Stránka 12 z 25

Napsal: 25. 11. 2008 22.49
od labir
Verze 3.147.365

:point: Upraveno několik NPC.
:point: Opravena chyba s bonusy po nasednutí na koně.
:point: Úprava tří lokací (reakce na hráčskou snahu).
:point: Tři nové hráčské knihy.
:point: Opravena chyba ve featech Uzmi předmět a Podstrč předmět.
:point: Opraveny různé drobné chyby.

Napsal: 30. 11. 2008 15.59
od labir
Verze 3.155.370

:excl2: Pro přítelíčky, vyvolané tvory, společníky a zvířecí společníky zprovozněna sada mluvených příkazů na ovládání jejich chování. Detailní informace naleznete v In-game nápovědě v kapitole "Rozšířené možnosti tvé postavy". Pokud tuhle knihu už máte v inventáři tak ji zničte a nagenerujte si ji znovu.

:excl: Pokusně snížena rychlost vyžíznivění o cca 30%. Uvidíme jestli se nebude lépe hrát.
:excl: Šest nových lokací.
:excl: Zcela změněno a RP posíleno kouzlo Sférální portál.

:point: Opraven popisek atmosféry.
:point: Upravena jedna lokace.
:point: Upraven systém magie - nově mohou být místa kde magii ani modlitby nelze používat.
:point: Několik nových knih.
:point: Jedno nové NPC z mrtvé hráčské postavy (se souhlasem majitele).
:point: Opravena chyba v detekci zabití NPC.
:point: Upraveno kouzlo Zjisti čas.
:point: Opravena kouzla Povolání bludiček a Povolání armády nemrtvých.
:point: Upraven statu některých kouzel vzhledem k prodeji.
:point: Upravena brána na Druhou stranu, aby buguseři nemohli zneužívat chyby enginu NWN k úniku z Druhé strany. Ano i takové věci se stávají...

Asi na delší dobu poslední update...možná vůbec...

Napsal: 10. 12. 2008 23.21
od labir
Verze 3.160.375

:excl: Ovládání henchmanů a spol. je rozšířeno o nové příkazy zastavení činnosti, odchodu od postavy, rozčilování se, modlení se a otočení se k nejbližší hráčské postavě. Detailní informace naleznete v herním návodu v části Nové možnosti tvé postavy. Pokud tuto část již máte nagenerovanou tak ji zničte a nagenerujte znovu.

:point: Hláška při zlepšení sběru/dolování posunuta na 10x častější ukazování. POZOR! To že se tahle hláška objeví neznamená, že se vám hned posunou dispozice, znamená to jen že se postava o znatelný kousek zlepšila.

:point: Upraveno několik lokací a opraveno několik lokálních systémů.
:point: Upravena jedna lokace jako reakce na hráčskou snahu.
:point: Opraveno několik rozhovorů.
:point: Vylepšena AI cílení.
:point: Příkaz /h/s/f-reset nově resetuje i prováděnou animaci (spánek, sezení, ležení atd..) a vrací tvora do původního stavu nastavení.
:point: Lehké změny v konfiguraci PLACOSu.
:point: Vytvořený sférální portál lze zavřít pomocí silnějších kouzel rozptylu magie.
:point: Finta vyseknutí zbraně rozšířena i na rapíry.
:point: Doplněn rozdělatelný malířský stojan s plátnem a malířská paleta.

Napsal: 14. 12. 2008 18.08
od labir
Verze 3.161.378

:point: Vylepšení ovládání NPC, příkaz goaway zároveň za 10.0 sec resetuje NPC a ostatní příkazy v sobě již obsahují příkaz stop. Ovládání rozšířeno na přebití dalších typů chování.
:point: Nové ovládací příkazy pro henchmany, přítelíčky, summony a další potvory. Nově jsou implementovány příkazy pro zadívání se na postavu, běhající chování, opilecké chování a braní věcí ze země. Detilní info naleznete v herní nápovědě v knize "Nové možnosti tvé postavy". Pokud ji již máte nagenerovanou tak si ji smažte a nagenerujte znovu.
:point: Upraven systém počasí, mělo by méně pršet.
:point: Zvýšena teplota na Druhé straně.
:point: Doplněn výkup surovin a věcí na Druhé straně, zvýšen výskyt umrlčích hub.
:point: Přepracována část oprav věcí i v inventáři. Nyní je méně náročná na výpočet a s rozloženou zátěží v čase takže by už nemělo docházet k výpisům chyb zacyklení u postav s přeplněným inventářem. Chce to ale více trpělivosti, cena za opravu a vlastní oprava se zobrazí/provede cca za 1.0-2.0 sec od odkliknutí větve rozhovoru.

Napsal: 21. 12. 2008 0.02
od labir
Verze 3.165.385

:excl2: S relativně malou pravděpodobností se nyní mohou vyskytovat mezi běžnými NPC nepřáteli i někteří silnější jedinci. Jejich síla je vždy balancována tak aby se přiblížili síle svého protivníka i když jsou stále slabší než protivník. Vysokolevelové postavy tak budou mít zajímavější výpravy. Ostatních postav se úprava netýká.
:excl: Mrtvá zvířata jsou nyní jako zdroj surovin detekována pouze pokud má postava v rukou stahovací nůž. Stejně tak jsou zvířata dávající vlnu detekována pouze pokud má postava v ruce nůž na vlnu.
:excl: Nerozpoznané příkazy a kanály, tj. jakýkoliv nevalidní příkaz či mluva začínající znakem / je nově stornován. To znamená že při upsaní příkazu se nad postavou nezobrazí chybně napsaný příkaz.

:point: Doplněny 3 nové hráčské knihy.
:point: Upraveno několik lokací jako reakce na hráčskou činnost.
:point: Rozšířena sada příkazů o příkazy uctívání, úklony, napití se, přečtení papíru a tří vítězných póz. Více v herní nápovědě.
:point: Nový příkaz pro zjištění cíle příkazu. Více v herní nápovědě.
:point: Vylepšeno následování NPC cíle.
:point: Nová RP ovládací věcička na žádost hráče.
:point: Nový nástroj pro DM.
:point: Nový příkazový kanál pro DM.
:point: lehké balancování a ladění koeficientů a algoritmů PLACOSU.
:point: Opravena chyba s dublováním mul.
:point: Opravena chyba s nezhasínajícími ohništi.
:point: Upraveni agresivní piráti aby je PLACOS nebral jako zabití modrého NPC.

Napsal: 22. 12. 2008 21.59
od labir
Verze 3.165.388

:point: Při mluvě jsou propuštěny řetězce znaků začínající //.
:point: Opraveny menší chybky.

Napsal: 23. 12. 2008 22.12
od labir
Verze 3.165.390

:point: Opravena chyba s nepropouštěním hlášek začínajících //.
:point: Úprava PLACOS systému proti zneužitelnosti (což jsem detekoval, ale teď už to nelze).
:point: Úprava odměňovací dovednosti "Odměna a výuka" proti zneužitelnosti (což jsem detekoval, ale teď už to nelze).

Napsal: 25. 12. 2008 21.12
od labir
Verze 3.168.390

:excl2: Nová míčová hra "házená" jenž je jakýmsi mixem mezi volejbalem a basketbalem. Hraje se s míčem na házenou a dvěma brankami na házenou. Fantazii se meze nekladou, hrát se může i bez vlastních branek (např. na vhození míče do nějakého prostoru, nebo si jenom tak pinkat komu to dříve spadne na zem atd...). Hra je bezkontaktní a nenásilná takže ji mohou hrát i dámy. Pro lepší přehlednost během hry je hození míče doplněno o efekt (lepší není).

:point: Doplněn stylový dres na míčovanou.

Napsal: 1. 1. 2009 23.59
od labir
Beru si teď na pár dnů Equilibrijskou dovolenou. Pak opět budou pokračovat updaty modulu a budu i častěji ve hře se svou postavou.

Napsal: 16. 1. 2009 23.09
od labir
Verze 3.170.400

Končím se svou dovolenou a hurá opět do práce. Veškeré žádosti a záležitosti budu vyřizovat postupně tak se nesnažte mě zavalit. Teď jsem získal chuť do dalšího vývoje a hry tak ať mi to dlouho vydrží. :bigwink:

:point: Příkaz ovládání přítelíčků, sspolečníků a henchmanů goaway nyní nerestartuje dotyčného.
:point: Většina příkazů pro přítelíčky nyní funguje i z přítelíčka na pánečka. Stačí použít stejný kanál /f-. Tj. když ovládám převtělený svého přítelíčka tak stejně jako mohu z postavy ovládat přítelíčka nyní mohu ovládat postavu z přítelíčka.
:point: Většinu příkazů lze zadat i své vlastní postavě pomocí kanálu /i-. Veškeré podrobnosti naleznete v in-game helpu.
:point: Upravena hra Házená, nyní by nemělo zlobit chytání míče, nemělo by jít jednoduše obejít efekt zpomalení při držení míče a ze hry jsou vyloučeny nehumanoidní tvorové (hadi už Házenou hrát nemohou).
:point: Branka na Házenou nyní score hlásí stejně jako např. lukostřelecký terč. Podrobnější informace naleznete v jejím popisku.
:point: Upraveno náhodné posilování NPC. Upraven algoitmus výpočtu posílení a opravena chyba s posílením uprostřed boje. Nyní by se mělo posílení projevit maximálně do druhého kola boje.
:point: Kouzla Dvojník a Falešní dvojníci nyní nastavují u dvojníků i popisek, portrét postavy a barvy kůže, vlasů a tetování podle sesilatele.
:point: Opraven špatný nabídkový zdroj u Tirianského pekařství.
:point: Zdokonaleno DM rozhranní ISA systému.
:point: Kalibrace PLACOS PGR kladných koeficientů. Měl by se více projevovat nárůst PGR. Uvidíme za pár dnů jak to funguje.
:point: Opravena řada menších chyb a chybek.

:excl2: Vzhledem k tomu, že v poslední době dramaticky narostl počet hráčů jenž se snaží podvádět a zejména si přendavat předměty mezi postavami (a to i několikrát za sebou když dostanou na postavu BAN), tak jsem implementoval do PLACOSU i možnost udělit dočasný BAN na účet. A to na dobu 7 reálných dnů. Tato možnost se může spustit jen a pouze v případě, že hráč opakovaně podvádí. Zřídkavé případy kdy se například nějaký předmět dostane náhodou přes někoho k další postavě hráče toto nemohou spustit. Ovšem když si někdo začne přendavat vesele výbavu tak narazí. V ostatních případech (creepeři, looteři, harwesteři a spol.) je stále v případě nepoučitelnosti hráče aplikován BAN na postavu na 3 reálné dny tak jako doposud.

Napsal: 17. 1. 2009 16.21
od labir
Update stránek Equilibrie

:point: Nová sekce Galerie kreseb kam jsem vystavil porůznu sesbírané kresby (asi jsem nenašel všechny) zde z fóra pod jmény jejich autorů. Kdybyste chtěli něco přidat nebo naopak ubrat tak se mi ozvěte.

:point: Galerie ze hry (screenshoty) doplněna o několik screenshotů posbíraných tady na fóru s uvedením autora.

:point: Aktualizována a rozšířena sekce Equilibrie nabízí o nová hesla. Například o nových obchodech, možnostech ovládání, drogách a závislostech, míčových hrách atd...

:point: K dispozici ke stažení je souhrnný instalátor haků Equilibrie 2.1 (tj. s aplikovanou opravou) ve verzi pro Windows Dělal jsem ho před časem pro dva lidi tak jsem ho teď vystavil pro ostatní.

:point: Do pantheonu doplněn doposud utajovaný bůh Bhaal.

:point: Nová sekce s pěknými videii ohledně Equilibrie (díky všem). Kdybyste tam něco chtěli přidat či odebrat tak se mi ozvěte.

:point: Opravy menších chyb.

Zítra se pravděpodobně vrhnu na velký úklid tady na fóru a pokud zbude čas tak na vyřizování různých záležitostí.

Napsal: 21. 1. 2009 21.03
od labir
Verze 3.180.405

:excl: Jedna nová exteriérová lokace.
:excl: Jedna nová lokace jako reakce snahy postav.

:point: Upraven systém koní - zvýšena robustnost systému při nalogování s koněm.
:point: Upraveno několik lokací.
:point: Sedmnáct nových hráčských knih. Většina z nich je ovšem soukromá.
:point: Lokace Jižní pouště upraveny tak aby byly poušťovatější.
:point: Upraveny popisky předmětů Kniha do ruky, Zápisník a Psací brk.
:point: Rozšířena nabídka podomních obchodníků a Oázy.
:point: Úprava koeficientů PLACOS PGR.
:point: Úprava systému PLACOS PWB, restart systému (to je to co hlídá přírůstek bohatství na postavě a co zatím není plně zapnuté).
:point: Množství malých úprav, oprav a změn.

Napsal: 24. 1. 2009 17.23
od labir
Verze 3.180.420

:point: Flákoty masa přepracovány na flákoty uzeného masa s lepším popiskem.
:point: Opraveno několik NPC aby byli imunní vůči plošným útokům svých spolubojovníků.
:point: Pokusně změněny frakce některých NPC na Druhé straně.
:point: Zbrojíři nyní vykupují i lehké a těžké kuše.
:point: Měla by se zlepšit viditelnost gargoyl po jejich procitnutí z kamenné formy.
:point: Upraveno pozicování stolu v hostinci v Drehanu aby už nepřehazovalo přes stěnu.
:point: Opraveno kouzlo Zjisti jed.
:point: Opraveny dva perzistentní trezory v Hag Hargolských bejvácích.
:point: Kouzlo Odstraň ocejchování nyní rozlišuje mezi případy kdy cíl byl/nebyl ocejchován.
:point: Ohniště je nyní možné zapálit i kouzlem Hořící ruce a Ohnivým šlehnutím.
:point: Kouzlo Maso na kámen při úspěšném seslání vyhodí cíl ze skrytí (už žádné skryté sochy). Zároveň změněna účinnost tohoto kouzla - zkamenění hráčské postavy nyní trvá 5 reálných dnů (perzistentně) a poté teprve vyprchá. Kouzlo lze samozřejmě zrušit protikouzlem Kámen na maso.
:point: Lehce upraveny kouzla Blesk a Řetězový blesk - snad zmizí konečně onen zvykový praskající relikt.
:point: Upravena róba hrobníka, již není brána jako zbroj.
:point: U zimního kožichu s kroužkovou košilí změněn základ tak, že nově je počítán jako zbroj.
:point: Pivní korbely jdou opravovat u kováře. Ty stávající si nejprve změňte v bazénku záměny.
:point: Opraveno mnoho drobných chyb a překlepů.

Napsal: 2. 2. 2009 14.54
od labir
Příliš v poslední době nestíhám a nějak mi dochází energie (chuť naštěstí ne), takže k dalšímu updatu a řešení problémů to chvilku potrvá. Nicméně mohu prozradit, že se chystá zajímavý a středně velký update (ne Gnoris to stále není tam pruďte do Onyxe kdy to bude) a balancování ekonomiky.

Napsal: 12. 2. 2009 21.41
od labir
Verze 3.190.430
Takže je tu slíbený větší update. V reálném světě každý kdo může vytváří ekonomické balíčky tak ani Equilibrie nemůže zůstat pozadu a máme tu jeden ekonomický balíček:

:excl: U všech surových drahokamů, mušlí, lastur, ovoce a hub navýšena výkupní cena.
:excl2: Zcela nový systém pokladů! Nový systém je realističtější a odstraňuje mnoho neduhů a nešvarů stávajícího systému. Například velmi výdělečné osamocené kolečnování a naopak prodělečné velké výpravy, stereotyp a jednoduchost s možností namaxování postavy na co nejlepšího "vybírače pokladů". Pokud se ukáže, že vše funguje tak jak má, tak možná bude moci být vypnut i osobní limit na poklady. Systém a jeho nastavení jsme docela dlouho probírali na Rádcovském fóru a myslím, že bude velkým přínosem. Celkem se dá říci, že ztěžuje zisk prostředků jednotlivci, nahrává skupinám tvořeným různě zaměřenými postavami a skupinové hře obecně. A teď co systém umí:
  • Poklady se nyní zapasťovávají a zamykají náhodně. A to s přihlédnutím na svou "sílu" a polohu. Např. menší poklady najdete spíše nezamčené než zamčené a spíše bez pasti než s ní. A když už poklad bude zamčený tak jen jednoduchým zámkem a pokud bude mít past tak jen slabší. Naopak u silných pokladů se dá čekat silné zámky a silné pasti. Ale nikdy dopředu nevíte jaké a jestli ano. Systém je poměrně inteligentní, takže mrtvoly na prošacování se nezamykají a podobně např. knihovny bez dveří nemají zámky (ale mohou mít mezi knihami ošklivou past) atd..
  • Hodnota pokladu je pravděpodobnostně vztažena k množství postav ve výpravě. Samotářští vybírači pokladů jsou penalizováni (mají menší pravděpodobnost bohatších pokladů s více předměty), výpravy do hlubin naopak bonifikovány (častěji najdou více-předmětové poklady takže se jim cesta spíše vyplatí).
  • Při zničení truhlice s pokladem je velká pravděpodobnost, že se mnoho předmětů uvnitř zničí a postava je najde v rozbitém stavu. Některé předměty mohou přežít.
  • Fádní NWN zámky jsou doplněny (ne nahrazeny, stále jsou dominantní) novými zámky jenž vyžadují jiné dovednosti. Například zrezivělým zámkem jenž se musí vypáčit, číselným zámkem u něhož se musí nastavit správná kombinace (ala Fallaut 3 hacking) nebo démončím zámkem který se musí ukecat, zastrašit nebo podvést aby se otevřel.
  • U některých pokladů je možné, že obsahují skytou schránu s dalšími předměty, kterou nemusí každá postava objevit. Schránku lze pochopitelně objevit jen jednou a postavě bude sděleno že se tak stalo (vše je automatické). A pochopitelně každá postava může zkusit hledat jen jednou a dopředu nikdy nevíte jestli vůbec v pokladu nějaká skrytá schránka je.
  • Loot jenž padá ze zabitých potvůrek je přepsán na stejný systém jako se stará o poklady. I zde je osamocený bijec potvor penalizován pravděpodobností vypadnutí lootu.
  • Může se stát že jsem i přes veškeré kontroly opomněl převést nějaký poklad na nový systém. Taková truhla/cokoliv se při otevření sama zahlásí jako chybná. Pak mě kontaktujte s přesnou polohou pokladu abych jej mohl převést.
:excl: Upraveno kouzlo Zaklep - nyní odemyká pouze nejbližší dveře či placeable se skrytým hodem proti DC zámku z odemykání +1/4 čarozpytu bez kritického úspěchu či neúspěchu. Nefunguje na velmi složité a nemechanické zámky (zrezivělé, číselné a démončí).
:point: Upraven malý loot.

:excl: Opravena chyba s mizením waypointů na přechodech. Kdyby se začaly hromadně objevovat "svítící místečka" na místech zabití bestií tak mě hned kontaktujte.

:point: Úprava několika lokací jako reakce na hráčskou činnost.
:point: Opravena chyba s kocovinou přetrvávající smrt postavy.
:point: Bazének záměny nyní zachovává na předmětech jejich název, popisek a skladbu popisku (odstavce).
:point: Na přání hráčů posíleny krávy a skot obecně i s pasáčkem.
:point: Opravena chyba restart-obživování zabitých nákladních zvířat.
:point: Kouzlo Zraň nemrtvé nyní respektuje případné magické imunity.
:point: Opravena chyba u extras run slibu a přísahy chudoby s chybným detekováním počtu mincí.
:point: Opraven hromadný DM výpis PLACOS PWB.
:point: Opravena funkčnost runy permanentní smrti při každém úmrtí.
:point: Lehké balancování koeficientů PLACOS PGR.
:point: Systémově implemetován post staršího hráče.
:point: Na zkoušku uveden nový silný DM nástroj. Pokud se osvědčí bude to obrovský přínos pro všechny hráče.

Napsal: 16. 2. 2009 22.35
od labir
Verze 3.191.435

:point: Opravy drobných chyb.
:point: Opravy DM nástrojů.
:point: Úprava jedné lokace.
:point: Do prodeje dány paklíče.
:point: Opraven výkup masa, ryb, ovoce, zeleniny a lesních plodů.

Napsal: 22. 2. 2009 18.51
od labir
Úklid

Proběhl a ještě probíhá a bude probíhat úklid fóra a doplnění stránek.

:point: Zejména skrytá fóra Rádců a Hostitelů doznala vylepšení a zpřehlednění.
:point: IC fórum jenž bylo duplicitní s informacemi na stránkách Equilibrie bylo promazáno a opatřeno odkazy na zmíněné části stránek (co duplicitní nebylo to bylo na stránkách doplněno).
:point: Byla rozšířena galerie kreseb na stránkách.
:point: Byl rozšířen popisek Equilibrie nabízí o nový systém pokladů a doplněn popisek k subrasám.
:point: Fórum OOC: Důležité informace bylo probráno, informace jenž byly duplicitní s informacemi na stránkách byly odstraněny, informace aktualizovány.
:point: Fórum Flames promazáno.

A ještě se chystá úklid dalších částí fóra.

Napsal: 26. 2. 2009 21.35
od labir
Verze 3.193.440

:excl2: PLACOS nyní umí kontrolovat OOC volání o pomoc odnesení či oživení mrtvolky. Je jedno jestli použijete tell nebo mobil. Všechny sporné případy jsou reportovány DM s vypočítanou pravděpodobností zneužití OOC informací. PLACOS sám nezasahuje (žádný zásah do PGR, žádný BAN, nic) pouze dohledá všechna fakta (a prohledává jich skutečně hodně) a vygeneruje obsáhlý report. Takové klasické případy, že v bitvě v družině někdo umře a tak se nese do chrámu PLACOS ani nehlásí.

:excl: Nová lokace pro DM questy.
:excl: Vylepšena AI kouzlících potvor.
:excl: Vzhledem k enormnímu přesílení shifteřích proměn se proměnění měňavci razantně rychleji unavují. U ostatních proměn tento efekt není.

:point: Vylepšena distribuce lektvarů zapomnění.
:point: Upraveno několik NPC.
:point: Opraveny nahlášené nepřevedené poklady.
:point: Opraveno několik menších chyb.
:point: Úprava několika lokací.
:point: Kalibrace nastavení nového systému pokladů.
:point: Vylepšení automatických DM reportů.

Napsal: 28. 2. 2009 21.10
od labir
Verze 3.194.444

:point: Nové možnosti DM nástrojů.
:point: Vylepšeny automatické reporty pro DM.
:point: Opraveny různé drobné chyby.

Napsal: 7. 3. 2009 0.09
od labir
Verze 3.195.450

:excl2: První verze automatické kontroly odlogovávání při potížích. PLACOS teď hlídá odlogovávání při potížích a v případě podezření píše detailní report DM. PLACOS sám neprovádí žádnou restrikci (žádné PGR dolů, žádný BAN, nic) pouze veškerá data zapíše do reportu pro DM a vypočítá pravděpodobnost OOC odlogu.

:excl2: PLACOS získává též kontrolu nad protláčením se skrz placeably (např. mříže, kameny, ploty) a dveře. Nemusíte se bát, když vás zachytí a vcucnou dveře - to PLACOS pozná a nehlásí. Opět je pouze generován report s pravděpodobností, ale PLACOS sám neprovádí žádnou akci.

:point: Vylepšen dohled nad OOC odnášením/oživováním mrtvol. Nyní s kompletním sledováním až do oživení postavy.

:point: V hospodě v Hobitíně doplněno více hobitích štamgastů.
:point: Vylepšení DM nástrojů a reportačních mechanismů.
:point: Opraveno několik chyb.
:point: Upravena jedna lokace.

Připomínám, že je naprosto zbytečné podvádět, systém stejně takové případy detekuje a nahlásí. No a pak to DM řeší. Za OOC odnos či volání odnosu těla (tj. pokud je oživeno) je paušální trest level dolů. Za opakované odlogovávání při potížích taktéž. Stejně tak i za protláčení (DM vědí i přesné místo vzniku události, takže mohou posoudit správnost reportu). Při opakovaných prohřešcích BAN na čas, u nepoučitelných BAN trvalý. No a teď se snad budu moci soustředit na vylepšení hry místo psaní policejních systémů.