Napsal: 13. 4. 2009 12.14
Bezva díky, zkouknu a případně zařadím do nových haků.
Ti zlobři působí povědomě... takže to tu asi bude... i když... nemám úplně malířskej cit pro detail v okuGhost píše:Možná už je to na EQ zařazené, nevím.
Battlefield placeables: http://nwvault.ign.com/View.php?view=ha … il&id=3802
Ghost píše:Mechanická zvířata: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7762 … že by nový druh golemů z Gnorisu?
Ten Hak pack s těma oblečeníma, co tam maj.… je dost dobrej.. a nejsou tam jen takovýhle odvážnějšíAkruo píše:Ghost píše:Mechanická zvířata: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7762 … že by nový druh golemů z Gnorisu?
ty zvířátka nic-moc, ale ty paní z obrázků bych na EQ klidně zařadil…..
![]()
![]()
Jó to jo...Kapik píše:Jo, to korigování výšky a šířky by bylo hodně luxusní![]()
Sakra to je pech... člověk chce nějakýho piráta rozsekat a nikdo na něj neútočí.. a na jinýho zaútočí nejmíň jednou denně.… krom toho jejich sílu bych nechal tak, jak je...slabí mi zrovna nepřijdou.Braenn píše:+ malý edit:
Navýšit úrovně pirátských strážných. I relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít, což se vzhledem k tomu že sami útočí děje poměrně často. A ostatní piráti samozřejmě v klidu přihlížejí. Když jsem letěla kolem třetí pirátské mrtvoly na náměstí u hospody, přilšlo mi to trochu divné:))
Před piráty by se mělo utíkat, ne naopak
každopádně ne, když na ostrově začínáš na 1 lvl =) to jsou závody v běhání ke studni a zpátky xDGeorge píše:Sakra to je pech... člověk chce nějakýho piráta rozsekat a nikdo na něj neútočí.. a na jinýho zaútočí nejmíň jednou denně.… krom toho jejich sílu bych nechal tak, jak je...slabí mi zrovna nepřijdou.Braenn píše:+ malý edit:
Navýšit úrovně pirátských strážných. I relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít, což se vzhledem k tomu že sami útočí děje poměrně často. A ostatní piráti samozřejmě v klidu přihlížejí. Když jsem letěla kolem třetí pirátské mrtvoly na náměstí u hospody, přilšlo mi to trochu divné:))
Před piráty by se mělo utíkat, ne naopak
Slabší postavy to mají ještě těžší... pohledná zaklínačka se buffne a je nesmrtelná... pohledná bojovnice.. a ještě bez výbavy je celkem... na tom špatněLuelle píše:každopádně ne, když na ostrově začínáš na 1 lvl =) to jsou závody v běhání ke studni a zpátky xDGeorge píše:Sakra to je pech... člověk chce nějakýho piráta rozsekat a nikdo na něj neútočí.. a na jinýho zaútočí nejmíň jednou denně.… krom toho jejich sílu bych nechal tak, jak je...slabí mi zrovna nepřijdou.Braenn píše:+ malý edit:
Navýšit úrovně pirátských strážných. I relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít, což se vzhledem k tomu že sami útočí děje poměrně často. A ostatní piráti samozřejmě v klidu přihlížejí. Když jsem letěla kolem třetí pirátské mrtvoly na náměstí u hospody, přilšlo mi to trochu divné:))
Před piráty by se mělo utíkat, ne naopak
jo s pohlednou, drzou a ještě dycky přiožralou bojovnicí to byla na ostrově hlína xDGeorge píše:Slabší postavy to mají ještě těžší... pohledná zaklínačka se buffne a je nesmrtelná... pohledná bojovnice.. a ještě bez výbavy je celkem... na tom špatněLuelle píše:každopádně ne, když na ostrově začínáš na 1 lvl =) to jsou závody v běhání ke studni a zpátky xDGeorge píše:Sakra to je pech... člověk chce nějakýho piráta rozsekat a nikdo na něj neútočí.. a na jinýho zaútočí nejmíň jednou denně.… krom toho jejich sílu bych nechal tak, jak je...slabí mi zrovna nepřijdou.
EDIT: Krom toho vzhledem ke zdroji těch mrtvol... posílení by nepomohlo
Pokud se jedná jen o řadové piráty, pak proč by nemohli být i sušinky? Hlavně ti cvo dřepí v hospodě a pořád se nalévají :DBraenn píše:relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít...
Ještě mě napadá jeden způsob, jak je "drsnit", aby je hráči nepobíjeli. Udělat opravdu velký rozsah jejich úrovní. Tj. nemám jistotu, jestli ten, co na mě beží, je 1. level, nebo 15. level.The_Balrog píše:Mám pocit, že úroveň agresivních pirátských gardistů (mluvíme o nich, že?) se do jisté míry přizpůsobuje postavě, protože alky obvykle srazí na "těžce raněn". Takže to asi nebude stejný gardista, jako ten:
Pokud se jedná jen o řadové piráty, pak proč by nemohli být i sušinky? Hlavně ti cvo dřepí v hospodě a pořád se nalévají :DBraenn píše:relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít...
A souboj, po kterém zůstaneš na "těžce raněn" mi na Ostrově přijde teda jako kurnik věc, které by se měl člověk bát (pak je postava dosti zranitelná, potřebuje chvíli léčit... a všude je zpousta prohnanejch pirátů, kteří čekají na cizí slabost). Jestli ale postav do sebe pak kopne lektvar, doběhne k nejbližšímu ohništi se na dset minut vyspat a je zase jako rybka – pak chápu, že jediná možnost, jak hráče přinutit mít z pirátů strach je, děsně je zdrsnit :) (Z tohoto jednání ovšem nikoho neobviňuji.)