Přesně.sciorp píše:no tohle je celkem dobrý nápad ale napadá mě tak nevyřeší se tuten problém s převodem peněz na ITEM pak by neměli s databází, resp degradováním, trezorů kolidovat. prosím někoho zasvěceného aby mě to vyvrátil do kodování nevidím. Ale co jsem pochopil byl hlavní problém penízeXdatabáze trezoru, špatné detekování zlatáků jako systémové věci. a proto logicky by s měnovou reformou měl ten problém odpadnout, protože peníze už nebudou item-neitem ale předmět který bude zabýrat váhu i místo v Invu. Je to takIkkie píše:………
EQ 3
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je mi známo, tak ve středověku, ke kterému se EQ blíží nejvíce, bývala jedna ložnice na celou rodinu a tak dál.Wendigo píše:Jasne vsichni budem zit jak cikani, cela rodina v jedny mistnosti a vsichni se*ou do jednoho lavoru![]()
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Problém je že v některých městech skoro neseženeš ani tu ložnici..Nalk píše:Pokud je mi známo, tak ve středověku, ke kterému se EQ blíží nejvíce, bývala jedna ložnice na celou rodinu a tak dál.Wendigo píše:Jasne vsichni budem zit jak cikani, cela rodina v jedny mistnosti a vsichni se*ou do jednoho lavoru![]()
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>
Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
kdo by tam bydlel? ...pche..nejvetší koncentrace plyše v ovzduší...každej rozumnej chce žít na zdravým a čerstvým vzduchu
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
To se přesně řešilo na sraze .) Že Amfiberai je fajn, ale vlastně neleží na žádné frekventované cestě - je stranou - a jediné, co tam je, co nikde jinde nemají, je nějakej fešnej dlouhej luk. A pro ten stačí zajít jen jednou - takže tam nikdo moc není, a proto se tam také nezdržuje nikdo další.
Přijde mi totiž, že zatímco Mithallir a Hag Hargol jsou v ŽŘ "uprostřed" (a tedy mezi nimi normálně plynou lidi atd.), tak v Tirínském království je "uprostřed" jen jedno město - Tirian. Takže jsou všichni v Tirianu.
(Mamonín a Fagad, jakožto "vedlejší vsi", nepočítám)
Aby se Amfiberai oživilo, muselo by vzniknout "společenství" elfů - ale to není tak snadné (o tom jsem také vlastně mluvil na sraze .)). Takže Amfiberai zůstává nevyužitým místem, o kterém každém ví, všichni ho znají, ale nikdo tam není...
Možná by neškodilo do EQ3 přijít na způsob, jak tam "natahat lidi". A to třeba i takovým způsobem, že by se zkrátila cesta Tirian - Amfiberai, třeba o jednu lokaci. I to by pomohlo! Srovnejte si vzdálenost Mithu a Hagu - a srovnejte Tirian a Amfiberai. Nehledě na to, že M-H je prakticky permanentně bezpečná cesta (i v noci!), zatímco na T-A pořád něco řádí .)
Další samozřejmě věcí, která by Amfi mohla oživit, je udělat ji velice výhodnou pro překupníky.
Přijde mi totiž, že zatímco Mithallir a Hag Hargol jsou v ŽŘ "uprostřed" (a tedy mezi nimi normálně plynou lidi atd.), tak v Tirínském království je "uprostřed" jen jedno město - Tirian. Takže jsou všichni v Tirianu.
(Mamonín a Fagad, jakožto "vedlejší vsi", nepočítám)
Aby se Amfiberai oživilo, muselo by vzniknout "společenství" elfů - ale to není tak snadné (o tom jsem také vlastně mluvil na sraze .)). Takže Amfiberai zůstává nevyužitým místem, o kterém každém ví, všichni ho znají, ale nikdo tam není...
Možná by neškodilo do EQ3 přijít na způsob, jak tam "natahat lidi". A to třeba i takovým způsobem, že by se zkrátila cesta Tirian - Amfiberai, třeba o jednu lokaci. I to by pomohlo! Srovnejte si vzdálenost Mithu a Hagu - a srovnejte Tirian a Amfiberai. Nehledě na to, že M-H je prakticky permanentně bezpečná cesta (i v noci!), zatímco na T-A pořád něco řádí .)
Další samozřejmě věcí, která by Amfi mohla oživit, je udělat ji velice výhodnou pro překupníky.
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Částečně souhlas s Granem, ale uvědomme si ještě jednu věc - na cestě H-M jsou rýžoviště a tudíž tam člověk vždycky nějakého hráče potká. A jestli potom skončí v Hagu nebo Mithu je nakonec jedno. Cesta T-A je jen prázdná cesta mezi T a A.
Taky by se mi víc líbilo, kdyby A žilo o něco víc, na druhou stranu, i Amfi bez hráčů má svoji atmosféru klidu a míru, kterou by mi nějaký větší zásah mohl zkazit.
Taky by se mi víc líbilo, kdyby A žilo o něco víc, na druhou stranu, i Amfi bez hráčů má svoji atmosféru klidu a míru, kterou by mi nějaký větší zásah mohl zkazit.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
To nam ale porad neresi nasi situaci, za nejakych pet deset let bude Zel chtit barak kde se usadi tak to aby uz ti lenosi lini v Mithu zacali stavet
Ne vazne, pribyva hracu vseobecne, pribyva hracu kteri zakladaji se svyma postava rodiny, decek je ted vsude ze jeden nema kam slapnout A maly byty ktery si vetsina pro jistotu vydrzuje dva to neresi.
Mely by se pridat velke byty, domky na pronajem za prislusnou cenu samozrejme plus moznost koupit si dum, to bych videla tak ze na pravo vlastnit pozemek musite byt obcany a tak dale aby si to clovek musel vyhrat a nemel to kazdy farmar.… no?

Ne vazne, pribyva hracu vseobecne, pribyva hracu kteri zakladaji se svyma postava rodiny, decek je ted vsude ze jeden nema kam slapnout A maly byty ktery si vetsina pro jistotu vydrzuje dva to neresi.
Mely by se pridat velke byty, domky na pronajem za prislusnou cenu samozrejme plus moznost koupit si dum, to bych videla tak ze na pravo vlastnit pozemek musite byt obcany a tak dale aby si to clovek musel vyhrat a nemel to kazdy farmar.… no?
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
a kdepak na to ty postavy asi tak berou peníze? výnosy z bankovních vkladů, že?
neodolám, mé oblíbené téma. osobně by mne velice zajímalo, na čem místní banky tak vydělávají, že mohou vyplácet úroky. ve středověkém světě nebyly takové praktiky příliš běžné, protože neexistovaly investiční fondy, průmyslové podniky, podílové trhy atd. atd. myslím, že kdyby někdo sečetl všechny úroky vyplacené na desce za rok, asi bychom se dost divili. tak nějak není jasné, odkud se ty peníze berou, což mi trochu přijde jako 'pozaďový metagaming', protože výnosné investice prostě nic moc (a výnosy z půjček to určitě nepokryjí, zvláště započítáme-li náklady na provoz bank, údržbu budov, platy atd.)
takže: zrušte úroky a bytů bude dost, uvidíte... (to bude zas křiku...
)
neodolám, mé oblíbené téma. osobně by mne velice zajímalo, na čem místní banky tak vydělávají, že mohou vyplácet úroky. ve středověkém světě nebyly takové praktiky příliš běžné, protože neexistovaly investiční fondy, průmyslové podniky, podílové trhy atd. atd. myslím, že kdyby někdo sečetl všechny úroky vyplacené na desce za rok, asi bychom se dost divili. tak nějak není jasné, odkud se ty peníze berou, což mi trochu přijde jako 'pozaďový metagaming', protože výnosné investice prostě nic moc (a výnosy z půjček to určitě nepokryjí, zvláště započítáme-li náklady na provoz bank, údržbu budov, platy atd.)
takže: zrušte úroky a bytů bude dost, uvidíte... (to bude zas křiku...

malinový harwester a arcilooter
A zatocit s banditama treba i pomoci nejakeho dlouheho questu udelat tu cestu bezpecnout i v noci.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Amfiberai je velmi specifické místo... je to nejstarší měto Desky a určitě nejosobitější. přesto že je nejstarší, elfové tam žijící jsou teprve 2-4 generace po původních obyvatelích, tzn. původní tradice jsou zde ještě v živé paměti. Amfiberai se prostě mění jen velmi, velmi pomalu...Gran píše:…
Samozřejmě je omezeno svou polohou, jako základna pro výpravy není moc vhodné, neboť se z něj dá jít (krom Tirianu) jen jedním směrem...
Je také pravděpodobné, že (vzhledem k druidské lobby) ceny surovina jako dřevo, železo atd. budou v Amfiberai enjvyšší na světě - druidská prohibice je přísná. Osobně čekám, že každou chvíli pověsí hostinského za to, že si troufl uvařit nějaké maso

Jinak souhlasím s Allekoo, loď do Amfi by mohla plout častěji. Stačilo by asi ráno a večer (naopak stejně).
I ta cesta s bandity je věčné téma. Banditské tlupy jsou organizace nestálé, často mění místo a někdy se i prostě rozpadnou. Možná by neškodilo bandity občas zrušit, nebo nastavit spawn tak, aby mohl vracet i nulovou hodnotu. To je taková drobná stížnost na 'statičnost světa' (další moje oblíbené téma). Po čase by se třeba zase vrátili, kdo ví. Na druhou stranu, je divné, že nepřepadaj lodi na řece - to bych na jejich místě dělal já. Už vidím tu scénu... Na řece... Někdo útočí na kapitán XY... zásah... Vzdáváme se!… Chcípni, hajzle!… nikým neřízená loď naráží do břehu a postava je vyvržena na břeh... na jakýpak břeh asi doplave?
To s překupníky bych nerozšiřoval, elfové určitě nechtějí být centrem všeho obchodu na Desce. Myslím, že mají radši svůj klid.
Myslím, že více by prospělo zřízení nějaké organizace, do níž by mohly vstupovat PC, v Amfiberai - Místokrálovská garda, Amfiberaiští místokrálovští střelci, Spolek uvědomělých brtníků atd.
malinový harwester a arcilooter
-
- Příspěvky: 409
- Registrován: 10. 12. 2006 17.16
- Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
- Kontaktovat uživatele:
Mno .. ale tady je pořád problém s polohou. Prostě se tam lidé budou nudit. Pokud chceš aby to tam žilo musíš tam přesunout více lidí než ty co chtějí hrát to nebo ono. Já tam chvíli hrál a musím se přiznat že abych přišel do kontaktu s někým, musel jsem se zvednout a dostat se do Tirianu. Chybí tam něco co je pro každé město specifické …. Hag - doly, Mith - Solarovci (A křižovatka cest ), Tirian - Univerzita, Drehan - Drujdi, Amfi - ?(Je bokem a lokací kolem je jen pár a k tomu je ještě velká řada smrtelně nebezpečných).DenGrasse píše:Gran píše:…
Myslím, že více by prospělo zřízení nějaké organizace, do níž by mohly vstupovat PC, v Amfiberai - Místokrálovská garda, Amfiberaiští místokrálovští střelci, Spolek uvědomělých brtníků atd.
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Možná že je Amfiberai IC město klidu a míru, kde se nic neděje, ale co zní takhle IC hezky, to znamená OOC tohle: nuda. Proto tam nikdo není.
Jinak souhlas s Taury.
Jinak souhlas s Taury.
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Pozor - pro většinu hráčů. I já se dokáži 5 hodin v kuse bavit na místě, kde není žádné PC (viz. Areena), ovšem ne každý to dokáže. Navíc, když má někdo "putovací postavu" a nemá přímo důvod být zrovna v Amfi, bude raději tam, kde někdo je, než tam, kde nikdo není.
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Osobní zkušenost se "stavěním" (jeden nejmenovaný chrám a jedno cvičiště):
1. Příspěvky na foru typu: "mělo by se s tím něco udělat" vám nikdy nic nepostaví - spíš naopak.
2. Začněte se hodně, hodně, hodně snažit IC - vyjednejte si nájem pozemků (např. v Mithu vlastnit pozemek nikdy nebudete), materiál, řemeslníky atd. Uvědomte si, že IC mají vaše postavičky jen malý význam, pro krále a šlechtu jsou jen další mnozí v řadě.
3. Obrňte se trpělivostí (počítejte tak půl roku reálného času i více) a uvědomte si, že "soukromé stavby" jsou zcela mimo hlavní prioritu WB (vzhledem k obejmu práce, kterou odvádí a její časové náročnosti), který pracuje na důležitějších věci pro všechny.
4. Začněte se učit s toolsetem, aby jste to WB případně usnadnili, pokud budete mít štěstí, budete se snažit a skutečně vám bude dovoleno něco postavit. Připravte si - důkladně, pořádně a použitelně "onu stavbu".
5. To že máte nějakou svou jasnou představu o tom jak by něco mělo fungovat nebo proč něco nefunguje neznamená, že je ta vaše představa pravdivá - nakonec je to uplně jinak. (apropo: Vy vážně nevíte na čem (nejen) banky vydělávají? Škoda, že nemůžu vynášet IC... ono by to hned bylo jasnější
)
Znovu opakuju, že tohle jsou moje osobní zkušenosti - aby si někdo nemyslel, že na něj útočím nebo chytračím nebo něco podobnýho nesmyslnýho.
*
Já jsme si vždycky myslel, že Amfi je v pořádku, elfové to tak chtějí, maj tam klídek, můžou tvořit tu svou hudbu, zkoumat magii, pěstovat byliny... Obchodovat se tam dá slušně a postavy jsem tam potkával taky. Řikám si, že je to pěkný, že jedno město na Desce je uplně jiný než ty ostatní, že by to byla celkem nuda, kdyby to bylo všude jako v Tirianu.
A že je tam (momentálně) mrtvo (asi už jste všichni zapomněli na quest s drowama, kdy Amfi zachránili bardi což)? Máte pravdu, je to stranou všichni jsou (momentálně) jinde - tak co to tam trochu oživit, když vám to tak vadí - co tam třeba uspořádat nějaký hudební, zahradnickou, divadelní soutěž nebo něco podobnýho... Kdysi se v Mithu pořádal (hráči ho pořádali bez pomoci DM) turnaj - v době kdy tam taky tak trochu "chcíp pes" a světe div se - dokonce kvůli tomu i přistavěli hospodu ;).
Dlouhodobej quest s banditama, hmm... proč ne - třeba autoquest by to byl pěknej ne? Už po nich někdo jdete co? Chci říct: máte tolik super nápadů na autoquesty a akce, všichni o tom píšete co a jak, tak snad začnu znovu hrát abych viděl jak to pěkně realizujete! Nebo jsou to jen takový hospodsko/forumový řeči, ve kterejch Češi a Slováci, jak se zdá, pořád vynikají?
1. Příspěvky na foru typu: "mělo by se s tím něco udělat" vám nikdy nic nepostaví - spíš naopak.
2. Začněte se hodně, hodně, hodně snažit IC - vyjednejte si nájem pozemků (např. v Mithu vlastnit pozemek nikdy nebudete), materiál, řemeslníky atd. Uvědomte si, že IC mají vaše postavičky jen malý význam, pro krále a šlechtu jsou jen další mnozí v řadě.
3. Obrňte se trpělivostí (počítejte tak půl roku reálného času i více) a uvědomte si, že "soukromé stavby" jsou zcela mimo hlavní prioritu WB (vzhledem k obejmu práce, kterou odvádí a její časové náročnosti), který pracuje na důležitějších věci pro všechny.
4. Začněte se učit s toolsetem, aby jste to WB případně usnadnili, pokud budete mít štěstí, budete se snažit a skutečně vám bude dovoleno něco postavit. Připravte si - důkladně, pořádně a použitelně "onu stavbu".
5. To že máte nějakou svou jasnou představu o tom jak by něco mělo fungovat nebo proč něco nefunguje neznamená, že je ta vaše představa pravdivá - nakonec je to uplně jinak. (apropo: Vy vážně nevíte na čem (nejen) banky vydělávají? Škoda, že nemůžu vynášet IC... ono by to hned bylo jasnější


Znovu opakuju, že tohle jsou moje osobní zkušenosti - aby si někdo nemyslel, že na něj útočím nebo chytračím nebo něco podobnýho nesmyslnýho.
*
Já jsme si vždycky myslel, že Amfi je v pořádku, elfové to tak chtějí, maj tam klídek, můžou tvořit tu svou hudbu, zkoumat magii, pěstovat byliny... Obchodovat se tam dá slušně a postavy jsem tam potkával taky. Řikám si, že je to pěkný, že jedno město na Desce je uplně jiný než ty ostatní, že by to byla celkem nuda, kdyby to bylo všude jako v Tirianu.
A že je tam (momentálně) mrtvo (asi už jste všichni zapomněli na quest s drowama, kdy Amfi zachránili bardi což)? Máte pravdu, je to stranou všichni jsou (momentálně) jinde - tak co to tam trochu oživit, když vám to tak vadí - co tam třeba uspořádat nějaký hudební, zahradnickou, divadelní soutěž nebo něco podobnýho... Kdysi se v Mithu pořádal (hráči ho pořádali bez pomoci DM) turnaj - v době kdy tam taky tak trochu "chcíp pes" a světe div se - dokonce kvůli tomu i přistavěli hospodu ;).
Dlouhodobej quest s banditama, hmm... proč ne - třeba autoquest by to byl pěknej ne? Už po nich někdo jdete co? Chci říct: máte tolik super nápadů na autoquesty a akce, všichni o tom píšete co a jak, tak snad začnu znovu hrát abych viděl jak to pěkně realizujete! Nebo jsou to jen takový hospodsko/forumový řeči, ve kterejch Češi a Slováci, jak se zdá, pořád vynikají?

Vše má své meze.
Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ
Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ