Stránka 3 z 4

Napsal: 6. 10. 2006 8.01
od cybermisa
Wekslak píše:
a jeste neco co si neodpustim...slysela sem par nekterych prihod z ark2 a myslim ze zrovna ty bys nemel moc o RP poucovat ani ho nijak komentovat ostatnim hracum, hraj si to svy a do myho nerejpej :bigwink:
1. Ark2 nebyl HCRP server, zacinal jsem tam, ucil jsem se RP a nikdy jsem netvrdil, ze jsem dokonaly RP hrac nebo jsem vzdy byl. Kazdopadne jsem toho dost pochopil a naucil se.

2. Co si pamatuju, tak tvuj acc jsem na Ark2 snad ani nevidel, rozhodne jsem s tebou nehral, leda pod jinym acc. Ja kazdopadne mam acc vsude stejny, rozhodne se za sve hrani nestydim.

3. Ano, na Ark2 bylo par lidi, co si hrani zlych drowu pletli s PK, vyexpili epic lvl a honili si sve ego na low levelech (netvrdim ze to delali vsichni hraci drowu). Pokud mas reference od nich, chapu ze me a moji postavu naprosto nesnaseli - bylo to vzajemne.

4. Tvoje reakce me jen utvrdila, ze jsem se svymi prispevky vyse trefil, vid? :bigwink:

Napsal: 6. 10. 2006 8.27
od Tholdrin
cybermisa píše:
Wekslak píše:
a jeste neco co si neodpustim...slysela sem par nekterych prihod z ark2 a myslim ze zrovna ty bys nemel moc o RP poucovat ani ho nijak komentovat ostatnim hracum, hraj si to svy a do myho nerejpej :bigwink:
1. Ark2 nebyl HCRP server, zacinal jsem tam, ucil jsem se RP a nikdy jsem netvrdil, ze jsem dokonaly RP hrac nebo jsem vzdy byl. Kazdopadne jsem toho dost pochopil a naucil se.

2. Co si pamatuju, tak tvuj acc jsem na Ark2 snad ani nevidel, rozhodne jsem s tebou nehral, leda pod jinym acc. Ja kazdopadne mam acc vsude stejny, rozhodne se za sve hrani nestydim.

3. Ano, na Ark2 bylo par lidi, co si hrani zlych drowu pletli s PK, vyexpili epic lvl a honili si sve ego na low levelech (netvrdim ze to delali vsichni hraci drowu). Pokud mas reference od nich, chapu ze me a moji postavu naprosto nesnaseli - bylo to vzajemne.

4. Tvoje reakce me jen utvrdila, ze jsem se svymi prispevky vyse trefil, vid? :bigwink:
Na arkhalii byla i docela dobrá parta Drow... ale blbec(i) se najde všude. Například jeden je můj spolubydlící, pod nickem Pudil :D Ale ten hrál spíš za jednu devčicu s křidýlkama ;)

Edit: Poslední odstaveček bych rád přepsal... je vidět, že se na mně (Jakožto prodejci společenských her) začíná podepisovat to, že se blíží vánoce. Takový blemc jsem nenapsal už dlouho. Ve skutečnosti jsem chtěl napsat toto:

"Na Arkhalii byla docela dobrá parta Drow, například jeden můj známý pod nickem Pudil - ale ten hrá... na druhou stranu blbec se vždycky najde."

Tímto bych se chtěl zároveň tomuto človíčkovi omluvit protože patří mezi několik málo lidí, které opravdu uznávám a jejichž názor má váhu.

Napsal: 6. 10. 2006 9.35
od cybermisa
Tholdrin píše: Na arkhalii byla i docela dobrá parta Drow... ale blbec(i) se najde všude. Například jeden je můj spolubydlící, pod nickem Pudil :D Ale ten hrál spíš za jednu devčicu s křidýlkama ;)
Jasne, byla tam dobra parta drowu, hralo se mi s nimi moc fajn, vsak jsem take psal par lidi …

Jinak teda :biggrin: Pudila se musim zastat, s nim se mi hralo moc fajn, jen me obcas bolelo bricho od zachvatu smichu :biggrin: :bigwink:

Napsal: 6. 10. 2006 9.42
od photter
název vlákna :

Hráčská hůlka na hody na vlastnosti

prosím respektujte :angry:

Napsal: 6. 10. 2006 10.38
od Wekslak
cybermisa píše:
Wekslak píše:
a jeste neco co si neodpustim...slysela sem par nekterych prihod z ark2 a myslim ze zrovna ty bys nemel moc o RP poucovat ani ho nijak komentovat ostatnim hracum, hraj si to svy a do myho nerejpej :bigwink:
1. Ark2 nebyl HCRP server, zacinal jsem tam, ucil jsem se RP a nikdy jsem netvrdil, ze jsem dokonaly RP hrac nebo jsem vzdy byl. Kazdopadne jsem toho dost pochopil a naucil se.

2. Co si pamatuju, tak tvuj acc jsem na Ark2 snad ani nevidel, rozhodne jsem s tebou nehral, leda pod jinym acc. Ja kazdopadne mam acc vsude stejny, rozhodne se za sve hrani nestydim.

3. Ano, na Ark2 bylo par lidi, co si hrani zlych drowu pletli s PK, vyexpili epic lvl a honili si sve ego na low levelech (netvrdim ze to delali vsichni hraci drowu). Pokud mas reference od nich, chapu ze me a moji postavu naprosto nesnaseli - bylo to vzajemne.

4. Tvoje reakce me jen utvrdila, ze jsem se svymi prispevky vyse trefil, vid? :bigwink:

1. neboj to vse mi taky bylo receno :bigwink: teda az na tu posledni vetu...uz se nebojis zmeny presvedceni na chaotik v ramci tveho hrani? nebo kvuli tomu stale delas flamey?

2. jinej acc ale spis sem hral s...no to je vlastne jedno s kym... a jinej acc z duvodu toho ze zacal hrat muj bracha...jednoduse rikat ze je to nejakej stud za hrani neni na miste :bigwink:

3. to vubec nevim proc sem tahas...a par drowu sem potkal a o nejakym honeni eg sem v tu chvili ani nepomyslel...

4. s tvyma prispevkama bys netrefil ani zem na ktery stojis :bigwink:

...navrhuju to tu promaznout...zbytecne se nam to dostalo jaksi mimo tema

Napsal: 6. 10. 2006 10.50
od photter
photter píše:název vlákna :

Hráčská hůlka na hody na vlastnosti

prosím respektujte :angry:

:diablo: :diablo: :diablo: :diablo: :diablo:

Napsal: 6. 10. 2006 10.59
od Lump
dyť se teďka dá používat hůlka emocí na tohle...
a to že si prozradim velikost skillu? to je snad putna ,ne?
je to ooc info a podle toho by neměl nikdo řídti svý IC akce.

ještě trochu OT: 2cybermisa: jak se dá dělat ty hody kostkou, jaks popisoval,prosimtě?
mohlo by se to hodit :smile:

p.s.: take it easy :smile:

Napsal: 6. 10. 2006 11.22
od Alcatraz
Labir píše:Ad hody s DM - obvykle na hody DM zapomínají (včetně mě), protože se vžijí do NPC a na nějaké OOC věci zapomenou. Tady je vhodné se třeba trochu připomenout, jako "A nebyla by možná sleva? *podmanivým hlasem* Jsem přeci stálý zákazník." Pak je už vyšší šance že to DM trkne, že chcete použít nějaký skill.

jo, celkem souhlas. Ale kdybych rekl tohle, tak bych zadal o persuade :) Ja to zkousel strhnout na to, ze ta cena neni adekvatni vysledku, pamatujes? :)
Wekslak píše:nemusi to byt hned prohrany souboj - diky kostce ...staci dobra fantazie hrace ala pulcik a kdyz je chytrej dokaze vsechno uhrat na dex u ktery ma kuprikladu modifikator 6 takze uhyby ranam a tak...
coz je ale presne ten zpusob, se kterym jsem se potkal jinde a ktery vede akorat k hadkam :) Treba ja vim, ze hazet si na DEX protoze mam DEX postavu je velka chyba. Kdyz si chces hazet jestli uhnes rane, je mi lito, ale musis hazet AC proti AB+1d20. Ve svojem AC mas DEX zapocitany, pokud ranu cekas. Pokud ne, ses flat-footet a DEX se ti obvykle nezapocitava. Krom toho, vzdycky kdyz uz mel hod na DEX smysl, ze vyhyba kamenum, vetvim, apod. Tak to je hod na reflexy, a opet ne na DEX
kolja píše:Situace se zlodějem se dá vyřešit teď s hůlkou jak je. Když si hodíš kostkou doma na stole a ten druhej ti začne oponovat žes švindloval, tak je prostě po hodech a "ležim snad? ne, nazdar, tečka", co vic dodat.
a ted budu vypadat, ze mam systemy rad :) ale to nevadi. Tvrdim, ze kdyz uz na neco system existuje, je velmi nekorektni ho obchazet hrou. Tam kde neni, se to hraje. Tam kde je, se MUSI dodrzovat. Chces ho svalit na zem? Je tu mechanismus knockdownu a discipliny. Nebudu si hazet proti povaleni na DEX, ale at uz ji mam vysokou nebo ne, na disciplinu, ktera vyjadruje schopnost "ustat" telem vnejsi vlivy. Kdyby to tu nebylo, muzu si hazet. Ale je to tu a postava bez knockdownu nema moc predpokladu proto, aby nekoho dostala na zem. Je to stejny pripad, jako kouzleni bez slozek. Ktere normalne stoji featy a mnohem vyssi kruh, ale presto ho lze provest uz na 1.lvl protoze nekdo RP rekne … Chapu z toho vyjimky, ke kterym je duvod, ale musi se s nima velmi opatrne.
wekslak píše:prd snaha...jako v zivote, kdyz sem mrstnej tak radsi budu uhejbat nez abych sel na pestni souboj...je to fuk nema cenu to resit, tvrzeni proti tvrzeni, vy ste tu sefove tak si to diktujte, ja se jenom chtel sverit s mym nazorem...
s nazorem se sver, dokonce na nem i trvej, ale nemel bys pri diskusi nikdy dojit k zaveru "ostatni jsou blbci" :) co se cybermisa, photter vcetne me snazi ukazat, ze nemuzes uhybat ranam protoze ses mrstnejsi nez on. Ze na uhnuti rane neni DEX, ale AB vs. AC. A na pestni soubor jeho AB bude obsahovat silu a milion bonusu z treningu a tvoje AC obsahuje vysokou DEX protoze lip uhybas. Ale narozdil hodu DEX vs. DEX ti to nedava tolik sanci, ale je to korektni.

2Cybermisa: na to jestli ustojis podkopnuti/odstrceni neni AB/AC ale AB/disciplina :)
Wekslak píše:hrat budu...to je proste zivot.…..a to musim mit feat knockdown? ty ses taky nekde ucil knockdown v zivote abys mohl podkopavat?
noo, neucil a taky vim, ze nikoho nepodkopnu, ze bych akorat prisel k urazu. Muzu byt hadi zena, muzi na hrazde predvadet vykony, ale presto nejak nemam pocit, ze by mi to zlepsilo sanci podkopnout i necvicenyho rizka :)

Napsal: 6. 10. 2006 11.35
od Alcatraz
Lump píše:jak se dá dělat ty hody kostkou, jaks popisoval,prosimtě?
zmacknes tildu (~), naskoci ti v rohu kurzor a napises neco z tohodle a ono ti to vrati vysledek, kterej se nikdy nikam nezapisuje, ani ho nikdo nevidi:
d20
2d20
10d6

Napsal: 6. 10. 2006 11.41
od Wekslak
Alcatraz píše:
Lump píše:jak se dá dělat ty hody kostkou, jaks popisoval,prosimtě?
zmacknes tildu (~), naskoci ti v rohu kurzor a napises neco z tohodle a ono ti to vrati vysledek, kterej se nikdy nikam nezapisuje, ani ho nikdo nevidi:
d20
2d20
10d6
musis ale mit nastavenou ang klavesnici.… alt+shift pro prehozeni

Napsal: 6. 10. 2006 11.41
od cybermisa
Wekslak píše: 1. neboj to vse mi taky bylo receno :bigwink: teda az na tu posledni vetu...uz se nebojis zmeny presvedceni na chaotik v ramci tveho hrani? nebo kvuli tomu stale delas flamey?
Pokud vim, zadny flame z toho nebyl, resilo se to posleze s jinym DM, ktery uznal, ze jsem mel pravdu ja a zasah do presvedceni byl neadekvatni. Ale tohle je OT, pokud jsi u dane situace nebyl, tezko muzes soudit a uz vubec pochybuji, ze jsi cetl telly, ktere jsem si s dotycnym DM vymenoval … Taky navrhuji promazat …



LUMP: Ty hody jsou jak jsem psal, jen si musis zapnout konzoli, coz se dela vlnovkou (v levem hornim rohu se ti objevi zobacek > ), ale musi to byt tusim povolene v nastaveni. Jinak teda, pokud hces hodit napr. 2d6, napises jako prikaz: d6 2.

ALCATRAZ: Jasne ze je tam disciplina, ale ten hod probiha az po te, co se provede uspesne utok, coz je AB vs. AC modifikovane za postih/bonus na knockdown - coz bylo to co jsem myslel :biggrin: :bigwink:

Napsal: 6. 10. 2006 11.47
od Wekslak
Alcatraz píše:
wekslak píše:prd snaha...jako v zivote, kdyz sem mrstnej tak radsi budu uhejbat nez abych sel na pestni souboj...je to fuk nema cenu to resit, tvrzeni proti tvrzeni, vy ste tu sefove tak si to diktujte, ja se jenom chtel sverit s mym nazorem...
s nazorem se sver, dokonce na nem i trvej, ale nemel bys pri diskusi nikdy dojit k zaveru "ostatni jsou blbci" :) co se cybermisa, photter vcetne me snazi ukazat, ze nemuzes uhybat ranam protoze ses mrstnejsi nez on. Ze na uhnuti rane neni DEX, ale AB vs. AC. A na pestni soubor jeho AB bude obsahovat silu a milion bonusu z treningu a tvoje AC obsahuje vysokou DEX protoze lip uhybas. Ale narozdil hodu DEX vs. DEX ti to nedava tolik sanci, ale je to korektni.

2Cybermisa: na to jestli ustojis podkopnuti/odstrceni neni AB/AC ale AB/disciplina :)
Wekslak píše:hrat budu...to je proste zivot.…..a to musim mit feat knockdown? ty ses taky nekde ucil knockdown v zivote abys mohl podkopavat?
noo, neucil a taky vim, ze nikoho nepodkopnu, ze bych akorat prisel k urazu. Muzu byt hadi zena, muzi na hrazde predvadet vykony, ale presto nejak nemam pocit, ze by mi to zlepsilo sanci podkopnout i necvicenyho rizka :)
fajn konecne to nekdo rekl v klidu, o to mi slo...a phottere vykricnik na konci vety beru v psane mluve jako rev, tak si to priste odpust, taky sem na tebe nerval ze si zhejckanej systemovak :bigwink: ...hold moje hody kostkou asi plynou z dracaku, kde naky systemy nebyli, ani naky srazeni si nepamatuju...aale je to proste fuk, diky alcatrazy zes to rozresil

Napsal: 6. 10. 2006 16.20
od kolja
Alcatraz píše:
kolja píše:Situace se zlodějem se dá vyřešit teď s hůlkou jak je. Když si hodíš kostkou doma na stole a ten druhej ti začne oponovat žes švindloval, tak je prostě po hodech a "ležim snad? ne, nazdar, tečka", co vic dodat.
a ted budu vypadat, ze mam systemy rad :) ale to nevadi. Tvrdim, ze kdyz uz na neco system existuje, je velmi nekorektni ho obchazet hrou. Tam kde neni, se to hraje. Tam kde je, se MUSI dodrzovat. Chces ho svalit na zem? Je tu mechanismus knockdownu a discipliny. Nebudu si hazet proti povaleni na DEX, ale at uz ji mam vysokou nebo ne, na disciplinu, ktera vyjadruje schopnost "ustat" telem vnejsi vlivy. Kdyby to tu nebylo, muzu si hazet. Ale je to tu a postava bez knockdownu nema moc predpokladu proto, aby nekoho dostala na zem. Je to stejny pripad, jako kouzleni bez slozek. Ktere normalne stoji featy a mnohem vyssi kruh, ale presto ho lze provest uz na 1.lvl protoze nekdo RP rekne … Chapu z toho vyjimky, ke kterym je duvod, ale musi se s nima velmi opatrne.
No špatně sem to formuloval no :bleh: Odkazovat na případ se zlodějem bylo zavádějící když sem chtěl říct, že pokud bude potřeba kostka tak jí hráči k dispozici maj, a že házet můžeš odmítnout.
korektní hod na sražení by ale mohl být za předpokladu že chci někoho jenom srazit, ale je mi jasný že s jeho čtyřma životama ho zároveň zabiju :( Jako pak by se to IMHO dalo odházet, ale nic na dex (na att se přeci nehází že), ale AB vs AC následované discipline vs spočtené DC a to vše za předpokladu že mam knockdown. Navíc bych jako sraženej vyžadoval další round udělat jakoby tahovej, kdy budu simulovat nečinností po jednu fullround akci protivníka.
No a když si tohle všechno představim, tak radši kliknu na sražení a když chudák umře, tak prostě umře... :biggrin:

Napsal: 6. 10. 2006 16.40
od photter
už zase kooperativka ? no a co, že má 4 HP ? to tvoje postava může vědět ? kurwa, neserte s tim !
JEHO 4 HP sou JEHO problém a jestli někoho sere natolik, že ho chce srazit, tak na to dojede, je to problém pudu sebezáchovy jeho postavy a ne herního systému !!

Napsal: 6. 10. 2006 16.41
od cybermisa
kolja píše: No špatně sem to formuloval no :bleh: Odkazovat na případ se zlodějem bylo zavádějící když sem chtěl říct, že pokud bude potřeba kostka tak jí hráči k dispozici maj, a že házet můžeš odmítnout.
korektní hod na sražení by ale mohl být za předpokladu že chci někoho jenom srazit, ale je mi jasný že s jeho čtyřma životama ho zároveň zabiju :( Jako pak by se to IMHO dalo odházet, ale nic na dex (na att se přeci nehází že), ale AB vs AC následované discipline vs spočtené DC a to vše za předpokladu že mam knockdown. Navíc bych jako sraženej vyžadoval další round udělat jakoby tahovej, kdy budu simulovat nečinností po jednu fullround akci protivníka.
No a když si tohle všechno představim, tak radši kliknu na sražení a když chudák umře, tak prostě umře... :biggrin:
Asi tak no, bohuzel umre … :ermm: Jenze brat ohled na to, jaka ma napr. znepratelena postava level nejde a ani by jit nemelo, pac dle meho nazoru jde o metagame. Holt pri RP hrani kdyz nekdo hraje konfliktni postavu, vyhledava CvC, tak hrac musi byt smireny s tim, ze to holt muze spatne skoncit, obzvlaste na nizkych levelech. Obcas je situace navic ovlivnena okolnostma, o kterych nemusi vsichni ucastnici CvC treba ani vedet …

Napsal: 6. 10. 2006 17.46
od The_Balrog
photter píše:už zase kooperativka ? no a co, že má 4 HP ? to tvoje postava může vědět ? kurwa, neserte s tim !
JEHO 4 HP sou JEHO problém a jestli někoho sere natolik, že ho chce srazit, tak na to dojede, je to problém pudu sebezáchovy jeho postavy a ne herního systému !!
Bohužel, jeho čtyři životy jsou problém systému, jmenovitě všech systémů, které zahrnují inflační růst životů bytostí. To, že některá postava jde po ulici a někdo do ní strčí a ji to zabije - a někomu jinému to samé nic neudělá - to je velký systémový problém. O tom snad žádná.
Hlavně když například zde to nemá s jeho pudem sebezáchovy nic společného.

Takže moc nechápu, na co to rozhořčení.

Většinou ve svých příspěvkách tady máš stejný názory jako já (nechtěl jsem hned tak přímo napsat "správný" ^_^), ale z tohole už moc svítí macho póza.

^_~

Napsal: 6. 10. 2006 18.23
od labir
No teda. Mocnosti si na chvilku odskočí off-line a tady se dějou věci... :blink:

Mno abych to shrnul:

Systém a grafika je prioritní pokud není řečeno jinak, nebo se nejedná o bug. Trvání na dosažení výsledku jenž lze dosáhnout systémově je nežádoucí obcházení systému.

Příklady:

*podřezává postavu*
*sesílá kouzlo XYZ*
*sráží ho na zem*
*ukradne mu měšec*
*vykroutí mu meč z ruky*


Takže zcela souhlasím s Alcatrazem a spol. To zní skoro jako pravidlo co? Mno, možná by nebylo na škodu z toho pravidlo udělat. :bigwink:

Napsal: 6. 10. 2006 20.24
od photter
The_Balrog píše:...ale z tohole už moc svítí macho póza...
a jak si mám podle tebe kompenzovat, že hraju ženský ? :megalol: :megalol: :megalol: :megalol:

Napsal: 6. 10. 2006 20.25
od photter
labir píše:….
přidal bych eště všechno, co předem předjímá chování jiný postavy

Napsal: 6. 10. 2006 20.41
od kolja
labir píše:
A ono to již pravidlo není?
Usuzuji z tohohle:
Trvání na dosažení výsledku jenž lze dosáhnout systémově je nežádoucí obcházení systému.
Jestliže na tom netrvám ale dohodnu se na tom, tak by v tom neměl být problém. Vzhledem ke správnosti návrhů a možných dohod sem se taky snažil osvětlit jak hody používat - když už je používat. Opět rada nad zlato: snažte se je nepoužívat... já pamatuju že sem to za celou dobu co hraju NWN použil jenom párkrát (resp. v důležitejch záležitostech, hody z nudy nepočítam).

Příklad (velice reálnej, nejednou se stal a bude stávat):
Někoho odkrouhnete, a *vemete mu něco* (např. *ukradne mu měšec*). To je zcela logické, a tato situace hod nepotřebuje (leda si házet jestli při tom nedostanete infarkt stejně jako jestli na každym kroku nezakopnete :) ). Mrtvolka vám odpoví (jaký krásný paradox) a) ano, domluveno, předám; b) odmítám. Všechno v pořádku, a tim to taky končí. Ono "trvání na návrhu" nastává v situaci b) kdybych si to vynucoval - což mi nijak setjně nepomůže, ale je to porušení myslim několika pravidel už teď.
Proti situaci b) je možno také se bránit, že :) Hráč by si měl dobře uvědomovat, kdy je pro něj výhodné přijmout návrh a kdy ne, a věřte nebo ne, ve většině případů (stejně jako v tomto) je výhodné návrh přijmout, protože je většinou nějakým změkčením zrovna pro danou situaci nevhodných či přílíš tvrdých systémových pravidel.
už zase kooperativka ? no a co, že má 4 HP ? to tvoje postava může vědět ? kurwa, neserte s tim !
JEHO 4 HP sou JEHO problém a jestli někoho sere natolik, že ho chce srazit, tak na to dojede, je to problém pudu sebezáchovy jeho postavy a ne herního systému !!
Je to problém systému, protože podle mě bych měl být schopen někoho srazit k zemi, aniž bych ho tím zabil (aspoň s souboji beze zbraně), stejně jako bych si měl být schpen zvolit, jestli provedu zákeřný útok nebo ne. Popravdě pro konkrétní případ jsem moh napsat místo 4HP rovnou 40HP a vyšlo by to nastejno, a samozřejmě je to chyba systému podle tebe... Naštěstí systém aspoň trochu znám a vim, jak tuhle nevýhodu obejít a využít alternativní postup nevyžadující žádné speciální dohody. takže ne, neumře, a ne, nebude si muset nikdo házet :bigwink: