Stránka 3 z 8
Napsal: 2. 8. 2010 17.11
od allekoo
The_Balrog píše:Žádný TS. :)
Stěžujou si tu kouzelníci, že NPC nemají nic, co by přikovalo plechovky k zemi a zneschopnilo je - a oni mají, jmenuje se to Fear a sesílají to už ti nejdebilnější skřetí šamani. A to je pro samotnýho válečníka pěkný oříšek, dost často to znaemná návštěvu Druhé strany.
Skor ide o to že proti strachu a vačšine kuziel sa ubraniš, ale dispel hulka ide skrz všetky obrany.
By sa mohli kuzelnici stažovat že maj nizku Fortitude a vačšina kuziel na Fort je pre nich smrtiaca tiež

Napsal: 2. 8. 2010 17.12
od Bas
K tomu TS.….na Thalii TS neprohlídne Hide jen dá bonus do všímavosti, což se hodí...můj klerda na 6. lvlu an Equilibrii viděl postavu na 15. lvlu s Hidem nějakých 44 úplně bezproblémů

Napsal: 2. 8. 2010 17.13
od Pipi_CZ
Bas píše:K tomu TS.….na Thalii TS neprohlídne Hide jen dá bonus do všímavosti, což se hodí...můj klerda na 6. lvlu an Equilibrii viděl postavu na 15. lvlu s Hidem nějakých 44 úplně bezproblémů

A to je to, co já říkám. Ts je blbost. TS v cíli sesilatele zničí neviditelnost v okolí, ale když se hidař krývá za keřem, nebo ve stínu, tak se prostě skrývá, kdežto magič v neviditelnosti prostě stojí třeba v ulici a neskrývá se.
Napsal: 2. 8. 2010 17.17
od allekoo
Bas píše:K tomu TS.….na Thalii TS neprohlídne Hide jen dá bonus do všímavosti, což se hodí...můj klerda na 6. lvlu an Equilibrii viděl postavu na 15. lvlu s Hidem nějakých 44 úplně bezproblémů

ale to je spravne, pretože wizna ma vidiet a vediet všetko ….
a hlavne som za jeho preradenie do školi nekromancie, pretože sa my spravni nekrouši citime utlačani a znevyhodneni proti radoby prskavkam čo si hovoria nekromanti a nemaj gule dat si to ako špecializaciu.

a je to jasna škola Nekromancie
a Edit.. a tiež Predtuchu a aj vlastne všetky kuzla zo školy veštenia pretože spravny nekrouš veští z kosti a kosti su mrtve a čo je mrtve može byt nemrtve a čoje nemrtve tomu vladnu nekromanti a preto.
Napsal: 2. 8. 2010 17.19
od OneHeart
Já to myslel spíše z legrace
Nemá cenu plýtvat (sprostými) slovy, jak moc špatně to je udělané. jiné to nebude :)
Ale debata o kouzelnících se mi líbí. Kdyby se tak ti nekouzelníci dozvěděli, jak
hrozně šíleně moc je mág silnej, tak by prskali ještě víc. Teď alespoň věří, že je silnej až od nějakýho 13.levelu. Tohle je jen takový mlžení v rámci wizzardského PR oddělení. muhahahaha

Napsal: 2. 8. 2010 17.20
od Naylun
Z vlastní zkušenosti můžu říct, že dispel hůlkám se jde docela dobře bránit. Většina metod je uskutečnitelná až na vyšších levelech, ale jde to.
Napsal: 2. 8. 2010 17.21
od cybermisa
Pipi_CZ píše:Bas píše:K tomu TS.….na Thalii TS neprohlídne Hide jen dá bonus do všímavosti, což se hodí...můj klerda na 6. lvlu an Equilibrii viděl postavu na 15. lvlu s Hidem nějakých 44 úplně bezproblémů

A to je to, co já říkám. Ts je blbost. TS v cíli sesilatele zničí neviditelnost v okolí, ale když se hidař krývá za keřem, nebo ve stínu, tak se prostě skrývá, kdežto magič v neviditelnosti prostě stojí třeba v ulici a neskrývá se.
No problem je v tom, ze hidari se nehiduji jenom za kerem, ale jsou schopni si v hidu drepnout u Svacinky na zidli. A ti bez TS se pak divi, jak to, ze se na tu zidli neda sednout …

TS tak, jak funguje, respektuje systemove nesmyslnosti NWN.
Po dlouhych a predlouhych debatach na tema balancovani hidu&TS se doslo k zaveru, ze by to chtelo kompletne predelat oboje. Kdyby hide fungoval podobne jako napr. v Oblivionu, tj. opravdu by slo o "schovani a plizeni se", pak by TS mohlo byt "pouhe" zvyseni bonusu do odhaleni …
Ovsem, vzhledem k neaktivite WB se nove systemy v dohledne dobe temer urcite vytvaret nebudou - ja osobne bych byl rad, kdyby se opravily aspon trosicku nektere v soucasne dobe jiz fungujici.
Napsal: 2. 8. 2010 17.24
od cybermisa
zuzuPD píše:Pipi_CZ píše:Bas píše:K tomu TS.….na Thalii TS neprohlídne Hide jen dá bonus do všímavosti, což se hodí...můj klerda na 6. lvlu an Equilibrii viděl postavu na 15. lvlu s Hidem nějakých 44 úplně bezproblémů

A to je to, co já říkám. Ts je blbost. TS v cíli sesilatele zničí neviditelnost v okolí, ale když se hidař krývá za keřem, nebo ve stínu, tak se prostě skrývá, kdežto magič v neviditelnosti prostě stojí třeba v ulici a neskrývá se.
Já myslím, že některým hidařům nedělá problém se ve dne a v hidu pohybovat prostředkem cesty, když je míjí skupinka jiných postav - čili nakonec ten hide je skoro magická schopnost...
Presne to, o cem mluvim. Hide na EQ IC neni magicka schopnost, ale lze jej tak systemove pouzivat a drtiva vetsina hracu to tak dela. TS je overpowered, ale de facto balancuje tenhle nesvar.

Napsal: 2. 8. 2010 17.30
od Bas
Panathian píše:Z vlastní zkušenosti můžu říct, že dispel hůlkám se jde docela dobře bránit. Většina metod je uskutečnitelná až na vyšších levelech, ale jde to.
SRAŽENÍ

Napsal: 2. 8. 2010 17.33
od Pipi_CZ
cybermisa píše:Pipi_CZ píše:Bas píše:K tomu TS.….na Thalii TS neprohlídne Hide jen dá bonus do všímavosti, což se hodí...můj klerda na 6. lvlu an Equilibrii viděl postavu na 15. lvlu s Hidem nějakých 44 úplně bezproblémů

A to je to, co já říkám. Ts je blbost. TS v cíli sesilatele zničí neviditelnost v okolí, ale když se hidař krývá za keřem, nebo ve stínu, tak se prostě skrývá, kdežto magič v neviditelnosti prostě stojí třeba v ulici a neskrývá se.
No problem je v tom, ze hidari se nehiduji jenom za kerem, ale jsou schopni si v hidu drepnout u Svacinky na zidli. A ti bez TS se pak divi, jak to, ze se na tu zidli neda sednout …

TS tak, jak funguje, respektuje systemove nesmyslnosti NWN.
Po dlouhych a predlouhych debatach na tema balancovani hidu&TS se doslo k zaveru, ze by to chtelo kompletne predelat oboje. Kdyby hide fungoval podobne jako napr. v Oblivionu, tj. opravdu by slo o "schovani a plizeni se", pak by TS mohlo byt "pouhe" zvyseni bonusu do odhaleni …
Ovsem, vzhledem k neaktivite WB se nove systemy v dohledne dobe temer urcite vytvaret nebudou - ja osobne bych byl rad, kdyby se opravily aspon trosicku nektere v soucasne dobe jiz fungujici.
No tak to je pak těžký když si to každý hraje jak chce
Napsal: 2. 8. 2010 17.35
od cybermisa
Bas píše:Panathian píše:Z vlastní zkušenosti můžu říct, že dispel hůlkám se jde docela dobře bránit. Většina metod je uskutečnitelná až na vyšších levelech, ale jde to.
SRAŽENÍ

no, ehm ne … i srazena potvora vytahne dispell hulku … jednou to zkousela dokonce i zkamenela potvora …
EDIT: Ale tusim, ze ten bug byl opraven …
Napsal: 2. 8. 2010 17.39
od allekoo
Ja preferujem málo svietit a držat si odstup čo to ide

a hlavne podstrkovanie vhodnych nadšencov o bližšie zoznamenie

Napsal: 2. 8. 2010 18.06
od Jon
allekoo píše:Ja preferujem málo svietit a držat si odstup čo to ide

a hlavne podstrkovanie vhodnych nadšencov o bližšie zoznamenie

Tomu se říká taktika "využij si svého paladina" :))
Napsal: 2. 8. 2010 18.12
od Nalk
Průser je, když to válečník bez buffů (pro Jona - paladin) pořádně nemůže ustát a začne ti tam vepředu chcípat..ty doběhneš, začne buffovat, ale stejně už je ten válečník rozsekaný a s trochou štěstí ještě dostane kruh negativní energie atd.

Napsal: 2. 8. 2010 18.33
od allekoo
Nalk píše:Průser je, když to válečník bez buffů (pro Jona - paladin) pořádně nemůže ustát a začne ti tam vepředu chcípat..ty doběhneš, začne buffovat, ale stejně už je ten válečník rozsekaný a s trochou štěstí ještě dostane kruh negativní energie atd.

kto vraví že dobehnem a začnem buffovat :-D
Napsal: 2. 8. 2010 18.34
od Aefar
cybermisa píše:Presne to, o cem mluvim. Hide na EQ IC neni magicka schopnost, ale lze jej tak systemove pouzivat a drtiva vetsina hracu to tak dela. TS je overpowered, ale de facto balancuje tenhle nesvar.

Já považuji hide za schopnost spíše supernatural (nadpřirozenou) než magic (magickou). Rozhodně to ale není plížení ani tichý pohyb v klasickém pojetí.
Napsal: 2. 8. 2010 19.05
od Jája CZE
Jo, dispel hůlky jsou smrtící, minule Serinovi v hrobce shodil "světlo" a musel si zbytek cesty svítit lampičkou, a olej dneska není zadarmo.

Já bych to zrušil!!
Napsal: 2. 8. 2010 19.24
od allekoo
Jája CZE píše:Jo, dispel hůlky jsou smrtící, minule Serinovi v hrobce shodil "světlo" a musel si zbytek cesty svítit lampičkou, a olej dneska není zadarmo.

Já bych to zrušil!!
ked už pre nič ine, tak toto *ukazuje nahor* je pádny dokaz na zvaženie nesmrtelnosti chrusta.
Napsal: 2. 8. 2010 19.30
od OneHeart
Jája CZE píše:Jo, dispel hůlky jsou smrtící, minule Serinovi v hrobce shodil "světlo" a musel si zbytek cesty svítit lampičkou, a olej dneska není zadarmo.

Já bych to zrušil!!
jo jako to je vrchol. To je na defenestraci tohleto

Napsal: 2. 8. 2010 19.33
od George
Aefar píše:cybermisa píše:Presne to, o cem mluvim. Hide na EQ IC neni magicka schopnost, ale lze jej tak systemove pouzivat a drtiva vetsina hracu to tak dela. TS je overpowered, ale de facto balancuje tenhle nesvar.

Já považuji hide za schopnost spíše supernatural (nadpřirozenou) než magic (magickou). Rozhodně to ale není plížení ani tichý pohyb v klasickém pojetí.
Někde, možná dokonce Labir to psal, ale to nevím jistě, se psalo, že hide je o tom, zůstat nepovšimnut.. a to klidně i v davu lidí prostě tak, že se tváří velmi nenápadně.