Napsal: 23. 3. 2006 14.24
Ah konecne uz vim, proc postavy cop maj stejnou odolnostr ja k ja maj vic HP nez ja :))
Problém to je. Je to zneužití systému. Je to hnus. Koukni na Rastorasnowman píše:A hody jsou opravdu RANDOM - to, že to někomu dá 6 nebo 10 levelů maximum, je prostě možné, i když méně pravděpodobné.
Celkově ale když se zamyslíte, tak v tom také není zas takový problém, který by nějak kazil hru - protože prostě každá postava má dané maximum dle bonusu odolnosti tj. víceméně ve výsledku ty HP odpovídají realitě - to spíš bych viděl jako problém, kdyby to díky randomu způsobilo, že ork bojovník, který trénuje tělo, boj a kondici má na 10. levelu 50HP a gnom mág na 10. levelu by měl to samé - nevidím v tom moc logiku a to, že se to odvíjí od odolnosti, což JE logické, by ztratilo z 99% procent na významu - to bychom pak mohli chtít, aby při postupu se taky do skillů body rozhodily náhodně - i to by odporovalo IC realitě...
Prostě to není problém a hru ostatním to nekazí - tu kazí úplně jiné věci...
Rastore, ale ty hrajes vzdy za takovy sprominutim "chcipaky"kolja píše:…
Danseur píše:Rastore, ale ty hrajes vzdy za takovy sprominutim "chcipaky"ktery se nikomu celem na ferofku nepostavej.
Pravda, po co tom, co sem udělal chybku a spálili mě, usekli mi hlavu, rozdupali jí a pak mě zakopali a já se na to musel na monitoru dívat, už žádný CvCDanseur píše:Rastore, ale ty hrajes vzdy za takovy sprominutim "chcipaky"ktery se nikomu celem na ferofku nepostavej.
Ne, pro mě osobně to problem neni. Neni pro mě problem že má někdo víc HP, že má někdo vyšší lvl atp, je to všechno to samý. ALe jde o ZNEUŽITÍ SYSTÉMU který z hlediska rovnováhy světa a světa vůbec problémem je. Začíná to i u takovejch blbostí a "jakoby" drobností, jako je tohle. Když to takhle řekneš, čili = klidně si maxujte = je to povolený (subjektivně vyloženo a dovedeno do extrémusnowman píše:Problém to fakt není, lidičky. Jako HP nedělají hru a rozdíly v HP nejsou to, co by dělalo "rozmanitost"
JJ, jenze v papiraku si vsichni hazeli na vsechno uz od zacatku vytvareni postavy.Fryn píše:Takové móresy s maxováním HP začly až od dob NWN (možná ještě u pár předchozích RP her, ale tam to bylo celkem otravné díky neustálému loadování) a když člověk hrál papírák, tak mu něco takového musí připadat přinejmenším divné. Jednou mám takový počet životů a hotovo. Přispívá to k větší variabilitě a také nutí hráče investovat víc bodíků do odolnosti, protože přece jen víc CON = větší šance na víc HP. A když se postava vyvíjí, tak rozhodně nemá všechno dopředu jisté.
OT: Jasně, já vim, žes to nemyslel osobněDanseur píše:Navic s Koljou jsem dneska jel domu busem takze, on se na mne urcite nezlobi.
Otázka by měla znít: Je to problém? Pak by se mohlo hledat řešení. Podle mě tohle není problém a jestli ano, tak až na jednom z posledních míst... sorry, nemůžu si pomoct..ale rozpitvává se tu nesmysl..Jezura píše:Bude teda řešení?
- Zakrytí výsledku hodů v poslední obrazovce postupu
- Kostka bude házet "konstantně" maximální hodnotu
- Bude systémově jen jeden pokus
Dá se něco z toho udělat?
Třeba já.ethernity píše:Ti co choděj do fitka, snažej se a dbaj o svý tělo budou silnější, odolnější. Ti, co se snažej v NWN a několikrat opakujou nahazovani postavy budou taky silnějši. I když je tzo zneužití systému. Muj zloděj bez maxování by byl mnohem slabší. Pokud nebudu mít jistotu, že ostatní nemaxujou, budu maxovat taky. Nebo pokud se to oficiálně nezakáže. Jinak je mi v podstatě jedno, jestli se to zakáže, nebo nechá. Ale když si mam vybrat mezi skupinou kery nemaxujou a tou maxujici, tak si proste vyberu tu maxujici. Snažim se totiž aby moje postava byla schopná v boji. A řekněte, kdo se o to nesnaží?
Šalamounské řešeníLabir píše:Pokusím se do rozšíření zakrýt počet +HP v závěrečné tabulce level-upu.