Stránka 11 z 25

Napsal: 1. 9. 2008 21.57
od labir
Verze 3.84.279

:point: Opraveny jedy.
:point: Několik nových zbraní jenž budou k dostání v Gnorisu.
:point: několik nových předmětů do specifických pokladů v dungeonech.
:point: Opravena chyba při ukládání N-1 mincí kde N je kolik mincí má postava u sebe. Chyba byla viditelná zejména při ukládání v bankách, ale týkala se např. i platby v obchodech.
:point: Dokončena jedna složitější dungeonová lokace (zatím nenapojeno, bude napojeno až jako celek).
:point: Několik oprav drobných chybek.

Napsal: 2. 9. 2008 22.07
od labir
Verze 3.84.280

:point: Opravena droga dryanka.
:point: Opravena generující chyba v systému měny.

Napsal: 4. 9. 2008 0.47
od labir
Verze 3.85.283

:excl2: Novinka - ve hře je implementovaná míčová hra Míčovaná. Vzdáleně připomíná mix rugby a kriketu. Hraje se na hřišti se dvěma brankami (ty jsou skádací jako třeba svíčky) ve dvou družstvech s jedním míčem a s pálkami. Cílem hry je dostat míč do branky protivníků v daném čase a to co nejvíckrát. Míč se smí pouze nosit. Míč se soupeři vyráží z rukou pálkou. Všechny potřebné předměty jsou volně k zakoupení za nízké ceny.

V praxi to může vypadat tak, že se domluví 2 a více postav, postaví dvě branky, rozdělí se do družstev (můžete si udělat i dresy) a vezmou si do rukou pálky. Vylosuje se nebo se dohodne kdo bude mít míč při začátku. Ta postava si vezme do ruky míč a pálku si nechá v batohu. No a hra začne. Kdokoliv provede pálkou útok na nositele míče tak získává míč (objeví se mu v inventáři a skočí mu místo pálky do ruky, protivníkovi zase skočí do ruky pálka z inventáře). Když se někdo dotkne branky s míčem v ruce tak branka zaznamenává bod. Pak se na cca 20 sec vypne jako ochranu před několikanásobným klikáním. Na rozložené brance je napsán návod jak s ní zacházet. Pálky i míč jsou upravené tak aby dávaly co nejmenší zranění aby se hráči nepobili navzájem. Ale i tak to bude myslím docela maso...

No a to je celé. Zatím zkušební provoz, uvidíme jak to poběží na serveru kde asi v "předávání" míče mohou nastat prodlevy. Otestujte to.

:point: Upraveno několik NPC.
:point: Upraveno několik lokací.
:point: Snad už konečná oprava PLACOS BANu. Otestováno na jiné postavě hráče co měl problémy se nalogovat a vše se zdá v pořádku.

Napsal: 10. 9. 2008 22.33
od labir
Verze 3.85.290

:point: Opraveny různé drobné chybky.
:point: Opravena hra míčovaná, konkrétně chyba současného útoku na nositele míče. Chyba se nedá odstranit neb souvisí s lagy, ale úprava by ji měla potlačit.
:point: Opraveno generování neidentifikovatelných předmětů při zakoupení stackovatelných hromadných předmětů (šípy, šipky atd..).
:point: Upraven teplotní systém, doplněna podmínka na validitu lokace postavy. Teplota na postavách by se tak již neměla počítat v okamžiku kdy jsou postavy v přechodu a tudíž na nulové teplotě.
:point: Opravena svědcená voda na sílu zásahu 4d6.

Napsal: 22. 9. 2008 21.15
od labir
Verze 3.85.292

:point: Opraveno několik drobných chyb.
:point: Dodány zpět do modulu blueprinty (vzory) démončích knih. Můžete tak otevřít trezory pokud v nich máte démončí knížky.

Upozorňuji, že informace o nových verzích je dávána s předstihem několika hodin před jejich spuštěním (většinou v 04:00 následuícího dne). Pokud chcete mít jistotu v jaké verzi se pohybujete použijte feat Pokročilé ovládání postavy a zkontrolujte si aktuální verzi běžícího modulu.

Napsal: 3. 10. 2008 22.12
od labir
Verze 3.100.300

:excl2: Zpřístupněn poslední větší dungeon. Nyní se počítá již jen s několika menšími dungeony a hlavně s povrchovými lokacemi. Celkem 5 nových dungeonových lokací, některé s vlastními subsytémy. Varování: tento dungeon je velmi náročný jak na postavy tak na hráče a především na přípravu a disciplínu. Takže ho nepodceňte.

:excl: Silně posílena činnost PLACOS systému v oblasti kontroly přendavání předmětů mezi postavami. PLACOS dokáže rozlišit veškeré povolené transakce a ty jenž využívají podvodníci. Ty nepovolené jsou silně sankcionovány. Kdybyste měli pocit že je v této úpravě chyba tak mě prosím ihned kontaktujte, testoval jsem to na všechny situace co mě napadly, ale to je tak vždy...

:excl: Do knižních démonků doplněna možnost uzamčení knihy. Takovou knihu pak lze přečíst a libovolně s ní nakládat, ale kromě autora knihy ji nikdo nemůže upravit nebo zkopírovat. Standardně jsou démončí knihy tak jako doposud - otevřeny všem změnám pro všechny, o zámek je nutné démonka požádat.

:point: PLACOS PWB přechází na novou verzi jenž by již měla být snad lépe funkční. Jedná se o systém kontroly nárůstu bohatství na postavě. Nicméně je PLACOS PWB stále pouze v monitorovacím režimu, tj. potichu shromažďuje data, ale dopady nejsou žádné.

:point: Možnost změny popisku předmětu dostupná pro DM a hostitele je rozšířena. Dosavadní příkaz "/info <text>"je nahrazen trojicí příkazů "/info* <text>", "/info+ <text>" a "/info-" jenž popořadě nahrazují popisek novým popiskem, přidávají k popisku nový odstavec a odebírají z popisku poslední odstavec. Podrobné info najdete v přílušné kapitole in-game helpu.

:point: Upraven PLACOS PGR, nyní je trochu chytřejší a sleduje více činností.
:point: Účinky alkoholu jsou oslabeny o 20%.
:point: Dodáno několik nových NPC (bestie i třeba velbloudi).
:point: Doplněno několik nových předmětů hlavně sběratelských v sadě do pokladů.
:point: Rozšířeny informace na Prvotním kameni, portálech před vstupem do světa o informace o teplotě, podnebí a místní geografii.
:point: Doplněny čtyři nové hráčské knihy.

Další plány je soustředit se na doladění stávajících systémů a připravit několik změn skupinám postav jenž se o ně již nějakou dobu snaží. Onyx pracuje na Gnorisu a zapřísahal se, že do srazu v listopadu to bude mít hotové, no uvidíme.

Napsal: 6. 10. 2008 21.52
od labir
Verze 3.110.305 - komunitní balíček

:excl: Jedna nová skrytá lokace a k tomu příslušející předměty pro jednu skupinu hráčů jenž se o tento cíl snaží již delší dobu.
:excl: Další nová lokace a jedna upravená lokace pro jinou skupinu jenž dlouho IC usiluje o svůj cíl.
:excl: A další nová lokace pro dva hráče jejich postavy IC o tento cíl dlouhodbě usilují.
:excl: Upraveny dvě lokace pro další skupinu hráčů s dlouhodobou IC snahou.
:excl: Nová exteriérová lokace.
:excl: Jedna experimentální sociální interiérová lokace.
:point: Několik nových NPC.
:point: Upraven PLACOS PGR u některých nově sledovaných činnostech.
:point: Opraveno několik chybek.

Napsal: 7. 10. 2008 21.31
od labir
Verze 3.110.306

:point: Opravy menších chyb.

Napsal: 11. 10. 2008 23.18
od labir
Verze 3.120.308

:excl2: Dokončen komplex Ledových hor, sestavu dokončuje 6 nových lokací (4 velké exteriérové a 2 dungeonové). Ze severu tak zbývá dokončit jen oblast Ledových plání. A malé doporučení - do Ledových hor nepodceňujte oblečení!
:point: Několik nových NPC.
:point: Opravy několika chyb.

Napsal: 16. 10. 2008 22.41
od labir
Verze 3.125.310

:excl2: Dvě nové lokace pro jednu skupinu hráčů jenž o svůj cíl dlouho IC usilovala a bavila svou hrou a akcemi spousty hráčů. Snad neprozradím moc, když řeknu že se jedná o plně funkční, "pohyblivou" loď (ten systém co je za tím docela stojí za to). :bigwink:
:point: Úpravy několika lokací.
:point: Lokace Tirian, královský palác a Sídlo Labira Draco jsou nyní bezdešťové aby nepršelo do velkých tilesetových interiérů a nepobíhali v nich šlechtici s paraplíčky.
:point: Opraveno několik chybek.

Napsal: 20. 10. 2008 22.29
od labir
Verze 3.130.310

:excl2: Dokončena oblast Ledových plání (2 nové velké lokace). Tímto je celý plán Severu hotov.
:excl: Jeden nový surovinový zdroj.
:point: Jedna nová lokace pro skupinu hráčů jenž o ní IC dlouhodobě usilují a plní WB quest.
:point: Úprava několika lokací.
:point: Několik nových NPC.
:point: Nový DM nástroj.

Napsal: 26. 10. 2008 21.25
od labir
Verze 3.135.314

:point: Jedna nová interiérová a jedna exteriérová lokace.
:point: Několik nových NPC.
:point: Systém teploty rozšířen o možné lokální zdroje. Tepelně přepracovány termální prameny.
:point: Snížena cena EQ pastí, ovšem jak pro prodej, tak pro výkup.
:point: U rób Magické Univerzity snížena teplotní izolace. Pro update na tuto poslední verzi použijte bazénky záměny v hlavních chrámech. Kdyby teď bylo v róbách zima tak napište do příslušného topicu. Róby navíc systémově zlevněny aby nestály opravy tolik peněz.
:point: Upravena jedna lokace.
:point: Opravena chyba s mizením popisu u zakopávaných věcí.
:point: Opraveno několik chyb.

Napsal: 30. 10. 2008 21.21
od labir
Verze 3.137.320

:point: Opraveno několik NPC.
:point: Upraveno několik lokací.
:point: Restartován DM trezor Arta.
:point: Při zperzistentnění lokací se nově ukládá i popis atmosféry.
:point: Upraveny příznaky úpalu, zvracení a omdlévání je 10x méně pravděpodobné.
:point: Upraven systém počasí, nyní se po prvním vstupu do lokace synchronizují systémy okamžitě a tak pokud má sněžit tak sněží nikoliv nejprve prší a pak až sněží.
:point: Snížena cena za ustájení koní a jiných zvířat.
:point: Všechny róby Univerzity (lektorská pánská, lektorká dámská, adeptská) jsou upraveny tak aby teplotní rozsah začínal na cca 3 stupních pro půlelfy, tj. cca 4.5 stupních pro lidi a cca 2.5 stupních pro elfy. Róby si zaktualizujete v bazéncích záměny.
:point: Henchmani (koně, RP přítelíčci atd..) a familiáři by měli nyní mít skrytý rozhovor jenž neotravuje okolí. Ozkoušejte.

:point: Pohyb summonů, přítelíčků henchmanů a jinchých pánečko-potvor za pánečkem doznal jistého vylepšení, potvory nyní neposkakují a neškubou se za pánečkem když jde páneček krokem, ale jdou také krokem. mají sice trošku delší vedení, ale to měly vždy... Ozkoušejte.

:excl2: Pokusně zprovozněny nákladní muly, volové a koně s inventářem. V rámci testu jsou zatím dostupné pouze pro hostitelské postavy. Inventář nákladních zvířat je zatím bez perzistence. Jakmile se podaří vyřešit perzistenci a odladit systém tak budou tato zvířata zpřístupněna všem. Tato zvířata lze ustájit (POZOR ustájení jim smaže inventář protože do budoucna se počítá s jeho perzistencí).

Jako ochrana proti zneužívání creepery a harwestery je možné zvíře koupit pouze pokud má postava dostatečné PGR. Systém je nastaven tak, že i postava jenž právě začala si může zvíře koupit. Pokud během držení zvířete dojde k rapidnímu zhoršení PGR tak hráč dostane varování a když dojde k dalšímu zhoršení (např. postava s mulou dokolečka vybíjí a lootuje dungeony) tak se zvíře splaší setřese náklad a zdrhne. Bez tohoto opatření by nebylo možné systém nákladních zvířat zavést.

Napsal: 31. 10. 2008 1.11
od labir
Verze 3.138.323

:point: Opraveno několik chyb.
:point: Jedna nová kniha.
:point: Jedno nové NPC.

Napsal: 1. 11. 2008 20.07
od labir
Verze 3.139.326

:point: Drobné úpravy létající lodi.
:point: Upraven systém počasí, trochu snížena pravděpodobnost deště.
:point: Prodloužena doba otevření mříží ve vězeních.
:point: Opraveno několik chyb v databázi barev.
:point: Snad už naposledy tepelně upraveny Univerzitní róby. Aktualizujte si je v bazéncích záměny.
:point: Po zabití NPC s DM uvnitř by už neměly zůstávat v mrtvolce memorizátory.
:excl: Nově získávají PC strážní přístup i do vězení v Mithalliru, Tirianu a Amfiberai (podle toho kde slouží). Jak do vězení vstoupit najdete na cedulce u vstupu do vězení. Strážní otevírají dveře jen strážným, vězni se mohou stavět třeba na ucho ale jsou stále ignorováni. PC stráže tak mohou zavírat a pouštět z vězení a vodit návštěvy za zadrženými.
:excl: U všech bojových fines (komb) odstraněny prodlevy (pomlčky). Pokud nějaké takové kombo znáte tak ho nadále používejte bez pomlčky normálně, při prvním použití bez pomlčky se ho postava naučí.

Napsal: 2. 11. 2008 21.28
od labir
Verze 3.139.330

:point: Jedno nové NPC.
:point: Opravy několika chyb v lokacích.
:point: Opravy několika chyb v systémech.

Napsal: 3. 11. 2008 22.50
od labir
Verze 3.140.335

:point: V Mithalliru a Tirianu je zaveden výkup květin.
:point: Přepracován systém timeru (zařízení jenž se stará o dočasné placeably, objekty a zpožděnou činnost). Nyní by měl zvládnout bez zahlcení až 9999 objektů. To doufám bude naprosto stačit. Otestováno až na 211 záznamech najednou.
:excl: Upraven dungeon spawn, pro epické levely byl trochu posílen aby se v dungeonech nenudily.
:point: Úprava jedné lokace.

Napsal: 5. 11. 2008 21.53
od labir
Verze 3.140.335

:point: Upraveny koeficienty výkupu květin.
:point: Upraven posílený spawn pouze pro epické mágy a zaklínače.
:point: Úprava několika lokací.
:point: Upraveno kouzlo Povstaňte! aby fungovalo správně i pro nepřátelská NPC.
:point: Lehké vylepšení AI. AI si nyní lépe vybírá cíle, správně se potvory mezi sebou léčí a rychleji se rozhoduje.
:point: Opraven DM feat hudby, chyba s obnovením nastavení hudby v lokaci.
:point: Upraveno několik NPC.
:point: Několik nových DM pastí.

Napsal: 15. 11. 2008 13.39
od labir
Verze 3.140.350

:excl: Upraven koeficient PGR regenerace ze záporu, snížen koeficient za zabíjení bestií, hra ve skupině snížena a upravena tak že navyšuje trochu víc rychlost záporné regenerace. Skupina je také ovšem nově od 3 členů a ne od 2 s navýšením detekční vzdálenosti o +66%. Zvýšen postih za zabíjení městských NPC. Vzhledem ke změně koeficientů a ladění nemusí některé číselné příklady zde na fóru dále platit.
:excl: PLACOS nyní u zobrazení hodnocení pro postavu zobrazuje i nápovědu, a činnosti jenž je nejlepší dočasně omezit. Také je zobrazena doba (respektive interval závislý na úrovni hry) v reálných hodinách a minutách za jakou dojde k regeneraci PGR ze záporu na nulovou úroveň.
:point: Opravena chyba v regeneraci PGR ze záporu v případě existence kladných skupin.
:point: Přepsána PLACOS knížka "Jak zlepšit svou hru".
:point: PLACOS nyní na DM tabuli vypisuje u negativních hlášení i 3 nejhorší PGR skupiny a jejich hodnoty.

:point: Do výběru cíle AI zakomponována náhodná složka.
:point: Opraven feat Podstrč předmět, opraven výpis hlášky o provedení podstrčení a chyba u sgrupovatelných předmětů.
:point: Opraven trezor strážných v Tirianu.
:point: Opraveno kouzlo Povstaňte!
:point: Upraveno časování při placení mincemi. Nyní je prodloužena doba mezi odebráním mincí, vrácením drobných a směnou na minimální počet mincí na 1.0+1.0 sec. Takže při obchodování dejte systému chvilku času.

Napsal: 22. 11. 2008 11.55
od labir
Verze 3.165.360

:excl2: Upraveno přecházení s ovládanými zvířaty mezi lokacemi. Ovládaná zvířata nově odmítají vejít do civilizovaných oblastí, ale zato je lze vodit v lokacích kolem jejich teritoria s mnohem menší pravděpodobostí že se utrhnou na přechodu a zmizí. Otestujte.

:excl2: Nákladní muly, nákladní koně a nákladní voli získávají perzistenci na veškerý obsah inventáře. Jedná se o parametrickou perzistenci s několika technickými omezeními kvůli chybám v některých funkcích a událostech v NWN. Nákladní zvířata tak nemohou nosit unikátní předměty (získané od DM), předměty s inventářem (např. batohy), sgrupovávací předměty (např. pití, lektvary, svitky..) a jejich kapacita je prozatím stanovena na 50 předmětů maximálně. Perzistence funguje "on the fly" takže nepoznáte žádný rozdíl, žádné ukládání a nahrávání a žádné nutnosti speciálního chování. Perzistence tak funguje i při ustájení (prostě se zvíře ustájí se vším co v sobě má). Pokud se neprojeví žádné chyby a možné zneužitelnosti tak budou nákladní zvířata zpřístupněny všem postavám.

:excl: V Oáze přibývá možnost koupě nákladního velblouda. Až do konce testování platí totéž co pro ostatní nákladní zvířata - jsou zatím dosputná pouze pro hostitelské postavy.

:point: Upravena odbornost Uzmi předmět - neměla by již při přeplněném inventáři oběti házet chybu zacyklení. Navíc je trochu optimalizovaná.
:point: Lehce upraveny koeficienty PLACOSu.
:point: Trochu upravena AI. Zkuste "chybu flegmatických prasátek".
:point: Upraveny dvě lokace.
:point: Opraveny chyby ve Vyšší sféře (hra, čtverokruží a hádankář). Otestujte to.

:point: Upravena Bioware kostka. Zjistil jsem, že Bioware navázalo generátor náhodných čísel "chytře" k něčemu jako CRC lokace jenž se vypočítává podle uspořádání lokace a jejího obsahu. Jedná se tedy o statické číslo a proto posloupnost "náhodných" čísel na jednu lokaci je vždy stejná a záleží jen na hráči jak často svou činností nutí generátor sahat do této posloupnosti a tím měnit úsek náhodných čísel "jak je vidí postava". Nově dodána při vstupu do lokace utilitka, která podle aktuálního času donutí generátor náhodných čísel několikrát zapracovat a tím se pseudonáhodně posunout na neměnné posloupnosti "náhodných" čísel o kousek dále. V boji se toto prakticky neprojeví, ale projeví se to u systémů iniciovaných náhodou - všimli jste si že po restartu serveru VŽDY prší? No tak to je způsobeno právě tímhle.