Stránka 3 z 8

Napsal: 28. 5. 2012 16.35
od Mourisson1
Rodrigo píše:No možná by stačilo udělat něco jako že je vidět jen lvl magika lvl bojovivého lvl nebojového.
Magi(čarodej,zaklinač bard, krelik, drujd)
BOjjového (bojovník, plandin a další.…)
Nebojový (Zlodej, SD a podobní)
Což je blbost, protože konkrétně tvoje postava je příkladem toho že má lvly čaroděje a klidně si mlátí v plnoplátu. Navíc co když budu mít klerika, bojovníka a zloděje? kam mě zařadíš? Do Magickobojověnebojové skupiny?

zuzu EDIT: Tak pro takové postavy by šla speciální power game kategorie, ne?

Edit : Hu, dobře, tak jsem plácnul první tři povolání co jsem tam zahlídnul....druid,bojovník,SD...spokojenost?

Napsal: 28. 5. 2012 16.56
od zdech
Za metagame se dá opravdu označit prakticky všechno, ale hájit se tím dá jen v určitých mezích.
Legálně nakukovat do systémového složení postav hráčů jsem vždycky považoval (a stále považuji) za doménu výhradní pro Dx.
Šít něco někomu na míru je fajn, většinou to opravdu zábavě spíš přidá než uškodí. Dá se to i naslepo, ale...krvavá lázeň může přinést i nějaké ty průvodní OOC komplikace.
Jak píše Braenn jde to dělat i bez studování levlíků postav.

Napsal: 28. 5. 2012 16.57
od Woxa
Braenn píše: To co jsi psal o jednání podle buildu a povolání, to se mi popravdě moc nelíbí. Ty si můžeš být jistý, že něco nehraje, ale pořád mu nevidíš do featů, run a charakteru. I bojovník na prvním levelu si může jet runu podvádění +9 a mít vysoké char, protože další levely chce jet třeba zloděje. A jestliže tvá postava nemá sama v podvádění ani bodíka, tak by jsi mu něco sežrat mohl.
Jasně, že 100% jistotu nemám vždy, ale je to jeden z orientačních bodů, bojovníků s epickým bluffem na prvním levelu tu běhá minimum a když mi někdo takový bude zkoušet něco nahlat asi se ho zeptám po tellu. A ten bluff je jen jeden z mnoha, na který zrovna runy jsou, na jiné nejsou.

Budu se opakovat, ale nikde jsem neřekl, že se rozhoduji pouze a jen na základe classů a levelů.
Braenn píše: A tvorba AQ? To se mi moc nezdá. Většinou je tvoříš pro hráče, které znáš, alespoň tak, že s tebou byli v družině.
Ne vždy, kolikrát mě nějaký hráč zaujme svoji hrou a řeknu si, že by bylo fajn mu tu hru nějak zpestřit. Kolikrát to jsou postavy, které znám jen od vidění.
Braenn píše: A trpělivost s nováčky? Může být. Ale proč by jsi měl okamžitě vědět, která postava je na prvním levelu, a která se logla po roce? Proč bys tomu měl přizpůsobovat své chování?
Jednoduše řečeno, když vidím postavu z neznámého accountu a na nízkém levelu, jak tropí něco co se mi nepozdává, tak dotyčného oslovím zda je nováček. Když o postavě vím, že to má lvl XY, tak tento krok odpadá. Stačí?

Napsal: 28. 5. 2012 17.04
od Ankar
The_Balrog píše:
Strigo píše:Myslím si, že systém zabraňující vidět level a povolání postavy je na místě a na HCRP serveru více než potřebný.
No vidíš, a já bych zase řekl, že v ideálním případě by takový systém měl být na HCRP serveru zbytečný :)
Asi budu někoho opakovat ale napíšu to, protože si myslím že to tak prostě je... Psal jsi "v ideálním případě", avšak já si myslím že celý server (ikdyž ho považuji za geniální a suprový) má k opravdové idealitě daleko... Myslím si že většina hráčů se při logu prostě koukne kdo je online, dělám to taky, protože je prostě pohodlné se podívat jestli je s kým si dobře zahrát a s tím pak nastávají další trable. Spousta lidí ví, kdo má jakou úroveň, protože to prostě vidí ač nechtějí když se dívají kdo je připojen. Z toho se pak odvíjí jejich chování. HCRP neHCRP, každého to ovlivní, stalo se mi to už párkrát i od dlouhohrajících hráčů a jak tady už někdo řekl, ruku na srdce, řekněte mi jedno jméno kdo to dokáže zahrát na dokonalých 100%.
Pak je tu ta věc co řikal woxa, to sice docela chápu, ale myslím si že dlouhohrající hráči připravující nějakou hru vždy budou vědět o koho se jedná, případ že by opravdu nevěděli se mi zdá skoro nereálný a i takový se dá nějak herně řešit.

Napsal: 28. 5. 2012 18.16
od Rodrigo
Mourisson1 píše:
Rodrigo píše:No možná by stačilo udělat něco jako že je vidět jen lvl magika lvl bojovivého lvl nebojového.
Magi(čarodej,zaklinač bard, krelik, drujd)
BOjjového (bojovník, plandin a další.…)
Nebojový (Zlodej, SD a podobní)
Což je blbost, protože konkrétně tvoje postava je příkladem toho že má lvly čaroděje a klidně si mlátí v plnoplátu. Navíc co když budu mít klerika, bojovníka a zloděje? kam mě zařadíš? Do Magickobojověnebojové skupiny?

zuzu EDIT: Tak pro takové postavy by šla speciální power game kategorie, ne?

Edit : Hu, dobře, tak jsem plácnul první tři povolání co jsem tam zahlídnul....druid,bojovník,SD...spokojenost?
Myslím jako mít u každé postavy povolání Magi 14 bojovník 1 nebojový 0
Brad 14 lvl pladin 4 lvl Zlodej 2 lvl by byl = magitk 14 bojovník 4 nebojovník 1
Zaklinač 14 lvl barbar 4 lvl vrah 2 lvl by byl = magitk 14 bojovník 4 nebojovník 1 by byl stejně.
Takhle jsme to mysle.

Napsal: 28. 5. 2012 18.37
od Ankar
Rodrigo píše:
A není úplně jedno jestli tam pak jsou nějaké skupiny nebo se to nechá tak jak to je? =/ Osobně v tom nevidím žádné velké plus.

Napsal: 28. 5. 2012 18.59
od Mourisson1
:yes: :yes:

Napsal: 28. 5. 2012 21.08
od George
Souhlasím s tím, že rozdělovat ty povolání do kategorií, jak říká Rodrigo je zbytečný.…

A zároveň navrhuju Woxu na post DS.… nechci, aby chudák musel metagamovat, když chce zabavit ostatní hráče.

Napsal: 28. 5. 2012 21.31
od Aefar
Má zkušenost praví:

1) Šití na míru diskriminuje ty ostatní a taky vede k systémové slepotě (spousta věcí vypadá obtížně pro postavy na 15. lvlu a ve skutečnosti je s trochu adaptabilním myšlením zvádne postava na 5. lvlu).

2) V praxi si spousta hráčů na vyšším lvlu dovoluje na hráče na nižším lvlu ale jsou posraní před hráči na vyšším lvlu.

Napsal: 28. 5. 2012 21.36
od The_Balrog
Tak to jsem docela v suchu! :))

Napsal: 28. 5. 2012 21.43
od Lomylith
The_Balrog píše:Tak to jsem docela v suchu! :))
Posledně si měl kliku :bleh:

Napsal: 28. 5. 2012 21.51
od Mourisson1
Aefar píše: 2) V praxi si spousta hráčů na vyšším lvlu dovoluje na hráče na nižším lvlu ale jsou posraní před hráči na vyšším lvlu.
Tohle možná trochu upravit na : V praxi si spousta hráčů na vyšším lvlu nebo silnějším buildu dovoluje na hráče na nižším lvlu (nebo vyšším lvlu ale slabším buildu)...atdatd

Napsal: 28. 5. 2012 23.19
od Selvagion
Já se přiznám, že někdy rád šmírnu, co kdo má za povolání a kolik má čeho levelů. Jsem prostě zvědavý a tak nějak okukuju, kam až to můžou moje postavy dotáhnout. Většinou ale ten playerlist zase tak moc nestuduju a stejně si ve hře nevzpomenu, co tam bylo, jelikož mám obvykle jinačí starosti.

Připouštím, že u low level paladinů mi hlavou běží 'ježišimarja' :)

Nicméně si myslím, že skrýt/neskrýt je hlavně o tom, jak to chce labir, tak to prostě bude.

A nepotřebuju playerlist, abych věděl, že když si můj drow otvírá hubu na Tinde, kráčí po velice, velice tenkém ledě :megalol:

Napsal: 28. 5. 2012 23.47
od Ankar
Selvagion píše:Nicméně si myslím, že skrýt/neskrýt je hlavně o tom, jak to chce labir, tak to prostě bude.
Pak je tady ale otázka, co když se mu dostane velká odezva na právě toto přání hráčů? A proto je tu ta anketa ne? ;-)

Napsal: 29. 5. 2012 0.16
od Ungo
Tedy bez urážky, lae nemyslím, že by Labir dal mco na to co říkají hráči. Kdyby ano, dávno by tu z toho byla Thalie :biggrin:

Napsal: 29. 5. 2012 6.13
od Ankar
Hawkeye píše:Tedy bez urážky, lae nemyslím, že by Labir dal mco na to co říkají hráči. Kdyby ano, dávno by tu z toho byla Thalie :biggrin:
Nevím, neznám ho, ale myslím že na alespoň trochu logická přání většiny hráčů by se přistoupit mělo.

Napsal: 29. 5. 2012 10.27
od KaTo
Hawkeye píše:… dávno by tu z toho byla Thalie :biggrin:
To máš pravdu - na Thalii je skrytí povolání postav při logu zavedeno už dost dlouho :bigwink: :biggrin: .

Napsal: 29. 5. 2012 10.30
od Mourisson1
Jenže na TH se jedná o úpravu porušující licenci NWN, což nejspíš Labir nechce.

Napsal: 29. 5. 2012 10.38
od Braenn
Hawkeye píše:Tedy bez urážky, lae nemyslím, že by Labir dal mco na to co říkají hráči. Kdyby ano, dávno by tu z toho byla Thalie :biggrin:
Ty jsi nějaký znalec na Thalii, že to můžeš hodnotit? Nebo máš dojem, že její RP nastavení je takové, protože to chtěli hráči, a Rejty jim musel ustoupit, aniž by to on sám chtěl? Nějaké podložení pro tvé názory? A co to má co dělat s přidáváním systémů? Na takové "vtipné" výkřiky do tmy jsem celkem alergická.

Třeba způsob, který na TH praktikují v případě přidávání nových systémů atd. považuji za ideální.
Hráči něco chtějí? Ať si to naskriptují a udělají sami, pokud je koncept od DM schválen. Kucik to pak zkontroluje a přidá. Co to v praxi znamená? Že když tam chyběla bardská hudba, hráči hudbu posbírali, jeden to naskriptoval a dalo se to do hry. A bylo, do měsíce.
Byla chyba v craftu? Našel se hráč, co to byl schopen opravit, zkusilo se, doladilo chyby, a bylo.
Hráči chtějí vlastní byt nebo dům? Proč ne. Vytvoří si ho v toolu, je přidán mezi nájemní domy(!) a oni si mohou nájem dle libosti prodlužovat. Když přestanou hrát, dům je k využití jiným postavám.
Jsou potřeba lokace? Hráči je udělají podle zadání.
Chtěli jinak fungující hody na vlastnosti? Udělali si.
Postavit sochu? Fajn, tu je lokace, dosaď ji tam, nech zkontrolovat a je ve hře.

Samozřejmě to znamená, že se tam můžou objevit chyby nebo problémy, ale odstraní se, případně potrestají a jede se dál. Zatím se nestalo, že by něco udělalo více škody než užitku. Ve výsledku je s minimem práce od hlavního WB svět funkční - mění se, vyvýjí a zlepšuje.

Neříkám, že tohle je aplikovatelné na EQ. Tedy je, ale Labir je majitel a nechce, což je jeho názor a má své důvody a není možné s ním o tom diskutovat.

Jen jsem chtěla ukázat, jak to taky jde jinak, a jak to může dobře fungovat.

P.S. Zásah porušující licenci NWN? Ale jděte. :megalol:

Napsal: 29. 5. 2012 10.59
od Mourisson1
Co jsem slyšel tak to skrytí úrovní tak jak je na Thalii jaksik prušuje licenci NWN *pokrčí rameny* bylo to tu někde nedávno na forum, když to najdu tak ti sem pošlu do editu odkaz

EDIT : Hledal jsem až jsem nalezl
zdech píše:
Protton píše:A to je zrušení možnosti vidět lvly toho, kdo je online. Šlo by s tím něco udělat?
Už se to tu objevilo a jestli si dobře pamatuju závěr, zněl nějak jako "to se dělá pomocí ne zrovna legální manipulace s hrou, nebude zavedeno". Nebo něco takového.
Nejlepší co můžeš udělat v tomhle směru pro sebe je nepřeklikávat při logování do inkriminované záložky (a být tak dobrovolně v nevýhodě vůči jiným zvědavcům). Ale fajn by to bylo ne že ne.
EDIT: viewtopic.php?p=72239#72239 tady je o tom cosi z nějaké třetí čtvrté ruky.