Čelenka v NWN

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uvítal/a bych čelenky na EQ

Ano
34
79%
Ne
9
21%
 
Celkem hlasů: 43

Jája CZE
Příspěvky: 656
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

No, tady je krásně vidět to DI na equilibrii, chvilku hrají babu a už neví, co by si oblekli, parádnice *Obrací oči v sloup* čelenky, sandálky, sukýnky.. ještě podvazkový pásy a budeme místo vybíjení dungeonů chodit čučet u Svačinky po babách. :dribble:

Pardon za OT :clover:
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Podvazkový pásy se nemusí dělat, je jich spousta v JenX packu.

:D
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

jo, ten je sqelej, mám celou sbírku modelů v něm udělanejch, jeden zvrhlejší jak druhej :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

Když už se dělají ty čelenky a tak... nešly by udělat i kapuce, v kterých by byl vidět obličej ? :innocent:
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Sylmael: Přes co to děláš? Také trochu fušuju do 3D Modelingu, chtěl bych udělat mé vysněné klobouky .)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

Pavel Urban píše:Když už se dělají ty čelenky a tak... nešly by udělat i kapuce, v kterých by byl vidět obličej ? :innocent:
tam by byl assi problém v tom že je to vlastně celá hlava :)
PODPIS
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

sciorp píše: tam by byl assi problém v tom že je to vlastně celá hlava :)
Tam by to neměl bejt zas takovej problém - jde jen o to, že musíš umět nejen z modelu v prográmku udělat věcičku do nwn, ale také z věcičky do nwn udělat model v prográmku (tj. že by sis načítal do programu jednu hlavu podruhé a dycky jen přidal kapucu (někde vyrobenou stranou, vždy ji jen poupravil na správnou velikost), načež savenul a převedl do nwn)).
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Gran píše:Tam by to neměl bejt zas takovej problém - jde jen o to, že musíš umět nejen z modelu v prográmku udělat věcičku do nwn, ale také z věcičky do nwn udělat model v prográmku (tj. že by sis načítal do programu jednu hlavu podruhé a dycky jen přidal kapucu (někde vyrobenou stranou, vždy ji jen poupravil na správnou velikost), načež savenul a převedl do nwn)).
Hu? Slyším tu někde "maximálně 255 hlav"? Měl jsem za to, že čelenky jsou dělané pomocí nějakého efektu (jako třeba oči), který je společný pro všechny hlavy (nebo alespoň pro všechny hlavy jedné rasy a pohlaví).
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Tak když jsem tu kdysi dávno někde řešil ty klobouky, tak mi někdo říkal, že se musí udělat pro každou hlavu zvlášť.
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Gran píše:Tak když jsem tu kdysi dávno někde řešil ty klobouky, tak mi někdo říkal, že se musí udělat pro každou hlavu zvlášť.
No právě, já se účastnil nějaké diskuze na stránkách BioWare a tam bylo podobné řešení. Jenže pokud je ve hře 120 lidských mužských hlav, tak si přidej klobouky a jsi na limitu. To číslo jsem si tedy vymyslel, ale pohybuje se to tak okolo té stovky.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Pokud nechces predelavat vsechny hlavy, muzes udelat klobouk nebo celenku z nejakeho kusu obleceni. delava se to z "krku", nebo z "oděvu". Problém u těhle náhradních řešení je v animacích, kdy se ti kusy oblečení hýbou podle pohybu "krku" nebo něčeho jinýho a vůbec nemusí sedět s tím, jak se hýbe hlava.

například vlečka nevěsty nebo Alkaranin klobouk jsou dělané z "róby - obleku". když budeš hodný, tak řeknu Alkaran, aby ti ukázala, při jakých akcích její klobouk vypadá příšerně ; )
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Sylmael
Příspěvky: 58
Registrován: 5. 6. 2007 17.40
Bydliště: SK

Příspěvek od Sylmael »

Gran : Milkshape3D + vlastny importer a exporter pre nwn ascii format robene v c++. Neposielal som ti to uz niekedy davnejsie? (tusim ti to neslo na viste)

Priblizny navod ako spravit vizualny efekt trebars kapucne :
* zohnat si pluginy pre svoj modelovaci soft ;)
* exportovat modely hlav (staci po jednej z kazdej rasy a pohlavia)
* exportovat model helmy ktora vyzera ako kapucna
* spustit 3D modelovaci soft (milkshape, 3D studio max, Blendera...)
* nacitat model kapucne, vyrezat donej otvor "vyhlad"
* ulozit upraveny model kapucne

X
* nacitat model hlavy
* nacitat k nemu model upravenej kapucne
* model kapucne roztahovat aby pokryl hlavu
* ulozit upraveny model kapucne pre danu hlavu
* opakovat od X az kym sa neminu vsetky modely hlav

Nwn ma 6 ras (human=halfelf, elf, halfling, dwarf, halforc, gnome) a kazda rasa ma samozrejme zensku a chlapsku hlavu. To nakoniec cini 12 modelov kapucne. Pricom textura ktora sa pouzije ma vzdy tu istu farbu. (nejde ofarbit vizualny efekt) Takze ak by som chcel mat 10 variant farebnych kapucni tak to mame 10x12 = 120 modelov. Dufam ze som sa niekde nekixol. Good luck.
ICQ uz nepouzivam. Piste len PM, dik.
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Jo, posílal. A poprosím tě o to za čas ještě jednou, budu si sem instalovat XP ;)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Uživatelský avatar
Luelle
Příspěvky: 819
Registrován: 26. 8. 2007 12.24
Bydliště: Dějiště bitvy národů

Příspěvek od Luelle »

když jste u čelenek měla bych malou malinkatou prosbu... věneček z květinek :)
16? Tak to je v pohodě
Carda
Příspěvky: 32
Registrován: 23. 9. 2007 14.56
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carda »

Gran píše:Tak když jsem tu kdysi dávno někde řešil ty klobouky, tak mi někdo říkal, že se musí udělat pro každou hlavu zvlášť.
co já vim nákej klobrc je v cepu,myslim že je pod roba 023,by to šlo urco udelat jako toulec s šípy a tak
DenGrasse
Příspěvky: 207
Registrován: 22. 10. 2007 11.51

Příspěvek od DenGrasse »

na thalii jsem viděl u NPC model s kloboukem, ale odkud pochází netuším
malinový harwester a arcilooter
Sylmael
Příspěvky: 58
Registrován: 5. 6. 2007 17.40
Bydliště: SK

Příspěvek od Sylmael »

DenGrasse píše:na thalii jsem viděl u NPC model s kloboukem, ale odkud pochází netuším
Z cepu2.0 (mam ale taky pocit ze bol uz v cepe 1.52...)
ICQ uz nepouzivam. Piste len PM, dik.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

fajn, priste si treba i nekdo precte, co pisu o tri prispevky vys, ze, Cardo? : /
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Sylmael
Příspěvky: 58
Registrován: 5. 6. 2007 17.40
Bydliště: SK

Příspěvek od Sylmael »

Obrázek

A tu je model (oddeleny od roby z cepu)
www.sylmael.wz.cz/docasne/cep_klobuk.mdl

PS : na tom mojom ftp to nebude vecne, mazem po 3 dnoch ;)
ICQ uz nepouzivam. Piste len PM, dik.
Wendigo
Příspěvky: 990
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

DenGrasse píše:na thalii jsem viděl u NPC model s kloboukem, ale odkud pochází netuším
Tenhle klobouk je a funguje normalne na EQ viz:

http://wendigo.wz.cz/mithzbroje.jpg

Kdyz jsem si hrala se zbrojema mithu a jejich barevnymi kombinacemi na dalsim obleceni. Dokonce uz nekdo zbroj i s tim kloboukem ma, jen to pero dela ve vetru pry docela psi kusy.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Odpovědět