Stránka 2 z 8

Napsal: 4. 2. 2006 0.06
od labir
Zvukový šok

Úroveň sesílatele: Bard 4
Úroveň kouzla: 4
Škola: Vzývání
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Střední
Oblast působení/cíl: Bytost
Trvání: Okamžité
Další protikouzla:
Záchrana: Reflexy
Magická odolnost: Ne

Sesilatel mocně vykřikne a zároveň tento výkřik zmrazí na místě a pošle jej na cílovou bytost kde teprve zazní. Výkřik způsobí šok a zraní cíl zvukem 1k6 za každé dvě úrovně sesilatele až do maxima 10k6. Při úspěšném záchranném hodu na reflexy je zranění poloviční.

Napsal: 4. 2. 2006 0.06
od labir
Povolej bludičky

Úroveň sesílatele: Čaroděj/Zaklínač 9
Úroveň kouzla: 9
Škola: Vyvolávání
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dlouhý
Oblast působení/cíl: Oblast
Trvání: Okamžitě
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel vyvolá několik Bludomorů, Bludodrápů a Bludoflexů dle zkušeností sesilatele a náhody. Ty ihned zaútočí na vše okolo sebe, včetně sesilatele.

Napsal: 4. 2. 2006 0.07
od labir
Povolej armádu nemrtvých

Úroveň sesílatele: Čaroděj/Zaklínač 9
Úroveň kouzla: 9
Škola: Nekromancie
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dlouhý
Oblast působení/cíl: Oblast
Trvání: Okamžitě
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel vyvolá několik mumií, vyšších koster, upírů a jiných nemrtvých bytostí podle zkušeností sesilatele a náhody. Vyvolaní nemrtví ihned zaútočí na vše okolo sebe, včetně sesilatele.

Napsal: 4. 2. 2006 0.07
od labir
Proměň svůj vzhled

Úroveň sesílatele: Čaroděj/Zaklínač 6
Úroveň kouzla: 6
Škola: Proměny
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dotek
Oblast působení/cíl: Sesilatel
Trvání: Okamžitě
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Toto kouzlo lze použít pouze s knihou proměn. Pomocí ní si sesilatel určí do jakého tvora se chce proměnit a poté sesláním tohoto kouzla proměnu uskuteční. Druhým sesláním tohoto kouzla proměnu opět zruší. Mění se pouze vzhled sesilatele, nezískává žádné schopnosti navíc, ani o žádné nepřichází. Taktéž se nemění hlas sesilatele ovšem při proměně do tvora se zcela jiným hlasovým orgánem jsou vyjadřovací schopnosti sesilatele limitovány podobou - například žába nedokáže mluvit.

+ Úprava vnímání kouzla a jeho definice viewtopic.php?p=97571#p97571
+ Při použití tohoto kouzla neproměňuj se do rasy, kterou máš v originále. Příklad: Neproměňuj člověka do člověka, elfa do elfa, trpaslíka do trpaslíka, bugne pak hlava na model č. 1 a nejde to bez DX vrátit.

Napsal: 4. 2. 2006 0.07
od labir
Proměň vzhled osoby

Úroveň sesílatele: Čaroděj/Zaklínač 9
Úroveň kouzla: 9
Škola: Proměny
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dotek
Oblast působení/cíl: Bytost
Trvání: Okamžitě
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Toto kouzlo lze použít pouze s knihou proměn. Pomocí ní sesilatel určí do jakého tvora se chce cílovou bytost proměnit a poté sesláním tohoto kouzla proměnu uskuteční. Druhým sesláním tohoto kouzla proměnu opět zruší. Mění se pouze vzhled cílové bytosti, nezískává žádné schopnosti navíc, ani o žádné nepřichází. Taktéž se nemění hlas cílové osoby ovšem při proměně do tvora se zcela jiným hlasovým orgánem jsou vyjadřovací schopnosti bytosti limitovány podobou - například žába nedokáže mluvit.

+ Úprava vnímání kouzla a jeho definice viewtopic.php?p=97571#p97571
+ Při použití tohoto kouzla neproměňujte ostatní hráče do rasy, kterou mají v originále. Příklad: Neproměňuj člověka do člověka, elfa do elfa, trpaslíka do trpaslíka, bugne pak hlava na model č. 1 a nejde to bez DX vrátit.

Napsal: 4. 2. 2006 0.08
od labir
Zjisti jed

Úroveň sesílatele: Bard 3, Klerik 2, Paladin 2, Čaroděj/Zaklínač 3
Úroveň kouzla: 2
Škola: Věštění
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dotek
Oblast působení/cíl: Předmět
Trvání: Okamžitě
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel sesláním tohoto kouzla na potravinu či nápoj zjistí, zda je otrávena a případně jakým jedem.

Napsal: 4. 2. 2006 0.08
od labir
Neutralizuj otravu jídlem

Úroveň sesílatele: Klerik 5
Úroveň kouzla: 5
Škola: Nekromancie
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dotek
Oblast působení/cíl: Bytost
Trvání: Okamžité
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Cílová bytost je dotekem ozdravena z otravy způsobené jídlem či pitím. Pouze je neutralizován jed v těle bytosti, pakliže jed působí vedlejší negativní účinky, ty přetrvávají a je nutné je odstranit jinak.

Napsal: 4. 2. 2006 0.09
od labir
Vytvoř iluzi I

Úroveň sesílatele: Bard 1, Čaroděj/Zaklínač 1
Úroveň kouzla: 1
Škola: Iluze
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Krátký
Oblast působení/cíl: Oblast
Trvání: 1 hodina + 1 hodina / 1 úroveň sesilatele
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel vytvoří iluzi kapající vody. Jedná se pouze o iluzi, voda tam ve skutečnosti není. S pomocí knihy iluzí lze vytvořit více typů iluzí.

Napsal: 4. 2. 2006 0.09
od labir
Vytvoř iluzi II

Úroveň sesílatele: Bard 2, Čaroděj/Zaklínač 2
Úroveň kouzla: 2
Škola: Iluze
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Krátký
Oblast působení/cíl: Oblast
Trvání: 1 hodina + 1 hodina / 1 úroveň sesilatele
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel vytvoří iluzi středně velkého plamene. Jedná se pouze o iluzi, oheň tam ve skutečnosti není. S pomocí knihy iluzí lze vytvořit více typů iluzí.

Napsal: 4. 2. 2006 0.09
od labir
Vytvoř iluzi III

Úroveň sesílatele: Bard 3, Čaroděj/Zaklínač 3
Úroveň kouzla: 3
Škola: Iluze
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Krátký
Oblast působení/cíl: Oblast
Trvání: 1 hodina + 1 hodina / 1 úroveň sesilatele
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel vytvoří iluzi rostoucího středně velkého ostružiní. Jedná se pouze o iluzi, rostliny tam ve skutečnosti nejsou. S pomocí knihy iluzí lze vytvořit více typů iluzí.

Napsal: 4. 2. 2006 0.10
od labir
Vytvoř iluzi IV

Úroveň sesílatele: Bard 4, Čaroděj/Zaklínač 4
Úroveň kouzla: 4
Škola: Iluze
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Střední
Oblast působení/cíl: Oblast
Trvání: 1 hodina + 1 hodina / 2 úrovně sesilatele
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel vytvoří iluzi létajících motýlků. Jedná se pouze o iluzi, motýlci tam ve skutečnosti nejsou. S pomocí knihy iluzí lze vytvořit více typů iluzí.

Napsal: 4. 2. 2006 0.10
od labir
Vytvoř iluzi V

Úroveň sesílatele: Bard 5, Čaroděj/Zaklínač 5
Úroveň kouzla: 5
Škola: Iluze
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Krátký
Oblast působení/cíl: Oblast
Trvání: 1 hodinu + 1 hodina / 2 úrovně sesilatele
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel vytvoří iluzi plotu. Jedná se pouze o iluzi, plot tam ve skutečnosti není. S pomocí knihy iluzí lze vytvořit více typů iluzí.

Napsal: 4. 2. 2006 0.11
od labir
Vytvoř iluzi VI

Úroveň sesílatele: Bard 6, Čaroděj/Zaklínač 6
Úroveň kouzla: 6
Škola: Iluze
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Střední
Oblast působení/cíl: Oblast
Trvání: 1 hodina + 1 hodina / 2 úrovně sesilatele
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel vytvoří iluzi velkého otevřeného propadla. Jedná se pouze o iluzi, díra tam ve skutečnosti není. S pomocí knihy iluzí lze vytvořit více typů iluzí.

Napsal: 4. 2. 2006 0.11
od labir
Vytvoř iluzi VII

Úroveň sesílatele: Čaroděj/Zaklínač 7
Úroveň kouzla: 7
Škola: Iluze
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dlouhý
Oblast působení/cíl: Oblast
Trvání: 1 hodina + 1 hodina / 3 úrovně sesilatele
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel vytvoří iluzi kvetoucí louky s motýli. Jedná se pouze o iluzi, louka tam ve skutečnosti není. S pomocí knihy iluzí lze vytvořit více typů iluzí.

Napsal: 4. 2. 2006 0.12
od labir
Vytvoř iluzi VIII

Úroveň sesílatele: Čaroděj/Zaklínač 8
Úroveň kouzla: 8
Škola: Iluze
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dlouhý
Oblast působení/cíl: Oblast
Trvání: 1 hodina + 1 hodina / 3 úrovně sesilatele
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel vytvoří iluzi obrovské skály ve tvaru válce. Jedná se pouze o iluzi, skalisko tam ve skutečnosti není. S pomocí knihy iluzí lze vytvořit více typů iluzí.

Napsal: 4. 2. 2006 0.13
od labir
Vytvoř iluzi IX

Úroveň sesílatele: Čaroděj/Zaklínač 9
Úroveň kouzla: 9
Škola: Iluze
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dlouhý
Oblast působení/cíl: Oblast
Trvání: 1 hodina + 1 hodina / 3 úrovně sesilatele
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel vytvoří iluzi vysoké věže. Tato iluze je již tak dokonalá, že působí hmotným dojmem a nelze skrz ní přejít. S pomocí knihy iluzí lze vytvořit více typů iluzí.

Napsal: 4. 2. 2006 0.13
od labir
Slabší přenos životní síly

Úroveň sesílatele: Klerik 2
Úroveň kouzla: 2
Škola: Nekromancie
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dotek
Oblast působení/cíl: Bytost
Trvání: Okamžité
Další protikouzla:
Záchrana: 1/2 výdrž
Magická odolnost: Ne

Sesilatel přenese část své životní síly na cílovou bytost. Cíl je vyléčen za 4k8 životů + 1 život za úroveň sesilatele (do maxima +10), ale o stejné množství životů je zraněn sesilatel. Není možné, aby sesilatel zemřel použitím tohoto kouzla, nanejvýš se přenese jen tolik síly, že sesilateli zůstane 1 život.
Toto kouzlo působí na nemrtvé opačně, neléčí je ale zraňuje.

Napsal: 4. 2. 2006 0.14
od labir
Střední přenos životní síly

Úroveň sesílatele: Klerik 3
Úroveň kouzla: 3
Škola: Nekromancie
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dotek
Oblast působení/cíl: Bytost
Trvání: Okamžité
Další protikouzla:
Záchrana: 1/2 výdrž
Magická odolnost: Ne

Sesilatel přenese část své životní síly na cílovou bytost. Cíl je vyléčen za 6k8 životů + 1 život za úroveň sesilatele (do maxima +15), ale o stejné množství životů je zraněn sesilatel. Není možné, aby sesilatel zemřel použitím tohoto kouzla, nanejvýš se přenese jen tolik síly, že sesilateli zůstane 1 život.
Toto kouzlo působí na nemrtvé opačně, neléčí je ale zraňuje.

Napsal: 4. 2. 2006 0.14
od labir
Větší přenos životní síly

Úroveň sesílatele: Klerik 4
Úroveň kouzla: 4
Škola: Nekromancie
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dotek
Oblast působení/cíl: Bytost
Trvání: Okamžité
Další protikouzla:
Záchrana: 1/2 výdrž
Magická odolnost: Ne

Sesilatel přenese část své životní síly na cílovou bytost. Cíl je vyléčen za 8k8 životů + 1 život za úroveň sesilatele (do maxima +20), ale o stejné množství životů je zraněn sesilatel. Není možné, aby sesilatel zemřel použitím tohoto kouzla, nanejvýš se přenese jen tolik síly, že sesilateli zůstane 1 život.
Toto kouzlo působí na nemrtvé opačně, neléčí je ale zraňuje.

Napsal: 4. 2. 2006 0.15
od labir
Obrovský přenos životní síly

Úroveň sesílatele: Klerik 5
Úroveň kouzla: 5
Škola: Nekromancie
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dotek
Oblast působení/cíl: Bytost
Trvání: Okamžité
Další protikouzla:
Záchrana: 1/2 výdrž
Magická odolnost: Ne

Sesilatel přenese téměř všechnu svou životní sílu na cílovou bytost. Cíl je vyléčen za počet životů sesilatele bez jednoho, ale o stejné množství životů je zraněn sesilatel. Po seslání zůstává sesilateli jen jeden život.
Toto kouzlo působí na nemrtvé opačně, neléčí je ale zraňuje.