Stránka 3 z 6
Napsal: 12. 3. 2007 21.42
od Queewee
tak co?! jaky to je?! *netrpelive slinta*
Napsal: 12. 3. 2007 21.52
od darmian
Queewee píše:tak co?! jaky to je?! *netrpelive slinta*
UAH!
Já budu celou noc stahovat ten blbej CEP 2.0
Napsal: 12. 3. 2007 22.20
od labir
Takže, jak to dopadlo. Píšu vytížení jednoho jádra na kterém běželo NW server, druhé většinou vytížení 1-5%.
10 postav, 2 DM v nenáročné lokaci - zátěž 2-5%
10 postav, 2 DM +cca 30 NPC v boji v nenáročné lokaci - zátěž 10-30% ve špičkách 75%
10 postav, 2 DM +cca 30 NPC mimo boj ve velmi náročné lokaci - zátěž 5-8%
10 postav, 3 DM v boji ve velmi náročné lokaci - zátěž 30-50% ve špičkách 80%
10 postav, 3 DM v Tirianu centru +cca 15 NPC +cca 40 koster +grafické efekty - zátěž 50-80% ve špičkách 90-100% ale jen na cca 0.5 sec.
Po odlogování postav a DM klesla zátěž opět na 1-3%.
Osobně mi NWN vůbec nelagovalo a to jsem sledoval dění v okně což je náročnější. Lagy co měli někteří hráči jsou způsobené nezvládáním grafiky na klientském počítači.
Dojmy jaké to je vám sdělí testeři.
Dík všem co se zúčatnili, i když to chvílema vypadalo jak blázinec se zbraněmi na výletě.
Napsal: 12. 3. 2007 22.23
od drake127
labir píše:Dojmy jaké to je vám sdělí testeři.

Nechoďte do, ehm (smí se spoilovat?), velmi náročné lokace s mágem na 12. úrovni :-).
Napsal: 12. 3. 2007 22.30
od Lord Xeen
Mne se uplne nejvic libil papousek jako zvireci spolecnik, je fakt krasne barevnej...

Napsal: 12. 3. 2007 22.41
od Kirros
No rekl bych ze uslovi "Deti nezlobte - prijdete do pekla" ziskava na Equilibrii novy rozmer

Napsal: 12. 3. 2007 22.42
od cybermisa
Ja jdu shanet lepsi grafiku

Mel jsem takove lagy, ze jsem se boostil a najednou koukam, neco na me utoci, vylekane poposkocim an zidli a nez dopadnu, lag a jsem mrtvola

Ale jinak vazne super

Napsal: 12. 3. 2007 22.46
od kolja
cybermisa píše:Ja jdu shanet lepsi grafiku

Mel jsem takove lagy, ze jsem se boostil a najednou koukam, neco na me utoci, vylekane poposkocim an zidli a nez dopadnu, lag a jsem mrtvola

Ale jinak vazne super

Jn prekvapila me narocnost na klienta, ale za to muze ten tileset s tema horama, ten je strasnej.… Ja mel neskutecnej sek kdy sem chodil, psal a sledoval, ale nemoh nic delat.…
Nicmene me prekvapilo ze se i server dostal na svejch 100%, ovsem esi to bylo jenom na chvilku, tak asi nebylo nic znat... :)
Napsal: 12. 3. 2007 22.49
od cybermisa
JO jeste do dotaz

Kdo ste byli ti dva PC, co chteli prastit moji elfku? Ja jak mel ty lagy, tak jsem vubec nevedel, co se tam delo a najednou koukam, u nohou dve mrtvoly

Napsal: 13. 3. 2007 8.22
od psin
K těm lagům se přidám - ATI RADEON 9600, 256 MB nestíhalo, jak v horách tak při větším počtu NPC v Tirianu. Ale novou si nekoupim, páč na ni nemám.
Jinak to byla pořádná sekanice - tzn. většinou byl Franta mrtev. Dobrý nápad s těmi přechody přes lávu, i když se to obtížněji používá (kliknul jsem a buď to nešlo vůbec nebo chviku trvalo než se něco stalo /možná lag/) - tedy některé.
Nasazovací přilby jsou moc hezké a sundavací pláště mne taky potěšily - jen si budeme muset asi všichni zvyknout na nové ovládání přes kruhové menu (např. i emoce), ale to je jen o zvyk (pro toho kdo kruhové menu až tak nepoužíval). Předpokládám, že runy (žezla) emocí a výuky noví hráči dostávat nebudou.
Jsem moc zvědav na craft, soumary, perzistenci a komba - doufám, že se to prozkoušíme co nejdřív.
Pozn. I.
Kdyby někteří současní hráči viděli EQ peklo začali by víc věřit v bohy a snažili se tam nedostat.
Pozn. II.
Cybermiso my jsme tě nechtěli zabít, ale prostě ses do nás pustil a museli jsme se bránit - neúspěšně - je jasný, že jsi největší PK na serveru

Napsal: 13. 3. 2007 8.54
od cybermisa
psin píše:
Pozn. II.
Cybermiso my jsme tě nechtěli zabít, ale prostě ses do nás pustil a museli jsme se bránit - neúspěšně - je jasný, že jsi největší PK na serveru

Tyjo, ja taky mam ATI 9600, takze jsme na tom byli ais podobne
Hele ja prave vubec nevim, co se tam stalo, popisu prinscreeny, co jsem videl:
1/ byli jsme u svacinky
2/ najednou se tam zacli spawnovat demoni
3/ snazil jsem se naboostit
4/ demoni vsude
5/ hodil jsem po demonovi implozi a asi to sejmulo i nekoho z PC

Pardon …
6/ pak jsem si zalezl nekam pryc, snazil jsme se naboostit a vidim, utoci na me dve PC
7/ no a najednou jsou obe PC mrtve a to jsem se ani nedoboostil
8/ pak mi to padlo

Vazne se omlouvam, cele to bylo neumyslne nedorozumeni, priste si dam jine nastaveni grafiky, snizim rozliseni, vypnu AA a stiny, abych mel aspon tech 15-20 fps

Napsal: 13. 3. 2007 9.08
od psin
Ještě jsem zapomněl na velmi pěkná křidýlka, parůžky a podobné kosmetické zázraky, která nám DM nadělili.
Cybermiso, my jsme jenom chtěli tvojí postavičce odseknout ocásek, ne ji zabít
to ale nemění nic na tom, že jsi PK a snažíš se to zakecat lagama
Napsal: 13. 3. 2007 10.11
od The_Balrog
Ehm.. když slyším ta slova o lazích... jak to bude ve standardním provozu? Bude Rozšíření víc náročné na naše stroječky? už takhle mam třeba v horách u Mithaliru spíš slideshow než plynulou hru.. a kdyby se to mělo ještě nějak markantně zhoršit, tak nevylezu z kovárny -.-
Napsal: 13. 3. 2007 11.53
od photter
já sem neměl problémy s fps ale lagy byly chvílema neúnosný, dvakrát mě to na ně vykoplo, netušim, nakolik se na tom podíli hamachi připojení ale i ping ve hře stál za hovno, vodhaduju kolem 500
uvidíme příště
Napsal: 13. 3. 2007 11.54
od drake127
Mno, jestli bude dneska ještě zátěžový test, stáhnu si detaily a otestuju na rozumnější lince (100Mbps, ping na páteř <1ms)).
Teď ještě, jestli Hamachi nezpomaluje odezvu. Dalo by se to nějak otestovat? Včera jsem nebyl schopen server pingnout (firewall?).
Labire, tys hru pozoroval na serveru nebo jsi byl připojen z jiného PC?
Edit: Moje Mobility Radeon X600 tedy příliš nestíhala, ale po snížení detailů (narychlo v bitvě) jsem se pod 10 FPS uprostřed Pekla zase nedostal.
Napsal: 13. 3. 2007 12.14
od Ikkie
Peklo bylo opravdu pekelně graficky náročné (moje 7600GS těžce nezvládala), ale to jsem to hrál na největších detailech. Dnes to zkusím trochu odlehčit.
Na koníky a komba jsem zvědavej, včera se mi nepodařilo zjistit, jak se komba uvádějí do provozu, snad se dnes dozvím víc :)
Napsal: 13. 3. 2007 13.09
od labir
Dnes se bude testovat zátěž když poběží NW server bez vyhraněného jádra a dungeon spawn. Opět od 20:00.
Já to celé pozoroval ze svého PC a byl jsem napojený jak vzdáleně abych viděl zátěž tak i přes NWN po lokální síti a lagy jsem nepozoroval ani v pekelné sféře. Ale mám FX6800 Ultru, tak nevim, jestli to bylo grafikou nebo tím že jsem jel přes LAN.
Napsal: 13. 3. 2007 13.18
od Lord Xeen
U mne byly lagy urcite zpusobene grafikou (mam jen AGPx4, ne x8, takze by mi nejspis nepomohla ani lepsi graficka karta).
Asi uz sis to poznamenal behem hry, ale jen pro jistotu pripomenu, ze u nepovalitelnych potvor by byla lepsi hlaska 'Tuto bytost nesvedes povalit', nez stavajici 'Jsi moc daleko'.
Napsal: 13. 3. 2007 13.24
od labir
Lord Xeen píše:U mne byly lagy urcite zpusobene grafikou (mam jen AGPx4, ne x8, takze by mi nejspis nepomohla ani lepsi graficka karta).
Asi uz sis to poznamenal behem hry, ale jen pro jistotu pripomenu, ze u nepovalitelnych potvor by byla lepsi hlaska 'Tuto bytost nesvedes povalit', nez stavajici 'Jsi moc daleko'.
To je už opraveno. Vzhledem k tomu, že by to bylo extrémně silné třeba na pavouky nebo podobnou havěť tak je tato odbornost omezena na lidské a příbuzné rasy.
Napsal: 13. 3. 2007 13.33
od drake127
Labire a povol prosím ping.