Stránka 2 z 12
Napsal: 12. 5. 2010 18.21
od Naylun
Jinak ke všem těm kritkám EQ a hláškám o tom, co je jak moc špatně - sice jsou často pravdivé, ale víc by fakt pomohlo k té kritice přidat i nástin možného řešení, čímž se z kritiky destruktivní může (někdy) stát konstruktivní.
Napsal: 12. 5. 2010 18.28
od Morgie
Panathian píše:Jinak ke všem těm kritkám EQ a hláškám o tom, co je jak moc špatně - sice jsou často pravdivé, ale víc by fakt pomohlo k té kritice přidat i nástin možného řešení, čímž se z kritiky destruktivní může (někdy) stát konstruktivní.
Rozšíření teamu. Ale to už, jak jsem četla, probíhá. Protože je vidět, jak mladá krev rozpohybovala dění na Desce.
Více lidí, kteří si najdou trochu víc času na hráče a dodají k té komunikaci /která ted je vážně mrazivě ledová... Jak dlouho už mi visí nepřečtené PM pro Labira v poště...? / osobnější přístup.
Napsal: 12. 5. 2010 18.49
od Morgie
Protože to je kámen úrazu. To, co mi vadí, je nedostatečná komunikace, uzavřenost a "mysterioznost" teamu, ke kterému se normální hráči nemají šanci dostat.
Člověk /i jiné rasy ;)/ dokáže žít na Desce bez Dm celkem v pohodě a klidu. A když si už na to zvykne, jakékoli nesystémové itemy hvězdičkuje, stejně jako dění, které sám nedokáže bez DX pomoci zkonstruovat, není to tak hrozné.
Ale když už teda nečeká a nemá DX podporu a setká se s DX nevraživostí, /či rozmarem, chybou, spawnem, killem... /… Zamrzí to. A sebere to chuť. A pak si třeba řene.. Jé, to je fajn, že tady DX dneska nejsou, protože plánuju něco zahrát, třeba quest, nějakou sešn, nebo cokoli a aspoň mi to nepokazí.
Není tohle trochu.. špatně?
příklad:
Když např. má postava byla těhotná, dostala jsem tell, že bych si mohla u DX zažádat o těhotenské šaty. Jenže já už skepticky počítala s tím, že má postava porodí než bych je dostala. A přišlo mi to jako.. Zbytečné otravování DX. Protože mám popisek postavy, fantazii a tak..
Zpětně pohlédnuto... Jo, možná byla škoda, že jsem je neměla. Ale cavyky s tím spojené mi za to nestály. Už proto, že je to item na omezenou dobu.
Nechci srovnávat, ale už jsem komusi říkala, že Thalie má pár dobrých vychytávek které mi na EQ chybí. Hlavní jsou tři. A vím, že to zní hloupě a … povrchně. Ale jsou to tyto:
1. volitelná úprava šatů přímo ve hře ,bez nutnosti DX /cože je možnost, která dá i nováčkovi pocit jedinečnosti a souvisí to silně s bodem č.3/
2. emoce "založení rukou" :D :D
/a teď vážně/
3. skrytý player list, tj. vím, KDO je online, ale neznám jeho statistiky povolání a levelu
Napsal: 12. 5. 2010 19.00
od Morgie
…...Takže nevím, kdo jak moc expí, nevím, kdo je boss, mm respekt před každým raději, neívm, kdo je zloun, protože je BG, nevím, kdo musí být automaticky LG, protože je paladin.
A ubyde nevraživostí, závisti, přibyde nejistoty a napětí. Bude CvC? Dám ho? Mám si troufat? Je to PC nebo DX postava...
A ano, snažím se oddělit OOC info od IC, jenže, jak už bylo několikrát zmíněno. OOC nás ovlivnuje podvědomě, at chceme nebo nechceme.
*pokrčí rameny*
Napsal: 12. 5. 2010 19.19
od Pitikule
MorganaLeFay píše:…
Nechci srovnávat, ale už jsem komusi říkala, že Thalie má pár dobrých vychytávek které mi na EQ chybí. Hlavní jsou tři. A vím, že to zní hloupě a … povrchně. Ale jsou to tyto:
1. volitelná úprava šatů přímo ve hře ,bez nutnosti DX /cože je možnost, která dá i nováčkovi pocit jedinečnosti a souvisí to silně s bodem č.3/
2. emoce "založení rukou" :D :D
/a teď vážně/
3. skrytý player list, tj. vím, KDO je online, ale neznám jeho statistiky povolání a levelu
ad 1) řešilo se, bylo zamítnuto - a tým si s tím může třeba polepit trička nebo si to nalepit na čelo, stejně jako hráči.
ad 2) taktéž na to bylo upozorňeno, několikrát. Označeno jako "chybné". Opět si to můžete tak leda hvězdičkovat
ad 3 ) opět přináší chyby, zamítnuto.
stejně tak jako mnoho jiných nápadů a dodělávek.
howk.
Napsal: 12. 5. 2010 19.26
od Morgie
No a to je právě ono. Ten přístup. Když už se člověk dovolá reakce Dm, je to negativní
Co nějaká reakce na ty věci předtím, co jsem psala?
Napsal: 12. 5. 2010 19.26
od Pitikule
mimoto - klukům to určitě pomůže - nevíte někdo jak dostat ze základu palety věci co tam jsou? Např. tilesety jako oblečení? Takové ty základní odporné věci, co nám tam zabírají jenom místo, obzvláště věcem novým?
Napsal: 12. 5. 2010 19.32
od Pitikule
MorganaLeFay píše:No a to je právě ono. Ten přístup. Když už se člověk dovolá reakce Dm, je to negativní
Co nějaká reakce na ty věci předtím, co jsem psala?
To není rozhodnutí DX, ale rozhodnutí WB. Dx s tím udělají prd.
Taktéž se řešilo/řeší např. tohle:
- rychlejší reakce světa IC
- s tím spojená aktualizace knih a informací ve hře
- opravení/úprava a ujasnění některých pravidel (např. pro CvC)
- rychlejší přizpůsobení lokací
- nové tilesety, placeably, hlavy...
- nová hudba (je stále v řešení = nebylo zatím zamítnuto)
- zrušení kolizních zón a zavedení nových společenských emotů, např. sednutí si jedné postavy na klín druhé
- upravení obtížnosti dungeonů pro jedince i skupiny (jelikož jeden systém plus druhý = nikdo nikam a nic nemůže)
ani s jedním DX nic neudělají, krom toho, že to společně sepíší a navrhnou WB
Napsal: 12. 5. 2010 19.34
od Morgie
Aha, zase chápu Drakeův příspěvek o pískovišti, šváře a doplňování písku o něco víc...
Napsal: 12. 5. 2010 19.36
od Morgie
Panathiane, k čemu teda konstruktivní kritiku?

Napsal: 12. 5. 2010 19.37
od Pitikule
Proto za kluky z týmu oroduji, neberte vždy jejich zamítnutí jako jejich neochotu. Snaží se pro hráče dělat mnoho, ovšem taktéž mnoho věcí jako DX nedokáží. A mohou je na velkých plakátech vyvěšovat kolem celé EQ tvrze, aby je mocnosti videly.
Napsal: 12. 5. 2010 19.39
od Luelle
Pitikule píše:
ad 1) řešilo se, bylo zamítnuto - a tým si s tím může třeba polepit trička nebo si to nalepit na čelo, stejně jako hráči.
tak v tomhle bodě se fakt nebudu být tě veřejnit označit za lhářku, protože mě jsi po PM řekla, že to díky craftu půjde...ale to je další krásná pohádka týmu, craft =) já už se fakt ničemu nedivím
Napsal: 12. 5. 2010 19.40
od Pitikule
Luelle píše:Pitikule píše:
ad 1) řešilo se, bylo zamítnuto - a tým si s tím může třeba polepit trička nebo si to nalepit na čelo, stejně jako hráči./quote]
tak v tomhle bodě se fakt nebudu být tě veřejnit označit za lhářku, protože mě jsi po PM řekla, že to díky craftu půjde...ale to je další krásná pohádka týmu, craft =) já už se fakt ničemu nedivím
jo díky craftu , tj. za kolik let? Craft je podruhé, aspoň co já vím, předěláván. Mluvím o stavu nyní a době dohledné, tj. rok?
Mluvila jsem o předělávání šatů, jako je na Thalii. Dojdeš ke krejčímu a tam si to necháš přešít na počkání.
Napsal: 12. 5. 2010 19.41
od Luelle
ale napsat Morgie, že to team zamítnul a nedodat tohle? to je čistý překrucování...ale jak sjem psala výše, já se vážně nedivím, sedí to k tvému stylu
Napsal: 12. 5. 2010 19.43
od Pitikule
Luelle píše:ale napsat Morgie, že to team zamítnul a nedodat tohle? to je čistý překrucování...ale jak sjem psala výše, já se vážně nedivím, sedí to k tvému stylu
zkus si ty příspěvky líp číst
Napsal: 12. 5. 2010 19.50
od Naylun
MorganaLeFay píše:Panathiane, k čemu teda konstruktivní kritiku?

Aby ubylo té destruktivní
Ne, ale vážně, ty nápady jsou dobré a osobně s nima souhlasim, ale co vím, tak opravdu narazily na nesouhlas WB. Ten se sice může časem změnit, ale určitě ne do doby, než se vůbec vrátí k alespoň částečné aktivitě.
K těm tvým postřehům:
1) Rozšíření týmu probíhá a bude doufám probíhat dál.
2) Komunikace bude lepší s větším počtem členů týmu a nové tváře by teoreticky v tomhle měly být lepší než ty "staré".
3) Mysterioznost a uzavřenost - chápu, u některých, kteří ani neodpovídali, to tak bylo. Já odpovídám skoro vždycky, jen ale nemám neomezený čas, abych mohl na všechno odpovědět kladně.
4) Úprava šatů souhlas, ale není to tak kritické.
5) emoce mi taky chybí, prej je to nějaká chyba, třeba se jí časem podaří eliminovat
6) skrytý playerlist - jsem všemi deseti pro, ale labir asi nezná cestu, jak to udělat (nebo jo, ale ne bez chybovosti)
Napsal: 12. 5. 2010 19.53
od Morgie
Díky.
Tahle odpověď se mi zdá daleko přívětivěji podaná, cítím z ní zainteresovanost a mám pocit, že je empatičtejší. Což mě, jako "parťáka" /protože DX vs. hráči přece nejsou znepřátelené strany/, těší.

Napsal: 12. 5. 2010 20.23
od The_Balrog
Co se týká playerlistu, je to jednoduchý - nekoukej na něj, když se loguješ.
A hotovo.
Napsal: 12. 5. 2010 20.26
od Nalk
The_Balrog píše:Co se týká playerlistu, je to jednoduchý - nekoukej na něj, když se loguješ.
A hotovo.
A hladovějícícm v Africe bys řekl "najez se" ?

Jde o to, že i když se Morgie dívat nebude, jiní budou, protože můžou. A pak tu jsou kecy typu "jaktože máš takový a takový lvly?"

O to jde... nejde o Morgie a její koukání na playerlist
Napsal: 12. 5. 2010 20.27
od Morgie
Já mluvím i o tuctech jiných hráčů, kteří třeba chtějí vědět, jestli je jejich herní společník online...
ale ty další informace si přečíst prostě musí, protože je vidí, když to čtou i když nechtějí. :)