Stránka 3 z 9
Napsal: 22. 3. 2007 11.08
od The_Balrog
hihi.… a zase jedna podivna formulace udelala pekny zmatek *-*
Zivotopis a hrat podle nej je samozrejme konina, vsichni vime, jak se nase postavy pri hre vyviji, nehlede na to, ze si nektere napriklad po zrozeni tady skoro nic nepamatujou...
A taky je konina hrat podle zivotopisu ;)
To, co by se melo posilat a podle ceho se uz "da hrat" je popis postavy a jejiho charakteru.
Mnoho tabletop rpg her se pri tvorbe postavy uz krome pravidel zameruje i na tohle (nejakejch 20 otazek v shadowrunu, a co se tyka nas tak treba drd+, nebo ruzne dotazniky zavedenejch druzin, jako treba vukogvazd, nebo lidi kolem Tarie.) Pro ucely Eq by se tzhle dotazniky bud musely upravit, nebo (lepe) je nepouzivat, ale hrace prinutit, aby si popis postavy a charakteru udelali.
Co? Ruku na srdce... kolik je prispevku ve photterem zalozenem foru "Detailni popisy postav"? A kolik chodi postav s "tva neklidna duse te vyhnala.. bla bla" :D... (kdyby si to aspon vymazali ;) )
Ja vim, tohle se tyka jen vzhledu postavy a zname preci spoustu tech, co popis nemaji a pritom maji svou postavu nadherne vymyslenou a promyslenou - ale hodne z tech, co nemaji popis ani nevzdechnou nad tim, ze by meli mit nejaky charakter o.O;
(popripade ten charakter taky zahrat.. ale to je uz uplne jina pisnicka mimo ;) )
Napsal: 22. 3. 2007 11.14
od Darren Finngard
anurin píše:a pokud se nepletu, tohle je HCRP, ty taky žiješ život a netvoříš si minulost podle toho jak se ti to hodí

Ale kusuj! Jiste, ze musis mit na cem stavet. Musis mit urcitou predstavu o minulosti tvy postavy. Ale vytycit si cestu zivotopisem a hned si tak uzavrit nekolik moznych cest. A nakonec zjistit, ze sis tak sam sobe vykopal hrob. A stejne zivotopis nic neresi, kazdy kdo vysel zakladku dokaze napsat nejaky zivotopis .. ale hrace a hlavne charakter postav poznas az pri hre .. po mesici hrani v nekterych pripadech to trva jeste dyl.
Napsal: 22. 3. 2007 11.17
od photter
vono je důležitý, jak se k tomu přistoupí, kolik bude schvalovatelů a kolik času budou ochotný tomu věnovat
začtverečkovat svět na stálou partu je shit ale nechat si ho zalagovávat bezcennejma postavama je druhej shit
darrene, nepochybuju vo tom, že když zrovna ty budeš chtít vstoupit do světa s postavou bez pozadí, neřekne proti tomu nikdo ani popel - už si něco ukázal a je zbytečný tě trápit nějakejma "prověrkama"
na druhou stranu novej hráč se bude muset smířit s tím, že bude napřed přetřesenej na nějakým sejtku - jestliže říkáme, že hrát na EQ je výsada a ne právo (i když je to odvážný tvrzení) pak volným přístupem a možností mít 70 postav/acc tohle hned zase popíráme - jak hustý to sejtko bude je potom otázka
a důležitá věc - ať už ta vstupní procedura bude vypadat jakkoli, neměla by to bejt forma prověrky ale spíš určitej support ve kterým nejen hráč ukáže jestli má ánung vo co tu de ale třeba mu schvalovatel pomůže ten životopis správně napasovat na svět a vůbec mu poskytne nějakej potenciál do začátku - neměl by to bejt primárně nástroj na odrazování zájemců ale spís určitá forma kaučingu
Napsal: 22. 3. 2007 11.18
od mkov
No abych rekl pravdu ja nikdy nedokazal hrat vice postav najednou, protoze sem se pak nesoustredil dostatecne ani na jednu. Hraju RPG proto abych si prave uzil tu hru a zil ten zivot, to je moje predstava RPG. Zacinal jsem na Demone, ten server mi dal dost do zacatku, pro zacatecniky lepsi nez jit rovnou na HCRP. A nedavno kdyz jsem si rek ze budu uz jen tady tak jsem tam dohral mou postavu. Pochopil bych jeste 2 postavy maximalne 3 ale na co jich mit vic?? Zase nejsem nejak svetobornej hrac, nepatrim mezi ty nejlepsi, taky mam sem tam nejakej kix

ale snazim se. CO se tyce zivotopisu, takze kdyz jsem poprve premyslel o EQ, tak jsme procetl celi forum, kde bylo neco duleziteho, pak jsem asi dva dny premyslel jaka to bude postava jeji minulost atd. mozna jeste doma na starym PC mam nekde zasitej ten zivotopis.
Souhlasim s omezenim postu postav na ACC a klidne i s tim emailem.
Napsal: 22. 3. 2007 11.18
od Jezura
Pokud si dobře pamatuju, byl jsem jeden z těch, co na začátku prosazovali webovou registraci životopisu a parametrů postavy. Přínosy by to mělo hlavně dva:
1. Filtr hráčů, kteří neumí sepsat rozumnou čárku
2. Možnost ověření, že statistiky, co hráč postavě dá, mohou odpovídat realitě (aneb nenapíše si, že z něj nejlze spustit oči, když má Charisma 7)
S odstupem času jsem názor změnil, nezaváděl bych to. A určitě bych byl proti nějakému schvalování nového accountu DMkem. Důvody?
Opravdu vám ty postavy tak vadí? Přece kdyby tam nebyly, tak se počet RP postav nezvýší, ne? RP hráčů je stejně bez ohledu na to, kolik je tam PG/začátečníků. Já tyhle postavy beru jako zajímavé zpestření, protože vím že tito hráči buď vydrží, a potom tady budou za chvíli dávat rozumy na fórum stejně jako my, nebo nevydrží a odpadnou sami nebo banem. Naopak si myslím, že přítomnost těhle, ať jsou to jen začátečníci, nebo nenapravitelní PG hráči, dává světu šanci rozlišovat "hrdiny" a "ty, co si na ně jen hrají".
Uvedu pár příkladů. Nedávno jsem si skvěle zahrál i s čerstvě pranýřovaným Thorinem Pavézou. Právě "já jsem tady ten silný" přístupem totiž vyprovokoval trpasličí rvačku. Nebo včera jsme měli příležitost zabít jedné postavě vlka, co ho zatáhla do Hag Hargolu

A někteří z vás vědí, že nejdůležitější zvrat v životě mé postavy nastal při setkání s neskutečným creeperem.
Já tam chci všechny začátečníky a jsem přesvědčený, že rozeznat je od PG není vždy jednoduché. Stejně tak jsem přesvědčený, že minulé odchody významných postav ze světa nemají s tímto nic společného. Jsou způsobeny spíš obvyklým překračování "moje RP končí tam, kde začíná RP druhého", ať už ze strany hráčů nebo DM.
btw: Co z druhé strany? Pokoušíte se těmhle lidem nějak pomoc? Snažíte se jejich postavy zatáhnout do dění? Vysvětlujete jim po tellu, že to něco dělají špatně a proč? Někdy to zkuste, třeba zjistíte, že jste se v hráči hluboce mýlili. To můžu potvrdit z vlastní zkušenosti.
Napsal: 22. 3. 2007 11.25
od mkov
Presne tak Jezuro taky jsme minimalnejednoho telem informoval ze bymel ooc omezit. Jelikoz sem z demony tak jsem na ooc dost zvykli ale jinak stejne je to hezkej prozitekkdyz se na 100% vzijes do postavy rela neexistuje a ty prozivas to co ona

Napsal: 22. 3. 2007 11.29
od anurin
Darren Finngard píše:anurin píše:a pokud se nepletu, tohle je HCRP, ty taky žiješ život a netvoříš si minulost podle toho jak se ti to hodí

Ale kusuj! Jiste, ze musis mit na cem stavet. Musis mit urcitou predstavu o minulosti tvy postavy. Ale vytycit si cestu zivotopisem a hned si tak uzavrit nekolik moznych cest. A nakonec zjistit, ze sis tak sam sobe vykopal hrob. A stejne zivotopis nic neresi, kazdy kdo vysel zakladku dokaze napsat nejaky zivotopis .. ale hrace a hlavne charakter postav poznas az pri hre .. po mesici hrani v nekterych pripadech to trva jeste dyl.
jak tu psal balrog, Zivotopis a hrat podle nej je samozrejme konina, vsichni vime, jak se nase postavy pri hre vyviji, nehlede na to, ze si nektere napriklad po zrozeni tady skoro nic nepamatujou...
A taky je konina hrat podle zivotopisu ;)
postavy se mění a i charakter je ovlivnitelnej, dál pokračuju do pm...
Napsal: 22. 3. 2007 11.43
od Darren Finngard
No nevim, situace ohledne postav na Eq mi prijde asi takhle : jsou dve skupiny postav .. veterani - sluzebne starsi hraci a "Odstiny sedi" - novacci a postavy, ktery si zatim nedokazali najit svoje misto ve svete. Problem je tom, ze tyhle dve skupiny se pomalu, ale jiste od sebe separuji a vzdaluji se milovymi kroky. Takze starsi hraci hraji ve svych stalych skupinach a je velmi obtizne se do takove skupiny starsich hracu (jako novacek) dostat. Proto se novacci mozna uchyluji do spolecnosti creeperu. Mozne je to trochu zcestny zaver, ale snazme se, aby se ta propast nerozsirila jeste vic a novacci nemeli zavrenou branu uplne. Vim o nekolika postavach, ktery uz se snazi tomuhle zabranit a "vybrusuji" nekolik novych surovych novacku. Sice to delaji dost neortodoxnim a zvrhlym zpusobem, coz nektere postavy muze odradit, ale to zalezi na charakteru postav. Nejde o to pomoci novackum za kazdou cenu a zachovat se jinak, nez by se normalne postava zachovala. Ale kdyz to jde .. pomozte novackum a vyvedte je z sedi .. venujte jim trochu ty svy barvy. At uz je ruda,cerna , modra ci ruzova

Napsal: 22. 3. 2007 11.45
od Ixtremist
Darren Finngard píše:Ohledne toho zivotopisu jsem zasadne proti. Uvedu priklad na sobe, kdyz jsem tu zacinal nemel jsem ani ahnung o tom, jaky Darren byl predtim nez se dostal na Eq. Celou jeho historii jsem vymyslel za chodu a v prubehu celyho hrani. Kdyz si napises zivotopis pred vstupem, nesmirne te to omezi . Musis se drzet v kolejich, ktery sis sam polozil. Uz nekolikrat jsem se presvedcil o tom, ze pavucinu vasich planu dokaze roztrhat jediny zasah sveta .. tedy vliv Eq. Rikam ne, protoze postavy utvari svet a okolnosti. Zivotopis nedela dobryho hrace, ano mozna to odradi creepery a podobnou havet, ale na druhou stranu to muze odradit i hrace, kteri proste nechteji takhle zacit.
chapu že někteři chtěji mit volny vyběr.. kdo řikal že to musi byt podrobny životopis :) ja myslim že do toho mailu/pm by se dalo napsat spousta věci o postave, aniž by tě to nějak omezilo v jejim vyvoji.
Napsal: 22. 3. 2007 11.47
od kashe
Je dobrý si napsat nejakou minulost postavy...rodiče, kde se narodil, zakladni charakter atp.
to neznamena že podle nej musiš striktně hrat..ale maš se k čemu upnout, Malo kdo si uvědomí jak jeho psotava v dlouhodobim horizontu pusobí na sve okolí kort když nema danou "kostru" postavy. Neřikam že je to nutnost ..da se hrat i bez toho a když to sedne je to fajn. Ale s tou kostrou se snaž ubranite padnout do klasickeho stereotipu sveho "favorizovaneho" charu. Kostra ..nebo jak chcete životopis je dobra vec. Donutí to hrače o postavě přemejšlet a pak taky podle toho reaguje na podněty ve hře...mam třeba životopsi ke sve postavě v hlavě ...čast je na ve wordu a končí asi takhle …….. :) čast je dana před vstupem na svět..a čast se vyvíjí s tim jak postava žije...mam vytyčenej cíl a nekde "mezitim" hraju. Nidko muj životopis nevidi..nidko nemuže soudit...jen na konci života postvy si ostatni přečtou..asi jako Ježuruv příběh...to by mohl byt cíl každeho hrače..hrat tak aby životopis postavy na konci jejiho hrani měl smysl a ostatní si řekli : jo to byl ten a ten ..toho sem potkal, s tim sem hral. a příběh by měl oporu ve hře ..ne jen v hlavě hrače. Jinak sem za jedno s Ježurou..ten životopis při vstupu na server neni asi dobrej nápad..vemte si kolik z vas hraču dneska hraje dobře
.a jak byli začatky težky. Zrno se musi prosevat průběžně...každej nekdy zaprasil, každej nekdy vypění. Tu chuť hrat pro hrače chytnete jen ve hře dobrým příkladem. Otazka je jestli EQ chce novej příval hraču...čas by asi ukázal kolik lidi by přez síto životopisu prošlo
Napsal: 22. 3. 2007 11.49
od Darren Finngard
Ixtremist píše:chapu že někteři chtěji mit volny vyběr.. kdo řikal že to musi byt podrobny životopis :) ja myslim že do toho mailu/pm by se dalo napsat spousta věci o postave, aniž by tě to nějak omezilo v jejim vyvoji.
No chyba je asi ve me, ja si pod slovem zivotopis predstavim desetistrankove detailni pojednani o dosavadnim zivote postavy. Nejlepe tak, aby zahrnoval cely zivot den po dni

Napsal: 22. 3. 2007 11.52
od anurin
a hlavně není problém napsat nějaký životopis a zakončit to tím že postava bloudila mezi sférami a pomalu se jí vygumovali vzpomínky na její minulost. Kdo ví? možná si jednou vzpomene a možná ne. Možná ani nebude chtít a začne žít nový život.….
Napsal: 22. 3. 2007 11.54
od photter
myslím, že se zbytečně omezujeme jenom na ten životopis - určitě to není ten nejvhodnější nástroj přesto bych se nějakýho (fakt neumim přesně řict jakýho) filtru zastal
položim jednu otázku do pranice: hráli ste někdo na serveru se vstupním filtrem ? absolvovali ste někdy někde nějakou vstupní proceduru ? pokud jo, napište svoje dojmy a pocity, já začnu
blahé paměti sem se nalogoval na německej ultraHCRP server (už si ani nevzpomenu jak se jmenoval) kterej provozoval jeden z guru německý RP scény, říkal si WhoKnows
server neběžel 24/7, pouštěl ho u sebe doma a kdy bude puštěnej ses dozvěděl na webu - mělo to tu vejhodu, že tam dycky byl, takže odpadlo jakýkoli znechucení čekáním v "předpokoji" než si tě DM všimne
když sem si přečetl všecky nástěnky s pravidlama a zvyklostma, co tam byly, objevil se přede mnou On a začal se mě gotickou němčinou vyptávat, co sem jako zač a co tu jako chci
musím přiznat, že pohodlně sem se v tu chvíli necejtil a ač němčina je můj rodnej jazyk, jeho gotickýmu projevu sem chvilkama i těžko rozuměl - no nakonec sme se nějak domluvili a po asi čtvrthodinovým rozhovoru sem byl připuštěn a odnesl sem si i pár dobrejch rad a poznatků o světě a PR vůbec
takže první dojem byl hroznej, připadal sem si jako u výslechu, na druhou stranu to pro mě byla strašná výzva - co to bude za zázrak, když si ho tak chráněj ? a v neposlední řadě to ve mě nastartovalo velkej pocit zodpovědnosti za svoji hru, dalo mi to ten pocit, že sem toho světa součástí a že můžu ostatním svoji hrou něco dát nebo naopak zkurvit a že těm ostatním to není jedno
Napsal: 22. 3. 2007 11.55
od photter
Napsal: 22. 3. 2007 12.04
od anurin
no budu pokračovat v tom vyprávění co započal phooter. Jistej čas sem hrával COD2 a když sem se dostal docela vysoko tak jsem šel do lepších klanů. Pak jsme se trhli s kamarádem a založil multiclan Dontcry. Mno co chci říct. Měli jsme více sekcí a hledali jsme hráče, dokonce i celé sekce. Nechtěli jsme zůstat dole a tak jsme brali, no pokoušeli jsme se brát lepší klany. Vždy když k nám chtěl jít hráč tak samozřejmě musel něco umět. Ale nebylo to jen o tom něco umět, bylo to i o tom jak se chová, reprezentuje a co dělá na TSku. Mno a tak jsme vymysleli krátký dotazník, který nám hráč musel vypnit a zaslat do emailu. Byli tam otázky typu co si od hraní v našem klanu představuje, co by rád dokázal atp... a nakonec jsme sestavili stabilní rodinu dobrých hráčů, zábavných a hlavně takových jaké jsme chtěli. Dodnes si velmi rádi napíšeme a zavzpomínáme na různé akce soutěže atd... a důsledek toho všeho bylo že jsme se vyšvihli na špici. Takový dotazník na stránkách a následné povolení ip aby hráč měl přístup není špatný nápad, až na to že s tím budou mít dm hooodně práce.…..(omlouvám se že jsem to tak zbytečně rozvedl, nějak jsem se ponořil do vzpomínek

)
Napsal: 22. 3. 2007 12.11
od cybermisa
Tak ja taky teda napisu svuj nazor.
Co se zivotopisu tyce, nejsem si jisty, zda by to fungovalo, nemuzu rict ani pro ani proti,kazdopadne ten pristup je v principu dobry, jen by ho to mozna chtelo aplikovat trosku jinak.
Momentalne je na EQ pristup k hracum: hrajte si, snazte se o RP, dodrzujte pravidla, kdo je nebude dodrzovat, dostane trest.
Tento pristup funguje i IRL, ale ma jeden zasadni nedostatek: Problemovy hrac do te doby, nez is jej DM vsimnou, odchyti, potrestaji, znovu odchyti, znovu potrestaji a daji ban, dokaze napachat tolik skody, ze treba znechuti hru nekolika jinym hracum, ti museji jednat casto proti charakteru postavy atd …
Co ja bych navrhoval je v principu podobne, jako zaslani zivotopisu, tedy: tedy presvedcte nas, ze budete pro EQ prinosem a ze dodrzovani pravidel pro vas bude samozrejmosti
Jak by to fungovalo?
* Pristup z prvnotniho kamene pro hracuv ucet by byl povolen DM.
* Kazdy zacinajici hrac by byl ve zkusebni dobe, kdy by se snazil dokazat EQ ze je pro EQ prinosem.
* Na konci teto doby by byl ve skrytem foru ohodnocen Labirem vybranymi hraci a tymem EQ (hodnoceni tymu by pochopitelne melo vetsi vahu)
* Vybrani hraci, kteri by sledovali novacky kolem sebe, by meli pravo po tellu jim leccos vysvetlit, samozrejme slusne a s jistou davkou trpelivosti.
Proc by tento pritup byl lepsi?
Hraci by si uvedomili, ze se musi snazit, aby tu mohli dale hrat a ze nestaci pouze "porusovat pravidla tak, aby je nikdo nenacapal, nebo hrat RP jenom tak, aby se nereklo".
DM vidi kde co, ale hracu je vice, maji vice prilezitosti sledovat novacky kolem sebe.
Jinak k tomu co bylo napsano o poctu rhacu Psancem, naprosto souhlasim
Napsal: 22. 3. 2007 12.22
od mkov
Me se zase libi ze kdyz je vic hracu, kdyz to zije ale je skoda ze server to neutahne. To vite zazil jsem nekolikrat server na kterym bylo 64 lidi

Jsme pro omezeni postava na ACC, key a IP optimalne 3, kvalitni hru to nezhorsi, ti co maj moc postav akorat zbytecne zatezuji server.
Napsal: 22. 3. 2007 13.05
od Zyga
hele všimli ste si že se tu k tomu nevyjádřil snad ani jeden ze začínajících hráčů (někdo kdo hraje třeba míň jak měsíc-dva)? Příde mi to docela škoda protože by mě zajímal i jejich názor. A mimochodem nevíte někdo kde se daj sehnat nějaký použitelný obrázky? Net je plnej válečníků s dual swordama nebo rozsvícenejch prskavek kerý metaj blesky, ale něco co by se dalo považovat za bojovýho kněžoura se nikde nevyskytuje

(jo a zvrhlejch elfek je taky všude hafo

). jinak eště k těm popiskům... jedna moje postava ehm.. první postava taky běhá s toulavá blablabla... protože mi prostě nedocvaklo že je to vidět a dá se to změnit tak nemá cenu někoho odsuzovat že nemá změněnej popisek, nikdo přece ostatní nenutí aby ho četli, defaultní popisek znamená že je to prostě nevírazná a tuctová postava
Napsal: 22. 3. 2007 13.16
od KaTo
Svým způsobem to s EQ vůbec nesouvisí, na druhou stranu je tu podobnost až moc velká. Osobně mám "pár letou" zkušenost s hrou Darkelf (on-line strategie). Když jsem začínal, tápal jsem helpem, systémem apod. Postupně jsem se otrkal, dal se do hromady s hráči dvou stálých aliancí, jejichž jsem byl členem. Navzájem jsme se (i se soupeři) znali, hráli jsme "víceméně" fair-play (až na občasné exesy, povětšinou způsobené omylem). Věděli jsme co od jakého hráče můžeme očekávat (chováním). No a pak se majitel serveru rozhodl, že ho reklamou a spol. "zlidoví". Najednou se do hry nahrnula neuvěřitelná masa, povětšinou mladých (a neklidných) "střelců", kteří hru neuvěřuitelně prasili - od porušování dohod, hledání kliček a výmluv v dohodách, přes neplnění aliančních povinností apod. Tenhle chaos trval nějakou dobu. Včetně flamu, hrubého chování na fórech, apod. Pak se to Správcům podařilo dostat pod kontrolu, nicméně za tu dobu celkem dost "veteránů" odešlo, zbytek se obrnil, nováčky vycepoval, vmlátil do nich zásady slušného chování (doslova a do písmene). Pamatuji si "boje", kdy defacto hráli staří veteráni proti rozjívené mase nováčků, kteří neuznávali dohody. Tehdy tam bylo i dost osobní averze. (Z nadhledu a odstupu času to byla svým způsobem neuvěřitelná doba boje Řádu a Chaosu). Dneska se sítem "času" ta masa hráčů protřídila, nejhorší plevy odpadly apod.
To samé nastává tady. Jak to chápu, do nedávné doby to byl "rodinný" server, kde si to mezi sebou rozdávali záporňáci vs kladňáci, taková "malá" válka IC Zákoného zla proti IC Zákonému dobru (aspoň takhle to chápu z příspěvků na fóru). Momentálně se tu válka mění na boj OOC Zákona proti OOC Chaosu. K tomu odsud momentálně odešlo několik starších postav a shodnou okolností se sem nahrnulo spousta nováčků (ehm, já mezi nimi) se všemi nováčkovským chybami a vadami. V některých případech jsem IC pozoroval velmi podobné "střelce", jací se objevili kdysi na Darkelfu. Např. zmiňovaný Pavéza, kterého jsem IC potkal a který na jednu stranu "hrál neuvěřitelně uvěřitelného" arogantního trpaslíka...a na druhou stranu OOC "obtěžováním" dokázal tuto iluzi zase "rušit".
Teď čistě osobně - než jsem sem přišel, tak jsem (po přečtení jak webu, tak fóra) dal v hlavě rámcový životopis, který jsem (teď se pochválím) díky bryskní fantazii pohotově doplňoval na základě IC otázek a odpovědi do něj zakomponovával další podrobnosti. Amyslím, že za tu dobu malá Dís celkem vyspěla, od lovkyni zvěře, přes...hledačku zlaťáků jsem si nedávno uvědomil, že jsem odmítl lákání na výpravu, protože mám povinnosti k Mému (Jejímu) "národu"..
jinak osobně jsem zatím IC neměl s žádným DM a co vím, tak ani hráčem problém. Asi dvakrát jsem byl tellem uporozněn na něco, o čem jsem sice OOC věděl, že bych neměl dělat...ale přestou jsem to najednou ve hře tak nějak "reflexicně" porušil - třeba moje první smrt (první co jsem po "vypadnutí" z chrámu udělal bylo, že jsem běžel do hospody a … zúčastnění vědí). Sice jsem z fóra věděl, že si z okamžiku smrti nic nepamatujum ale reflex byl "silnější"… Myslím si, že nováčkům by se měla dát šance se napravit, klidně tellem a pak třeba rozhovorem po PM, ICQ, apod., ale pokud není na druhé straně vidět snaha. Kill us!
A k tomu "lustračnímu" pohovoru...myslím, že to proti ničemu není, rozhodně to ničemu neuškodí a spíš pomůže. Takže bych ho doporučil. Ale co bych doporučil, aby se dělaly srazy častěji. A možná i s nějakým "rpogramem" než jen zlámáním se alkoholem...myslím že část nováčků (snad?) co má o RP zájem by se tam dostavila a pokud by se aspoň kus večera někdo z DM jim bokem věnoval (než se opije/í do němoty) - takové RP jesle, tak by to mohlo "kvalitu" EQ zvednout.
Hawg! (to sem se rozepsal, uff)
Napsal: 22. 3. 2007 13.17
od cybermisa
Zyga píše:hele všimli ste si že se tu k tomu nevyjádřil snad ani jeden ze začínajících hráčů (někdo kdo hraje třeba míň jak měsíc-dva)?
To je prave to! Oni to forum povetsinou nectou, nectou pravidla, a kdyz uz na forum neco napisou, tak za ucelem zjistit nejakou IC informaci nebo si na neco stezuji …
