Stránka 23 z 34

Napsal: 18. 12. 2011 20.22
od darmian
Dron píše:Zdá se, že Gondor si jde pro vítězství, tak budeme moci alespoň začít novou kampaň - před 5 dny vyšla Third Age TW 3.0, tak je načase začít stahovat - 3,5GB :biggrin:
Do vítězství mám ještě daleko (Do kompletního pádu Mordoru zbývá minimálně 10 tahů za předpokladu, že vyhraju kompletně všechny bitvy a to bez velkých ztrát (ani jedno není jisté)) Navíc si nemyslím, že další Third Age kampaň by byla dobrá volba... bohužel se to kompletně celé odvíjí od toho, kdo odehraje bitvu a to je o ničem, jelikož sebesilnější armáda se dá porazit díky demenci AI.

Raději bych se poohlédnul po módu (Stainless Steel (?)), ve kterém by nebyl problém v autoresultu. Ten je sice taky dost blbej, ale asi je to skutečně férovější volba.

Napsal: 18. 12. 2011 21.54
od Dron
Určitě bych něco zase začal, až to skončí :smile:

Napsal: 18. 12. 2011 23.47
od Fryn
Nápodobně.

EDIT:
Ad Stainless Steel - rozhodně je to jeden z nejkvalitnějších modů co znám. Jedná se asi o nejdotaženější koncept původní hry (myslím, že část týmu je zodpovědná právě i za Third Age).
Ad Third Age 3.0 - Pomalu to stahuju. Jedna z nějvětších novinek, o které se dost mluví je vyobrazení známých měst/pevností v podobě jak je známe z filmů (což je teda sakra pořádný výkon a tvůrcům za tohle patří můj obdiv - nahradit standartní modely měst a hradů, i podle toho co jsem kdysi četl, asi nebyla žádná sranda). Z prvních dojmů těch co si to už nainstalovali jsem pak ještě vyčetl něco o menším rozšíření mapy (Oblast Gundabadu), nějaké nové (pavouci) plus možná předělané jednotky. Hrdinové disponují zvláštními schopnostmi. AI bojů je prý opravdu velmi propracovaná a celková obtížnost hry se zase o něco posunula (i po ekonomické stránce) atd... .

Napsal: 19. 12. 2011 0.38
od Naylun
Sakra a to jsem se chtěl přes Vánoce učit :smile:

re

Napsal: 19. 12. 2011 11.20
od Vugi
Akorád jsem dohrál párkrát Shoguna 2, tak jdu na tu TA 3.0 :smile: Btw být v TA taková AI jako v Shogun 2 tak mi to odehrávání AI ani nevadí :clover:

Edit: kdo je na tahu? V mailu nic nemam, tak snad né já :D

Napsal: 19. 12. 2011 11.47
od Naylun
Na tahu je Sir Červík, vždycky čekám těch 24 hod, než to odehraju za něj...

Napsal: 19. 12. 2011 13.09
od Naylun
Done za Mordor i Isengard.

Z Mordoru mnoho zpráv není, ale zdá se, že Denethor dobývá další a další skřetí ležení a Mordor všechno stahuje do klíčových bodů jako Barad Dur, Black Gate a Nargoth. Očekávají se ještě krvavé bitvy, ale vzhledem k situaci už se všeobecně předpokládá, že Denethor dovede své tažení do úspěšného konce.

Napsal: 19. 12. 2011 19.05
od Dron
Odehráno, odesláno.

Skřeti vstoupili do Lórienu a jejich náčelník se prý nyní prohlašuje za jediného Pána prstenů, který ovládne celou Středozem a osvobodí Mordorské bratry z područí lidí a elfů.
Skřetům, kteří prchli zbaběle před trpaslíky pak slíbil odpustit, pokud se vrátí zpět do hor a přidají se k jeho neporazitelné armádě.

re

Napsal: 19. 12. 2011 20.00
od Vugi
Má to Rhun

Napsal: 19. 12. 2011 22.39
od Dron
Fryn píše:Ad Third Age 3.0 - Pomalu to stahuju. Jedna z nějvětších novinek, o které se dost mluví je vyobrazení známých měst/pevností v podobě jak je známe z filmů (což je teda sakra pořádný výkon a tvůrcům za tohle patří můj obdiv - nahradit standartní modely měst a hradů, i podle toho co jsem kdysi četl, asi nebyla žádná sranda). Z prvních dojmů těch co si to už nainstalovali jsem pak ještě vyčetl něco o menším rozšíření mapy (Oblast Gundabadu), nějaké nové (pavouci) plus možná předělané jednotky. Hrdinové disponují zvláštními schopnostmi. AI bojů je prý opravdu velmi propracovaná a celková obtížnost hry se zase o něco posunula (i po ekonomické stránce) atd... .
Tak ty modely hradů jsou fakt dobré, ale dobýt teda Roklinku, která je sice bez hradeb, ale jednotky musí postupovat jedna po druhé po úzké cestě a mostech, zatímco ji zasypávají elfové šípy, nic moc :-)
Jinak je hezčí mapa a v každém sídle je mezi stavbami kniha, která popisuje o jaké místo se jedná, co tam žije atd.
Pavouky má Mordor ale nezkoušel jsem je.

re

Napsal: 20. 12. 2011 0.37
od Vugi
Ta hra mě přijde akutně zabugovaná... např: armády AI se portují přez čtvrku mapy .. postavím budovu a za 3 tahy jí stavím znovu, toto stále a stále dokola .. dám udělat jednotku, ona se buď vyrobí a pak zmizí, nebo je tam pouze ve výrobě, ale neudělá se … těch bugů je tam hrooozně moc, ten script co je v naší hře vypnutý, je tu ještě nějaký utltrasuper, protože nejenom že hrad co je prázdný je najednou fullstack s jednotkama co AI nemá jeste ani mít .. ale + ještě u hradu se vyskytne další fullstack arma .. totok se děje na medium obtížnost :D :crazy: Jinak hráče trpů mohu potěšit 5 oddílů dwarf warriors roznese v autoresultu fullstack pokročilou plně exp armu Rhunu :D :D :D Dokud se nedoladí tak se vracím k Shogunovi 2 :glare:

Napsal: 20. 12. 2011 11.47
od Fryn
Tak moje první dojmy z Third Age 3.0. Něco nové hudby, některé frakce mají nové intra (převážně ty, kterým se nově zpracovali jejich sídla - jak poznamenává Dron, dobývání některých z nich bude docela zábava, mně stačil jen pohled na Minas Tirith :biggrin: ), knížečka u každé usedlosti (pojednávající o historii tohoto místa a speciálních jednotek, které tam můžete cvičit) je skvělá, pár upravených a nových budov (některé získávají vlastnosti navíc, třeba jako doly, které už negenerují jen zlatky, ale podporují i růst obyvatelstva), stejně tak trochu upravené jednotky (třeba dobou rekrutování), všiml jsem si, že snad každá frakce začíná s pár opravdu elitníma jednotkama (třeba Gondor má už ze začátku Fountain Guard, trpaslíci mají zase Dragonslayers of Ered Luin a dokonce i ještě větší řezníky jako jsou Iron Guard). Generálové mají speciální schopnosti, které obvykle ostatním jednotkám snížují únavu, zvyšují útok, "uzamknou" jejich morálku nebo dokážou prchající jednotky znovu vrátit do boje (všechny tyto schopnosti docela vyčerpávají). Některá města mohou rekrutovat jednotky i při obléhání. Bojovou AI bude třeba vyzkoušet trochu podrobněji.

Jinak, jediný (nejspíš) bug kterého jsem si zatím všimnul, se týkal získaného předmětu, který symbolizuje statut města a velmi pomáhá při jeho správě (nějaký bonus do obchodování a zákona), bohužel do rukou ne mého správce, ale zvěda, kterého jsem tam právě trénoval. Bugů tam asi bude více (přibylo i hodně nových skriptů) a tak bude možná lepší, tak jako u všech předchozích dílů, počkat na verzi 3.1, kde se obvykle vše vychytá (takto se alespoň vše lépe otestuje, když k tomu mají přístup hráči). Počítám, že patch se objeví v nejbližší době.

P.S. Co jsem slyšel, tak jeden "oddíl" pavouků si opravdu hravě poradí s oddílem Fountain Guard.

EDIT: Možná by bylo lepší celou diskuzi o nové verzi přesunout do hlavního TW topicu.

re

Napsal: 20. 12. 2011 18.25
od Vugi
Užitečný topic http://www.twcenter.net/forums/showthre … st10729540 … pár neduhů už je ok

re

Napsal: 21. 12. 2011 12.56
od Vugi
Má to Gondor :bigwink:

Napsal: 21. 12. 2011 18.59
od darmian
Před nedávnem byla dobyta další mordorská pevnost - Durthang. Čím více se blíží čas útoku na Barad Dur, tím atmosféra v gondorských táborech houstne. Při pohledu na největší pevnost Středozemě a Veliké Oko sedící na její koruně, tuhne krev v žilách i těm nejudatnějším. Přesto vojáci neztrácejí naději, když se dostali tak daleko, tak už přece musejí zvítězit! Nebo ne?

Na jihu zatím Gondor získal zpět pod kontrolu Kas Shafru. Po tomto očekávaném vítězství se oči všech upínají k Amon Eithel - hlavnímu táboru gondorských armád v Haradu. Říka se, že se prý Harad ještě stále nesmířil s porážkou Temného Pána a s až fanatickou odhodlaností bojuje proti silám dobra. Prý se ti upjatí jižané dokonce pokoušejí dobýt město, které se přidalo pod ochranu Rohanu poté, co se vzepřelo svým haradským pánům. Na tom stejně ale nesejde, protože Gondor již vyslal tomuto městu na pomoc část své armády. Ta ty psy rozdrtí.


Má to Balrog.

Napsal: 22. 12. 2011 9.59
od The_Balrog
Stihnu odehrát až pozdě večer, omlouvám se.

Napsal: 22. 12. 2011 20.41
od The_Balrog
Hotovo! Odesláno, skoro vše vyhráno, už to máme v kapse! :)

Napsal: 24. 12. 2011 8.36
od Nalk
V rámci Štědrého dne si dovolím porušit pravidlo o odehrávání do 24 hodin a dávám Frynovi, kdyžtak ještě den navíc (pokud to tedy zítra odehraje, tak okamžitě po něm odehraji já). Děkuji za pochopení (né že byste s tím mohli, něco dělat že? :bleh: ) :clover:

Šťastný a veselý celé Středozemi *Haldir nabízí Uglakovi dáreček a elfí vojska rozhazují všude Santa Clausovské čepice*

Napsal: 25. 12. 2011 23.01
od Fryn
Moc se omlouvám, když jsem před vánoci odjížděl z Prahy, počítal jsem, že budu mít hned bezproblémový přístup k internetu (bohužel, kvůli nečekaným technickým potížím, jsem si na něj musel pár dní počkat).
Veškeré tahy budu schopen zahrávat krátce po silvestru. Teď můžu tak maximálně posílat nějaké instrukce přes PM (rozhodně ještě něco pošlu Nalkovi).

Napsal: 26. 12. 2011 0.29
od Nalk
Takže odehráno.

U trpaslíků nuda (a hromada pokynů v PM :megalol: ).

Mezi lesními elfy se mluví o bitvě v srdci Lórienu. Skřeti ve více jak dvojnásobné přesile bojovali s elfím vojskem. Velká část vojska elfů tuto bitvu nepřežila, avšak skřeti byli poraženi i s jejich nejvyšším náčelníkem. Lórienští slaví velkou výhru, ačkoliv padlo mnoho dobrých elfů.