Stránka 12 z 30
Napsal: 14. 4. 2008 20.37
od Gran
A ještě dodám, že já si na klid v Amfi nestěžuju .) Jen vymejšlím pro ty, co tak činí .))
Já jinak mám někde v záloze postavu typu "zahradník", která by v Amfi byla trvale x)
Napsal: 14. 4. 2008 23.46
od labir
Napsal: 15. 4. 2008 0.35
od Wendigo
O to prave jde, ze kdyz chcces neco postavit ted je kuli tomu tuna otravovani atd. kdyby byly uz postavene domky k pronajmu s prislusnym dekretem (kdyz uz je mame i na blbe kone ze) treba i ke koupi (i kdyz neco vlastnite porad odvadite z toho dane krali, ale mene nez najem plus plati dedicne pravo) ale proste aby bylo kde bydlet, EQ je RP server, mame tu tunu nemoci, jidlo. piti vic funkci nez nejmodernejsi tamagoci ale neni kde bydlet...
Napsal: 15. 4. 2008 3.29
od drake127
To otravování je tu z toho důvodu, aby tu káru dotlačili na kopec jen ti hráči, kteří mají o určitou věc skutečný zájem, čímž se efektivně sníží nároky na WB a existuje předpoklad, že postava po přidělení baráčku neodejde.
On je tu totiž problém s tím, že WB udělá domeček, dá postavě klíče, sehraje všechno IC včetně stavění a za měsíc postava zmizí (nejlépe tak, že hráč přestane hrát). Udělal bych to dvakrát a pak všechny následné požadavky na "vlastní" domeček odesílal promptně do koše.
Je ale pravda, že Tirian i Mithallir by rozhodně užily pár nových bytů/domů k pronajmutí.
Napsal: 15. 4. 2008 7.51
od sciorp
ono pokud máš o něco zájem tak vydržíš, v životě nikdo nic za darmo nedá nechtěl jsem sem přispívat, ale pořád si něco ulehčovat, neříkám že by se mi nelíbilo větší množství nemovitostí, a zkuli jste někdo odkoupit domek od domorodce třeba. S byty a domy osobní skušenost nemám, v Hagu je jich dostatek. Ale třeba o přijetí k sekerníkům usiluju už reál půl roku a nestěžuju si na to že se to začalo hýbat až ted, ba naopak měl jsem čas si koncept pořádně promyslet aji jsem občas dostal nějaký poštouchnutí nebo tak prostě trpělivost růže(domy, cokoli) přináší.
Napsal: 15. 4. 2008 9.06
od Gran
sciorp píše:ono pokud máš o něco zájem tak vydržíš,
O to právě jde. WB, DM a DS nemohou na začátku odhadnout, jestli ten zájem, co hráč o domek má, skutečně vydrží. Proto je potřeba dát šíleně dlouhou "lhůtu" - a pokud tu hráč vydrží, jde to už svižně (přesně, jak uvádíš, i když by ti měl někdo vytknout vynášení IC informací ;)).
Napsal: 15. 4. 2008 9.38
od Wendigo
EH zapominate na to ze spousta lidi odchazi ne proto ze by chtela treba kdyz se jim neco pose*e v RL a tak dale a to ze budou pul roku cekat na tom nic nezmeni, kdyz budou potrebovat odejit tak odejdou...
Ale to je fuk, tak alespon vic tech pronajmu a vetsi byty nebo domky aby sly pronajmout, situace je ted dost kriticka a chce to s tim neco delat.…
třeba jde o HCRP
Napsal: 15. 4. 2008 10.06
od koulinek
Třeba je to tak HCRP že je třeba uplatit úředníka aby se to hnulo kupředu .
Re: třeba jde o HCRP
Napsal: 15. 4. 2008 10.17
od OneHeart
koulinek píše:Třeba je to tak HCRP že je třeba uplatit úředníka aby se to hnulo kupředu .
IMO jistější by bylo podplatit DM

Re: třeba jde o HCRP
Napsal: 15. 4. 2008 10.55
od OneIceOne
koulinek píše:Třeba je to tak HCRP že je třeba uplatit úředníka aby se to hnulo kupředu .
Vzpomen si na rozmluvu, a pak se podívej na Granův příspěvek o čtyři zpětně nahoru.
Napsal: 18. 4. 2008 20.38
od Braenn
Zařadím se asi za hromadu neproveditelných a nedůležitých nápadů, ale
šly by udělat po vzoru pronajímatelných trezorů i pronajímatelné poštovní schránky?
často se mi stalo, že jsem chtěla zanechat (třeba na nástěnce) kontakt ohledně nějaké záležitosti, u kterého by každý nepoznal čí je právě podle čísla - už jen z toho, že na té samé nástěnce mám jiný vzkaz se stejným číslem schránky a mým podpisem.
A samozřejmě, ne každý je šťastným majitelem bytu, kterému schránka přísluší a spousta věcí se těžko řeší "vzkazem přes Marda" nebo dopisem poslaným po hráčské postavě.
Napsal: 19. 4. 2008 8.42
od kokosak
Další věcička: náušnice. Do slotu přilby.…. a náramky do slotu pro ruce?
Napsal: 19. 4. 2008 11.16
od Luelle
omlouvám se jestli se to už řešilo ale napadlo mě..nešel by udělat jako přítelíček dítě? jako miminko, do kterého by se dalo převtělit... ted hodně hraju za postavu, která má u sebe dvouletou holčičku a do hvězdiček, když hrajeme pořád zapomínám psát jestli to či ono říká či dělá matka nebo dcera... a pak to sebou nese jisté nepříjemnosti :D lidé si myslí,že postava je dementí, když mluví jako dovuleté dítě a pod. :D
Napsal: 19. 4. 2008 13.23
od Enesek
Luelle píše:omlouvám se jestli se to už řešilo ale napadlo mě..nešel by udělat jako přítelíček dítě? jako miminko, do kterého by se dalo převtělit... ted hodně hraju za postavu, která má u sebe dvouletou holčičku a do hvězdiček, když hrajeme pořád zapomínám psát jestli to či ono říká či dělá matka nebo dcera... a pak to sebou nese jisté nepříjemnosti :D lidé si myslí,že postava je dementí, když mluví jako dovuleté dítě a pod. :D
To by nemuselo být špatný

a ještě by bylo dobrý, jak řikal kokosak s těma naušnicema , tak jestě přidat možnost nosit víc prstenů, přece jenom většina lidi má 10 prstů

Napsal: 19. 4. 2008 13.28
od Grunt
To s těma deseti prstenama je, ale blbost :D:D
Luelle: Dobrej nápad
Napsal: 19. 4. 2008 13.37
od George
Enesek píše:To by nemuselo být špatný

a ještě by bylo dobrý, jak řikal kokosak s těma naušnicema , tak jestě přidat možnost nosit víc prstenů, přece jenom většina lidi má 10 prstů

Prstena být špatná nápad, prstena být silná, hodně prstena utrhnout prsta.
Napsal: 19. 4. 2008 13.40
od Pavel Urban
Každý může nosit kolik prstenů je mu libo a kolik se mu na prsty vejde, ale pouze 2 (na každé ruce jeden) mají potenciálně magický efekt na postavu. Ty které si dáš do těch slotů určují, které to jsou.

Napsal: 19. 4. 2008 13.42
od drake127
A náušnice si klidně můžete nosit taky, ale hledat využití pro slot helmy, protože vaše postava helmy nevyužívá, snad není nutné.
Nicméně pár náramků a snad i diadémů se už ve hře potuluje nebo potulovat bude.
Napsal: 20. 4. 2008 15.36
od DenGrasse
drake127 píše:To otravování je tu z toho důvodu, aby tu káru dotlačili na kopec jen ti hráči, kteří mají o určitou věc skutečný zájem, čímž se efektivně sníží nároky na WB a existuje předpoklad, že postava po přidělení baráčku neodejde.
On je tu totiž problém s tím, že WB udělá domeček, dá postavě klíče, sehraje všechno IC včetně stavění a za měsíc postava zmizí (nejlépe tak, že hráč přestane hrát). Udělal bych to dvakrát a pak všechny následné požadavky na "vlastní" domeček odesílal promptně do koše.
no, možná by to nebylo tak zlé - pokud dpostava s domečkem nevydrží, myslím, že se pro něj snadno najde nové využití. Čili WB by pár domečků připravili a pokud by hráči odpadi, myslím, že by ochotně nastoupili noví. Jinými slovy by se to nedělalo pokaždé, ale v podstatě jako jakási jednorázová investice. Myslím, že v poměru k tomu, jak moc by to hráči ocenili, by to nebyla tak velká oběť.
Napsal: 20. 4. 2008 16.15
od Gran
DenGrasse píše:no, možná by to nebylo tak zlé - pokud dpostava s domečkem nevydrží, myslím, že se pro něj snadno najde nové využití. Čili WB by pár domečků připravili a pokud by hráči odpadi, myslím, že by ochotně nastoupili noví. Jinými slovy by se to nedělalo pokaždé, ale v podstatě jako jakási jednorázová investice. Myslím, že v poměru k tomu, jak moc by to hráči ocenili, by to nebyla tak velká oběť.
Víš, jak vznikl pokoj pro servírku? Objevila se servírka a dlouho hrála - a když se stavělo nové patro hospody, dostala svůj pokojíček (už předtím ale měla něco v tom stylu, protože si jako velkej quest uklidila sklad a rozhodla se tam bydlet =P). Teď už servírka nehraje - ale pokojíček tam pořád je, čekající na nějakého zaměstnance. Až se objeví, tak když vydrží, také ten pokoj dostane.
A tak to je i s baráky - když se někdo objeví a získá to, tak až odejde, zůstane to tam pro další.
Rozhodně to nefunguje tak, že by se "stavělo dopředu" nebo "připravovalo doufaje, že se někdo se zájmem objeví".