Napsal: 29. 9. 2010 17.01
A máš formít zip nebo rar?xondik píše:Tak bych měl další otázku … Jak vložit portrét postavy na stránky EQ nějak mi to nefachá.
A máš formít zip nebo rar?xondik píše:Tak bych měl další otázku … Jak vložit portrét postavy na stránky EQ nějak mi to nefachá.
Jo jo, je to v RARuAefar píše:A máš formít zip nebo rar?xondik píše:Tak bych měl další otázku … Jak vložit portrét postavy na stránky EQ nějak mi to nefachá.
Aha by bylo fajne to tam napsatPipi_CZ píše:Myslím že RAR uploadovat na stránky nejde.
A pak taky záleží na tom jak odkaz pojmenuješ. Stránky nesnesou apostrofy, možná i háčky.
Hlavni duvod a problem daneho kouzla byl v tom, ze systemove slo vazne jen o promenu/iluzi vzhledu. Ja bych samozrejme take uvital, kdyby existovalo nejake kouzlo, co by fungovalo jako polymorf self temer do cehokoli. Jenze, kdyz se vylozene promenis do netopyra, tak nemuzes pak kouzlit, nemuzes pouzivat predmety, ani mluvit (nemas k tomu fyzicke dispozice), prestoze systemove to vsechno muzes. Proto jsme se rozhodli dat prednost systemu (systemove reseni kouzla menit nelze) a kdyz veci muzes systemove delat, tak pak nejde o skutecnou a kompletni promenu. Kouzlo se tim vyrazne oslabilo, to je pravda, ale predtim bylo prakticky nedetekovatelne. Ted je mozna az moc riskantni na pouzivani, ale je to uveritelnejsi a konzistentnejsi se systemy a realiemi (skola iluzi).OneHeart píše:viewtopic.php?p=97571#97571
čau, proč je to takhle nastaveno? V čem by byl problém, kdyby se jednalo o opravdové proměny? Kdyby byly některé přesílené nebylo by jednodušší je odstranit, ale nechat kouzlo jako opravdovou proměnu?
Nebo je strach, že by se hráči dožadovali např. létání u létajících podob? To mohou i kouzla 4. kruhu.
Nechápu důvod.
Samozřejmě vítám rozšíření iluzí o něco podobného, to je skvělé (zvlášť když 70% iluzí jsou jen všelijaký světýlka a cingrlátka, prakticky nepoužitelné...)!
Nicméně omezit úplné proměny jen na ty "bitevní" formy, je hrrozně omezující a imo proti duchu Eq a RP možností.
Klidně vyměnim dementního golema za obyčejného, opravdového netopýra.
Případně bych navrhoval rozšířit paletu proměn u PS a PO.
dík za vysvětlení!
Ne.Ghost píše:A prohlédne tu proměnu teď TS?
Neverim, ze jsi tak naivni a po tech letech muzes vubec pomyslet na to, ze by se neco nechalo na hracske vyspelostiThe_Balrog píše:Mně osobně se toto řešení také moc nezdá (instinktivně). Očekával bych, že je věcí hráčské vyspělosti, že v ropuše nebudou kouzlit, sekat lidi artefaktovým mečem a tak podobně, než aby se to řešilo tím, že člověk je neviditelný a místo něj poskakuje jen iluze ropuchy. :(
To kazi. Obecne to kouzlo dost oslabi.The_Balrog píše: Dokonce to tím kazí i tak oblíbená prokletí (přeměna do ropuchy, či dědka), pokud se nepletu.
To bude hrozit vzdy, pokud se to komplet nepredela na nejkay polymorf self. Ted ovsem hrozi mensi nekonzistence nez pred tim, a to o rad minimalne.The_Balrog píše: A navíc tu je ta poznámka od Drakea, že se i tak systémově "něco" měnit bude, a hrozí nekonzistence.
The_Balrog píše: Doufal jsem, že se takováto řešení (s ohledem na vyjmenované důvody a příčiny) na EQ nikdy nebudou muset objevovat.
No, vzhledem k tomu že to nikde nebylo řečeno, tak si těžko můžete stěžovat že se něco nedodržuje, obzvláště vzhledem k popisu kouzla, že? A na druhou stranu, pokud by v ropuše nešlo kouzlit, pak by to kouzlo nebyl mág sám na sobě schopen zrušit, tedy by byl žábou do konce života (pokud by ho neproměnil jiný mág.)cybermisa píše:Neverim, ze jsi tak naivni a po tech letech muzes vubec pomyslet na to, ze by se neco nechalo na hracske vyspelostiThe_Balrog píše:Mně osobně se toto řešení také moc nezdá (instinktivně). Očekával bych, že je věcí hráčské vyspělosti, že v ropuše nebudou kouzlit, sekat lidi artefaktovým mečem a tak podobně, než aby se to řešilo tím, že člověk je neviditelný a místo něj poskakuje jen iluze ropuchy. :(![]()
Já ten popis vidím celkem jasně... vzhled se proměňuje, kapacita mozku elfa se přelije do kapacity mozku žáby (asi je ten mozek líp udělaný). Schopnosti zůstávají. Hlas se nemění, žába kváká hlasem elfa, ale kváká, pač neumí mluvit. Ale umí zakvákat zvukovou složku kouzla. Zbraně bych používat zakázal...Labir píše:Toto kouzlo lze použít pouze s knihou proměn. Pomocí ní sesilatel určí do jakého tvora se chce cílovou bytost proměnit a poté sesláním tohoto kouzla proměnu uskuteční. Druhým sesláním tohoto kouzla proměnu opět zruší. Mění se pouze vzhled cílové bytosti, nezískává žádné schopnosti navíc, ani o žádné nepřichází. Taktéž se nemění hlas cílové osoby ovšem při proměně do tvora se zcela jiným hlasovým orgánem jsou vyjadřovací schopnosti bytosti limitovány podobou - například žába nedokáže mluvit.
Právě že nekváká, mluví. Pod tou žábou jsi to pořád ty. Tvůj hlas. Jsi .. proměnou venkovně smrsklý do žáby, uvtniř žáby jsi to ty a protože můžeš mít prsteny, pláště atd, můžeš mít i dýku, meče.. které dokonce u některých proměn (humanoidních) můžeš držet viditelně. A humanoidní nemyslím jen.. lidské rasy a jejich příbuzné. A zvuková složka kouzla není to hlavní, navíc by pak prerekvizitou takového seslání muselo být například tiché kouzlo, klidné kouzlo... Hrálo se to různě.. mág od mága, žába od žáby. Je dobré to ujednotit, o tom žádná. Ale s citem.Aefar píše:Já ten popis vidím celkem jasně... vzhled se proměňuje, kapacita mozku elfa se přelije do kapacity mozku žáby (asi je ten mozek líp udělaný). Schopnosti zůstávají. Hlas se nemění, žába kváká hlasem elfa, ale kváká, pač neumí mluvit. Ale umí zakvákat zvukovou složku kouzla. Zbraně bych používat zakázal...
Tohle je docela manipulativní formulace, protože: 1) Systémové omezení nwn se nevysvětlilo MOŽNÁ, ale vysvětlilo se (až na ta minoritní). 2) SKUTEČNOSTÍ je nejen druhá část věty (která reprezentuje tebou prosazovaný názor), ale i ta první - tedy že se vysvětlilo omezení nwn. 3) Potíže atd. to sice zadělává, ale ne JEN potíže. Má to i přínosy.The_Balrog píše:Tak tak, a proto si myslím, že ačkoliv se možná novou úpravou vysvětlilo systémové omezení nwn enginu, ve skutečnosti to zadělává jen potíže, sporné situace a nové otázky, tedy přesně to, co mělo toto řešení anulovat.
A to je prave ten problem - napsat muzeme cokoli, ale kdyz to neni podporene systemem, budou problemy …Braenn píše:No, vzhledem k tomu že to nikde nebylo řečeno, tak si těžko můžete stěžovat že se něco nedodržuje, obzvláště vzhledem k popisu kouzla, že? A na druhou stranu, pokud by v ropuše nešlo kouzlit, pak by to kouzlo nebyl mág sám na sobě schopen zrušit, tedy by byl žábou do konce života (pokud by ho neproměnil jiný mág.)cybermisa píše:Neverim, ze jsi tak naivni a po tech letech muzes vubec pomyslet na to, ze by se neco nechalo na hracske vyspelostiThe_Balrog píše:Mně osobně se toto řešení také moc nezdá (instinktivně). Očekával bych, že je věcí hráčské vyspělosti, že v ropuše nebudou kouzlit, sekat lidi artefaktovým mečem a tak podobně, než aby se to řešilo tím, že člověk je neviditelný a místo něj poskakuje jen iluze ropuchy. :(![]()
Ono by možná vážně stačilo napsat "Nepoužívejte jiná kouzla než proměnu zpět" a "nepoužívejt žádnou zbraň". Atd.
Edit: Mluvím samozřejmě o nehumanoidních proměnách. A listů proměn není tolik, aby to nešlo uhlídat.