Stránka 3 z 5

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 11.11
od Woxa
je jedno zda je XP nastavení dobré nebo blbé, podstatné je, že i se stavajícím nastavením lze postavit bestii s cca 500hp a redukcemi okolo 20-25 (v případě tupých, ty ostatní budou ještě výš)

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 11.21
od Brambor
No tím jsem chtěl poukázat, že má svět ožehavější problémy než nutnost nových zbrojí. Kdyby se máklo na EXP systému již před nějakou dobou, velká část trpaslíků by nepřestala hrát. Kdyby se dodělal CRAFT (hypoteticky, vím vím, není to tak jednoduché), dost možná by se vyřešil problém nových zbrojí. :-)

EDIT: Před nějakou dobou jsme tu měli anketu, ve které se objevilo několik zajímavých připomínek, návrhů co zlepšit a podobně (Alquistův topic o aktivitě tuším)…
Je zajímavé, že nikdo si tam nestěžoval na nedostatek předmětů. Já tím nechci shodit Onyxovu práci, ono je fajn, že aspoň něco nového se objeví v jinak poněkud statickém světě. Také jsem vděčný za to, že dovolil a provádí úpravy již existujících lokací, což je IMHO lepší než vyrábění nových...
Každopádně 1) když se už objevily nové zbroje, tak by nejprve mělo dojít k jakémusi porovnání a otestování, jak do stávajícího světa zapadnou a 2) možná energie věnovaná tvorbě nových předmětů mohla být věnovaná do problémů, které jsou tak nějak důležitější... :clover:

EDIT2: odkaz na Alquistův topic: viewtopic.php?f=27&t=5841&p=158578#p158578

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 11.38
od Braenn
To je všechno hezký a pravda, ale berte prosím v potaz, že v současné době není nikdo, kdo by měl (mohl mít) přístup k systémům EQ a zároveň je uměl předělat.
Z tohoto důvodu se jediné změny týkají palety a lokací.

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 11.46
od Brambor
Braenn píše:To je všechno hezký a pravda, ale berte prosím v potaz, že v současné době není nikdo, kdo by měl (mohl mít) přístup k systémům EQ a zároveň je uměl předělat.
Z tohoto důvodu se jediné změny týkají palety a lokací.
Ještě tam je jedna velká možnost změny a rozvoje - samotný IC svět. Dotvoření kvalitních přístupných reálií, propracovanější vztahy, hluboké a propracované PC a NPC charaktery (u NPC nutno také konzistentní), snížení plyšovosti světa, uvěřitelnější reakce. Rozprofilování na škále dobra a zla, protože až na pár pokusů je to stále bídně dvoubarevný svět, atd...
Co se týče nových předmětů bych uvítal spíše větší rozmanitost vzhledů než vlastností. Co se týče lokací, velká spousta je svým způsobem prázdná - bylo by zajímavé jim dodat nějaký smysl.
EDIT: Omlouvám se za OT příspěvek.

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 11.50
od Mevaron
Rád bych taky vhodil do ringu nápad...tedy pokud změny a nemohou být systémové a někdo si chce hrát s předměty...proč né více předmětů pro rp craft? Nástroje, knihy, apod..více rozvinout tvorbu hráčů a ucelit ty realie eq výroby.…

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 11.57
od Brambor
Ještě bych rád dodal, že EQ artefakty jsou vedle běžně sehnatelných předmětů (případně napůl unikátních věcí z Gnorrisu) naprosté nicky. Nic nesvedou a postavu může hřát pouze jakási představa "historické hodnoty"…
Například adamantiové zbroje a pavézy jsou vedle těchto zbrojí úplně k ničemu, stejně tak zbraně z omiktonu a podobně...

To je důvod, proč jsem vznesl kritiku vůči těmto novým předmětům, protože jen ještě více narušují již tak nevyrovnanou hromadu EQ předmětů. Asi jsem to trošku přehnal z agitační kampaní proti nim, ale je to prostě divné.

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 12.15
od placidity
Jo, s tím souhlasím. Artefakty vypadají oproti některým novým věcem dost uboze, a v podstatě je jejich vlastnictví už spíš jen o prestiži "že je někdo má", než že by je k něčemu reálně použil.

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 13.29
od Van
Braenn píše:To je všechno hezký a pravda, ale berte prosím v potaz, že v současné době není nikdo, kdo by měl (mohl mít) přístup k systémům EQ a zároveň je uměl předělat.
Z tohoto důvodu se jediné změny týkají palety a lokací.
Tak proč se vůbec dělají takováhle nevyvážená zvěrstva?
placidity píše:Jo, s tím souhlasím. Artefakty vypadají oproti některým novým věcem dost uboze, a v podstatě je jejich vlastnictví už spíš jen o prestiži "že je někdo má", než že by je k něčemu reálně použil.
:yes:

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 14.46
od Braenn
Van píše:
Braenn píše:To je všechno hezký a pravda, ale berte prosím v potaz, že v současné době není nikdo, kdo by měl (mohl mít) přístup k systémům EQ a zároveň je uměl předělat.
Z tohoto důvodu se jediné změny týkají palety a lokací.
Tak proč se vůbec dělají takováhle nevyvážená zvěrstva?
Já napsala v prvním příspěvku fakta. Faktická odpověď na tvou filosofickou otázku ode mne přijít nemůže.

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 14.56
od Braenn
Brambor píše:Ještě tam je jedna velká možnost změny a rozvoje - samotný IC svět. Dotvoření kvalitních přístupných reálií, propracovanější vztahy, hluboké a propracované PC a NPC charaktery (u NPC nutno také konzistentní), snížení plyšovosti světa, uvěřitelnější reakce. Rozprofilování na škále dobra a zla, protože až na pár pokusů je to stále bídně dvoubarevný svět, atd...
Co se týče nových předmětů bych uvítal spíše větší rozmanitost vzhledů než vlastností. Co se týče lokací, velká spousta je svým způsobem prázdná - bylo by zajímavé jim dodat nějaký smysl.
EDIT: Omlouvám se za OT příspěvek.
Tak tady souhlasím. A snažím se sama s těmi reáliemi dělat, co to jde. Problém ovšem je jejich schvalování, momentální vývoj je takový, že něco sepíšete, je to (nebo spíš není) přečteno, začne se to tedy používat, část světa vč. DM to přijme a hraje podle toho... a pak se objeví někdo jiný, kdo o tom nemá tušení a dál si to dělá podle svého. Inu. Tak či tak, taktika "napiš, předej a když nepřijde zamítnutí, udělej z toho pravdu" funguje. Každopádně je to záležitost hráčů, ne DM, takže nemá cenu plakat - místo toho pište.

Chybí například trpasličí reálie - pokud by je někdo z trpaslíku chtěl zapracovat (a vzal přitom v úvahu již vytvořené a existující reálie hráčské, týkající se Mithu), bude to skvělé.

Co se týče propracování NPC, to vyžaduje, aby se jedno konkrétní DM chopilo jedné konkrétní oblasti a tu si kvalitně a přehledně zpracovalo tak, aby to ladilo do zbytku. A tu oblast hrálo. Vzhledem k tomu, že obě současné aktivní DM už svůj koutek tak nějak mají, je to otázkou daleké budoucnosti.

U vzhledů plně souhlasím - sama jsem spíš proto, aby se vzaly topovky (ty, řekněme, dvě tři zbroje, co se nosí, dvě tři zbraně a dva štíty) a udělaly se v deseti variantách vzhledů. A pak stačí vyházet všechny ty zbroje a zbraně, které nikdo nikdy nepoužije (jsou ošklivé, cenově i výkonostně k ničemu...) a místa v paletě je habaděj. Ovšem toto, stejně jako prázdné lokace, už bylo na DM stole nejen ode mne tolikrát, a - no, prostě to nějak vždycky vyšumí.

Fakt nevím, co poradit, když jsem sama skeptická - vemte ty zbroje, otestujte používáním, napište nějaký stručný seznam + - problémů s nimi, konkrétní instrukce co změnit - a pak by se to třeba dalo Onyxovi nějak citlivě předložit. Já tomu příliš nevěřím..

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 15.04
od Wolf
Souhlas.
Tento topic si s velice malou pravděpodobností Onyx přečte.

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 15.57
od Van
Jsem vskutku překvapen, že to nevíš, Braenn.

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 16.34
od Woxa
Mimochodem, doporučuji překontrolovat si starší výzbroj. Já právě zjistil, že několik kousků z mého trezoru převzalo nové, "lepší" vlastnosti :)

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 16.38
od Mourisson1
Braenn píše:Fakt nevím, co poradit, když jsem sama skeptická - vemte ty zbroje, otestujte používáním, napište nějaký stručný seznam + - problémů s nimi, konkrétní instrukce co změnit - a pak by se to třeba dalo Onyxovi nějak citlivě předložit. Já tomu příliš nevěřím..
Tím "citlivě" myslíš zaspamovat mu PM, Email a cokoliv jiného těmi instrukcemi, a pak ještě napsat Alquistovi, že si to onyx nepřečetl, a Alquist s tím kdyžtak něco udělá a donutí ho si to přečíst? Protože podle mých zkušeností nejspíš nic jiného nefunguje :blink: :blink:

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 17.13
od Wolf
Stačí nikoho nespamovat, poslat to mě nebo Alquistovi, případně to hodit sem (já to tak nějak čtu) a my to Onyxovi předložíme.

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 17.23
od DarckDewy
K tomu mému co jsem psal, ano Mechaniku hry neznám ani za mák, jsem rád že vím co jak a kdy použít. Ale i tak myslím že se nad tímhle Onyx pozastaví, pokud to bude nějak objektivně a v klidu sepsané do jednoho Postu aby nemusel hledat co kdo jak myslel :) Jelikož hodně lidí tu napsalo názor jednotný ale svým stylem.

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 17.44
od Brambor
Woxa píše:Mimochodem, doporučuji překontrolovat si starší výzbroj. Já právě zjistil, že několik kousků z mého trezoru převzalo nové, "lepší" vlastnosti :)
Poslušně hlásím, že jsem zkontroloval skoro všechny trezory a nic "lepší" vlastnosti nezískalo. Snad až na jedno kopí, které má jiný vzhled než mělo původně. :(

Re: Nové OP předměty

Napsal: 19. 12. 2014 17.57
od Mourisson1
Tak jsem si ty zbroje teď zkouknul vyscreenované a jak by řekl Nalk:

"Nevím co kdo hulil za matroš, ale chci ho taky!"


EDIT :
Brambor píše:Kdyby se dodělal CRAFT (hypoteticky, vím vím, není to tak jednoduché), dost možná by se vyřešil problém nových zbrojí. :-)

Z hlediska napsání scriptů to imho jednoduché JE. Složité (podle mně spíše nemožné) je vybalancovat a vymyslet to tak aby to bylo našroubovatelné na EQ. protože ve chvíli kdy tu bude každej druhej fakt dobrej kovář, odRPí ti s tím h**** a bude si dál žít v krásné iluzi že se sežene ruda, ta se dá do pece a jde se dělat meč, tak je craft špatně. Potom potřebuješ dát craftu smysl, kdyby to vyrábělo jen obyčejné (chápej tím v obchodě sehnatelné) itemy, tak se s tím moc lidí nebude patlat. Pokud by to dělalo silnější itemy tak by to rozházelo trochu tu rovováhu itemů atd,ale po tom co se teď stalo se zbrojemi to už asi nemá moc váhu. Podle mně je craft na EQ zbytečný. Kdo chce, ten si to zařídí, a nepotřebuje k tomu ten craft systémově.

EDIT2 : Ani vzhled itemů už nedává craftu smysl, dával by smysl dřív, kdy mít něco originálního bylo vzácnost, a předměty od DM byly opravdu unikáty, ne v době kdy se to rozdává všem.

DarckDewy píše: Nejsem zastáncem nevyrovnanosti světa ale souboje také nejsou nic na krátkou dobu a už ne ve zbrojích, furt se v Fantasy světě ohánite realitou a popravdě v plné plátovce kdyby jsme se bavili o realitě by bodl slow, snížení dex ve všech případech. U luku potřeba sílu alespoň 14 a za každý útok na kolo u většiny těžších zbraní a to i u luku +1 ke každému ůtoku do odolnosti jelikož zkuste si máchat celokovovou sekerou nebo jednaapůlručním mečem s takovou vervou a co vůbec lukem střílet 3x za kolo ( myslím že to je 6sec ) Mě v 15 letech dalo jedno napnutí luku (keltského) dost zabrat a to cvičím a nemyslím že jsem úplně nejslabší.

Já si to klidně zkusím, problém je v tom že se tu bavíme třeba o mojí postavě co má sílu s přehledem přes 20, to znamená podle stránek :

"Síla - Nesmírně silný tvor."

Odolnost někde na 15-16, což je podle stránek :

"- Už něco vydrží, obvykle zůstává při pitce/bitce poslední na nohou, jen tak se neunaví a nechytne první bacil co letí kolem"

Takže proč jí dávat slow, když má statistiky na to aby si popoběhla i s každou takovou sekerou v jedný ruce?¨


Síla na luk minimálně 14, to odpovídá popisu :

"Síla - Velmi silný tvor, často manuálně pracující."

Pi*ovina dávat 14 požadavek.

A co se týče napnutí luku. Záleží na luku. Tím že řekneš "keltský luk" neříkáš nic. Kolik liber tah?

Re: Nové OP předměty

Napsal: 21. 12. 2014 11.54
od Wolf
Zatím Onyx nejspíše plánuje rozdělit zboží jen na určitá místa.

Re: Nové OP předměty

Napsal: 20. 1. 2015 23.08
od Van
Tak se mi zdá, že došlo k úpravě. Nejvíc přesílená zbroj nyní už nemá redukci na tupé, zbytek byl snížen. Což je docela použitelná úprava. Mimochodem dříve zakoupené zbroje to nejspíše neovlivní, asi jako když se dříve vyskytovaly kožichy jako oblečení s magickým bonusem do AC+3, namísto toho aby se počítaly jako zbroje.
EDIT: ač trpasličí verze (která má možná až nyní omezení na pidi rasy) má pořád ty vysoké OP hodnoty. :shades: