Stránka 3 z 5
Napsal: 13. 3. 2011 19.51
od Ghost
Já jsem s DA2 spokojený. Nelíbí se mi všechno (chybí mi staré, pěkné finishing moves; "rozpadání" a opravdu trapný spawn nepřátel; absence pořádných ikon itemů v inventáři), ale převažují věci, které mi vyhovují (pěkný soubojový systém; dabing hlavní postavy i těch ostatních, noví qunari a nakonec jsem si zvykl i na ty elfy, systém vybavení mi taky vyhovuje více - včetně omezení u společníků).
Arto: však už od začátku říkali, že to nebdue příběh "o záchraně světa" jako v prvním díle, ale mnohem osobnější příběh o tom, jak se Hawke stal šampionem (zatím nejsem příliš daleko, takže to pořádně zhodnotím až po dohrání).
Napsal: 13. 3. 2011 23.39
od Braenn
… až to dohraješ, dej mi vědět, jestli se do toho mám pouštět, nebo jestli mě zase hodlají v posledních minutách hry totálně vytočit:)
Napsal: 14. 3. 2011 6.52
od Lassair
No.. mě se líbil (jo hrála jsem zatím demíčko na hru čekáme) styl vyprávění.. Jak to vypráví a my podle toho hrajem. Tzn.. nejprve tam Hawk vběhl a všechno v pohodě kosil.. a jak ta ženská řekla.. To je blbost tak to bejt nemohlo chci slyšet pravdu!" a tak začal vyprávět pravdu a ta hra byla najednou naprosto jiná:)
(Trochu mi to přimnělo Prince a písky.. kde on taky vypráví.. i když když člověk slyšel stále "nene já nespadl, řeknu to raději znova" tak ..:))
Napsal: 14. 3. 2011 7.46
od Ghost
[quote="Lassair"]No.. mě se líbil (jo hrála jsem zatím demíčko na hru čekáme) styl vyprávění.. Jak to vypráví a my podle toho hrajem. Tzn.. nejprve tam Hawk vběhl a všechno v pohodě kosil.. a jak ta ženská řekla.. To je blbost tak to bejt nemohlo chci slyšet pravdu!" a tak začal vyprávět pravdu a ta hra byla najednou naprosto jiná:)
Drobný spoiler: Vtipné je, že zrovna ta část je prakticky stejná (krom toho, že si je nepodáváš levou zadní :D)
Braenn: vědět ti dám, neboj :D Zahraj si to tak jako tak a případnému provinilci se vyhni obloukem :P
Napsal: 14. 3. 2011 8.54
od Lassair
Ghost píše:Lassair píše:Drobný spoiler: Vtipné je, že zrovna ta část je prakticky stejná (krom toho, že si je nepodáváš levou zadní :D)
To mě napadlo taky, ale prostě ten styl vyprávění mám ráda:)
Napsal: 14. 3. 2011 21.04
od Ghost
No, ještě nedohráno, ale jsem zase o kus dál. Jak jsem psal, celkově jsem spokojený, Bioware, klasicky, krásně zvládlo příběh a charaktery, kde mě ovšem zklamali jsou souboje - dříve zmíněný spawn nepřátel (naspawnují se přímo před očima, často všude kolem party (často i značně nesmyslně, například v jednosměrném dungu přímo za vámi, tedy tam, kde jste to již dávno pročistili od všeho živého i neživého) a jejich neuvěřitelná repetitivnost a další věcí, co mi vadí (ač jsem původně myslel, že to není tak hrozné) je recyklace lokací. Nevadí mi, že se hra odehrává v menší oblasti, než první DA a tak zcela logicky některá místa navštívíme vícekrát, ale když každá jeskyně a dungeon vypadá stejně, jen je zablokovaná tuhle vedlejší cesta vpravo a tuhle vedlejší cesta vlevo? To už je pro mě trochu problém.
Napsal: 14. 3. 2011 21.07
od Sonnyx
A na to se těš, protože všude všichni píšou, že se po celou dobu opakují cca 4 dungy.. :D
Napsal: 14. 3. 2011 23.13
od Ghost
Však já vím :-/
Napsal: 15. 3. 2011 1.08
od Arto
Od mého posledního příspěvku postřehy:
Dosti se to opakuje s tím, že se otvírají dveře, co byly v minulé návštěvě zavřené.
Věcí přibylo, ale i tak si myslím, že na Bioware je to dosti ubohé...
Příběh je plný zajímavých situací a potkáte plno starých známých.
Spawn je otřesnej, jak již bylo zmíněno.
Boje jsou taky otřesné, hraju za rogue a dosti mě štvou ty pitomý skoky k nepříteli, či kotouly. V případě skoků i přes to, že skočíte na nepřítele z cca 4 metrů a letíte ve vzduchu cca 2 - 2,5 metrů, tak i v tom vzduchu můžete spustit past. To vytočí. Nehledě na to, že kotouly a jiný tyhle kraviny akorát znemožňují manévrování za rogue kolem nepřítele.
Např: Backstab (teleporty již zmíněné Pavlem), kdy použijete tuto schopnost a nepřítel vás již zmizlého popadne, nebo odhodí/omráčí působí dosti trapně.
Po odehrání něco přes 36 hodin, říkám, že mě hra baví. Ale v boji, spawnu, lokacích a itemech dosti silně pokulhává. A to nemluvím o vybavování společníků atd.
To co Bioware těžce zesvinilo na lokacích, se snaží dohnat na příběhu, který je opravdu zajímavý a potěšilo mě setkání se starými známými.
BTW: Chybí Stan a jeho suché hlášky, stejně tak jako Oghren a jeho hlody... :)
Napsal: 15. 3. 2011 7.13
od Ghost
Tak Oghren mě zrovna bavil když jsem to hrál poprvé, pak už mě docela štval :D Qunari v partě určitě chybí, ale vynahrazuje to, že teď mají celkově větší roli v příběhu.
Divné animace roguny jsou důvod, proč ho budu hrát jen s lukem :) Přehnané animace v bojích celkově by se mohly ospravedlnit Varricovým vyprávěním, ale rozhodně bych to nedělal. Podivné mi přijdou i smrti nepřátel - u všech bohů, proč, se někdo rozpadne po tom, co ho švihnu mečem? Chápal bych to u mága a kouzel, případně nějakých granátů či tak, ale kruci... mečem?

Napsal: 15. 3. 2011 8.34
od placidity
Co mečem, oni se rozcáknou i když je odstřelí luk. Asi v Kirkwallu prodávají tříštivé šípy ;)
Napsal: 15. 3. 2011 9.43
od Braenn
Dum-dum arow?:))
A když jsme u toho, jak je to u DA2 s češtinou? Není, není ani amatérská, nebude... ?
P.S. je ve dvojce Alistair, coby král?
Napsal: 15. 3. 2011 9.51
od placidity
Záleží na importovaném savu z jedničky, anebo podle toho co si vybereš na začátku hry za background (ale jestli se ve hře i objeví, to neřeknu ;) )
A o češtině se zatím neví nic
Napsal: 15. 3. 2011 10.03
od Ghost
Taktak, záleží na importu. Ale vypadá trochu... divně. Připomíná mi prasátko :)
http://img121.imageshack.us/i/gack.jpg
čeština se mám pocit neplánuje ("profesionální"), co se týče amatérské, tak bych řekl, že to nebude snad dlouho trvat
EDIT: celkově mám pocit, že "fanoušci" DA nebohou dvojku šikanují více, než si zaslouží. Jo, pár věcí je tam opravdu hrozných, ale to bylo i v tom prvním díle. Patche v následujících měsících snad opraví drobné chyby a pokud vypustí do BW do světa toolset, tak se poměrně rychle opraví i ty větší. No, jsem zvědavý, jak na tom budou DLC.
Napsal: 15. 3. 2011 10.13
od Nalk
Jde poznat, že je to tu samý fajnšmekr.. na netu vesměs čtu, jak jsou ty pohyby úžasné, drsné atd.

Popravdě … už jen videy jsem znechucen víc než jedničkou

Napsal: 15. 3. 2011 10.59
od Ghost
Nalk píše:Jde poznat, že je to tu samý fajnšmekr.. na netu vesměs čtu, jak jsou ty pohyby úžasné, drsné atd.

Popravdě … už jen videy jsem znechucen víc než jedničkou

Vážně? Protože já na netu čtu samé nadávání, až je mi BW trochu líto :D
Napsal: 15. 3. 2011 11.04
od Nalk
Ghost píše:Nalk píše:Jde poznat, že je to tu samý fajnšmekr.. na netu vesměs čtu, jak jsou ty pohyby úžasné, drsné atd.

Popravdě … už jen videy jsem znechucen víc než jedničkou

Vážně? Protože já na netu čtu samé nadávání, až je mi BW trochu líto :D
Asi čteme každý jinde

nečtu oficiální recenze, ale spíš reakce hráčů.…
Jinak já o tom uvažuji tak, že už DA není BW projekt ale EA

Napsal: 15. 3. 2011 11.09
od placidity
Mně jich líto není, spousta věcí šla udělat lépe nebo jinak, a třeba u dungeonů si vyloženě ulehčili práci (nic proti tomu že vypadají krásně, ale čtyři "verze" lišící se pouze texturou je trochu málo - zavřené dveře a pokaždé jiná cesta je pak už jen výsměch).
Aspoň že to celé zachraňují dialogy, za ty má u mě BW 11/10 :)
Napsal: 15. 3. 2011 11.18
od Ghost
Já si tedy ani nevšiml jiných textur :D Víceméně jsou tam dva dungy od každého "typu"?
Nalk: Čtu BW fora, tam je to cca 9:1 pro nespokojené.
Napsal: 15. 3. 2011 11.20
od placidity
No, je tam jeden který se mění podle toho jestli jde o jeskyni-důl nebo jeskyni-kryptu, pak Deep Roads, a nakonec tuším dva domy :)
btw:
http://social.bioware.com/page/da2-patches lepší textury pro nabušené počítače