínají unavovat (čtěte "iritovat").

Kromě toho, tahle nekromantická schopnost by nebyla využitelná jen pro nekromanty, a už vůbec si nemyslím, že by šlo pouze o bojové využití. Stačí trocha fantazie a jeden takový nekromant dá zábavu spoustě hráčů... Stejně jako lze mít i neprůstřelné a zákonem nepostižitelné zázemí - chce to prostě přemýšlet.

(Příklad, co mě jen tak napadl: Nekromant shání tělo, třeba ettina. Nekromant kontaktuje chlápka, co těla, klidně i nezvyklá, obstarává. Chlápek kontaktuje... dejme tomu paladina, který pobíjí potvory co ohrožují lidi. Nakuká mu, že ettin provádí tohle a tamto, a že by bylo fajn ho zabít... paladin se tam vypraví, ettina krouhne, chlápek a jeho nohsledi pak tělo vezmou, výdělek bez práce... prodají nekromantovi... a budou mlčet, páč je to oboustranně výhodný; no a paladin se nesmí nic dovědět, ten bude mít dobrej pocit z odpravený nestůvry. Kolik hráčů se na tomhle zabavilo? Jasně, jde to dělat i teď - ale ne systémově. :))

Napsal: 16. 3. 2010 17.43
od Naylun
Napadá mě, že ten systém by se dal rovnou použít pro vytváření jakýchkoli konstruktů.

Napsal: 16. 3. 2010 17.45
od Jon
Panathian píše:Napadá mě, že ten systém by se dal rovnou použít pro vytváření jakýchkoli konstruktů.
Oho, tak to zní vážně dobře.

Napsal: 16. 3. 2010 18.14
od Pavel Urban
Těch možností je nepřeberně, každé odvětví má své - vytváření nemrtvých, povolávání démonů, přeměny do nepodivnějších stvoření, trvalé a hmatatelné soustavy iluzí, nejrůznější divinační aparáty, tvorba magických předmětů (včetně konstruktů), achymie, křížení nejrůznější živočišných druhů, samotné vynalézání nových magických formulí a rituálů a mnohé další - stačí ukázat a vybrat si. Teď už jen určit, co dřív. :bigwink:

Napsal: 16. 3. 2010 18.21
od allekoo
Jon píše:OneHeart nikde nepsal, že by to chtěl implementovat hned. Je to návrh, nápad, připomínka. Labirovi se to třeba vůbec líbit nebude; ostatně, je na WB, jakou čemu dá prioritu. Tyhle hlášky jako "dejme přednost craftu/Gnorisu/užitečnějším věcem" mě osobně začínají unavovat (čtěte "iritovat").

Kromě toho, tahle nekromantická schopnost by nebyla využitelná jen pro nekromanty, a už vůbec si nemyslím, že by šlo pouze o bojové využití. Stačí trocha fantazie a jeden takový nekromant dá zábavu spoustě hráčů... Stejně jako lze mít i neprůstřelné a zákonem nepostižitelné zázemí - chce to prostě přemýšlet.

(Příklad, co mě jen tak napadl: Nekromant shání tělo, třeba ettina. Nekromant kontaktuje chlápka, co těla, klidně i nezvyklá, obstarává. Chlápek kontaktuje... dejme tomu paladina, který pobíjí potvory co ohrožují lidi. Nakuká mu, že ettin provádí tohle a tamto, a že by bylo fajn ho zabít... paladin se tam vypraví, ettina krouhne, chlápek a jeho nohsledi pak tělo vezmou, výdělek bez práce... prodají nekromantovi... a budou mlčet, páč je to oboustranně výhodný; no a paladin se nesmí nic dovědět, ten bude mít dobrej pocit z odpravený nestůvry. Kolik hráčů se na tomhle zabavilo? Jasně, jde to dělat i teď - ale ne systémově. :))
Na Eq absolutne nerealne, pokial sa chce nekromant dožit aspon rozumneho okruhu nikomu svoje nekromatenie na nos nezavesí a bude si nekromantit sam pre seba či len najbližší okruh absolutne preverených hračov. A ano zamerne pišem hračov nie postav.
Za vačšinu podla vas tak užasnej hračskej možnosti sa na Eq zatvara alebo rovno popravuje.

Napsal: 16. 3. 2010 18.24
od Jon
Z mé PM Drakovi:

"...Nicméně, stačí přemýšlet a na řešení přijdeš. Nekromant může zárveň hrát i svého sluhu, takže ten, kdo by tělo sháněl, s ním nikdy nepřijde do styku...ve výsledku to odnese "maximálně" sluha a nekromant je v bezpečí - a nebo může být nekromant z Muni, a to může vyvěsit sháňku po těle (pokud to zrovna nebude lidské tělo) na nástěnku veřejně: Muni má, jak jistě víš, na různé pokusy a praktiky výjímku. Ostatně, z fantasy je známých hodně čarodějů, kteří se někam přidali jen proto, aby mohli využívat zázemí oné instituce... Ettin byl možná blbej příklad, stačí skřet, gnoll, cokoliv.. "

A možností, jak to udělat tak, aby byl nekromant mimo zákonné ohrožení, je nespočetně. To, že se to někomu nepovedlo, neznamená, že to nejde. Chce to ten správný druh uvažování :) Stačí vyměnit "Vymyslím, proč to nejde" za "Vymyslím, jak by se to dalo udělat" …

Napsal: 16. 3. 2010 18.34
od OneHeart
Pavel Urban píše:Těch možností je nepřeberně, každé odvětví má své - vytváření nemrtvých, povolávání démonů, přeměny do nepodivnějších stvoření, trvalé a hmatatelné soustavy iluzí, nejrůznější divinační aparáty, tvorba magických předmětů (včetně konstruktů), achymie, křížení nejrůznější živočišných druhů, samotné vynalézání nových magických formulí a rituálů a mnohé další - stačí ukázat a vybrat si. Teď už jen určit, co dřív. :bigwink:
odepíšeme li ty možnosti, které si vyžadují tolik vratkou DM podporu a kolik jich zbyde? Defaultní nwn nemrtví, skvělí démoni a skvěle reálné nebezpečí nezjistitelného špeha s TS, přeměny do kterých některá všemocná NPC vidí a do kterých vidí všichni hráči (létající jméno...), iluze jsou skvělý, ale většina by se hodila spíše do rodiny světských, než iluzionistovi.

Napsal: 16. 3. 2010 19.04
od kokosak
KaTo píše:3) implementace knihy proměn (jako ji mají mágovém) pro druidy s tím že by se druidé mohli měnit do jakéhokoli zvířete "anebo" překopání stávající schopnosti druidů "Proměň sebe" (tj proměna včetně charakteristik) na libovolné zvíře.
*zakašle* šiftři *zakašle*

Napsal: 16. 3. 2010 19.15
od Pavel Urban
OneHeart píše:odepíšeme li ty možnosti, které si vyžadují tolik vratkou DM podporu a kolik jich zbyde? Defaultní nwn nemrtví, skvělí démoni a skvěle reálné nebezpečí nezjistitelného špeha s TS, přeměny do kterých některá všemocná NPC vidí a do kterých vidí všichni hráči (létající jméno...), iluze jsou skvělý, ale většina by se hodila spíše do rodiny světských, než iluzionistovi.
Bavíme se tu o možných implementacích nových systémů, které umožní dělat zprvu nové a nevídané věci.
A všemocná NPC si vždy s PC poradí (i s jejich nohsledy) a nad postavami nejspíš vždy budou poletovat jména. :bigwink:

Napsal: 16. 3. 2010 19.24
od Nalk
kokosak píše:
KaTo píše:3) implementace knihy proměn (jako ji mají mágovém) pro druidy s tím že by se druidé mohli měnit do jakéhokoli zvířete "anebo" překopání stávající schopnosti druidů "Proměň sebe" (tj proměna včetně charakteristik) na libovolné zvíře.
*zakašle* šiftři *zakašle*
:yes: ale mám pocit že tu už všeobecná debata o RP proměnách pro shiftera byla a moc nedopadla :no: :crazy:

Napsal: 16. 3. 2010 19.26
od kokosak
Nalk píše: :yes: ale mám pocit že tu už všeobecná debata o RP proměnách pro shiftera byla a moc nedopadla :no: :crazy:
Ale dopadla a Labir sliboval aj system novejch proměn pro šiftrodrujdy. Jenže odhaduju, že priorita tohodle systému s mou časově neohraničenou pauzou v hraní rapidně klesla *namyšleně*

Napsal: 16. 3. 2010 19.28
od OneHeart
Pavel Urban píše:
OneHeart píše:odepíšeme li ty možnosti, které si vyžadují tolik vratkou DM podporu a kolik jich zbyde? Defaultní nwn nemrtví, skvělí démoni a skvěle reálné nebezpečí nezjistitelného špeha s TS, přeměny do kterých některá všemocná NPC vidí a do kterých vidí všichni hráči (létající jméno...), iluze jsou skvělý, ale většina by se hodila spíše do rodiny světských, než iluzionistovi.
Bavíme se tu o možných implementacích nových systémů, které umožní dělat zprvu nové a nevídané věci.
A všemocná NPC si vždy s PC poradí (i s jejich nohsledy) a nad postavami nejspíš vždy budou poletovat jména. :bigwink:
aha sorry, myslel jsem, že mluvíš o možnostech ve hře. Zmátli mě ti nemrtví, démoni a proměny :)

Napsal: 20. 5. 2010 3.23
od gringo
Podľa mňa je schopnosť nekromancera tvoriť a študovať nemŕtvych síce užitočná, ale nepodstatná,prípadne menej dôležitá. Teda aspoň na EQ, tu by sa skôr dala vyzdvihnúť možnosť zahrávať sa z negatívnymi prúdmi, spôsobovať bolesť,pomalé odumieranie,ubližovať chradnutím spolu s pôsobením školy očarovania,ovládať a miasť. Teda veci ,ktoré síce majú dôsledky, ale navonok sa moc neprejavujú.

"Hranie" sa s mŕtvolkami je skôr vec štúdia nutného k ďaľšiemu pokroku.

Nekromancer by mohol byť kludne aj "trpený" ako kráľovský vypočúvač. Predpokladám,že by to bola výnimka,ale určite je to pravdepodobnejšie než kráľovský lich ,hehe.

Pomocou očarovania by si zabezpečoval prežitie ak by nastali problémy. Myslím,že aj dosť veľa "osôb s priamočiarejším myslením" by ho vedelo využiť a pokiaľ by bol trochu múdry,vedel by to využiť pre seba. Vždy sú v tejto situácii veci,ktoré si obe strany nechajú radšej pre seba.

Takže si myslím,že hranie nekromancera nie je vôbec ťažké. A o držku nie je problém prísť na EQ nech už si akékoľvek povolanie,heh.

Vlastne nekromancer nemusí byť ani zlý, stačí neutrál.

Napsal: 20. 5. 2010 5.49
od cybermisa
gringo píše:Podľa mňa je schopnosť nekromancera tvoriť a študovať nemŕtvych síce užitočná, ale nepodstatná,prípadne menej dôležitá. Teda aspoň na EQ, tu by sa skôr dala vyzdvihnúť možnosť zahrávať sa z negatívnymi prúdmi, spôsobovať bolesť,pomalé odumieranie,ubližovať chradnutím spolu s pôsobením školy očarovania,ovládať a miasť. Teda veci ,ktoré síce majú dôsledky, ale navonok sa moc neprejavujú.

"Hranie" sa s mŕtvolkami je skôr vec štúdia nutného k ďaľšiemu pokroku.

Nekromancer by mohol byť kludne aj "trpený" ako kráľovský vypočúvač. Predpokladám,že by to bola výnimka,ale určite je to pravdepodobnejšie než kráľovský lich ,hehe.

Pomocou očarovania by si zabezpečoval prežitie ak by nastali problémy. Myslím,že aj dosť veľa "osôb s priamočiarejším myslením" by ho vedelo využiť a pokiaľ by bol trochu múdry,vedel by to využiť pre seba. Vždy sú v tejto situácii veci,ktoré si obe strany nechajú radšej pre seba.

Takže si myslím,že hranie nekromancera nie je vôbec ťažké. A o držku nie je problém prísť na EQ nech už si akékoľvek povolanie,heh.

Vlastne nekromancer nemusí byť ani zlý, stačí neutrál.
Co se tyce nekromancie a jejiho vyuzivani ve smyslu negativni magie, povolavani nemrtvych, tak to je presne dano v realiich EQ. Ono je v principu jedno, jake ma presvedceni nekromant - pokud porusi zakon, a bude chycen, ma ponese si stejne nasledky at evil ci neutral …

Napsal: 29. 5. 2010 3.02
od gringo
cybermisa píše:
gringo píše:Podľa mňa je schopnosť nekromancera ……, stačí neutrál.
Co se tyce nekromancie a jejiho vyuzivani ve smyslu negativni magie, povolavani nemrtvych, tak to je presne dano v realiich EQ. Ono je v principu jedno, jake ma presvedceni nekromant - pokud porusi zakon, a bude chycen, ma ponese si stejne nasledky at evil ci neutral …
To je v poriadku,úplne jasné. Ja som len spomenul ak chce niekto hrať s tým rizikom...