Stránka 27 z 30

Napsal: 27. 2. 2009 19.19
od drake127
Ghost píše:Někde sem viděl systém, který umožňuje přes dialog nastavit do čeho ta která proměna promění... např. proměna ve drowa promění v třeba baziliška atp.
Ale jistě, toto jde. Ovšem jedná se jen o změnu vzhledu, musely by se tak implementovat zvláštní vlastnosti jednotlivých tvorů, musely by se nějak zneschopnit současné featy, které fungují na zcela jiném principu.

Neříkám, že to není možné, ale že by se muselo fakticky celé povolání přepsat od začátku.

Napsal: 27. 2. 2009 19.26
od George
drake127 píše:
Ghost píše:Někde sem viděl systém, který umožňuje přes dialog nastavit do čeho ta která proměna promění... např. proměna ve drowa promění v třeba baziliška atp.
Ale jistě, toto jde. Ovšem jedná se jen o změnu vzhledu, musely by se tak implementovat zvláštní vlastnosti jednotlivých tvorů, musely by se nějak zneschopnit současné featy, které fungují na zcela jiném principu.

Neříkám, že to není možné, ale že by se muselo fakticky celé povolání přepsat od začátku.
Jo takhle.. hmm, tak aspoň ty vzhledy.… popř. nějaký dodatečný věci (zpomalení pro babču Govanovou apod., snížení odolnosti pro dítě atd.) Ono stejně všechno nastavit je hromada práce... vzhledy jsou jednoduchý.

Napsal: 27. 2. 2009 19.33
od Nalk
Myslím, že Georgovi by stačilo spíš jen něco ve stylu: "Runa proměny v hobita (X použití za den, promění postavu do hobití podoby a zase zpět, Proměna v elfa (to samé), atd.) :bigwink:

EDIT: beze zbraní, bez nějakých dalších výhod, čistě jen pro RP, dokonce ani možnost výhodně nakupovat (jak když v proměně odmítá obchodník jednat).

Napsal: 27. 2. 2009 19.41
od drake127
Nalk píše:Myslím, že Georgovi by stačilo spíš jen něco ve stylu: "Runa proměny v hobita (X použití za den, promění postavu do hobití podoby a zase zpět, Proměna v elfa (to samé), atd.) :bigwink:

EDIT: beze zbraní, bez nějakých dalších výhod, čistě jen pro RP, dokonce ani možnost výhodně nakupovat (jak když v proměně odmítá obchodník jednat).
Věřím tomu, že by mu to stačilo. Naneštěstí pro něj tu jsou proměny vzhledu jednou z nejmocnějších výhod, jaké tu lze získat a dle toho je s ní také zacházeno.

Zeptej se Ezechiela, jak rád by na své aukci viděl knihu proměn. :biggrin:

Napsal: 27. 2. 2009 19.43
od Nalk
Kniha proměn je žádaná jen pro její vysokou vzácnost. Přeměna sama o sobě představuje jisté výhody, ale jsou i mocnější věci. :smile: Ale to už je věc názoru. Třeba kovové zbroje co nejsou kovové, bych taky rád viděl na nějaké aukci. :megalol:

Napsal: 27. 2. 2009 20.08
od kokosak
Tak, někde na netu jsem viděl item, který tohle (přetypování šifterskejch proměn) dělal, bylo tam toho celkem dost. Nicméně opět spíš podle modelu "do jak drsné potvory se dokážeš změnit". Šiftra sem hrál v papirovem DnD a tam je to přesně o tom, co piše George - spousta podob, žádná nic extra, žádné zbraně, žádné magické schopnosti... ale nekonečná variabilita proměn. Taky si pamatuju jak sem jednou udělal autokvest, kdy moje postavička vodila zbytek družiny za nos pomocí spouuuusty proměn :D Osobně mi tohle pojetí sedne mnohem víc, než to, co je implementovane v NWN... ale co nadělám, že.

BTW kniha proměn by do aukce nešla, ta by se spíš tajemně ztratila, jak je jejím dobrým zvykem :biggrin:

Napsal: 27. 2. 2009 20.11
od George
drake127 píše:
Nalk píše:Myslím, že Georgovi by stačilo spíš jen něco ve stylu: "Runa proměny v hobita (X použití za den, promění postavu do hobití podoby a zase zpět, Proměna v elfa (to samé), atd.) :bigwink:

EDIT: beze zbraní, bez nějakých dalších výhod, čistě jen pro RP, dokonce ani možnost výhodně nakupovat (jak když v proměně odmítá obchodník jednat).
Věřím tomu, že by mu to stačilo. Naneštěstí pro něj tu jsou proměny vzhledu jednou z nejmocnějších výhod, jaké tu lze získat a dle toho je s ní také zacházeno.

Zeptej se Ezechiela, jak rád by na své aukci viděl knihu proměn. :biggrin:
Však podle lvlu Přeměníka... od nějakýho přeměna na žábu, racka, krysu... od sedmýho na humanoidy apod.
Kniha je od toho, že kdokoliv může používat svitky se může přeměnit na co chce.. nepotřebuje od toho 5 lvlů z druida a 7 lvlů z měňavce.
A vůbec, proč má být mág schopnější v přoměnách než Měňavec? :)

Napsal: 27. 2. 2009 21.14
od Sylmael
A co takto prikazy typu
/shift veverka (/shift dedek, /shift orel ….)

Spusti premenu na urcity definovany typ. Bud cez nastavenie vzhladu hraca na vzhlad prisery. (zbran, brnenie atd by mal hrac stale na sebe - asi nie moc dobre)
Alebo pridat do polymorph.2da hoci len 1 riadok. A tam nadefinovat novy vzhlad prisery tak aby to nebolo presilene a nedalo sa to zneuzivat. Cize cisto na RP premeny. (bez zbrane, bez zbroje, bez imunit..) A po morfnuti na takuto premenu nastavit pozadovany vzhlad prisery. (k tomu by bola nutna uprava hakov koli 2da)

Alebo prikaz ktory by dokazal skopirovat vzhlad prisery ktoru shifter vidi. Najprv by si shifter zvolil slot (dajme tomu by mal na vyber 10 slotov na premeny) prikazom /shift slot X. Potom by predmetom oznacil priseru ktorej vzhlad by sa ulozil do nastaveneho slotu. A vyvolal by premenu prikazom /shift load X. (ziadne upravy featov by neboli potrebne)

Napsal: 27. 2. 2009 21.16
od Ghost
Ty přeměny na bytosti, které vidí zní opravdu dobře! :yes:

Napsal: 28. 2. 2009 3.15
od sciorp
sice tomu vůbec ale vůbec nerozumim al ejsemjen pro aby shifter mohl třeba shiftnout do podoby hospodského
byloo by to super a IC duvody? podle mne slusnej shifter dokaze promnenit vzhled do cehokoli co uzří

Napsal: 28. 2. 2009 15.29
od OneHeart
sciorp píše:sice tomu vůbec ale vůbec nerozumim al ejsemjen pro aby shifter mohl třeba shiftnout do podoby hospodského
byloo by to super a IC duvody? podle mne slusnej shifter dokaze promnenit vzhled do cehokoli co uzří
3:15 ty démone, že se ještě odvažuješ psát na fóra :biggrin:

Napsal: 28. 2. 2009 23.42
od Ghost
Možná jsem to už někam dával, jestli ano, tak se omlouvám, ale na Vaultu jsme našel pěkný hak: dynamické modely goblinů
Jsou založené na modleu půlčíka, takže při tvoření monstra se zvolí vzhled půlčíka a k jednotlivým částem těla se přiřadí části gobliní. Takže se může měnit barva kůže atp. Myslím, že by to bylo moc pěkné

Různé druhy ptáků (možná už jsou v EQ zařazené, ale jistý si nejsem: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Cr … ail&id=617

Nová monstra (tady je také možné, že jsou už ve hře): http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7181 a pak nejspíš novější verze toho samého: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7121

Velká zvířata (ten screenshot ale nevypadá nic extra a ani skóre nenapodívá o přílišné kvalitě): http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=1661

Slon, nosorožec (2 druhy) a mamut: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=1013

Jednorožci, různá kvalita: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=3533, http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=3688

Napsal: 1. 3. 2009 6.33
od kokosak
Tak nějak ti odkaz u mamutů ukazuje na obrovská monstra :bigwink:

Napsal: 1. 3. 2009 8.39
od Ghost
Aj, zrada! Už je to opraveno

Napsal: 1. 3. 2009 8.49
od The_Balrog
Týjo, pegasové! : ) I když já bych chtěl radši jednorožce :3

Jo a je tam zase chybka, máš tam dvakrát stejný odkaz (velká monstra a jedno z tech dvou monsterpacku)

Napsal: 1. 3. 2009 9.23
od Ghost
Bóže, už se v tom začínám ztrácet :) Opraveno, snad už je to všechno dobře

Jednorožec je v jednom z těch velkých packů, ale přihodil jsem další odkaz

Napsal: 2. 3. 2009 8.51
od Braenn
Ti vykreslení ptáci jsou nádherní.

Napsal: 2. 3. 2009 9.13
od NiamCK
Souhlas, ptáci a jednorožci šup sem s tím! *vubec netíhne k jednorožcum ne ne*

Napsal: 2. 3. 2009 11.27
od anurin
NiamCK píše:Souhlas, ptáci a jednorožci šup sem s tím! *vubec netíhne k jednorožcum ne ne*
Nene... žádnej kůn s rohem na hlavě. Doma a starat se o děti :excl:

Napsal: 13. 4. 2009 9.43
od Ghost
Nový docela povedenný jeskynní tileset: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7750

A další vražedné monstrum do EQ sbírky... drakolišek: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Cr … ail&id=634