Stránka 3 z 11

dotaz

Napsal: 3. 11. 2011 15.51
od Vugi
Chtěl bych se zeptat, zdali je možno doplnit nějaké předměty do pronajatého pokoje a udělat je perzistetní. Samozřejmě po IC snažení postavy .. Kdysi jsem tu četl nějaký topic od Labira, že je plná toolset paleta či co .. :helpsmilie:

Napsal: 3. 11. 2011 15.57
od placidity
Ono je snad i nějaké IC pravidlo, že při zaplaceném pronájmu na 3+ roky dopředu lze změny provádět. Otázka je, jestli se jedná jen o perzistenci nebo rovnou wb zásah (a jestli je to vůbec ještě platné).

Napsal: 4. 11. 2011 12.02
od Aefar
WB zásah a za zrovna dvakrát platné bych to (zatím) nepovažoval.

re

Napsal: 4. 11. 2011 12.33
od Vugi
Aha … tak hold na kus papíru do ** napíšu, že tam něco stojí … :smile: Ještě .. je nějaký fígl, jak postavit svíčku s podstavcem na stojato … ?

Napsal: 4. 11. 2011 15.20
od Nalk
Mít popis atmosféry, nebo lístek vhodně položený a tam měj info o celém pokoji. Jen lístek doporučuji mít i někde v texťáku, nebo ho nezapomenout uskladnit :biggrin:

re

Napsal: 4. 11. 2011 15.27
od Vugi
Nalk píše:Mít popis atmosféry, nebo lístek vhodně položený a tam měj info o celém pokoji. Jen lístek doporučuji mít i někde v texťáku, nebo ho nezapomenout uskladnit :biggrin:
No tak "já" nakoupil nabuzen vybavení pokoje a pak jsem zjistil, že nic z toho nejde položit tak jak by logickys jít položit mělo … :megalol: :megalol:

Re: re

Napsal: 4. 11. 2011 17.47
od Akruo
Vugi píše:
Nalk píše:Mít popis atmosféry, nebo lístek vhodně položený a tam měj info o celém pokoji. Jen lístek doporučuji mít i někde v texťáku, nebo ho nezapomenout uskladnit :biggrin:
No tak "já" nakoupil nabuzen vybavení pokoje a pak jsem zjistil, že nic z toho nejde položit tak jak by logickys jít položit mělo … :megalol: :megalol:
stojany na svíčky, když chytneš do ruky a pak dáš použít, tak by měly fungovat...
nebo ne? :megalol: :clover:

re

Napsal: 4. 11. 2011 17.49
od Vugi
T*l to mě nenapadlo, zkusím :megalol:

Re: re

Napsal: 5. 11. 2011 2.00
od klika
Akruo píše:
Vugi píše:
Nalk píše:Mít popis atmosféry, nebo lístek vhodně položený a tam měj info o celém pokoji. Jen lístek doporučuji mít i někde v texťáku, nebo ho nezapomenout uskladnit :biggrin:
No tak "já" nakoupil nabuzen vybavení pokoje a pak jsem zjistil, že nic z toho nejde položit tak jak by logickys jít položit mělo … :megalol: :megalol:
stojany na svíčky, když chytneš do ruky a pak dáš použít, tak by měly fungovat...
nebo ne? :megalol: :clover:
a já si dycky myslel že takové věci je lepší si objevovat ve hře...pamatuji se že jeden kněz chtěl před rituálem po svém famulusovi rozmístit svíčky kolem pentagramu a hláška "to se tady nenajde nikdo kdo umí rozložit svíčky" mě dostala málem ze židle....ale nakonec se nám to nějak povedlo...a tomu říkám úspěch

Napsal: 19. 9. 2012 23.14
od Alfray
Ahoj, chci se zeptat, jestli už se někomu při rybaření stalo tohle:

http://img5.rajce.idnes.cz/d0510/2/2154 … .jpg?ver=2

Nejdřív jsem *zbledl* a dostal zranění. Čtyřicet životů není málo, proto se ptám. Odpor jsem u nikoho neměl.

Napsal: 19. 9. 2012 23.39
od Lomylith
A tys snědl nějakou rybu? Některé sou jedovaté a tohle dělaj.

Napsal: 20. 9. 2012 9.06
od Braenn
Alfray píše:Ahoj, chci se zeptat, jestli už se někomu při rybaření stalo tohle:

http://img5.rajce.idnes.cz/d0510/2/2154 … .jpg?ver=2

Nejdřív jsem *zbledl* a dostal zranění. Čtyřicet životů není málo, proto se ptám. Odpor jsem u nikoho neměl.
A zranění jsi dostal jednou, nebo vícekrát? Trvaly ty hlášky o "je ti zle" déle?

Ta jedovatá ryba, jak by mohla povídat Akira blahé paměti, dávala ty zranění mnohokrát za sebou. Zda přitom bledla si nepamatuji. Ale chápu to tak, že jsi nic neulovil ani nesnědl, ale přesto se ti to stalo?

Napsal: 20. 9. 2012 9.36
od Alfray
Neuplné info, moje chyba:). Zranění jsem dostal jen jednou a hlášku "Je ti zle,…" taky jen jednou, pak už nic. Takže jako nemoc, nebo třeba blechy, se to taky dle mého nechovalo. A nic jsem nesnědl.
(Ono jsem ani nic neulovil :D)

Napsal: 18. 2. 2013 10.57
od Alfray
Narazili jsme na to při rozovoru ve hře. Záleží to na tom, jak to asi kdo hraje, ale i tak. Jak je to s měňavci, když se například promění do minotaura a sekeru mu někdo vezme. Při proměně zpět bude chybět měňavci kus těla?

Napsal: 18. 2. 2013 12.43
od Akruo
Alfray píše:Narazili jsme na to při rozovoru ve hře. Záleží to na tom, jak to asi kdo hraje, ale i tak. Jak je to s měňavci, když se například promění do minotaura a sekeru mu někdo vezme. Při proměně zpět bude chybět měňavci kus těla?
Já bych nedovoloval někomu vzít sekeru, to bude asi nejlepší... nedojde k takovému problému. :-)

Napsal: 18. 2. 2013 12.53
od Alfray
To mi dost pomohlo ;). Ve hře mě to zas tak netíží, spíš mi jde o to, jak měňavci fungují.

Napsal: 18. 2. 2013 13.03
od Calcathea
Alfray píše:To mi dost pomohlo ;). Ve hře mě to zas tak netíží, spíš mi jde o to, jak měňavci fungují.
Doporučuju si to bud najít na DnD viki nebo si stáhnout players handbook DnD 3.5. Tam by to mělo být hezky vysvětleno. Se zbraněma je to tam trochu jinak tušim. Přecejen NwN je systém který z tohoto vychází.
Nějaké ty věci týkající se těchto IC problémů by tam být měly.

Napsal: 18. 2. 2013 13.09
od Jesper
Alfray píše:Narazili jsme na to při rozovoru ve hře. Záleží to na tom, jak to asi kdo hraje, ale i tak. Jak je to s měňavci, když se například promění do minotaura a sekeru mu někdo vezme. Při proměně zpět bude chybět měňavci kus těla?
Nevím, jak moc je tomu NWN systém nakloněn s featem Odzbrojení, ale já bych byl ochoten uvažovat i o tom, že takto proměněnému měňavci sekera jednoduše vzít nejde.

Napsal: 18. 2. 2013 13.21
od Mini
Alfray píše:Narazili jsme na to při rozovoru ve hře. Záleží to na tom, jak to asi kdo hraje, ale i tak. Jak je to s měňavci, když se například promění do minotaura a sekeru mu někdo vezme. Při proměně zpět bude chybět měňavci kus těla?
Byla ta otázka vůbec myšlena k systému?
Nebo přímo ke hře... jako že ho nějak udoláš, abys mu ji prostě vzít "jako" mohl?

Napsal: 18. 2. 2013 13.25
od Pavel Urban
Jak píše TT, postavě by předmět neměl být uzmutelný, je součástí jejího těla. Pokud se to stane, považoval bych to za bug. IC bych na to nereagoval a OOC bych dané postavě předmět vrátil.