Stránka 2 z 2

Napsal: 4. 10. 2011 17.08
od Sonnyx
No na základě tohoto topicu jsem se rozhodnul zkrátit svůj obsáhlý popis. Gratuluju. :D

Napsal: 4. 10. 2011 17.18
od Nalk
Ungo píše:Jo jo máš pravdu, ale stejně si myslím, že dát si do popisku „Kapuce mu nemaskuje tvář“ nikoho nezabije :smile:
Lidi by nezabila spousta věcí... leč... :biggrin:

Napsal: 4. 10. 2011 19.57
od NiamCK
Tak jsem si napsala stručný popisný popisek...a s hrůzou zjistila, že je dvakrát tak dlouhý než ten původní :D A je to vaše vina!

Napsal: 4. 10. 2011 20.13
od Woxa
No a ja se dokopal k tomu, abych Caleda sepsal nejak bodove, snad vam to takhle bude vyhovovat vic

Napsal: 4. 10. 2011 21.55
od Aefar
Podstata prvního pohledu se podle mě vleze do tří jednoduchých vět s více přívlastky.

Napsal: 5. 10. 2011 1.05
od gringo
NiamCK píše:Tak jsem si napsala stručný popisný popisek...a s hrůzou zjistila, že je dvakrát tak dlouhý než ten původní :D A je to vaše vina!
Heh,ty si mala celkom fajn popis....hehe, ženské :biggrin:

Napsal: 5. 10. 2011 10.40
od NiamCK
Já to ještě překopu a zestručním :D Když ono je toho na ní divného tolik, že se to do tří vět vše nevejde hehe

Napsal: 5. 10. 2011 11.04
od The_Balrog
"Je divná."

Napsal: 5. 10. 2011 18.06
od Pavel Urban
Popisek postavy by měl popisovat obvyklý/běžný vzhled postavy. Jakékoliv změny by měl hráč s postavou aktivně dávat najevo (tj. hvězdičkovat). To se týká změn držení těla, změn hlasu oproti normálu apod. Je to něco, na co si postava (a tedy i hráč) musí aktivně myslet a dělat to, nezapomínat na to.
V popisku by mělo stát jaký je standardní stav (*mluví melodickým vysokým hlasem*) a změny by měly být identifikované (*chraptí* *šeptá* *mluví přiškrceně* apod. nikoliv *mluví jinak* *má změněný hlas* apod.).

V případě kapuce jsou hráči rozděleni na dvě skupiny, těžko říct. která je větší. Jedna má kapuci na hlavě vedenou jako nošení pokrývky hlavy před deštěm a druhá jako hluboko staženou ochranu proti identifikaci (kdo jste viděl film Dungeons & Dragons, určitě víte o čem mluvím :biggrin:).

Podle mého je standardní použití kapuce právě to první a tak se kdokoliv, kdo nedává najevo, že se postava chová nějak výjimečně, chová obyčejně - nemění hlas, nestahuje si kapuci do čela (a tedy je možné použít popisek vzhledu postavy k identifikaci postavy nebo její detailní popis z fóra). Obzvlášť by si na to měly dávat pozor hledané postavy před strážnými (ale nejen před nimi).

Jinak řečeno je absurdní, aby drtivá většina hráčů, která používá u postavy kapuci proti dešti musela u každé potkané postavy dávat najevo, že mají kapuci použitou normálně, zatímco jedinci, kteří se z nějakého důvodu skrývají a maskují by si prostě procházeli městy jen s nataženou kapucí.

Rada pro hráče: Nežeňte věci ad absurdum - systém má přednost aplikujte se zdravým rozumem. Tato definice je v platnosti zejména pro případy, kdy by hráči chtěli odhvězdičkovávat schopnosti a dovednosti, které jejich postavy nemají a obcházet tak systém hry. Na druhou stranu je tu spousta postav, která má jizvy po těle, barvu očí, šupiny apod. a to i přes to, že to jejich model nemá.

Napsal: 5. 10. 2011 18.57
od Sonnyx
Já osobně chápal kápě vždy spíše jako krytí, a proto mám divný pocit, když si ji jako strážný navleču a jdu po městě a kryju se tak před deštěm. Sic mám už v popisku, že mi nezakrývá tvář, ale stejně mi to tak nějak nepříjde. Škoda, že nejde upravit jednu kápi tak, aby nezakrývala tvář a tím vyřešit jakékoliv spory okolo toho. :)

Napsal: 5. 10. 2011 21.04
od Selvagion
A upravit jeden plášť, aby zakrýval ocas by nešlo, hihi :biggrin:

Ale je fakt, že když vidím postavu v kápi, i když vím, že ji má proti dešti, působí na mě s tím zahaleným obličejem divně, hlavně když tu kápi má jediná ve skupině.