Stránka 3 z 6
Napsal: 23. 3. 2006 22.24
od Saiko
Labir píše:Pokusím se do rozšíření zakrýt počet +HP v závěrečné tabulce level-upu.
jen jedna poznámka. Kdo má češtinu, ten může vidět počet HP, které může dostat a tím opět házet znovu. U anglické verze se to zakryje celé. Takže si to zkus doma - pokud máš češtinu - a ať to není vidět u české verze.
Napsal: 23. 3. 2006 22.27
od labir
Saiko píše:Labir píše:Pokusím se do rozšíření zakrýt počet +HP v závěrečné tabulce level-upu.
jen jedna poznámka. Kdo má češtinu, ten může vidět počet HP, které může dostat a tím opět házet znovu. U anglické verze se to zakryje celé. Takže si to zkus doma - pokud máš češtinu - a ať to není vidět u české verze.
Já ještě ani nevím jakou zvolím cestu na zakrytí toho textu. Ale asi nepoužiji žádný standardní dostupný hak...spíš si udělám vlastní.
Napsal: 23. 3. 2006 22.30
od Saiko
nechápeš co píšu? Myslím že na A2 mají tuto možnost.
Pokud hraje hráč NWN, které je v češtině, tak je vidět část čísla ukazující HP.
Pokud je NWN anglicky, není nic vidět.
Možná jsi to pochopil, ale vysvětlím to pro ostatní.
Napsal: 23. 3. 2006 22.44
od Danseur
Ja si teda osobne myslim, ze by nwn melo davat stale stejnej pocet zivotu, kdyz se na jiny veci taky nehaze. Nevim kdo si pak bude maxovat odolnost..snad jen kvuli vydrzi.Pak takyten rozptyl je hroznej. U valecnika 1-12, je to proste znat, kdyz si hodi blbe. Kdyby aspon sel opravnej hod..
To je totiz podobnej problem jak s tou charismou. V DrD kdyz barbar chtel mit zastrasovani tak si pri tvorbe postavy hodil na charismu a hrac se modlil, aby hodil co nejmin, protoze postih se v zastraseni pocital jako bonus.
Kdyby nwn dovolovaly hazet i na ostatni veci, bylo by to supr.
Napsal: 23. 3. 2006 22.58
od labir
Saiko píše:nechápeš co píšu? Myslím že na A2 mají tuto možnost.
Pokud hraje hráč NWN, které je v češtině, tak je vidět část čísla ukazující HP.
Pokud je NWN anglicky, není nic vidět.
Možná jsi to pochopil, ale vysvětlím to pro ostatní.
Pochopil jsem tě. Ale ten způsob co mají na A2 nepoužiji. Udělám si vlastní, takže je příliš brzo na to říci kdy to funguje a kdy ne.
Napsal: 23. 3. 2006 23.45
od kolja
Danseur píše:Ja si teda osobne myslim, ze by nwn melo davat stale stejnej pocet zivotu, kdyz se na jiny veci taky nehaze. Nevim kdo si pak bude maxovat odolnost..snad jen kvuli vydrzi.Pak takyten rozptyl je hroznej. U valecnika 1-12, je to proste znat, kdyz si hodi blbe. Kdyby aspon sel opravnej hod..
Jedno z řešení. Mně osobně se víc líbí ponechání náhody. Ale to je prostě subjektivní názor
Chtěl sem spíš něco poznamenat k tomuhle:
"Podle mě tohle není problém a jestli ano, tak až na jednom z posledních míst... sorry, nemůžu si pomoct..ale rozpitvává se tu nesmysl.. "
Spíš bych chtěl naznačit co je vlastně ten problém, ono to asi neni maxování jako takový. Ale jde o princip. Jednak se takovej příspěvek dá vyložit (PODLE MĚ) neni to problém -> je to vlastně dovolený proč ne -> klidně si maxujte, je to OK - s takovým názorem bych ostře nesouhlasil (něco mi řiká, žes to tak nemyslel

ale podle mě si to tak někdo může v klindu vyložit, když se řekne, že to neni problem). nevim do jaký míry je problem, že má někdo namaxovaný životy a někdo ne, tj jak to porušuje rovnováhu PC vs PC (tu asi dost...) a PC vs NPC. Ale co si myslim je problémem, je názor, kterej napsal ethernity, něco ve stylu "když si mam vybrat mezi těma co podváděj a mezi těma co hrajou fér, tak si vyberu ty co podváděj" - nejsem blbej ne? To je naprosto přirozená lidská reakce. Protože maxování je porušení pravidel, podvod. A výsledek - Proč se mam řídit pravidlama, když je můžu v pohodě obejít a nic se mi nestane? Problém je takový uvažování, který se začne šířit naprosto lehce, stačí, když jeden člověk takhle uvažuje a najednou jich je 10 atd... Mnohem snažší než vyžadovat přísnou dispciplínu je systémově šíření takovejch názorů předejít. Proto je podle mě nejlepšim řešenim (při ponechání hodů) zakrytí hodu - hráč se ňákym hodem pak vůbec nebude zabejvat, bude mu to jedno, vlastně ho to ani nebude rozptylovat... I mně by to přineslo klid v duši

Ale neni to asi problem kterej z důsledku bezpřední možnosti vážnýho porušení rovnováhy vyžaduje OKAMŽITÝ řešení. Ale takový řešení někdy v budoucnu bude podle mě přínosem.
Napsal: 24. 3. 2006 6.28
od Saiko
automaticky dávat plný počet HP? Jde to technicky, ale záleží na tvůrci modulu.
Napsal: 24. 3. 2006 7.38
od Návštěvník
No a nechtěli by jste o tom zakrytí hlasovat?Taky jako warrior zastavám nazoru ponechat to tak jak je budmě si k sobě upřimní 90% z nás maxuje.Začernění tabulky určitě povede hlavně u bojových postav k znovuvytvoření postavy když si představim že mam jako warr bonus k odolnosti 4 a hodim kostkou 2=6 životu a stane se mi to dvakrát po sobě tak je to dost otřesné.Magove to ani nepocíti ale my warri ano a to hodně a kvuli takové blbosti bych postavu novou zakládat nechtěl.Si ted vemte že několik lvlu vám to celkem padá už jste lvl 20 a začnou vám padat 1,2,3 a co pak to mám kvuli takové blbosti vytvářet znova postavu!Určitě to povede k umyslné smrti po přechodu na novy lvl....Dejmetomu s lvlu 6 prechazim na lvl 7 hodim si kostkou hod se nepovede a muj warr ma 6 zivotu a proto se necham něčím zabit přitel mně odnese do chrámu stratim par tisic exppu ale za hodku-pul si budu moct hodit znova.A myslím si že todle bude dělat dost lidí včetně mně! Muj názor je ponechat to tak a nebo udělat hlasováni páč HP hru nijak zvášt neovlivní!!!A jestli někdo říka že ano at si to skusí s warrem bez pořádnýho HP!
Napsal: 24. 3. 2006 9.49
od TheStoupa
Anonymous píše:No a nechtěli by jste o tom zakrytí hlasovat?Taky jako warrior zastavám nazoru ponechat to tak jak je budmě si k sobě upřimní 90% z nás maxuje.Začernění tabulky určitě povede hlavně u bojových postav k znovuvytvoření postavy když si představim že mam jako warr bonus k odolnosti 4 a hodim kostkou 2=6 životu a stane se mi to dvakrát po sobě tak je to dost otřesné.Magove to ani nepocíti ale my warri ano a to hodně a kvuli takové blbosti bych postavu novou zakládat nechtěl.Si ted vemte že několik lvlu vám to celkem padá už jste lvl 20 a začnou vám padat 1,2,3 a co pak to mám kvuli takové blbosti vytvářet znova postavu!Určitě to povede k umyslné smrti po přechodu na novy lvl....Dejmetomu s lvlu 6 prechazim na lvl 7 hodim si kostkou hod se nepovede a muj warr ma 6 zivotu a proto se necham něčím zabit přitel mně odnese do chrámu stratim par tisic exppu ale za hodku-pul si budu moct hodit znova.A myslím si že todle bude dělat dost lidí včetně mně! Muj názor je ponechat to tak a nebo udělat hlasováni páč HP hru nijak zvášt neovlivní!!!A jestli někdo říka že ano at si to skusí s warrem bez pořádnýho HP!
chi chi, hrat valecnika s nizkyma HP (kdyz mu je osud urci) je teprve vyzva.
no, ja byl vzdy pro omezeni maxovani a zaroven jsem nikdy nemaxoval. minimalne je to obchazeni pravidel. a mimochodem, jsme zase u toho, co kdo vidi pod pojmem HCRP - ja tam vidim hrat postavu se vsim, co ji osud prinese (smrt, otroctvi, malo HP...).
Napsal: 24. 3. 2006 10.10
od Talmarin
Myslim, ze tu pouzivate zbytecne silna slova … pokud bude v pravidlech Equilibrie jasne dane, zda je maxovani zakazane, pak teprve mluvte o podvodu a porusovani pravidel EQ.

Napsal: 24. 3. 2006 10.16
od cybermisa
Talmarin píše:Myslim, ze tu pouzivate zbytecne silna slova … pokud bude v pravidlech Equilibrie jasne dane, zda je maxovani zakazane, pak teprve mluvte o podvodu a porusovani pravidel EQ.

Asi tak … Maxovani je zneuzivani systemu, pokud to ale nebude zakazane, pak to neni poruseni pravidel a je opet jen na svedomi hrace, jak se k tomu postavi …
AD Stoupa: No s tim otroctvim opatrne, ja bych to treba fakt neprekousnul a radsi bych nechal postavu hrdinne zemr it v boji za svobodu

Napsal: 24. 3. 2006 13.01
od snowman
Když někdo maxuje a někdo ne, je to nerovnováha - souhlas. Ale pak bychom se mohli bavit o tom, zda tato věc, že se na HP háže, je vůbec od BW v pořádku. Spousta věcí na nwn není, tak proč tohle musí? Jak Danseur řekl, tohle NENÍ papírák, kde se hází na VŠE !
Takže když se udělá systém, kdy bojová povolání budou házet 1-10 (1-12), tak půjdou hodně dolů jak v hratelnosti, tak je přestane spousta lidí hrát a všichni na serveru budou světlušky.. Nemůžu si pomoct, ale tak, jak to je, je to lepší, než házet systémem, který tady někteří prosazují..
Osobně mě hrát mága apod. neláká, ale upřímně: nejsem podvodník, necítím se na cheatera, ale válečníka s tímto systémem bych na 80% nehrál - opravdu mít na 6 lvl 30HP s bojovníkem bych nechtěl a to říkám zcela upřímně - bylo by to dost nehratelné.. Zamyslete se, hlavně ti, co hrají magická povolání apod - protože právě vás se to dotkne nejméně..
Díky moc..
Napsal: 24. 3. 2006 13.05
od snowman
Ještě bych k tomu dodal: Tedy bylo by lepší dát max - dle povolání a odolnosti je to určené. Že by to bylo moc vyrovnané, je totální matematický nesmysl - HP není zdaleka jediný parametr - celkovou "sílu" postavy určuje spousta věcí, právě body ve skillech, featy, vybavení atd...
Takže říct, že družina s pěti postavami, kde je pět bojovníků se 100HP se skládá ze stejných bojovníků (myšleno stejně silných) a že je to nevariabilní, je kravina... Ale Kdyby mezi nimi byl jeden, co má 35HP, přestože musel ujít stejnou cestu (lvl), tak to je na pováženou..
Mluvím o tom dost zaujatě, protože vím, o čem je hrát bojové povolání. Kdo ho hraje, nechť se zde vyjádří..
V případě pocitu, že jde o flame, přesuňte to jinam...
Dík ještě jednou..

Napsal: 24. 3. 2006 13.11
od OneIceOne
Anonymous píše:No a nechtěli by jste o tom zakrytí hlasovat?Taky jako warrior zastavám nazoru ponechat to tak jak je budmě si k sobě upřimní 90% z nás maxuje.Začernění tabulky určitě povede hlavně u bojových postav k znovuvytvoření postavy když si představim že mam jako warr bonus k odolnosti 4 a hodim kostkou 2=6 životu a stane se mi to dvakrát po sobě tak je to dost otřesné.Magove to ani nepocíti ale my warri ano a to hodně a kvuli takové blbosti bych postavu novou zakládat nechtěl.Si ted vemte že několik lvlu vám to celkem padá už jste lvl 20 a začnou vám padat 1,2,3 a co pak to mám kvuli takové blbosti vytvářet znova postavu!Určitě to povede k umyslné smrti po přechodu na novy lvl....Dejmetomu s lvlu 6 prechazim na lvl 7 hodim si kostkou hod se nepovede a muj warr ma 6 zivotu a proto se necham něčím zabit přitel mně odnese do chrámu stratim par tisic exppu ale za hodku-pul si budu moct hodit znova.A myslím si že todle bude dělat dost lidí včetně mně! Muj názor je ponechat to tak a nebo udělat hlasováni páč HP hru nijak zvášt neovlivní!!!A jestli někdo říka že ano at si to skusí s warrem bez pořádnýho HP!
Je možné že ten fenomen samozakjebičů pak vznikne, ale nevím, to budou muset bejt lidi s hodne pevnou vulí, když si spočítáš ztrátu za 7 úroven, pak to zas nabrat, pak se pri smule o to pokoušet cca 10x, když budeš mít normálního válečníka s k10, kde máš 1:10 že padne nejvyšší číslo, u barbara 1:12. Já bych na to asi neměl. Zas statistika funguje pomerně dobře, kdy když v nějakým nwn test serveru nahazís 30 lvl postavy a spočítáš průměr. tak to většinou +- odpovídá. Navíc tahle možnost otevírá rozmanitost hraní, ve hře by se mohl objevit typ valečníka jdoucí přes max CON a ne STR, ted nevím zda tu to nekdo má, ale já to zkoušel a je to sranda. A kouzelníkům, že to nevadí no nevim, když by měl třeba na 10 lvl 40 nebo 60 (ted nevim zda maj k6 nebo k4 na životy) a po úpravě 25 nebo 35, tak to je cejtit.
Napsal: 24. 3. 2006 13.13
od OneIceOne
snowman píše:Když někdo maxuje a někdo ne, je to nerovnováha - souhlas. Ale pak bychom se mohli bavit o tom, zda tato věc, že se na HP háže, je vůbec od BW v pořádku. Spousta věcí na nwn není, tak proč tohle musí? Jak Danseur řekl, tohle NENÍ papírák, kde se hází na VŠE !
Takže když se udělá systém, kdy bojová povolání budou házet 1-10 (1-12), tak půjdou hodně dolů jak v hratelnosti, tak je přestane spousta lidí hrát a všichni na serveru budou světlušky.. Nemůžu si pomoct, ale tak, jak to je, je to lepší, než házet systémem, který tady někteří prosazují..
Osobně mě hrát mága apod. neláká, ale upřímně: nejsem podvodník, necítím se na cheatera, ale válečníka s tímto systémem bych na 80% nehrál - opravdu mít na 6 lvl 30HP s bojovníkem bych nechtěl a to říkám zcela upřímně - bylo by to dost nehratelné.. Zamyslete se, hlavně ti, co hrají magická povolání apod - protože právě vás se to dotkne nejméně..
Díky moc..
Proč ti příjde za ty podmínky ten válečník tak nepoužitelnej?
Napsal: 24. 3. 2006 13.22
od snowman
Nepřijde. Jako bojovník na 6. lvl s 30HP je opravdu takřka nepoužitelný. Rozhodně jako bojovník, ne pokud s nim nechceš opravdu jen sedět v hospodě a ostatním vyprávět přehnané příběhy, jak sejmul někde pět skřetů najednou... A proč by pak mělo smysl si dávat drahocenné body do odolnosti, když s bonusem to hýbe nepatrně a v hodech to hraje pramalou roli... ?? Takhle by uvažovalo hodně lidí při zakládání bojového povolání, jestli vůbec by do toho někdo šel..
Sorry, pokud tě můj názor neuspokojuje, ale bojovník i namaxovaný má co dělat a aspoň z mé zkušenosti je nastaven tak, že ztráta HP je normální součást boje a proto jejich hodnota je PRIMÁRNÍ parametr pro bojové povolání.. narozdíl od mágů apod, kdy HP nemají takový význam. Proto.
Napsal: 24. 3. 2006 14.21
od OneIceOne
snowman píše:Nepřijde. Jako bojovník na 6. lvl s 30HP je opravdu takřka nepoužitelný. Rozhodně jako bojovník, ne pokud s nim nechceš opravdu jen sedět v hospodě a ostatním vyprávět přehnané příběhy, jak sejmul někde pět skřetů najednou... A proč by pak mělo smysl si dávat drahocenné body do odolnosti, když s bonusem to hýbe nepatrně a v hodech to hraje pramalou roli... ?? Takhle by uvažovalo hodně lidí při zakládání bojového povolání, jestli vůbec by do toho někdo šel..
Sorry, pokud tě můj názor neuspokojuje, ale bojovník i namaxovaný má co dělat a aspoň z mé zkušenosti je nastaven tak, že ztráta HP je normální součást boje a proto jejich hodnota je PRIMÁRNÍ parametr pro bojové povolání.. narozdíl od mágů apod, kdy HP nemají takový význam. Proto.
Promin ale při stavajícím systému se zachovávají první 3 lvl max, to je právě kvuli té hratelnosti postavy a pak počítej průměr, nemyslím si že by průměrnej bojovník měl na 6 lvl 30 životů. Viděl jsem zakaz maxovani na dvou serverech a nechvalo se tam vždy první tři úrovně na max. Pak tedy uvažuju-li o odolnosti +2 -průmerný lidský valečník-
při maxovaní životů mám 72 živ.
při nahazování s zakladem 3 max urovní průměrně 54 živ.
při veškerém nahazování průměrně 36 živ.
ale poslední případ jsem nikde neviděl, ani od nikohoneslyšel vyprávět.
Taky zapomínáš na úmysl světa, kdy nemáš soukromničit, ale hledat si partu a s tou vyrážet na dobrodružství, jistě sám uznáš, že pak se síla hráčů mnohonásobí.
Napsal: 24. 3. 2006 14.40
od Fryn
snowman píše: Jak Danseur řekl, tohle NENÍ papírák, kde se hází na VŠE !
Tohle pro mě není argument, už vůbec ne když se dá při vytváření postavy vybrat několik postupů (alespoň v DnD, nevím jak v DrDu), kdy třeba dostane každý hráč základní počet bodů, které může investovat jak chce a odlišnosti jsou jen podle rasy (něco jako v NWN). Hraju asi rok na Arku2 válečníka a nemám pocit, že by zrovna kvůli nemožnosti maxování byla má postava nějak slabá. Jel jsem dost na CON a myslím, že to celkem pomohlo. Ti kteří zabijou svou postavu jen aby při znovunahození lvl získali větší počet HP, ji asi nemají moc rádi a jde jim hlavně o to aby z ní měli tank. Četl jsem tu názor, že na HCRP serveru přece nejde o HP, ale zatím mám z některých příspěvků opačný pocit. Ale co

, zatím na EQ nehraju, takže mi to může být jedno. Jen jsem chtěl vyjádřit svůj osobní názor.
Napsal: 24. 3. 2006 14.41
od Jezura
Souhlas. Nahazování s jedním pokusem nebo konstantní počet HP dle povolání má téměř stejný efekt. To je dané statistikou.
Maxování v současnosti není porušením pravidel a dát to do pravidel by byl nesmysl, protože se to nedá hlídat jinak, než stát u monitoru hráče :)
Ten scénař, kdy se postava nechá zabít, protože si hodila málo a nechá se kamarádem oživit, aby spadla zpátky na nižší lvl, by už ovšem porušením pravidel byl, protože by šlo o OOC chování. I když opět hodně těžko hlídatelné..
btw: Já s bojovníkem maxuju stylem pokud mi nepadne maximum nebo o jeden dva body míň, hážu znova.
Napsal: 24. 3. 2006 14.46
od Rahwin
Nebolo by mozne dat aspon fighterom intimidate ako class skill? :)