Re: Herní vyváženost světa
Napsal: 21. 2. 2021 14.03
Bohužel to tak ale vnímám. Spousta věcí je tak obtížná, až to není žádná zábava a je to spíš pain jak hovado. A nemyslím si že jsme másla s tím, jak máme často složenou družinu. Co potom ti, kteří nemají některý důležitý prvky, zastupující určitý povolání v družině? A když pak srovnávám obtížnost s odměnou, tak nabývám dojmu, že se absolutně nevyplatí takovým dungeonům vůbec věnovat.Ungo píše: 21. 2. 2021 13.42 Naším cílem není dělat hráčům hru obtížnější, aby jim to uškodilo, ale proto, aby se ze světa neztratila výzva. Průměrný dungeon nemá být koncipován tak, aby byl nepřekonatelnou výzvou.
To ani nepotřebujeme, stačí atmosféra o tom, že pukla skála a objevil se průchod do dosud neprobádaný jeskyně, nebo propadnutá zem, kam se dá spustit. Cokoliv malýho, nepotřebujeme obří Q. Vlastně možná ani nechceme obří Q, nevím. "Co se kde povídá" na můj vkus skoro až zeje prázdnotou a skoro nic se neděje, na to jak aktivní tým teď existuje v porovnání s dávnými časy (Ungo, ty seš ve svojí aktivitě na výborný úrovni a podle mě máš vkus a cit, na to nemám jedinou výtku, tak to si neber osobně prosím). Já osobně bych tisíckrát ocenil nějaký příběhový eventy, nebo malý oživení světa, než takový nesmyslný úpravy. Koneckonců, čím víc se hráči zabaví příběhy, tím míň i polezou dungeony a za mě ta EQ nikdy nebyla o dungeonech
Já teda abych se přiznal, tak si drtivou většinu dungeonů už ani nepamatuju a často se přistihávám s tím, že bloudím a pak si řeknu.. "týjo, tady ta chodba mi je povědomá" .. a pak jsem hodně překvapenej co tam najdu, protože se mi to začne oživovat a říkám si jaký WOW z toho mám. Tohle konkrétně co píšeš není absolutně můj případ a vůbec to o tom není. Není to tak, že si někam běžím v domění že to tam znám s tím, že pak narazím a plaču nad tím, že to už nefunguje jako dřív.. vůbec. Naopak změny vítám. Ale smysluplný. To se zas vracím.Ungo píše: 21. 2. 2021 13.42 Chápu, že mnozí, vlastně asi všichni, si pamatujeme jak vypadaly dungeony na EQ3. Ale vážně není řešení spoléhat se na to, že jsou stejné. Nic nikdy nebylo horšího, než spolehání se na to, že nějaké místo znám.
To máš pravdu a já souhlasím. A zároveň se omlouvám. Jen jsem chtěl vyjádřit míru toho jak moc mi to už příjde zoufalý a že to vnímám jako vyloženě padlý na hlavu. Na druhou stranu chci ale taky apelovat na tým, nebo alespoň na Ogara, protože způsob jeho komunikace jako někoho na postu na jakým je, je často značně nedostatečná a plná výsměchu. Ne vůči mne, když se spolu bavíme soukromě, ale už jsem si párkrát všiml na Discordu, že takhle by se WB vyjadřovat nemělo. Myslím, že kolem toho byly i nějaký roztržky. Ale to je jedno.. to tady vlastně vůbec probírat nechci.Ungo píše: 21. 2. 2021 13.42 Závěrem bych rád řekl, že tato forma komunikace se mi maximálně příčí. Od začátku EQ 4 se jako tým snažíme s hráči komunikovat vstřícně, věcně a pokud možno ke spokojenosti obou stran. Pokud se komukoli zdá nějaká úprava přehnaná, není nic snazšího, než použít discord, PM, telefon, holuba etc a upozornit nás na danou lokalitu.
Máš pravdu, omlouvám se. Ale já jsem bohužel už taky značně otrávenej, víš? Z toho to pak prostě pramení. A moc rád si o tom s váma, nebo klidně i jen s tebou zavolám a dovím se víc.Ungo píše: 21. 2. 2021 13.42 Pipi, a některým dalším, bych rád řekl, že touto formou komunikace, ničeho nedosáhneš. Podobný „tón“ rozhovoru totiž nedocílí ničeho jiného, než že WB otrávíš. Pokud o to stojíš, můžeme si o tom zavolat. To ostatně platí pro kohokoli.