Stránka 2 z 5
Napsal: 5. 3. 2011 8.23
od Lassair
Ghost píše:Jak říkám, dám přednost pořádnému charakteru, který bude představovat pro mou postavu hrozbu nějakým způsobem, který se nebude týkat herních mechanik.
EDIT: Pro mě ten prožitek bude právě pramenit z té jeho osobnosti. Vzpomeňte na Sarena z ME - parádní příklad.
ME jsem zatím nehrála, ale já si vzpomněla na Sarevoka z BG:)
Napsal: 5. 3. 2011 8.29
od LindacpAG
Lassair píše:Ghost píše:Jak říkám, dám přednost pořádnému charakteru, který bude představovat pro mou postavu hrozbu nějakým způsobem, který se nebude týkat herních mechanik.
EDIT: Pro mě ten prožitek bude právě pramenit z té jeho osobnosti. Vzpomeňte na Sarena z ME - parádní příklad.
ME jsem zatím nehrála, ale já si vzpomněla na Sarevoka z BG:)
Já si vzpoměl spíš na Irenica, to byl charakter.

Napsal: 5. 3. 2011 13.11
od Jon
Za nejlepší hru "všech dob" co se týká příběhu a charakterů považuju (už léta, beze změny názoru) Planescape Torment. Ta hra je prostě geniální.
Napsal: 5. 3. 2011 13.59
od placidity
Tak pod to se podepíšu

Napsal: 5. 3. 2011 14.04
od Firefox_
Jon píše:Za nejlepší hru "všech dob" co se týká příběhu a charakterů považuju (už léta, beze změny názoru) Planescape Torment. Ta hra je prostě geniální.
A co Zaklínač (The Witcher)? Jednička měla krásný příběh i svižné boje (jediné negativa, který mě napadají, jsou stejné ksichty u měšťanů, ale je to prkotina) a dvojka vypadá ještě lepší, co jsem o tom četl.
Napsal: 5. 3. 2011 14.05
od Pavel Urban
Jon píše:Za nejlepší hru "všech dob" co se týká příběhu a charakterů považuju (už léta, beze změny názoru) Planescape Torment. Ta hra je prostě geniální.
Souhlas. Jedno z nejlepších RPG vůbec.
Napsal: 5. 3. 2011 14.08
od Ghost
PST je nesezaný král RPG :)
The Witcher je fajn, ale hrál jsem ho krátce poté, co jsem dočetl sérii a... ač se mi hra líbila celkově víc, než knihy (krom povídek, ty vládnou :) ), měl jsem pocit, že vzali děj knihy, trochu ho rozšířili a namontovali na něj herní engine.
Za co má u mě Witcher velké mínus je zatracené vstávání z mrtvých :D
Napsal: 5. 3. 2011 14.50
od Lassair
Ghost píše:PST je nesezaný král RPG :)
The Witcher je fajn, ale hrál jsem ho krátce poté, co jsem dočetl sérii a... ač se mi hra líbila celkově víc, než knihy (krom povídek, ty vládnou :) ), měl jsem pocit, že vzali děj knihy, trochu ho rozšířili a namontovali na něj herní engine.
Za co má u mě Witcher velké mínus je zatracené vstávání z mrtvých :D
Mě nejvíce štvalo to, že velkej Geralt nepřelezl plot:D
Napsal: 5. 3. 2011 14.51
od Lassair
LindacpAG píše:Lassair píše:Ghost píše:Jak říkám, dám přednost pořádnému charakteru, který bude představovat pro mou postavu hrozbu nějakým způsobem, který se nebude týkat herních mechanik.
EDIT: Pro mě ten prožitek bude právě pramenit z té jeho osobnosti. Vzpomeňte na Sarena z ME - parádní příklad.
ME jsem zatím nehrála, ale já si vzpomněla na Sarevoka z BG:)
Já si vzpoměl spíš na Irenica, to byl charakter.

Ten mě taky napadl ale ani zaboha jsem si nemohla vzpomenout jak se jmenoval, takže díky:)
Napsal: 5. 3. 2011 19.55
od LindacpAG
Jon píše:Za nejlepší hru "všech dob" co se týká příběhu a charakterů považuju (už léta, beze změny názoru) Planescape Torment. Ta hra je prostě geniální.
Což o to, s tím souhlasím.. ale co si pamatuji, tak žádný záporák tě tam netrápil celou hru - a když jsi po někom šel, vždycky se na ten charakter dalo pohlédnout i z jiného úhlu.
Napsal: 5. 3. 2011 21.46
od Ghost
Ne? Hlavní boss PST tě doprovázel od prvního momentu hry :)
Napsal: 5. 3. 2011 21.58
od LindacpAG
Ghost píše:Ne? Hlavní boss PST tě doprovázel od prvního momentu hry :)
Ale to jsi zjistil až po dlouhé době! A vůbec.. byl zlý? Byl dobrý? Nerad bych spoileroval, ale kdo hrál.. ví, že to nebylo zrovna jednoduché.

(Tím nemyslím boj s tím bossem, ten byl velmi snadný)
EDIT: Už je to přes rok, co jsem to hrál.. ale nepamatuji si, že by pan T. představoval čisté zlo. Právě jeho jsem viděl i z onoho jiného úhlu. (Těžké o tom mluvit, když nechci neznalým něco prozradit..)
Napsal: 5. 3. 2011 22.02
od Olymar
LindacpAG píše:Ale to jsi zjistil až po dlouhé době! A vůbec.. byl zlý? Byl dobrý? Nerad bych spoileroval, ale kdo hrál.. ví, že to nebylo zrovna jednoduché.

(Tím nemyslím boj s tím bossem, ten byl velmi snadný)
Bojem myslíš ten rozhovor?

Napsal: 5. 3. 2011 22.04
od LindacpAG
Olymar píše:LindacpAG píše:Ale to jsi zjistil až po dlouhé době! A vůbec.. byl zlý? Byl dobrý? Nerad bych spoileroval, ale kdo hrál.. ví, že to nebylo zrovna jednoduché.

(Tím nemyslím boj s tím bossem, ten byl velmi snadný)
Bojem myslíš ten rozhovor?

Já pamatuji tři zakončení (přesněji, tři možnosti dosažení stejného konce) z nichž jedno byl boj.
Napsal: 5. 3. 2011 22.19
od Ghost
O to hezčí záporák to je. Černobílá je naprd :D
Napsal: 6. 3. 2011 9.13
od Lassair
Přiznám se, že tohle jsem zatím nedojela, skončila jsem kdysi naposled v tom intelektuálním bordelu:) Každopádně jak tady slyším tyhle všechny reakce tak jak to tak vypadá, tak to budu muset napravit (díky vám se snad dokopu a i doma bude větší klid, pač stále jsem poslouchala jak je to skvělý):)
Napsal: 13. 3. 2011 10.18
od placidity
*bump*
*menší spoiler alert*
Tak schválně, kdo z vás má plnou verzi? Co na ni říkáte?
Já si v zásadě nestěžuji, protože jako celek hra funguje solidně, nic moc nedrhne, a pořád je co dělat.
Nicméně některé věci do očí bijí:
- boje jsou na vyšších obtížnostech o čištění vln nepřátel z různých stran, postupně nebo zároveň. Takže nejlepší taktika kterou jsem našel, je aoe dmg mág se zapnutými party buffy, tank, střelec, a druhé dps podle výběru
- pokud si chcete zabojovat, volte vyšší/nejvyšší obtížnost, jinak s tímhle setupem projede čímkoliv jako horký nůž máslem (odzkoušeno :) )
- dungeony jsou krásné, ale repetitivní. Mám dojem, že je to jedna a ta samá předloha, pouze se mění textury a cesta k cíli. Ne že by to u side questu nějak zvlášť vadilo, ale rozmanitější paleta prostředí by neškodila.
Napsal: 13. 3. 2011 13.06
od Arto
Z toho co si vzpomenu, bych vytknul asi tohle:
Není zde volnost, jen se prostě pohybujete po malých lokacích, kde uděláte co máte a zase mizíte.
Velice ubohá rozmanitost předmětů
Nemožnost měnit brnění u společníků je opravdu trapná.
Mám odehráno necelých 20 hodin a pořád tak nějak nechápu o co v tom příběhu jako jde.
Absence finishing moves!

Napsal: 13. 3. 2011 15.42
od Mevaron
No.. hrál sem všechny více zmiňované a PTS je opravdu genialní hra a její nejsilnější stránkou je epický příběh který nemá chybu, ale jinak ve spoustě věcí ta hra pokulhává a mám mnohem radši BG ságu... přesněji druhý díl který nemá chybu.
Napsal: 13. 3. 2011 16.46
od Lassair
Mevaron píše:No.. hrál sem všechny více zmiňované a PTS je opravdu genialní hra a její nejsilnější stránkou je epický příběh který nemá chybu, ale jinak ve spoustě věcí ta hra pokulhává a mám mnohem radši BG ságu... přesněji druhý díl který nemá chybu.
Hlavně Podtemno:)