Stránka 3 z 4

Napsal: 6. 3. 2007 11.45
od labir
photter píše:neřek bych, dvě lučištnice se k tomudle nemusej snižovat, stačí střílet do potvory ze dvou protilehlejch směrů a potvora zmateně běhá sem tam - a ani tohle nepoužíváme, leda v největší nouzi

ostatně mám dojem, že po zásahu potvora nechá marnýho "pronásledování" a vydá se za tím, kdo ji zasáhl ale jistě to nevim
Obvykle ano, to už jsem opravil do Rozšíření. Ovšem ne v případě kdy DM vypne AI takto zmateně pobíhající ostřelované bestii a pošle ji natvrdo proti jedné z lučištnic. Která se ovšem v klídku sebere a začne používat follow-me bug, chůzí dokolečka aby ta druhá mohla bestii v klidu a bez nebezpečí dodělat. Byl jsem tam a byly to vaše postavy, a byl jsem bohůmžel moc mírný, že jsem hned nebral xp za zneužití systému.

Takže se nejprve zamyslete nad stylem své hry - a nemluvím jen o vás a tomhle případu. Jen se mi zdá velmi krátkozraké využívat podobné "fígle" nebo dokonce bugy a pak zjišťovat, že je postava vlastně až moc silná a chybí pocit nebezpečí a proto žádat o zvýšení nebezpečnosti. Na co? Abyste měli používání tohohle těžší a pro ostatní co tohle nepoužívají to bylo nemožné? Použití tohohle bugu je totiž podle mě zcela stejné jako použití slide-in move ve vodě. Ne-li horší. :angry:

Napsal: 6. 3. 2007 11.59
od kolja
labir píše:
Seš si tim follow me bugem jistej? Já o tomhle nikdy nevěděl, a dycky sem měl za to, že když jenom jdu, tak sice co se ukazuje na obrazovce je že mě dohoní, zastaví se a pak zase rozeběhne, ale že mi plácne jeden neviditelnej útok minimálně, a chůzí (tou spíš ne, to spíš během...) riskuju AO... Každopádně když sem zpomalil při "taktickym ústupu" tak mi dycky začly rapidně klesat životy, takže dyž drham, tak nechávam všechno za sebou :)
Esi ty potvory při chůzi fakt neútočí... hmm... závažnej bug, s tim se musí dát něco dělat...
No nif, sry za OT

Napsal: 6. 3. 2007 12.02
od The_Balrog
kolja:

vždy´t i ty blbě útočíš, když před tebou neco utíká *-* .. musíš doběhnout až k tomu a pak ho teprve majznout ; )

(a to myslim jak v realu, tak i jako PC v neverwinterech.. aspon me to tak vetsinou funguje a temer mrtvy potvory musim dorazit lukem - a ne rapirem *-*)

Napsal: 6. 3. 2007 12.07
od kucik
>> cybermisa: Presne tak, pisu to z pozice kdy jsem maga nikdy nehral a proto se nebranim aby me nekdo opravil.
Ork v minulejch tejdnech hral podstatne vic nez mag s ocaskem :bleh:

K tomu bugu: Porad tomu jeste moc nerozumim a chtel bych to probrat ale nekde jinde. Je mozny ze jsem to fakt pouzil ale nejak si to neuvedomuju.

Presilena postava: heh tak to si o ty svy fakt nemyslim. Rozhodne si netroufne do vsech casti pouste a vetsinou spoliha na to, ze uvidi potvoru driv a vyhne se ji.

Napsal: 6. 3. 2007 12.44
od cybermisa
KaTo píše: 5) neovládáme kouzla = žádný Ghost visage, ani jiné protekce a redukce, jak vidím načarovaný u každý prskavky (moc hezký slovo :megalol: )
:poster_offtopic: Zlodejska lobby je jiny topic …

JEN TEDA POZNAMKA: Ghostly visage si zlodej v pohode nahodi, dokonce diky UMD muze kombinovat obranna kouzla jak divine tak arcane magie... ale stejne jsi OT :bigwink: :clover: :smile:

Napsal: 6. 3. 2007 12.47
od cybermisa
kucik píše: Ork v minulejch tejdnech hral podstatne vic nez mag s ocaskem :bleh:
Myslis porad toho jedniho jedineho samotinkeho PC orka, zejo? :bleh:

Napsal: 6. 3. 2007 13.06
od Psanec
kolja píše:
Seš si tim follow me bugem jistej? Já o tomhle nikdy nevěděl, a dycky sem měl za to, že když jenom jdu, tak sice co se ukazuje na obrazovce je že mě dohoní, zastaví se a pak zase rozeběhne, ale že mi plácne jeden neviditelnej útok minimálně, a chůzí (tou spíš ne, to spíš během...) riskuju AO... Každopádně když sem zpomalil při "taktickym ústupu" tak mi dycky začly rapidně klesat životy, takže dyž drham, tak nechávam všechno za sebou :)
Esi ty potvory při chůzi fakt neútočí... hmm... závažnej bug, s tim se musí dát něco dělat...
No nif, sry za OT
Ano je to tak .. a byl jsem svědkem, kdy tohle hráči dělali/dělají at už umyslně z neznalosti a nebo umyslně …



Pro Phottera -- včera večer jste zrovna tu střelbu ze dvou směru zužitkovali. At už umyslně nebo né ..

Napsal: 6. 3. 2007 13.17
od labir
Střelba ze dvou změrů je celkem v pohodě, problémem je zneužívání follow-me.

Napsal: 6. 3. 2007 13.39
od OneIceOne
To co píše Labir je s tim bugem je pravda, chce to jen trochu cviku bohužel, a pak ani ten AO nevyvoláš, možná jeden, ale to tě většinou nezabije. Nepomůže tomu ani zrychlenej pohyb ty příšery. Viděl jsem jako DM, když timhle utloukly postavy i hasted bosse na Demone :clover: .

***

Nebezpečnost pouště, vždycky to bude na vás, jak to hrajete. Když bych šáhl k příkladu. Přicestovali jsme do oazy a něco vyřizovali ve stanu, mezi tím tam vtrhli roztrhanej elf a nějaká holka, prej je přepadla smečka lvů. Krom jinýho tam pospával Goro, a tak se nějak vzbudil a po krátké rozmluvě uchopil kladivo a vydal se ven. Venku se pak ukázalo, že tam ležej 2-3 mrvoly lvů a Goro byl někde na asi 20% životů, s přihlednutím na jeho úroveň a war povolání je jasný, že poušť generuje poměrně velké nebezpečí. Kdyby byl v plny zbroji, přišel by max o 20% života, protože jsem ho viděl stat už proti mnohem horším kouskům. Otazka je proč si asi zbroj nevzal, že by to postava nestihla? Byla překvapená, rozespalá? Také je možné, že vzhledem k charakteru postavy se mu to nezdálo důležité, prostě si ork myslí, že má na pár koček, i když realita je jiná, ale to už je aspekt rp. Dalším příkladem nebezpečnosti pouště může být i situace, kdy si dvě slečny začnou hrát s velkou zmiji a nakonec je jedna z nich křísená, z minus životů a to patří k top charum serveru. A takhle můžu pokračovat. Tady je vidět, že když trochu přihlédnete k postavě je hnedle po problémech s maximalizací pouště.

P.S. Někdy se v neviditelnosti fakt bavim, když si jde postavička přes poušť ve fullplatech natrhat pomeranče, a pak zas zpět.

Napsal: 6. 3. 2007 14.08
od KaTo
cybermisa píše: Zlodejska lobby je jiny topic …
..ne, za zloděje nelobuju, jsem spokojen s životem jaký je...jen jsem *nadzvedne obočí* se pozastavil, jak tady někomu může přijít místní poušť easy. Protože jediného, kdo se tam viděl chovat se jak na Václaváku - a jediného koho sem tam viděl "v singlu! plenit "jih pouště" (ale je fakt, že tak často IC nejsem, abych byl objektivní) byly právě nějaké "prskavky" - naposled namátkou jedna rozzářená lukostřelkyně obklopená asi třema velkýma hadama, nějakou tou hyenou, a pár mrtvolama...si vesele jiskřila a střílela šípama po okolí. Tohle se stát jakémukoli bojovníkovi, tak končí během dvou-tří kol. Zatímco já jsem tam "provázel" jednoho bracha, abych mu ukázal krásy krajiny (škorpioni, skarabové a tak) a oba jsme pak měli co dělat, abysme utekli přesile hyen, která se "odněkud" objevila :shades: … předesílám, že bracha živí bastard, mě kuše. A už jednou nás, s jedním barbarem, tak-tak že (díky jedu :no: od rozotmilých zmijek :yes: ) nepochovali v dunách. To pak jednomu přijde skoro líto :idontno: ...že nedává multiclass, ale co, zsejc si užiju legraci jindy!
cybermisa píše: ...Ghostly visage si zlodej v pohode nahodi, dokonce diky UMD muze kombinovat obranna kouzla jak divine tak arcane magie... ale stejne jsi OT :bigwink: :clover: :smile:
To jistě může, ale to aby krad ve velkým, aby měl na svitky neboť jsem zatím nenarazil na artefakt, který by na sobě měl Ghost visage / per day. No a i kdybych ho viděl, tak bych na něj asi neměl. Ten chlast mi leze do peněz, muhehehééé!
Zpátky do topicu
Psanec píše: hráči dělali/dělají at už umyslně z neznalosti a nebo umyslně
No, při mé zvědavosti jsou základem nutné sebeobrany rychlé nohy (a od toho mám Dodge, Mobility, Uncany dodge a spol. (nebo jak se ty "uhýbací" featy jmenují)). Fakt je, že mi to někdy akrobacii hází (samozřemně úspěšně, ehm..), někdy ne.. Nikdy mě nenapadlo, že mi při útěku pomáhá NWN bug :crazy: :shades: . Beru to tak, že žádný had není dobrovolný rychlý běžec na a dlouhý tratě (jako ti místní), jenom v laciných horrorech dokáže chřestýš honit bandu teenegerů přes celý městečko :smile: a postupně je rdousit.

Napsal: 6. 3. 2007 14.13
od Zyga
OneIceOne píše: P.S. Někdy se v neviditelnosti fakt bavim, když si jde postavička přes poušť ve fullplatech natrhat pomeranče, a pak zas zpět.
:megalol: :megalol: :megalol: taky tam lezu leda řádně zakovanej a snažim se vymyslet jak udělat aby v tom nebylo takový horko. Vono v tý poušti se dá potkat spousta hnusnejch věcí. Jednou mě málem i v plechovce umlátili 3 škorpioni (možná zmije, prostě nějaký pišišvoři co dávaj jed na sílu) a nějaká hyena. Stačil poison a špatnej opasek a měl sem docela na kahánku. Sotva sem lezl a trefit něco s útokem +1 je taky docela vopruz. A to sem byl klerik snad na pátý, tudíž nebejt smůly že sem chytl jed úplně v pohodě. :clover:

Napsal: 6. 3. 2007 14.29
od Cenzanni
Někdo tady zmiňoval vypnutí mapy a kompasu, umožnil by to systém?

Napsal: 6. 3. 2007 14.30
od psin
Cenzanni píše:Někdo tady zmiňoval vypnutí mapy a kompasu, umožnil by to systém?
Vypnutí mapy - zmáčkni klávesu "M" a je vypnutá a na kompas se nekoukej.

Napsal: 6. 3. 2007 14.40
od Cenzanni
psin: Takhle jsem to samozřejmě nemyslel :dry: Jen mě tak napadlo, že kdyby to hra uměla, dala by se udělat hezká písečná bouře - všude samý písek, vítr, není nic vidět, člověk (elf, trpaslík, …) ztrácí orientaci :bigwink:

Napsal: 6. 3. 2007 14.55
od psin
Cenzanni píše:psin: Takhle jsem to samozřejmě nemyslel :dry: Jen mě tak napadlo, že kdyby to hra uměla, dala by se udělat hezká písečná bouře - všude samý písek, vítr, není nic vidět, člověk (elf, trpaslík, …) ztrácí orientaci :bigwink:
Nevim co ti na to říct, protože se mi zdá, že je to blbina.

Jedna moje postavička (a vím o jiných) dočasně oslepla - DM mi nenadělil žádnou nemoc, ba ani jsem si monitor papírama nezakryl, ani nezavázal šátek přes xycht a zahrál jsem to, myslim si dobře (to ať posoudí jiní). Stejně tak vím o jedné další postavě, která to dokázala ještě lépe.

Takže je to na tobě.

Napsal: 6. 3. 2007 16.39
od anurin
cybermisa píše: ale rozhodne z jinych duvodu, nez kolik jakych classu hraje :biggrin: :bigwink:

.
myslim že tohle bylo zbytečný, sám víš že sem to nemyslel podle počtu hrajících postav.…..

Napsal: 6. 3. 2007 17.03
od cybermisa
anurin píše:
cybermisa píše: ale rozhodne z jinych duvodu, nez kolik jakych classu hraje :biggrin: :bigwink:

.
myslim že tohle bylo zbytečný, sám víš že sem to nemyslel podle počtu hrajících postav.…..
Omlouvam se, pak jsem teda nepochopil, co jsi chtel rict timto:
anurin píše:…. a druhá věc.. kolik hraje hraničářů a druidů? a kolik bojovníků?? dávám hlas pro to aby se z pouště nebylo jen tak snadný dostat

Napsal: 6. 3. 2007 17.44
od Cenzanni
psin: Věřím, žes to zahrál výborně, a taky věřím, že i v poušti se dá hrát výborně. A klidně si mysli, že je to blbost. Ale já si naopak myslím, že když ti nohy podkopne hra, je to něco jiného, než když si sám lehneš na zem :smile:

Napsal: 6. 3. 2007 19.23
od kucik
KaTo píše: ..ne, za zloděje nelobuju, jsem spokojen s životem jaký je...jen jsem *nadzvedne obočí* se pozastavil, jak tady někomu může přijít místní poušť easy. Protože jediného, kdo se tam viděl chovat se jak na Václaváku - a jediného koho sem tam viděl "v singlu! plenit "jih pouště" (ale je fakt, že tak často IC nejsem, abych byl objektivní) byly právě nějaké "prskavky" - naposled namátkou jedna rozzářená lukostřelkyně obklopená asi třema velkýma hadama, nějakou tou hyenou, a pár mrtvolama...si vesele jiskřila a střílela šípama po okolí. Tohle se stát jakémukoli bojovníkovi, tak končí během dvou-tří kol. Zatímco já jsem tam "provázel" jednoho bracha, abych mu ukázal krásy krajiny (škorpioni, skarabové a tak) a oba jsme pak měli co dělat, abysme utekli přesile hyen, která se "odněkud" objevila :shades:
No vidiš, zase záleží na úhlu pohledu. Já jsem viděl něco jinýho. Viděl jsem jak jedna trpaslice a trpaslík suveréně naběhli (doslova) až k hlavě. Nevim co ti přišlo na elfce(elfkách) rozzářenýho. Měli u sebe jednoho hada (víc jak jedno zvíře mít nejde), pozorovaly jak dva trpaslíci prchaj k nejbližšímu přechodu a zabíjeli jen zvířata který jim chtěly zabít hada. … Teda možná tu cancám zbytečně a ty mluvíš o jinym případu... Ale pravdu máš v tom že (některý)prskavky vážně choděj suvereně v singlu kamkoliv (včetně dungeunů). Ale to už je zcela mimo povídání o poušti.

K věci: Jistě jde zahrát, že jsi ztracenej a oslepenej pískem, ale zatim jsem neviděl nikoho, kdo by se tam takhle motal a padal do spárů bestiím. Čim to? :glare:

edit: To ,,rozzáření" mohlo bejt nanejvýš Iounskej kámen.

Napsal: 6. 3. 2007 19.47
od cybermisa
:megalol: :megalol: :megalol: Voni si spletli nase rozzarene elfky s prskafkama :megalol: :megalol: :megalol: No jo, je holt videt, ze co se boostu tyce, UMD rulez :megalol: :bleh: :bigwink:

:clover: :clover:

PS: Pardon, tohle mi proste nedalo *zastydi se*