No, tady je krásně vidět to DI na equilibrii, chvilku hrají babu a už neví, co by si oblekli, parádnice *Obrací oči v sloup* čelenky, sandálky, sukýnky.. ještě podvazkový pásy a budeme místo vybíjení dungeonů chodit čučet u Svačinky po babách.
Pardon za OT
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Sylmael: Přes co to děláš? Také trochu fušuju do 3D Modelingu, chtěl bych udělat mé vysněné klobouky .)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
sciorp píše: tam by byl assi problém v tom že je to vlastně celá hlava :)
Tam by to neměl bejt zas takovej problém - jde jen o to, že musíš umět nejen z modelu v prográmku udělat věcičku do nwn, ale také z věcičky do nwn udělat model v prográmku (tj. že by sis načítal do programu jednu hlavu podruhé a dycky jen přidal kapucu (někde vyrobenou stranou, vždy ji jen poupravil na správnou velikost), načež savenul a převedl do nwn)).
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Gran píše:Tam by to neměl bejt zas takovej problém - jde jen o to, že musíš umět nejen z modelu v prográmku udělat věcičku do nwn, ale také z věcičky do nwn udělat model v prográmku (tj. že by sis načítal do programu jednu hlavu podruhé a dycky jen přidal kapucu (někde vyrobenou stranou, vždy ji jen poupravil na správnou velikost), načež savenul a převedl do nwn)).
Hu? Slyším tu někde "maximálně 255 hlav"? Měl jsem za to, že čelenky jsou dělané pomocí nějakého efektu (jako třeba oči), který je společný pro všechny hlavy (nebo alespoň pro všechny hlavy jedné rasy a pohlaví).
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Tak když jsem tu kdysi dávno někde řešil ty klobouky, tak mi někdo říkal, že se musí udělat pro každou hlavu zvlášť.
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Gran píše:Tak když jsem tu kdysi dávno někde řešil ty klobouky, tak mi někdo říkal, že se musí udělat pro každou hlavu zvlášť.
No právě, já se účastnil nějaké diskuze na stránkách BioWare a tam bylo podobné řešení. Jenže pokud je ve hře 120 lidských mužských hlav, tak si přidej klobouky a jsi na limitu. To číslo jsem si tedy vymyslel, ale pohybuje se to tak okolo té stovky.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Pokud nechces predelavat vsechny hlavy, muzes udelat klobouk nebo celenku z nejakeho kusu obleceni. delava se to z "krku", nebo z "oděvu". Problém u těhle náhradních řešení je v animacích, kdy se ti kusy oblečení hýbou podle pohybu "krku" nebo něčeho jinýho a vůbec nemusí sedět s tím, jak se hýbe hlava.
například vlečka nevěsty nebo Alkaranin klobouk jsou dělané z "róby - obleku". když budeš hodný, tak řeknu Alkaran, aby ti ukázala, při jakých akcích její klobouk vypadá příšerně ; )
Gran : Milkshape3D + vlastny importer a exporter pre nwn ascii format robene v c++. Neposielal som ti to uz niekedy davnejsie? (tusim ti to neslo na viste)
Priblizny navod ako spravit vizualny efekt trebars kapucne :
* zohnat si pluginy pre svoj modelovaci soft ;)
* exportovat modely hlav (staci po jednej z kazdej rasy a pohlavia)
* exportovat model helmy ktora vyzera ako kapucna
* spustit 3D modelovaci soft (milkshape, 3D studio max, Blendera...)
* nacitat model kapucne, vyrezat donej otvor "vyhlad"
* ulozit upraveny model kapucne
X
* nacitat model hlavy
* nacitat k nemu model upravenej kapucne
* model kapucne roztahovat aby pokryl hlavu
* ulozit upraveny model kapucne pre danu hlavu
* opakovat od X az kym sa neminu vsetky modely hlav
Nwn ma 6 ras (human=halfelf, elf, halfling, dwarf, halforc, gnome) a kazda rasa ma samozrejme zensku a chlapsku hlavu. To nakoniec cini 12 modelov kapucne. Pricom textura ktora sa pouzije ma vzdy tu istu farbu. (nejde ofarbit vizualny efekt) Takze ak by som chcel mat 10 variant farebnych kapucni tak to mame 10x12 = 120 modelov. Dufam ze som sa niekde nekixol. Good luck.
Jo, posílal. A poprosím tě o to za čas ještě jednou, budu si sem instalovat XP ;)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Kdyz jsem si hrala se zbrojema mithu a jejich barevnymi kombinacemi na dalsim obleceni. Dokonce uz nekdo zbroj i s tim kloboukem ma, jen to pero dela ve vetru pry docela psi kusy.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar