Stránka 226 z 456
Napsal: 15. 4. 2010 21.36
od Morgie
Bruciacullo píše:
A nakonec, jako obvikle děkuju Morgie neboť každá minuta hry s ní je velice obohacující a ještě se mi nestalo že bych se nudil
Jo a abych nezapoměl tak díky Ditrichovy za vtipnou vložku do uspěchaného dne

každý přibuzenský rozhovor Morgi Ditrich Galli mě něčím rozesměje ani tentokrát jsem nebyl zklamán
To já děkuju Tobě, Galli.

Za to všechno. Za to, jak fajný má Morgiš s Gallim život.
A Dietrichovi děkuju taky. Sice jsou to vždycky jen takové krátké vsuvky, ale rozhodně zahýbou žlu... ehm.. životem

Napsal: 18. 4. 2010 4.06
od binvlada1
CHci poděkovat za hru tomu co se nelibi memu psovi ! DIK A SORY (prvni hra a prvni komp, v mych letech)
Napsal: 18. 4. 2010 4.08
od binvlada1
Napsal: 18. 4. 2010 6.18
od Tommy
binvlada1 píše:Chci poděkovat za hru tomu, co se nelíbí mému psovi! DÍK A SORRY (první hra a první komp, v mých letech).
Taky díky za hru. Není se za co omlouvat… Bylo to fajn.
Napsal: 18. 4. 2010 9.14
od Morgie
Á!! Včera/dneska úžasná hra! Neubráním se zase poděkování.
Díky Ti,
Gali, za další skvělý a jedinečný čas!
Díky,
Dietrichu, ty "schlíplá světluško"

.
A také
Dinovi a Vanovi.
A
Shie. I když tam vůbec nebyla.
Napsal: 18. 4. 2010 23.15
od Jon
Díky za finále sošek. Bylo to moc pěkně připravené.
Napsal: 18. 4. 2010 23.17
od zuzuPD
Já bych chtěl poděkovat za celé sošky, od pavouků u skřetů, přes výrobu druhých sošek až po finále. Na jednoho bracha toho bylo až až.
Napsal: 18. 4. 2010 23.19
od Lassair
Chtěla bych poděkovat všem za hru a výpravu za soškami.
Napsal: 18. 4. 2010 23.33
od Aefar
Já taky díky za celý... multiquest
Vtipných situací byla celá řada po celou dobu. Dnes bych chtěl poděkovat i poskytovateli internetu za včasné zprovoznění tak akorát. Už jsem si myslel, že budete muset improvizovat beze mě.
Napsal: 18. 4. 2010 23.42
od Winonne
Díky za úžasný konec i za celý Q. Byl hodně emotivní :)
Napsal: 19. 4. 2010 7.53
od Pavel Urban
Atmosféra byla vynikající (poušť i chrám), průběh už od začátku byl dost nabitý emocemi (a pro Dina hlavně ten začátek dost otřesný

), ostatně jako celý ten Q. Hodně jsem si to celé užil, hlavně celkovou příběhovost, takže velké díky ode mne patří všem aktérům s většími i s menšími rolemi... bez vás by to nešlo.
(trochu mi to připomíná podělování při Oskarech, ale co už...

)
Napsal: 19. 4. 2010 10.50
od Naylun
Oskar za nejlepší film, Oskar pro všechny hlavní i vedlejší herce, Oskar za hudbu, Oskar za efekty... Jo, bylo to pěkné, díky všem zůčastněným. Včerejší finále stálo za to a i když se do něj z technických a časových důvodů nepovedlo narvat všechno, co tam mělo být, stále to bylo velkolepé. Velké díky si v tomto ohledu zaslouží i Piti, protože bez ní by to včera kulhalo (hra mi během výpravy několikrát spadla, navíc např. uprostřed závěrečné bitvy) a nebyla by tam spousta pěkných efektů, duchů atd. Zároveň mají můj obdiv hráči prokletých postav, kteří i přes velké omezení své hry a často dost beznadějný vývoj nerezignovali a hráli dál pěkně své úděly - troufám si říct, že jinde než na EQ by se podbná věc na hráčích nechat nedala (když yvnechám zahraniční PW). A teď několik perliček z produkce:
* Prvotní podnět ke vzniku Q dal bug, který v trezoru jedné postavy změnil jedné z těch sošek model. Bralo se to ale IC a rozjelo se z toho to, co jste viděli :)
* Původně jsem ten Q chtěl realizovat už jako hostitel a první záznam o něm je ze srpna 2009.
* I čistě v rovině DS je to můj nejdelší, nejrozsáhlejší a nejzamotanější Q. Trval něco přes 2 měsíce a zapojilo se do něj včetně vedlejších rolí cca 17 PC, 18 různých NPC, 14 unikátních itemů a vliv 6 různých bohů Desky. Jen finální bitvy se účastnilo cca 12 PC. Během Q se paralelně odvíjelo 5 příběhů pětice prokletých předmětů v různých částech Desky a v každém tomto příběhu vystupovala skupinka postav. Vzájemné vztahy skupinek nabraly několikrát neočekávaný vývoj, nakonec se však po velkém usilí podařilo všech 5 příběhů spojit do společného závěru. Z pohledu DS to znamenalo pravidlenou dlouhodobou hru na více místech zároveň.
* Vývoj Q byl nechán z velké části na PC a bylo kalkulováno i s jinými než plánovanými vyústěními včetně špatných konců a trvalých následků.
Dále se asi přeorientuju na menší Q pro menší počet PC, na které je platforma NWN lépe stavěna a taky moje nervy a časové možnosti. Ale dobrá zkušenost

Napsal: 19. 4. 2010 22.00
od The_Balrog
Panathian píše:…
Taky díky, škoda, že mi nezůstal ten krásný ocásek :3
Fakt to byly moc hezké měsíce ve hře :)
Napsal: 21. 4. 2010 17.29
od Skurkaa
Dneska se mé díky zaslouží nejvíc Naylun a Piti. Příjemná hra. :) A Naylune, měl jsi pravdu
Samozřejmě nezapomínám i na ty co tam byli a pomohli mi, Jack,Sára a nezbeda Čiko

Napsal: 21. 4. 2010 18.06
od kohen
Díky za odpolední malý Q.

Napsal: 22. 4. 2010 7.29
od Aefar
Díky (opravdu jen v dobrém

) za Catigernův dokonalý den blbec...
Především nemocnému účastníku výcviku a pak Piti, ale i samotné Catigernově přímočaré prostotě a zabedněnosti v některých věcech.
Napsal: 22. 4. 2010 10.10
od schizonti
Bruciacullo píše:
Takže, díky Sáře za zajmavý rozhovor atp.
Skurkaa píše:
Samozřejmě nezapomínám i na ty co tam byli a pomohli mi, Jack,Sára a nezbeda Čiko

A já děkuji vám. A také DM, kteří se na tom podíleli.
Napsal: 22. 4. 2010 16.51
od Deadlymoon
Děkuji za trpělivost dvoum postavám a za napínavou hru. Bohužel mě jako obvykle tížil čas

a já musel každou minutou pryč.… děs běs toto.
Ale díky

Napsal: 22. 4. 2010 17.47
od - bonifac -
Aefar píše:Díky (opravdu jen v dobrém

) za Catigernův dokonalý den blbec...
Především nemocnému účastníku výcviku
Nemáš zač, že si to ty tak i příště něco chytnu
Deadlymoon píše:Děkuji za trpělivost dvoum postavám a za napínavou hru. Bohužel mě jako obvykle tížil čas

a já musel každou minutou pryč.… děs běs toto.
Ale díky

Taky musím poděkovat

Bylo to pěkné (chvilku sem si říkal jestli to přežijem

)
Napsal: 22. 4. 2010 20.07
od Scrappy
Já dneska udílím několik poděkování: za 1) Drakovidcům - Jackovi a Pwentovi
za 2) Deadovi a celé skupince "strážných"
za 3) Panathianovi za krásný quest, který Willa nehorázně žral, že už ani kouzlit nemohl
Ale pak se i na druhou stranu musím omluvit za své reakce jak DM, tak hráčům. Mohli jsme se u toho chytání více pobavit a nekončit to ubohým kouzlem

. Mrzí mě, že to kouzlo používám tak často, že se to dá už nazvat reflexem *povzdechne*. Vynasnažím se o změnu k lepšímu, abychom se více bavili.