Napsal: 3. 11. 2010 17.18
Tak mě napadlo, že by možná nebylo špatné připsat k tomu také varování, aby se kouzlo nesesílalo na postavy se změněnou frakcí, protože to pak moc zajímavě buguje :)
Nemůžu si pomoct, zase mi to přijde dost vágní. Byl bych ráději, kdybychom nejprve stanovili OOC funkčnost kouzla a pak ho obalili IC omáčkou. Bude pak i o dost snažší stanovit dopady a efekty.Naylun píše:…
Připustit můžeš co chceš, ale musíš to jasně definovat a musí to být nějak IC konzistentní.Naylun píše:Pavle, kouzlo jak bylo myšleno původně, je špatně udělané a žádný popis nemůže být ne-vágní nebo neobsahavat žádné logické díry, aniž by se tím zmršila jeho zamýšlená funkčnost (měnit jen vzhled) nebo použitelnost ve hře (tyto 2 věci jdou proti sobě). Hledat dokonalost tady nevede k výsledku. Jinak tvoje "ano/ne" možnosti jsou sice logicky nejčistší, ale v tomhle případě je vážný důvod připustit i tu možnost mezi.
Vystrašil jsi mne tím blízkým kontaktem.Naylun píše:PS: Druidy v mém návrhu mám zmíněné tak, jak píšeš.
Změní se podoba, kouzelník získá formu, ale ne už žádné speciální schopnosti (včetně imunit a odolností). Veškeré fyzické možnosti, které mu umožňuje tvar/podoba těla včetně způsobu pohybu jsou možné. Medvěd by měl být medvědem, orel orlem, elementál bude vypadat jako elementál, ale nebude moct manipulovat se svým elementem, nebude na něj imunní, nebude mít supernatural, extraordinary a spell-like abilities atd.Naylun píše:Dobře, ale schopnosti a vlastnosti často vychází z kosntrukce těla. Mění se tedy jen vnější tvar těla a hmotnost zlstává stejná, nebo se změní i vnitřek tvaru a hmotnost se přizpůsobí? Bude tedy moct orel létat, nebo nebude, protože to bdue jen tvar orla bez patřičného uspořádání kostí a s hmotností původní podoby? A když by se opravdu měnily i vnitřní struktura a hmotnost těla, tak proč by neměl být ten elemntál odolný vůči tomu, co má být? A proč by medvěd neměl mít vyšší sílu? A budu jako medvěd nechávat podezřele mělké stopy pokud yb se měnil jen tvar? Prostě ani tohle není úplně jednoduché...
Souhlas. Ja jsem rozhodne pro, aby system mel prednost. Rozhodne jde o pouze zmenu vzhledu, nikoli kompletni promenu.Naylun píše:Tak ve světě magie to nesmysl být nemusí. Ani složité to být nemusí, protože můj návrh je 100% konzistentní se systémem a v základu by stačilo říct "platí systém". Ta možnost udělat z toho úplnou proměnu vypadá jednoduše, ale to jsi k ní ještě nenapsal IC zdůvodnění, proč mág proměněný do ohnivého elementála (podle tvého návrhu skutečného) uhořel v ohnivém kaňonu po průchodu plamínkem (když už jsi začal s vtipy na Microsoft)…
Přesně tak, vzhled, forma atd. Nikoliv kompletní přeměna.cybermisa píše:Souhlas. Ja jsem rozhodne pro, aby system mel prednost. Rozhodne jde o pouze zmenu vzhledu, nikoli kompletni promenu.
Má, ale neděje se tak bez příčiny, respektive bezdůvodně. Kupříkladu změna přesvědčení čistě kvůli buildu je nepřípustná.Vugi píše:Má DM možnost změnit postavě přesvědčení?
To mi došlo ..Jon píše:Má, ale neděje se tak bez příčiny, respektive bezdůvodně. Kupříkladu změna přesvědčení čistě kvůli buildu je nepřípustná.Vugi píše:Má DM možnost změnit postavě přesvědčení?
DM tu moznost rozhodne ma a drobne posuny presvedceni se casto deji. Kazdopadne Jon to vystihl presneVugi píše:To mi došlo ..Jon píše:Má, ale neděje se tak bez příčiny, respektive bezdůvodně. Kupříkladu změna přesvědčení čistě kvůli buildu je nepřípustná.Vugi píše:Má DM možnost změnit postavě přesvědčení?Jen jestli to jde
Díky díky za infocybermisa píše:Vugi píše:Jon píše: DM tu moznost rozhodne ma a drobne posuny presvedceni se casto deji. Kazdopadne Jon to vystihl presne
Myslím, že můžu odpovědět za DM... ano řeš to IC a zjisti si to taky IC.Vugi píše:cybermisa píše:Vugi píše: Díky díky za infoJinak je někde možno se dočíst jaká zaměstnání nabízejí NPC pro "vládu" ? Zajímal by mě hlavně velká náčelník v osadě … pravděpodobně řešit In Game .. ?
Na nektere posty by bylo velmi zajimave dosadit PC, ale to by chtelo zasah WB a WB neni, takze momentlane o techto postech nema moc smysl ani uvazovat.Vugi píše: Díky díky za infoJinak je někde možno se dočíst jaká zaměstnání nabízejí NPC pro "vládu" ? Zajímal by mě hlavně velká náčelník v osadě … pravděpodobně řešit In Game .. ?
Tak mě o plat ani tak nejde, spíš o nějaký "profesní" postup v hierarchii půlorků, budu hrát uvidim jak to dopadne …cybermisa píše:Na nektere posty by bylo velmi zajimave dosadit PC, ale to by chtelo zasah WB a WB neni, takze momentlane o techto postech nema moc smysl ani uvazovat.Vugi píše: Díky díky za infoJinak je někde možno se dočíst jaká zaměstnání nabízejí NPC pro "vládu" ? Zajímal by mě hlavně velká náčelník v osadě … pravděpodobně řešit In Game .. ?
Tak zrovna plat je to nejmensi a nastavit se da velmi lehce. Problem je s tim zclenenim do realii, napr. nahrada nejakeho npc …Vugi píše:Tak mě o plat ani tak nejde, spíš o nějaký "profesní" postup v hierarchii půlorků, budu hrát uvidim jak to dopadne …cybermisa píše:Na nektere posty by bylo velmi zajimave dosadit PC, ale to by chtelo zasah WB a WB neni, takze momentlane o techto postech nema moc smysl ani uvazovat.Vugi píše: Díky díky za infoJinak je někde možno se dočíst jaká zaměstnání nabízejí NPC pro "vládu" ? Zajímal by mě hlavně velká náčelník v osadě … pravděpodobně řešit In Game .. ?
A perzistence lokace by to nevyřešila?cybermisa píše:Na nektere posty by bylo velmi zajimave dosadit PC, ale to by chtelo zasah WB...