Stránka 3 z 3

Napsal: 23. 10. 2010 0.56
od Olymar
Smím-li přispět se svou špetkou do mlýna, i třebas jen kvůli jakési statistice názorů.

Řadím se spíše k zastáncům HC RP ve významu, že uvěřitelnost dění má přednost před zábavností; jistěže pouze relativně. Snad se nějak shodneme, že krádeže i loupeže k životu patří a to i k tomu virtuálnímu, ale tak jako u vražd ap. existují určité ohledy, snad by se měly vztahovat i na krádeže majetku.

V prvé řadě tu někteří zmínili skutečnost, že část inventáře by postava u sebe vůbec neměla, kdyby existoval dostatek persistentních úložišť. Netvrdím, že jsou zcela nedostupné, rozhodně ale nejsou samozřejmostí (např. já k "trezoru" přístup nemám, i když jako postava mám místo, kam si věci uložit).

V druhé řadě pak jde právě o jakousi "ohleduplnost". Okrást někoho o celý jeho majetek jistě nepatří k věcem, které by okrádaný i OOC jakkoliv ocenil jakkoliv to IC bude logické a korektní. Tím spíše jde-li o věci nějak jedinečné a běžně nezískatelné. Bude jistě značně záležet na kontextu, ale nevím, jestli bych to obecně povolil (nebo naopak zakázal). Nastavení neukradnutelnosti navíc moc nefunguje - stalo se mi, že předmět dříve korektně nastavený jako neukradnutelný, byl po nějaké době opět ukradnutelný. Zároveň maximální cena je nastavená relativně nízko.

V třetí a poslední řadě malý povzdech mimo systém. Myslím, že spousta čarodějů by své vzácné předměty proklela, aby je mohli používat pouze oni a většina bojovníků by své zbroje a zbraně alespoň poznala, ne-li i ostatní - pokud by na nich byly známé rodové insignie.

Proto tento příspěvek uzavřu tak, že ačkoliv z pohledu postavy je v drtivé většině případů lepší přijít o majetek než život, z pohledu pocitů hráče to platit nemusí a porovnání se zabitím je na místě (řeknu to jako správný munchkin: kolik smrtí stojí za jeden unikátní artefakt?) a proto bych toto téma nebagatelizoval. Nic víc, nic méně.

Napsal: 23. 10. 2010 10.51
od Nalk
Jde i to, že okrádací systém se dá doslova naspamovat a tím i bez bodů v tom okrádacím skillu a postava se dá během chvíle celkem solidně okrást.

Napsal: 25. 10. 2010 10.21
od KaTo
Nalk píše:Jde i to, že okrádací systém se dá doslova naspamovat a tím i bez bodů v tom okrádacím skillu a postava se dá během chvíle celkem solidně okrást.
Heh - jakou by sis představoval výši skillu na okradení vychládající mrtvoly neschopné jakékoli protiakce?
V rámci téhle logiky, by jsi pak nemohl bez maxlého skillu ani lootovat skřety/jiné NPC, které kuchneš. Mrtvé PC se od NPC zas tak markatně neliší.

Napsal: 25. 10. 2010 10.59
od Nalk
KaTo píše:
Nalk píše:Jde i to, že okrádací systém se dá doslova naspamovat a tím i bez bodů v tom okrádacím skillu a postava se dá během chvíle celkem solidně okrást.
Heh - jakou by sis představoval výši skillu na okradení vychládající mrtvoly neschopné jakékoli protiakce?
V rámci téhle logiky, by jsi pak nemohl bez maxlého skillu ani lootovat skřety/jiné NPC, které kuchneš. Mrtvé PC se od NPC zas tak markatně neliší.
Mě šlo spíše o ten spaming... z NPC taky nevyčóruju vše... prošaucuju je jednou, najdu nějaké věci a zbytek jsem prostě přehlídl. Stejně tak, by okradení mělo mít nějaký limit, po kterém už si postava myslí, že našla vše. Hmm to zní divně :biggrin:

Napsal: 25. 10. 2010 11.03
od KaTo
Nalk píše:
Jasně...nebo okrádání omezit "časem", např. použití 1x za X tahů/minut, aby se odrovnalo to "spamování".