Stránka 3 z 4
Napsal: 11. 6. 2007 12.39
od Jája CZE
No, tady je krásně vidět to DI na equilibrii, chvilku hrají babu a už neví, co by si oblekli, parádnice *Obrací oči v sloup* čelenky, sandálky, sukýnky.. ještě podvazkový pásy a budeme místo vybíjení dungeonů chodit čučet u Svačinky po babách.
Pardon za OT

Napsal: 11. 6. 2007 12.50
od The_Balrog
Podvazkový pásy se nemusí dělat, je jich spousta v JenX packu.
:D
Napsal: 11. 6. 2007 13.26
od photter
Napsal: 3. 8. 2007 17.03
od Pavel Urban
Když už se dělají ty čelenky a tak... nešly by udělat i kapuce, v kterých by byl vidět obličej ?

Napsal: 4. 5. 2008 19.05
od Gran
Sylmael: Přes co to děláš? Také trochu fušuju do 3D Modelingu, chtěl bych udělat mé vysněné klobouky .)
Napsal: 4. 5. 2008 19.11
od sciorp
Pavel Urban píše:Když už se dělají ty čelenky a tak... nešly by udělat i kapuce, v kterých by byl vidět obličej ?

tam by byl assi problém v tom že je to vlastně celá hlava :)
Napsal: 4. 5. 2008 19.15
od Gran
sciorp píše: tam by byl assi problém v tom že je to vlastně celá hlava :)
Tam by to neměl bejt zas takovej problém - jde jen o to, že musíš umět nejen z modelu v prográmku udělat věcičku do nwn, ale také z věcičky do nwn udělat model v prográmku (tj. že by sis načítal do programu jednu hlavu podruhé a dycky jen přidal kapucu (někde vyrobenou stranou, vždy ji jen poupravil na správnou velikost), načež savenul a převedl do nwn)).
Napsal: 4. 5. 2008 19.25
od drake127
Gran píše:Tam by to neměl bejt zas takovej problém - jde jen o to, že musíš umět nejen z modelu v prográmku udělat věcičku do nwn, ale také z věcičky do nwn udělat model v prográmku (tj. že by sis načítal do programu jednu hlavu podruhé a dycky jen přidal kapucu (někde vyrobenou stranou, vždy ji jen poupravil na správnou velikost), načež savenul a převedl do nwn)).
Hu? Slyším tu někde "maximálně 255 hlav"? Měl jsem za to, že čelenky jsou dělané pomocí nějakého efektu (jako třeba oči), který je společný pro všechny hlavy (nebo alespoň pro všechny hlavy jedné rasy a pohlaví).
Napsal: 4. 5. 2008 19.48
od Gran
Tak když jsem tu kdysi dávno někde řešil ty klobouky, tak mi někdo říkal, že se musí udělat pro každou hlavu zvlášť.
Napsal: 4. 5. 2008 19.52
od drake127
Gran píše:Tak když jsem tu kdysi dávno někde řešil ty klobouky, tak mi někdo říkal, že se musí udělat pro každou hlavu zvlášť.
No právě, já se účastnil nějaké diskuze na stránkách BioWare a tam bylo podobné řešení. Jenže pokud je ve hře 120 lidských mužských hlav, tak si přidej klobouky a jsi na limitu. To číslo jsem si tedy vymyslel, ale pohybuje se to tak okolo té stovky.
Napsal: 4. 5. 2008 20.21
od The_Balrog
Pokud nechces predelavat vsechny hlavy, muzes udelat klobouk nebo celenku z nejakeho kusu obleceni. delava se to z "krku", nebo z "oděvu". Problém u těhle náhradních řešení je v animacích, kdy se ti kusy oblečení hýbou podle pohybu "krku" nebo něčeho jinýho a vůbec nemusí sedět s tím, jak se hýbe hlava.
například vlečka nevěsty nebo Alkaranin klobouk jsou dělané z "róby - obleku". když budeš hodný, tak řeknu Alkaran, aby ti ukázala, při jakých akcích její klobouk vypadá příšerně ; )
Napsal: 4. 5. 2008 20.38
od Sylmael
Gran : Milkshape3D + vlastny importer a exporter pre nwn ascii format robene v c++. Neposielal som ti to uz niekedy davnejsie? (tusim ti to neslo na viste)
Priblizny navod ako spravit vizualny efekt trebars kapucne :
* zohnat si pluginy pre svoj modelovaci soft ;)
* exportovat modely hlav (staci po jednej z kazdej rasy a pohlavia)
* exportovat model helmy ktora vyzera ako kapucna
* spustit 3D modelovaci soft (milkshape, 3D studio max, Blendera...)
* nacitat model kapucne, vyrezat donej otvor "vyhlad"
* ulozit upraveny model kapucne
X
* nacitat model hlavy
* nacitat k nemu model upravenej kapucne
* model kapucne roztahovat aby pokryl hlavu
* ulozit upraveny model kapucne pre danu hlavu
* opakovat od X az kym sa neminu vsetky modely hlav
Nwn ma 6 ras (human=halfelf, elf, halfling, dwarf, halforc, gnome) a kazda rasa ma samozrejme zensku a chlapsku hlavu. To nakoniec cini 12 modelov kapucne. Pricom textura ktora sa pouzije ma vzdy tu istu farbu. (nejde ofarbit vizualny efekt) Takze ak by som chcel mat 10 variant farebnych kapucni tak to mame 10x12 = 120 modelov. Dufam ze som sa niekde nekixol. Good luck.
Napsal: 4. 5. 2008 21.42
od Gran
Jo, posílal. A poprosím tě o to za čas ještě jednou, budu si sem instalovat XP ;)
Napsal: 4. 5. 2008 21.52
od Luelle
když jste u čelenek měla bych malou malinkatou prosbu... věneček z květinek :)
Napsal: 5. 5. 2008 17.27
od Carda
Gran píše:Tak když jsem tu kdysi dávno někde řešil ty klobouky, tak mi někdo říkal, že se musí udělat pro každou hlavu zvlášť.
co já vim nákej klobrc je v cepu,myslim že je pod roba 023,by to šlo urco udelat jako toulec s šípy a tak
Napsal: 5. 5. 2008 17.42
od DenGrasse
na thalii jsem viděl u NPC model s kloboukem, ale odkud pochází netuším
Napsal: 5. 5. 2008 17.58
od Sylmael
DenGrasse píše:na thalii jsem viděl u NPC model s kloboukem, ale odkud pochází netuším
Z cepu2.0 (mam ale taky pocit ze bol uz v cepe 1.52...)
Napsal: 5. 5. 2008 18.14
od The_Balrog
fajn, priste si treba i nekdo precte, co pisu o tri prispevky vys, ze, Cardo? : /
Napsal: 5. 5. 2008 18.41
od Sylmael
A tu je model (oddeleny od roby z cepu)
www.sylmael.wz.cz/docasne/cep_klobuk.mdl
PS : na tom mojom ftp to nebude vecne, mazem po 3 dnoch ;)
Napsal: 5. 5. 2008 19.23
od Wendigo
DenGrasse píše:na thalii jsem viděl u NPC model s kloboukem, ale odkud pochází netuším
Tenhle klobouk je a funguje normalne na EQ viz:
http://wendigo.wz.cz/mithzbroje.jpg
Kdyz jsem si hrala se zbrojema mithu a jejich barevnymi kombinacemi na dalsim obleceni. Dokonce uz nekdo zbroj i s tim kloboukem ma, jen to pero dela ve vetru pry docela psi kusy.