Stránka 18 z 23
Re: re
Napsal: 15. 6. 2011 13.03
od Vugi
Dron píše:Vugi píše:Začal jsem hrát single hru s new configem a vyskytl se mi problém, že armáda, bez generála o 6ti oddílech, najednou sama zmizela …

Zmizela nebo zběhla? Někdy se stane, že dezertuje, změní se na rebely a na mapě místo, kam viděla pro tebe ztmavne, takže jakoby zmizí. A než tam dojdeš, tak ona někam odejde např.
Jestli to místo ztmavlo nemůžu posoudit, protože jsem tam měl zároveň loď, která tu oblast dělala viditelnou, ale bylo to na dost malém, území a po těch jednotkách ani stopa
Napsal: 15. 6. 2011 13.16
od Nalk
Velký Harad, velká korupce. Nebo hraješ úplně klasický singl?
re
Napsal: 15. 6. 2011 13.28
od Vugi
Nalk píše:Velký Harad, velká korupce. Nebo hraješ úplně klasický singl?
Hraju normálně krátkou campaň, asi to bude ta dezerce i když jsem to ani jednou nezaregistroval v předchozím hraní s originálním configem
Re: re
Napsal: 15. 6. 2011 14.05
od sircervic
Vugi píše:Nalk píše:Velký Harad, velká korupce. Nebo hraješ úplně klasický singl?
Hraju normálně krátkou campaň, asi to bude ta dezerce i když jsem to ani jednou nezaregistroval v předchozím hraní s originálním configem
máš si pořídit skřety.. :D
btw: poslal jsem to naylunovi ještě jednou, tak uvidíme.. jestli to dorazilo.. zkoušel jsem to z seznamu.. a i ze školního..
Re: re
Napsal: 15. 6. 2011 15.27
od Dron
Vugi píše:Nalk píše:Velký Harad, velká korupce. Nebo hraješ úplně klasický singl?
Hraju normálně krátkou campaň, asi to bude ta dezerce i když jsem to ani jednou nezaregistroval v předchozím hraní s originálním configem
Nezvýšil jsi obtížnost nebo něco? Mě dezertoval i generál takhle, u jednotek bez generála se mi to stalo vícekrát. Taky mi zmizeli beze stopy a pak jsem je našel procházet se v okolí

Re: re
Napsal: 15. 6. 2011 15.58
od Vugi
Dron píše:Vugi píše:Nalk píše:Velký Harad, velká korupce. Nebo hraješ úplně klasický singl?
Hraju normálně krátkou campaň, asi to bude ta dezerce i když jsem to ani jednou nezaregistroval v předchozím hraní s originálním configem
Nezvýšil jsi obtížnost nebo něco? Mě dezertoval i generál takhle, u jednotek bez generála se mi to stalo vícekrát. Taky mi zmizeli beze stopy a pak jsem je našel procházet se v okolí

ÁÁ to bude tim, teďka to hraju na nejtěžší a předtím ne

re
Napsal: 16. 6. 2011 11.53
od Vugi
*kouká netrpělivě na hodinky* Droneee, kdepak jsi ? Mám čas do 14:30, pak budu moc hrát až zítra večer

Re: re
Napsal: 16. 6. 2011 12.06
od Dron
Vugi píše:*kouká netrpělivě na hodinky* Droneee, kdepak jsi ? Mám čas do 14:30, pak budu moc hrát až zítra večer

Já jsem v práci, takže můžu odehrát až odpoledne (cca 17:00), s tím nic nenadělám.
Re: re
Napsal: 16. 6. 2011 13.27
od Vugi
Dron píše:Vugi píše:*kouká netrpělivě na hodinky* Droneee, kdepak jsi ? Mám čas do 14:30, pak budu moc hrát až zítra večer

Já jsem v práci, takže můžu odehrát až odpoledne (cca 17:00), s tím nic nenadělám.
Co se dá dělat no
re
Napsal: 17. 6. 2011 8.18
od Vugi
Tak co Evil frakce, už obléháme Minas Tirith?

Napsal: 21. 6. 2011 13.51
od darmian
Fryn píše:Jestli se nám povede udržet nastavené tempo, tak Dron nemá ani šanci stíhat měnit podle aktuálnosti status "NA TAHU".
Už to radši smazal.

Napsal: 21. 6. 2011 21.28
od Fryn
darmian píše:Už to radši smazal.

Všiml jsem si

. Možná bych jen doplňoval kolikátý tah se právě hraje, jen tak pro zajímavost, když už nic.
re
Napsal: 23. 6. 2011 23.20
od Vugi
Hodně pobavilo videjko o aktuálním dění v železném pasu

Napsal: 24. 6. 2011 7.12
od Dron
Fryn píše:darmian píše:Už to radši smazal.

Všiml jsem si

. Možná bych jen doplňoval kolikátý tah se právě hraje, jen tak pro zajímavost, když už nic.
To tam doplním.
Napsal: 29. 6. 2011 16.58
od Nalk
Naylun píše:Jinak ruční odehrávání bitev je vůči AI velmi "RP" nespravedlivé. Při pár testech se mi povedlo hlavně díky střelcům udělat úplně nemožná vítězství proti extrémním přesilám. A to byli skřetí střelci. Třeba ti elfí jsou ještě mnohem lepší a i melee staty mají lepší než většina infantry jednotek jiných frakcí. Hráč by proti tomu udělal vhodnou skladbu jednotek (jízda a horští trolové tu palbu občas proběhnou, katapulty mají delší dostřel než střelci atd..), ale AI to ani na nějtěžší obtížnost nerozdejchá a málokdy vůbec napáchá nějaké škody. Snad jediný případ, kdy se mi autoresult vyplatil víc byly boje více armád najednou, protože se mi dobře ovládala jen jedna a ten zbytek byl takovej divnej a spíš překážel. Aurtoresult ho ale započítá správně a výsledek může někdy být dokonce lepší než při ručním odehrání.
Přesunuto abych nespamoval
Jo ti elfí jsou strašní kosiči, nemluvě o tom, že když bylo nejhůř a musel generál (jinak střelec) do boje, tak bez větších ztrát naprosto decimoval skřety a donutil je nakonec k útěku.
Napsal: 29. 6. 2011 18.01
od The_Balrog
komerční vsuvka:
Měl totiž rapír od Alkaran!
Tirian 0014, Šermírna U Labutě
Napsal: 30. 6. 2011 10.37
od Nalk
The_Balrog píše:…
komerční vsuvka
Optika Gnoris
Gnoris, v Ohnivých horách, za velkou bránou
Jen se někdy podívej na jejich zbraně
re
Napsal: 3. 7. 2011 22.01
od Vugi
Tak Tak, je to trochu trapas, když proti mnohem silnější AI je to díky střelcům hráče ztráty 0 AI 1500 …

Napsal: 5. 7. 2011 13.11
od Nalk
The_Balrog píše:Noo tak třeba já i v singlu dělal všechno autoresultem, protze mne mnohem vic bavilo stavet si domecky a hybat s jednotkama po mapicce, nez hrat sekajici se bitvu :)
A to mě třeba zase víc bavilo řešit bitvy a celkově dobývat, než se pak starat o své Impérium.

Ekonomika je celkem nudné čekání v tazích a na prachy atd. Ale ty bitky

Napsal: 5. 7. 2011 15.56
od darmian
Fryn píše:darmian píše:
Autoresult pouze porovnává jednotky, ale podceňuje jejich potenciál. Když se v nepřátelské armádě vyskytuje několik jednotek kopiníků, tak tvrdě podhodnotí možnosti jezdectva nicméně nebere v potaz, že jezdectvo se na kopiníky nebude vrhat bezhlavě, ale bude objíždět nepřátele po křídlech, napad je zezadu a tím jim narušit morálku atp. To samé platí o lučištnických oddílech, které dokáží silně zredukovat i ty nejlepší opěšalé rytířské šiky. Dále je tu otázka postavení armád, kdy obránci stačí postavit se někam na kopec a než se k němu útočník dostane, tak se unaví. Je toho víc.
Navíc nesouhlasím ani s tím, že autoresult donutí hráče lepé taktizovat na kampaňové mapě. Právě naopak - hráč se bude spoléhat na jeho nedokonalosti, kdežto při možnosti realtime bitvy si bude sakra dávat pozor, kam leze. Nemluvě o tom, že na nejtěžší obtížnost má v realtime bitvě AI boost do morálky, takže dokáže daleko víc potrápit a v podobně početných armádách je to znát.
Ano, máš pravdu, jsou to v podstatě syrová čísla, bez možnosti taktických přesunů a ústupů, lákání do pastí, spravného rozmístění jednotek na bojišti atd..., ale ve vztahu hráč vs hráč (nebo spíše hráč vs hráč v zastoupení AI) je tento neduh zastoupen rovnocenně.
Já osobně vždy raději potáhnu s armádou s možností odehrávat bitvu realtime. Samozřejmě v multiplayeru je to přesně naopak, což je právě ta chyba na kterou naražím. Jinak, to že se v kampani s autoresultem musí víc taktizovat na hlavní mapě je míněno i tak, že hráčům se prostě jiných možností spojených se samotným válčením nedostává, nemůžou se spoléhat na "snadno" vyhrané bitvy s malými prostředky a proto je na místě i větší opatrnost.
Asi se shodneme na tom, že realtime bitvy jsou to, co si u této hry nikdo nenechá ujít, ale do multiplayer kampaní preferuji spíš právě ten autoresult (ne že bych si rád nezahrál realtime bitvy třeba jako v naší Third Age kampani smile ).
Ad střelci: Elfí lučištníci, to je kapitola sama pro sebe, proti nim je nevhodnější něco opdavdu moc těžkého (trollové, olifanti …) nebo rychlého jako je jízda.
Ještě bych rád poprosil někoho s pravomocemi, aby veškerou diskuzi týkající se tématu "autoresult x realtime" přesunul z tohoto do hlavního topicu o sérii Total War.
Já bych proti autoresultu nic neměl, kdyby každá frakce měla stejné šance v něm zvítězit. Problém je v tom, že některé jednotky jsou autoresultem zvýhodňovány a frakce, která jimi disponuje, automaticky vítězí. "Slabší" frakce pak vlastně ani nemají možnost s tímhle koloběhem něco udělat, protože nemají přístup k zvýhodněným jednotkám a tak budou stále dokola prohrávat...
V realtime bitvě se ale i ty znevýhodněné jednotky dají dobře využít a "slabší" frakce se tak díky tomu mají šanci uchytit...