Stránka 3 z 4

Napsal: 25. 5. 2006 14.47
od kolja
cybermisa píše:
Já mam rád familiary. Jen se mi nelíbilo, jak byli na Alh využívaný (ano i mnou, se kosisce porad omlouvam, co sem ji nechaval provadet...) a co bylo možný...

Chtěl sem kosisku, nebyla, a tak sem si vzal pantera, je to hezkej familiar. Trochu sem změnil pohled na familiary, a tak je mi naprosto jedno, jestli bude mit kosiska sneak nebo ne. Chci ji pro efekt. A třeba proto, že se umí slušně skovavat. Na Alhambrii je možný eště proměnit familiara v golema, naboostit, a to máš pak nesmrtelnýho familiara s 3 utokama za kolo a 90 dmg jedna rána... S pixie nepotřebuješ zloděje, a stačí ti mít jednolevlovou pixie. I dráček byl na Alhambrii silnej v boji. Kdyby to ale bylo rozumně využívaný, je mi jedno třeba jestli se nezmění. Já osobně sem na Eq stejně neviděl např. pixinu atp., takže... SOu to prostě jenom zkušenosti z Alhambrie.

PS: ta dmg redukce je vážně dobrá :biggrin:

Napsal: 25. 5. 2006 14.48
od cybermisa
Labir píše:NTakže čaroděj s pixií nepotřebuje zloděje, nepotřebuje ani bojovníka, nepotřebuje prakticky nic a stačí si pěkně sám.
Nechci rypat, ale tim staci si pekne sam myslis to, ze kdyz nekam sam vleze, dostane dispel hulkou a utece/umre?

Jen poznamenam, ze v dungu drzi kouzelnika pri zivote boosty, tj. dostane hulkou -> je to jen o zivotech a kouzelnik ma 1-4 HP/ level zivotu … V takovem pripade ho zadny familiar nezachrani. Tj zaver, kouzelnik sam nikam nechodi a kdyz, tak se jen jde podivat v invisu …

Ano, jsem pro omezeni pixie, je spatne ze supluje zlodeje. (O tom, ze v CvC zlodej krasne supluje maga diky UMD radsi pomlcim, jinak tu zase bude dalsi flame *mrkne na phottera*, ale faktem je, ze kdyz na to prijde, tak to IGMS si zlodej ze svitku klido hodi)

Jinak kocka a sneaky? Doporucuji si vyzkouset, jak rychle kocka skonci, kdyz se potvory zameri na ni a ne na nekoho jineho. Vetsinou si da par sneaku a umre, nemluve o situaci, kdyz chytne agresivitu potvor rovnou a ani si ten sneak neda.

Ano, wizard ma spousty kouzel, ale co se PvM tyce, potvory maji zvysene pocty HP, takze muj kouzelnik si na 5 levelu "nabil" 9 slotu utocnyma kouzlama a tak tak zabil jednoho divocaka ( vsemi 9 kouzly, nemluve o situaci, ze to jednou ani nestacilo) … Nejsilnejsi kouzelnikovo kouzlo je invis a exp. retreat/haste, protoze diky tomu ma obcas sanci i prezit a utyct.

Napsal: 25. 5. 2006 15.05
od photter
*mrkne na cybermisu* už sem měl strach, že magická lobby usnula :biggrin:
pláčete dobře ale ne zcela pravdivě
prskavka má úplně stejně featů jako třeba zloděj, každý tři lvly jeden nebo se pletu ? většina prskavek je člověk, tak má naopak jeden navíc, to že mnich a bojovník maj featů tři prdele kompenzuje jiný nevejhody
TS od familiara lvl 1 je masakr, stačí zjistit přibližnou polohu schovaný postavy a pracovat s plošnejma kouzlama, snad tě nemusim učit takový základní věci, ne ?
srovnávat v boji kouzla ze svitků a vod čaroděje...to si děláš srandu, ne ? teď mám na lepší kouzla úspěšnost tak kolem 50% a někdy si na tom svitku přečti, jakej lvl toho kouzla tam je (pri čtení svitku se nepočítá caster lvl ale "lvl" svitku a ten je obvykle směšnej) a to nemluvim vo jejich cenách
jestli se ti zdá v pořádku, že prskavka vytáhne z jedný kapsy staršího elementála a z druhý kapsy pixie a pak jí stačí přihlížet a kontrolovat a obnovovat vyprchaný boosty, tak máme o týhle hře opravdu dost rozdílný představy

Napsal: 25. 5. 2006 15.09
od kolja
cybermisa píše:
Zdá se, že máme jiné zkušenosti, že :)

Ale náhodou teďka situace na Eq už je zajímavější co se týče mágů, sám čaroděj si většinu lokací nedá... Což je fajn :)

Napsal: 25. 5. 2006 15.14
od cybermisa
photter píše:*mrkne na cybermisu* už sem měl strach, že magická lobby usnula :biggrin:
pláčete dobře ale ne zcela pravdivě
prskavka má úplně stejně featů jako třeba zloděj, každý tři lvly jeden nebo se pletu ? většina prskavek je člověk, tak má naopak jeden navíc, to že mnich a bojovník maj featů tři prdele kompenzuje jiný nevejhody
TS od familiara lvl 1 je masakr, stačí zjistit přibližnou polohu schovaný postavy a pracovat s plošnejma kouzlama, snad tě nemusim učit takový základní věci, ne ?
srovnávat v boji kouzla ze svitků a vod čaroděje...to si děláš srandu, ne ? teď mám na lepší kouzla úspěšnost tak kolem 50% a někdy si na tom svitku přečti, jakej lvl toho kouzla tam je (pri čtení svitku se nepočítá caster lvl ale "lvl" svitku a ten je obvykle směšnej) a to nemluvim vo jejich cenách
jestli se ti zdá v pořádku, že prskavka vytáhne z jedný kapsy staršího elementála a z druhý kapsy pixie a pak jí stačí přihlížet a kontrolovat a obnovovat vyprchaný boosty, tak máme o týhle hře opravdu dost rozdílný představy
1. Pixie se mi nelibi, zopakuji ze jsem pro jeji drasticke omezeni.
2. Samozrejme ze kouzla ze svitku nejsou tak silna jako kouzla od kouzelnika, od toho je tu precit ten kouzelnik, aby mel nejsilnejsi kouzla ze vsech ne? Ja jen rikam, ze kdyz na to prijde, dokaze zlodej shodit boosty neby zivoty kouzlem tak, jak by to udelal i wizard - nerikam ze se 100% pravdepodobnosti nebo efektivitou, ale dokaze …
3. Hele to s tim zamerovanim plosnych kouzel pomoci familiara s TS jsi zkousel? :biggrin: Ja totiz jo, a reknu ti, funguje to :bigwink: Jen se cil nesmi moc hybat, jeste lepe, nesmi mit evasion :biggrin: :bigwink:

Napsal: 25. 5. 2006 15.18
od kolja
photter píše:prskavka má úplně stejně featů jako třeba zloděj, každý tři lvly jeden nebo se pletu ?
Ano pleteš se. Prskavka má eště každejch 5 lvlů metamagic featy :megalol: :megalol:
TS od familiara lvl 1 je masakr, stačí zjistit přibližnou polohu schovaný postavy a pracovat s plošnejma kouzlama, snad tě nemusim učit takový základní věci, ne ?
V praxi to není sice tak jednoduché, ale snad se nemusí zdůrazňovat, že si většina lidí netroufne vůbec někoho takovýho např. sledovat, že... A navíc pokud na někoho nemůžu s postavou, tak pak existuje jeden takovej trik... ale no co :biggrin: :biggrin:

Ty hůlky co sou tu zmíněný sou zajímavý, dispel byl pro mě vždycky největší peklo, ničeho sem se nikdy nebál, jenom tohohle.
Mam zkušenosti převážně z Alhambrie, ale tady už sem taky něco viděl :)
A většina věcí co píše cybermisa se čarodějovi holt stane, ale když má smůlu nebo to blbě zahraje. Ale když má štěstí.… :smile:

Napsal: 25. 5. 2006 15.19
od labir
No vida jak jste se pěkně shodli. Teď ještě jak to provést technicky... :smile:

Napsal: 25. 5. 2006 15.21
od photter
zkoušel, zkoušeli sme to u mně v aréně s farixem (nekromant bez TS) a nepřej si vědět, jak sem dopad
a to sem tam měl Sali, vo který se dá říct, že měla daleko blíž k zlodějskýmu "powerbuildu" než to, co hraju tady

Napsal: 25. 5. 2006 15.24
od cybermisa
Tak jako tak, abych shrnul muj prskafka-lobbing: nez by se familiari meli omezovat (nemluvim o pixie), myslim ze by bylo fer poctive testnout ve hre, zda je to opravdu nezbytne nutne a zda to ma vubec smysl. Byl bych rad, kdyby Labir nedal na lobbing at uz jedne ci druhe strany a objektivne na to mrknul primo ve hre (zkusit familiary na nizkych i vysokych levelech).

Napsal: 25. 5. 2006 15.28
od photter
kolja píše:...v praxi to není sice tak jednoduché...
je to jednoduchý ale učit to tu nikoho nebudu, kurva, todle je topic zlodějskýho lobbingu a ne školení "jak na zloděje"
neserte :bleh:
kolja píše:A většina věcí co píše cybermisa se čarodějovi holt stane...
jo, stane, když chodí sám, protože nikoho jinýho chodit samotnýho nenapadne...vo tom to celý je, aby ty namyšlený prskavky konečně pochopili, že potřebujou partu tak, jak ji potřebuje každý jiný povolání a ne že si soběstačnou partu vyvolaj

Napsal: 25. 5. 2006 15.33
od cybermisa
photter píše: jo, stane, když chodí sám, protože nikoho jinýho chodit samotnýho nenapadne...vo tom to celý je, aby ty namyšlený prskavky konečně pochopili, že potřebujou partu tak, jak ji potřebuje každý jiný povolání a ne že si soběstačnou partu vyvolaj
Taaak jeste jednou :biggrin: MAG sam chodit nemuze, pac dostane dispel z hulky a konci, nikoho jineho dispel z hulky tak neohrozuje jako MAGA (a sorcku teda), o dispellovacih pastech nemluve … Jestli je nejaky class primo class do druziny, tak je to MAG.

Ti, kdoz tu prolezou sami kde co, jsou klerici, ti dispell prezijou (nerikam ze jim nevadi, ale maji na sobe hromady plechu, umeji se lecit a zivotau maji o poznani vic nez kouzelnici)

Napsal: 25. 5. 2006 15.36
od photter
klerici sou jiná příhoda a myslim, že se řešej jinde ale prskavky sou taky pěkná banda a neodváděj pozornost jiným směrem :bleh: :megalol:

Napsal: 25. 5. 2006 15.39
od cybermisa
For PHOTTER: :biggrin: :bleh: :bigwink: *vesele zamava ocaskem*

Jen chci poznamenat, aby to nevypadalo, ze lobuji proti dispellovacim hulkam a pastem, z pohledu wizarda je to samozrejme hnus, ale mne osobne se to libi a vnasi to do hry velmi zajimavy prvek (pokud teda nebude mit kazda druha potvora hulku) :smile:

Napsal: 25. 5. 2006 16.03
od Saiko
kouzelník, který má pixii, též nepotřebuje klerika na léčení. Pixii umí sesílat fullheal.

Napsal: 25. 5. 2006 16.03
od kolja
photter píše:je to jednoduchý ale učit to tu nikoho nebudu, kurva, todle je topic zlodějskýho lobbingu a ne školení "jak na zloděje"
neserte :bleh:
Ale tak Farix měl maxovanej wail, to se nepočítá :biggrin:
jo, stane, když chodí sám, protože nikoho jinýho chodit samotnýho nenapadne...vo tom to celý je, aby ty namyšlený prskavky konečně pochopili, že potřebujou partu tak, jak ji potřebuje každý jiný povolání a ne že si soběstačnou partu vyvolaj
Mě to napadá vždycky. Ale já sem holt na ten boj a mam silný pg sklony, i když mi to třeba nejde nebo nemam zkušenosti :smile:
Ale to s tou partou sem na Alh už pochopil, já nesnášim summony, protože sou totálně tupý (viz. kočka se mi splaší, vběhne do darkness, votočí se, udělá raf raf za 100 a ani premonition mi nepomohla, nebo stačí jakýkoliv plošný kouzlo a vo zasekávání už vůbec nemluvim... ale to jim neubírá na síle...), ale takovej bojovník má oproti summonům několik výhod:
-je o něco silnější
-ovládá ho PC, takže nepobíhá zmateně, líp tě chrání, poslouchá
-sám se léčí
-když umře, tak sice nemůžeš vyvolat novýho (chjo :dry: ), ale na Alhambrii mrtvolku zneviditelníš a voživíš jako by se nechumelilo :) a nebo ho tam necháš válet se :biggrin:

:bleh: :megalol:

EDIT: ale s tim omezenim pixiny, která se netýká jenom kouzelníků, se všeobecně souhlasí, ne?

Napsal: 25. 5. 2006 16.13
od cybermisa
kolja píše: EDIT: ale s tim omezenim pixiny, která se netýká jenom kouzelníků, se všeobecně souhlasí, ne?
Bedlivy ctenar tohoto fora myslim pochopi, ze to je jedna z mala veci, na kterych se magicka i zlodejska lobby shodnou :biggrin: Pixie by mela byt upravena, aby nebyla nahrazkou zlodeje.

Napsal: 25. 5. 2006 17.22
od Saiko
a když bude fungovat jako pobojová lékárna to nevadí? či by se to dalo využít i v boji

Napsal: 25. 5. 2006 17.40
od snowman
A bojovník by měl mít od 1. levelu feat dispell, na kterej by si mág hodil na výcvik :megalol: :megalol: :megalol:

Napsal: 25. 5. 2006 17.51
od cybermisa
snowman píše:A bojovník by měl mít od 1. levelu feat dispell, na kterej by si mág hodil na výcvik :megalol: :megalol: :megalol:
Hele trpajsliku :biggrin: jen pockej, oni zakazou kocky a draky a pixie a jediny co zbude, bude ptacek, co ma disarm a pak se tesim, jak budete skucet a kricet a porad na zemi hledat ty vase sekyrky :megalol: :megalol: :bigwink: :bigwink:

Napsal: 25. 5. 2006 18.00
od labir
No...aby to bylo vyvážené zlikvidují se všichni familiáři, všichni zvířecí společníci, všichni summoni, zloději budou muset povinně nosit rukavice -10 DEX a trpaslíci mít holou bradu. :biggrin:

Ale vážně: Na přítelíčky mám spadeno, jen zkoumám jak to provést nejlíp technicky. :bigwink: