Stránka 2 z 6
Napsal: 5. 12. 2012 23.04
od Mourisson1
1. Necituj příspěvky co jsou hned nad tvým, jen to zvětšuje obsah
2. Třeba by to zvládl jeden s mozkem? (a ne jen systémovou 20+ inteligencí)

Napsal: 5. 12. 2012 23.06
od Strigo
Mourisson1 píše:1. Necituj příspěvky co jsou hned nad tvým, jen to zvětšuje obsah
2. Třeba by to zvládl jeden s mozkem? (a ne jen systémovou 20+ inteligencí)

Hm, když nad tím přemýšlím, tak.…. NE
Napsal: 5. 12. 2012 23.09
od Mourisson1
No, podívej se třeba jak dopadli démoni u Amfiberai. Myslíš že tam přišlo 10 Buildů a vyrubalo to? Hm, ne? Vlastně tam přišel někdo s mozkem a vyřešil to!

Napsal: 5. 12. 2012 23.11
od Lomylith
Dneska co jsem slyšel, tak jsem rád za PB:)
Napsal: 5. 12. 2012 23.12
od Strigo
Mourisson1 píše:No, podívej se třeba jak dopadli démoni u Amfiberai. Myslíš že tam přišlo 10 Buildů a vyrubalo to? Hm, ne? Vlastně tam přišel někdo s mozkem a vyřešil to!

Bohužel vůbec nevíš o co jde, tak se nebudu vyjadřovat.
Napsal: 5. 12. 2012 23.12
od Braenn
Mourisson -
Tak nemůžeš srovnávat Q s DM s "běžným" spawnem, kde mohou být chyby, obzvláště když je nový a neotestovaný - to nemá co dělat s doménami nebo PB. A nakonec, sám víš, jak to tam dopadlo nám naposled, mozek nemozek.
A k tématu - bylo by fajn mít ke každému bohu dané domény, které mu přesně patří - jednu, dvě, tři... a nechat jako doporučení. Zkrátka hráče kleriků informovat, kdyby si to náhodou z popisu boha nevydedukovali sami.
Napsal: 5. 12. 2012 23.14
od Mourisson1
"tam" je kde?
Napsal: 5. 12. 2012 23.15
od Woxa
Bohy mají velmi hezky zpracované na Thalii a vlastně i v kdejaké druhé DnD wiki.
Barvy, symboly, přesvědčení, domény... takový fajn základ, který mi tu chybí.
Napsal: 5. 12. 2012 23.16
od placidity
+1 (Aspoň u těch obecně známých)
Napsal: 5. 12. 2012 23.18
od Strigo
Woxa píše:Bohy mají velmi hezky zpracované na Thalii a vlastně i v kdejaké druhé DnD wiki.
Barvy, symboly, přesvědčení, domény... takový fajn základ, který mi tu chybí.
Jo, tam to mají pěkné.

Napsal: 6. 12. 2012 0.12
od Selvagion
To aby pak DM trávilo moře času jen tím, že bude honit blesky po poli všechny rádoby kleriky, co nebudou mít ty správné domény, aby získali na věc patřičný teologický náhled :)
Podle mne dobrý klerik si sám domény vybere tak, aby odpovídaly jeho pojetí boha, a s tím zbytkem ani povinné domény zázrak neudělají.
Navíc mi přijde, že třeba právě Solar nemusí být definován jen doménami slunce a dobro.
Napsal: 6. 12. 2012 9.11
od Braenn
Doporučení, ne povinnost.
A k Solarovi přidej ještě boj, jinak moc nevím, co by sis u něj představoval.
Napsal: 6. 12. 2012 10.29
od Wolf
Mě by vůbec nevadilo a dokážu si to v pohodě představit, kdyby si klerik Solara dal třeba ještě Síla, Ochrana, Léčení.
I ta magie se tam dá třeba klidně hodit :)… pokud by z budoucího klerika měl být třeba inkvizitor.
Napsal: 6. 12. 2012 10.29
od Tomyn
Mě napadli ještě k Solarovi další domény: Zákon, síla, oheň, pomsta, ochrana.
Ale to záleží spíš na tvůrci boha v jakých doménách je onen bůh domovem a čerpá z ní sílu.
Každopádně si myslím, že by bylo pěkné, kdyby hráč charakteru klerika věřící v určitého boha, měl aspoň jednu jeho doménu.
Na jiném server(EFU)u jsem viděl, kde se bůh vybíral na prvním dá se říci také kameni, a bez určité domény si nemohl dannou víru v určitého boha vybrat.
Napsal: 6. 12. 2012 10.35
od Wolf
Jen oprava - domény Zákon a Pomsta nejsou.
Jinak souhlas, Oheň by se dal asi taky použít.
Napsal: 6. 12. 2012 10.43
od Woxa
Ono právěže když zakládáš klerdu na EQ, tak to nabízí ještě asi miliardu nějakých dalších divných domén, kterým chybí popisek a asi je to nějaká chyba.
Mimo zákona a pomsty tam jsou i věci jako houba, drow, ork... (spoustu ras), chaos, nenávist, temnota, jeskyne, vodní jeskxně, bolest, smlouvání, šlechta, zmámen, odpočinek (no a proste všelijaký divnosti)
Napsal: 6. 12. 2012 10.49
od The_Balrog
*přemýšlí o bohovi, jehož klerik by měl domény "vodní jeskyně" a "šlechta"*
Napsal: 6. 12. 2012 10.52
od Naylun
Tohle je moje doporučení, podtržené jsou povinné, celkově je to bráno volnějším neortodoxním způsobem.
Ajris - Good, Healing, Protection
Artea - War, Travel, Strength, Animal
Durmin - Earth, Strength, Fire, Protection
Gharma - Knowledge, Travel, Trickery
Kana - Good, Air, Animal, Earth, Fire, Healing, Knowledge, Magic, Plant, Protection, Strength, Sun, Travel, Trickery, War, Water
Hargud - Evil, Death, Fire
Hrebog - War, Strength, Destruction, Protection
Nyrtis - Trickery, Knowledge, Magic
Solar - Good, Sun, Protection, War, Fire
Bhaal - Evil, Death, War, Destruction
----------------------------------------------------------------
Tawwáb - Knowledge, Sun
Matka poušť - Earth, Sun, Fire, Travel, Knowledge, Animal
Matka příroda - Animal, Plant, Knowledge, Air, Earth, Fire, Water
Ovip - Earth, Plant, Strength, Trickery
PS: U Ovipa jsem nevěděl, protože je to velice jednotranně zaměřený bůh, tak jsem těmi doménami popsal životní cyklus piva - nejdřív se zasadí do země, pak vyroste rostlina, z které se udělá pivo, pak se pije a dodá sílu, a když piješ dál, nastává fáze klamu :-) Někdo mi doporučoval tam zařadit i doménu animal, protože to je prý to, co alkohol z lidí dělá (krom toho trpaslíky mnoho elfů za zvířata považuje implicitně), ale reálie DnD takové metafory nepřipouští :-)
Napsal: 6. 12. 2012 12.21
od Mourisson1
Proč není u hreboga klam?
Napsal: 6. 12. 2012 12.29
od Ungo
Jejich uctívači byli, možná stále jsou (alespon ti kmenoví) tak trochu jednodušší, zajímá je je jen tlouct a tlouct. K čemu pak klam
