Stránka 2 z 2

Re: Memento mori

Napsal: 13. 1. 2014 23.01
od Tomyn
MYslím si že Tirian je cajk místo pro hru, a najdou se tam hráči...vidím to tak minimálně na 1/3 z celkové počtu na server, ale taky je to o času kdy, dle času hráčů

Re: Memento mori

Napsal: 13. 1. 2014 23.01
od placidity
Dvě (obecně více) postavy jsou na nic, alespoň podle mě. člověk se pak pořádně nevěnuje všem nebo jednu má jako hlavní a zbytek jsou jen bokovky když s mainem opravdu není co podniknout.

Re: Memento mori

Napsal: 13. 1. 2014 23.29
od DarckDewy
Ohledně těch více postav souhlasím s Placiditym.. Ale jen podle mě je problém s tím že když víš co musíš podniknout s hlavní postavou, tak se snažíš z her těch ostatních postav dostat.. Tedy když okolí nedovolí aby se s jednou dalo hrát do půlnoci a s druhou od půlnoci.

A náhodou Tirian je srdcovka. Tam začínaly všechy moje postavy tedy až na 2-3 co kdyby nezačínaly v Říši asi by to bylo divné.
A když s postavou z Tiru jedu do Říše tak jen na chvilku takže já se Tirianu držím. (Pokud postavu v Říši nezavřou)

Re: Memento mori

Napsal: 13. 1. 2014 23.39
od Braenn
Ehm, jestli jsem pochopila dobře, že ses chytl mého nápadu s tirianským patriotem a pak řekneš, že tvá postava nebude frakční, tak takovýho tirianskýho si dej do - Říše. Takových postav tu je nadbytek, netřeba doplňovat stavy. :biggrin:

Co server potřebuje jako sůl je profilace postav k nějaké zemi, rodu, NPC uskupení.

Re: Memento mori

Napsal: 14. 1. 2014 1.09
od George
Lomylith píše:V Tirianu je pár postav. Vždycky všechno bylo v Tirínu, tak teď to přesedlalo jinam no.) A v Tirianu je Arto jako DM ne?
Není pravda, v mých začátcích bylo v Tirianu několik hráčů a když jsem tehdy poprvé přijel do Říše, nevěřil jsem, že jsem pořád na tom samým serveru. A ještě ten večer (jestli si dobře pamatuju) se sešlo asi 90% všech hráčů v jedný lokaci (na hřbitově) v Říši.
Tomyn píše:MYslím si že Tirian je cajk místo pro hru, a najdou se tam hráči...vidím to tak minimálně na 1/3 z celkové počtu na server, ale taky je to o času kdy, dle času hráčů
Hráči tradičně mezi Královstvím a Říši cyklí... věřím, že momentálně v Království nenajdeš, jak říkáš, min. 1/3 hráčů. Samozřejmě časem se to může změnit a v Království bude zase spousta hráčů. To, že jsou hráči v Říši tentokrát trvá opravdu dlouho.

Ohledně více postav souhlasím, že je lepší hrát za jednu, ale.. je to, jak ti to vyhovuje.. pravděpodobně časem zjistíš, že jedna postava tě prostě baví víc a tu druhou odsuneš do ústraní. Často se víc postav hodí, když se nějaká z nich prostě nehodí na dlouhodobou hru (například jen vyřídí nějaký povinosti a pak už není co dál dělat) nebo má jiný omezení (pravděpodobně tě nebude za drowa čekat půl dne, než začne zase noc a mezitím se logneš za druhou postavu).
DarckDewy píše:...A náhodou Tirian je srdcovka. Tam začínaly všechy moje postavy tedy až na 2-3 co kdyby nezačínaly v Říši asi by to bylo divné.
A když s postavou z Tiru jedu do Říše tak jen na chvilku takže já se Tirianu držím. (Pokud postavu v Říši nezavřou)
Pro mě je taky Tirian srdcovka, ale fakt je ten, že hra v Říši mi vyhovuje víc... V Království, když potkáte hráče, tak je prostě potkáte někde v Tirianu (resp. u Svačinky, což je teda obrovská výhoda oproti Říši, která nemá tenhle ekvivalent), možná na cestě na Amfiberai, ale jinak se s nima moc nepotkáte... Což mojí hře nevyhovuje, protože chci, aby se postavy potkaly a řešily něco spolu kvůli něčemu, co se děje a ne kvůli tomu, že se spolu pobaví u Svačinky o počasí.
V Říši je to víc rozmělněný a když vyloženě chcete potkat hráče, není to tak snadný (Mardo se naprosto nevyrovná Svačinkovi), na druhou stranu to nedá tolik úsilí potkat hráče mimo civilizaci a nachytat je "v akci" - tzn. při tom, když něco řeší nebo zkrátka něco dělají. Taková hra mě baví mnohem víc, protože začne nějaká interakce mezi postavama mnohem přirozeněji...
Obě místa mají něco, v Říši si prostě městskej život nezahrajete, v Království se zase moc nedostanete do terénu. V Království se cítím mnohem víc v soukromí, v Říši se necítím tak v soukromí, ale o to má víc příležitostí ke hře. Hře v Říši taky výrazně prospívá to, že je tam všechno. Můžete žít ve městě (relativně), můžete žít na vesnici (ve Fagadu se reálně moc být nedá oproti Mamonínu), můžete být v horách (V říši celej sever zabírá ohromný území), můžete být na poušti, můžete být v Divočině (což se nedá reálně srovnat s ničím v Království)… když budete v Hagu, nebudete na konci světa (narozdíl od Amfiberai).
V Království je téměř všude mírný podnebí s tím, že je tam několik nebezpečných lesních lokací (buďto skřeti - de facto dungeon, nebo psiska - de facto jen průchozí lokace) a něco hor (špatně průchozích, nezasněžených).

Fakt je ten, že Říše poskytuje mnohem víc příležitostí pro hru (hlavně pro různý styly hry, aniž by si hráči museli navzájem vadit). Krásná věc na Říši je, jak je obrovská.. můžou tu dva hráči hrát 2 měsíce a přesto se nikdy nepotkat (a přesto si zahrajou). V Králoství nepřipadá v úvahu, že by se dva hráči 2 měsíce míjeli, protože je naprostým středobodem Tirian a přes to nejede vlak.
Braenn píše:Ehm, jestli jsem pochopila dobře, že ses chytl mého nápadu s tirianským patriotem a pak řekneš, že tvá postava nebude frakční, tak takovýho tirianskýho si dej do - Říše. Takových postav tu je nadbytek, netřeba doplňovat stavy. :biggrin:

Co server potřebuje jako sůl je profilace postav k nějaké zemi, rodu, NPC uskupení.
Souhlasím, ale tenhle trend je prostě potřeba nějak nastolit. Primárně proto, že při tradičním stěhování postav by se člen frakce ukousal k smrti, pokud by zrovna hráči byli na druhý straně světa.

Re: Memento mori

Napsal: 14. 1. 2014 16.23
od Lomylith
Hráči sou tam kde hrajou DM, tak to bylo vždycky. V Tirianu dokuť byla tvrz Alfraye, tak bylo plno a další Q třeba s přpadem banditů, démoni, drowy atd. Tam kde je hodně hráčů je i pro DM lehčí vymýšlet Q. Byli sme jednou pouze dvě postavy na Ostrově a pak se to tam nějak nakupilo a Arto byl určitě rád a deně tam byla hra a co dělat. Můj Victor byl Říšan, který jezdíval do Tirianu na dovolenou mlátit ženské. Okolnosti ho donutili, aby z Říše vypadnul a je naštavný, že nemůže být doma v Mamoníně. Mi osobně se líbí modrozlatí, že sou prostě stále v elfinci a nerazí tam kde to zrova žije. Tirian se oživí až zas se tam něco bude dít. Stačí vymyslet nějaký pořádný AQ, kterého se chytne třeba nějaké DM a udělá z toho něco velkého. Třeba jak byli démoni od Pavla.

Re: Memento mori

Napsal: 14. 1. 2014 16.44
od George
Hráči se střídají i bez DM (zažil jsem doby, kdy na EQ byla pozastavena jakákoliv podpora od DM).

Re: Memento mori

Napsal: 14. 1. 2014 17.30
od Woxa
Lomylith píše:Hráči sou tam kde hrajou DM, tak to bylo vždycky.
A DM tam, kde jsou hráči. Takový začarovaný kruh :)

Re: Memento mori

Napsal: 14. 1. 2014 17.45
od Lomylith
Stačí, aby byla nějaká válka v Království a hned se tam naženou :bigwink:

Re: Memento mori

Napsal: 14. 1. 2014 18.05
od George
Lomylith píše:Stačí, aby byla nějaká válka v Království a hned se tam naženou :bigwink:
To je už z principu celkem logický...
Část hráčů se bude chtít přidat k jedný straně, případně toho nějak využít.
Jiná část hráčů bude chtít pomoct jiný straně konfliktu, případně jsou sami tou stranou.
A ostatní, aby si nehráli solo někde v Říši, přijedou taky.

Je potřeba si uvědomit, že na EQ nehrajou stovky hráčů, ale desítky... v podstatě stačí, aby několik málo hráčů mělo co řešit někde jinde a už to způsobí nerovnováhu a zbytek hráčů vezmou sebou.

EDIT: Psal jsem hráčů.. mám na mysli spíš to, že tam postavy budou chtít IC něco řešit. A ti ostatní jsou skutečně hráči, kteří by se v Říši (při tomhle konkrétním případě) ukousali nudou, protože s NPC si prostě nezahrajou, byť by NPC a PC IC neměl být rozdíl.

Re: Memento mori

Napsal: 14. 1. 2014 19.20
od Onyx
Ono je to spíše tak, že se postavy rádi drží v PC uskupeních. Pokaždé, když vznikne nějaký kroužek aktrivních postav, které společně hrají, tak se k nim další přidávají. Momentálně je situace taková, že v Železné říši jsou dva takovéto kroužky a to Mamonínská stráž a pak Arnagolská tvrz. V Tirianu jich moc není, nebo jsou velmi malé. proto by spíš pomohlo, kdyby několik postav takovýto kroužek založilo i v Tirianu. Pak by se část hráčů přesunula zase do Tirianu. Je pak otázkou, jestli by následovala Tirianská vlna. Je to pravděpodobné, ale možná by se hráči rozvrstvili.

A co se týče hry za různé postavy. Člověk by si měl vybírat postavu podle toho jaký mu sedne charakter a né podle toho, co by bylo dobré hrát. Mám osobní zkušenost, že charakter, který vám nesedí vás ani nebude dlouho bavit. Takže pokud vám sedne trpaslík, klidně hrajte trpaslíka. Pokud vám sedne elf, tak elfa. Jestli totiž někoho budete hrát aktivně a budete dělat autoquesty, tak se k vám další hráči sami přidají.

Re: Memento mori

Napsal: 15. 1. 2014 1.21
od Pavel Urban
Souhlasím s Onyxem. Navíc z dlouhodobého hlediska má zájem hráčů (a hráči s jejich postavami s ním) tendence po Desce migrovat. Za nějaký čas se může klidně zase stát, že bude prázdno v říši a plno v Tirianu.