Stránka 3 z 3

Napsal: 11. 2. 2008 17.07
od Taury
Téma: Prut na ryby
Řeší se: Drujdi
Námitka : Si děláte srandu. Tohle je trochu OT, ne?

Napsal: 11. 2. 2008 17.09
od KaTo
cybermisa píše:
Tak jsi se poplácal po rameni :bigwink: :biggrin: :clover: , jak jsi byl kdysi dobrý a teď se zkusíme zamyslet, zda by se to nedalo nááááhodou poupravit (do EQ3), tak aby se omezili jisté nepříjemné efekty "neplošného" tišení.
"Kdyby" v tom tišení nehrál roli systém aury, bylo by systém tišení hezkým RP zpestřením hry druida. Se systémem "pokračujících útoků", "útoků do odkrytí", lagů apod. je to v některých případech být druidem spíš za trest :megalol: .
A mimochodem neztěžuji si - navrhuji.

Napsal: 11. 2. 2008 17.12
od KaTo
Taury píše:
..njn - téma samovolně kontinuálně přešlo do jiné roviny - klidně to někdo s moderátorskými právy "přesuňte" do jiného topicu. *pokrčí rameny*

Napsal: 11. 2. 2008 17.32
od cybermisa
KaTo píše: "Kdyby" v tom tišení nehrál roli systém aury, bylo by systém tišení hezkým RP zpestřením hry druida. Se systémem "pokračujících útoků", "útoků do odkrytí", lagů apod. je to v některých případech být druidem spíš za trest :megalol: .
A mimochodem neztěžuji si - navrhuji.
System aury je jak IC tak hlavne i OOC nastroj. To tvoje "vynechani systemu aury z tiseni" by by krok zpet. Pak by ste si stezovali, ze krome druidu greenpeace by se tu objevili i druidi animalkilleri, kteri by na nejaka zviratka zvesela pekli a pak by diky prodeji krokodylich kuzi skoupili pulku Mamonina … Kdepak, propojeni systemu aury na zvirata pekne toto vyresilo a funguje vytecne, pekne komplexni reseni.

A navic, to co zminujes, opet neni problem systemu aury a druidu, ale nwn mechaniky. Patri to do stejne sekce jako "dal jsem low levelovi dislike kvuli CvC, ale sejmul ho oportunitak" … S tim se bohuzel nic nenadela …

Reseni najdes cestou pokory a smireni, bratre *zacne meditovat a zpivat si mantru*

:clover: :biggrin: :bigwink:

Napsal: 11. 2. 2008 17.47
od DenGrasse
no, když už jsem sklouzli od prutu k druidům:

druid, jak ho chápu já (a většina literatury) je osoba veskrze kolektivně založená. Často se setkáváme s pojmem 'druidský kruh'. Čili mladší (EQ low level) druidi jsou postupně zasvěcováni staršími. U Galů trvalo vzdělávání druida něco kolem 15 let, pokud se dobře pamatuju (je možné, že se pamatuju špatně, ale byla to dlouhá doba). Prostě, žádná postava na 1-4 lvl. si nemůže vyskakovat; proč by si měl vyskakovat druid?

Pokud druid umí ochočit zvíře, ať popadne medvěda a ten už nenechavcům zažene chuť... a pokud to neumí... druidy pohřbívejte támhle pod tu břízu :dribble:

Napsal: 11. 2. 2008 17.49
od labir
KaTo píše:
cybermisa píše:
Tak jsi se poplácal po rameni :bigwink: :biggrin: :clover: , jak jsi byl kdysi dobrý a teď se zkusíme zamyslet, zda by se to nedalo nááááhodou poupravit (do EQ3), tak aby se omezili jisté nepříjemné efekty "neplošného" tišení.
"Kdyby" v tom tišení nehrál roli systém aury, bylo by systém tišení hezkým RP zpestřením hry druida. Se systémem "pokračujících útoků", "útoků do odkrytí", lagů apod. je to v některých případech být druidem spíš za trest :megalol: .
A mimochodem neztěžuji si - navrhuji.
Tišení lesní zvěře nemá s aurou nic společného. Pouze zabití lesní zvěře druidem je penalizováno na auře. Ad tišení - info z 8.12.2007 viewtopic.php?p=33495#33495

Napsal: 11. 2. 2008 17.53
od magnumik
cybermisa píše:Ja to ale nemyslel nijak spatne … NWN bohuzel neni NWN2, kde jsou tuny prestige classu navic … Skladba a volba classu je vlastne primarni deskriptor postavy, minimalne ze systemoveho hlediska …
hehe :smile: vypadá to, že opět zafungovala mystifikace fora o výkladu pocitů toho na druhé straně :smile: já to taky špatně nebral :smile: vymyslel sem si super charakter kerej se mě líbil ale nemohl sem odjit na to co mu dat za povolání no a padlo to na druida :smile: příště budu v příspěvcích víc smajlíkovat :biggrin:

Napsal: 11. 2. 2008 23.12
od cybermisa
labir píše: Tišení lesní zvěře nemá s aurou nic společného. Pouze zabití lesní zvěře druidem je penalizováno na auře. Ad tišení - info z 8.12.2007 viewtopic.php?p=33495#33495
Ja to bral tak, ze KaTo integraci systemu aury do tiseni mysli: neuspesne tiseni -> mrtve zvire -> postih k aure :smile:

Napsal: 12. 2. 2008 0.07
od KaTo
cybermisa píše:
labir píše:Tišení lesní zvěře nemá s aurou nic společného. Pouze zabití lesní zvěře druidem je penalizováno na auře. Ad tišení - info z 8.12.2007 viewtopic.php?p=33495#33495
Ja to bral tak, ze KaTo integraci systemu aury do tiseni mysli: neuspesne tiseni -> mrtve zvire -> postih k aure :smile:
JJ, tak to bylo myšleno.
cybermisa píše:
Původně jsem "nešťouchal" do propojení tišení se systémem aury, ale do toho že low lvl druid je v lese ve stejném postavení jako "otrok" na ostrově pirátů. Při každém průchodu lesem mu hrozí z důsledku systému (kostek) smrt :smile: .
DenGrasse píše:
Ne každý druid na EQ začíná tím, že se "právě" dal do učení nebo vyšel z "druidích" jeslí. Ale imaginární slabostí trvající několik IC let (=levelování na X.tý level) se dá vysvětlit lecos :megalol: :megalol: :megalol:

Napsal: 12. 2. 2008 9.30
od DenGrasse
KaTo píše:Ne každý druid na EQ začíná tím, že se "právě" dal do učení nebo vyšel z "druidích" jeslí. Ale imaginární slabostí trvající několik IC let (=levelování na X.tý level) se dá vysvětlit lecos
no, tady se to tak prostě bere... takže těžko předpokládat, že to bude u druida jinak než u ostatních...