Stránka 3 z 3
Napsal: 13. 1. 2007 10.23
od cybermisa
Psanec píše:
Stejně jako nechat tam vejít bandu lov level postav a nebo jen jednu postavičku a pak tam vlézt a spustit ji/m těžkej spawn .. Také lehce zneužitelný.
To jen pro představu, že vše je zneužitelné a vše je o morálce hráčů ..
No, ja bych spis rekl, ze zneuzitelny je to presne naopak. Pochybuji ze by nejaci hraci low level postav chteli, aby jim high level udelal svuj spawn a oni tam vsichni lehli … Tohle bylo moc krasne videt na te vyprave k banditum. V parte spoustu low levelu a pak stacili dva high levely, aby 6 z 9 zucastnenych postav lehlo behem jednoho kola …
Tomuhle "stretu spawnu" by se dalo nejlip zabranit kdyby low level postavy nelezly porad dokolecka do jedne a te same krypty, aneb cim min tam polezu, tim mensi pravdepodobnost, ze se tam s nekym stretnu, nemluve o tom, ze to bude high level.
Napsal: 13. 1. 2007 10.33
od steel_martin
cybermisa píše:Tomuhle "stretu spawnu" by se dalo nejlip zabranit kdyby low level postavy nelezly porad dokolecka do jedne a te same krypty, aneb cim min tam polezu, tim mensi pravdepodobnost, ze se tam s nekym stretnu, nemluve o tom, ze to bude high level.
Anebo čím víc tam polezu tím větší pravděpodobnost je, že dostanu nějakou nemoc. Tohle i to o čem jsi psal vlastně nevýhodňuje to "kolečkování". Takže myslim, že to funguje dobře.. noví hráči dřív nebo později zjistí, že to nemá cenu.
Napsal: 13. 1. 2007 11.34
od prodigal
OneHeart tam schválně nevlezl. Byla to fakt jen smůla.
cybermisa: Ale i low-level postavy si chtějí občas zabojovat. Chce to ale štěstí a nechodit do dungeonů moc často, jak říkáš, nebo se domluvit a jít v co nejvíce lidech, což sníží šanci, že tam přijde někdo nový, a zvýší šanci na přežití při příchodu high-level postavy.