Stránka 28 z 30

Napsal: 13. 4. 2009 12.14
od labir
Bezva díky, zkouknu a případně zařadím do nových haků.

Napsal: 29. 4. 2009 15.35
od Ghost
Možná už je to na EQ zařazené, nevím.

Battlefield placeables: http://nwvault.ign.com/View.php?view=ha … il&id=3802

Napsal: 29. 4. 2009 15.39
od Nalk
Ghost píše:Možná už je to na EQ zařazené, nevím.

Battlefield placeables: http://nwvault.ign.com/View.php?view=ha … il&id=3802
Ti zlobři působí povědomě... takže to tu asi bude... i když... nemám úplně malířskej cit pro detail v oku :megalol:

Napsal: 1. 5. 2009 22.26
od Ghost
Zbroj celestiála (toho psiska ve zbroji) pro PC: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7423

Napsal: 5. 5. 2009 17.48
od Ghost
Mechanická zvířata: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7762 … že by nový druh golemů z Gnorisu?

Napsal: 5. 5. 2009 18.53
od NiamCK
Krásní draci : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7636
Přenádherné arabské paláce a okolí : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7417
A kéž by takhle mohl vypadat mithallir : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7716
A jedny ponuré prostory : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7652
A něco co mi na EQ dost chybí je vlastní korigování výšky a šířky : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=5342
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=5341
A jednorožci s pegasíkama ( vy víte, mě to prostě chybí): http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7377
A krásní koníci: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7365

Napsal: 5. 5. 2009 18.59
od Akruo
Ghost píše:Mechanická zvířata: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7762 … že by nový druh golemů z Gnorisu?

ty zvířátka nic-moc, ale ty paní z obrázků bych na EQ klidně zařadil :dribble: ….. :bigwink: :biggrin: :megalol:

Napsal: 5. 5. 2009 19.01
od Kapik
Jo, to korigování výšky a šířky by bylo hodně luxusní :yes: :smile:

Napsal: 5. 5. 2009 19.22
od George
Akruo píše:
Ghost píše:Mechanická zvířata: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7762 … že by nový druh golemů z Gnorisu?

ty zvířátka nic-moc, ale ty paní z obrázků bych na EQ klidně zařadil :dribble: ….. :bigwink: :biggrin: :megalol:
Ten Hak pack s těma oblečeníma, co tam maj.… je dost dobrej.. a nejsou tam jen takovýhle odvážnější :bigwink: Zde … a zde. (Alespoň myslím, že je to vono)
Kapik píše:Jo, to korigování výšky a šířky by bylo hodně luxusní :yes: :smile:
Jó to jo... :yes:

Napsal: 12. 7. 2009 17.20
od Braenn
Ráda bych předložila pár postřehů pro "zpříjemnění" hry na ostrově.

a) umístit jeden pitný zdroj i mimo pirátské město, ideálně na severní (větší) část ostrova

b) přidat přechody, umožňující volnější a pestřejší pohyb po severní části ostrova
I.)Spojit se středem ostrova (jezírko, díra do jeskyně netopýrů) i lokaci s vlčí jeskyní
II.)Propojit obě lokace, kterými se vychází z města na sever a vytvořit tak jakýsi vnitří okruh, aby se dalo projít dokola bez nutnosti projít městem nebo jít zpět.
- cílem je umožnit postavám aby se tam mohly minout, utéct před sebou, nadběhnout si, zkrátka větší možnost pohybu.

c) přidat opraváře bot a luků/kuší
- cílem je umožnit život bez kontaktu s pevninou

d) přidat vetešníkovi do nabídky oblečení alespoň jeden plášt a opasky. Jinak tam má téměř vše co na pevnině včetně dresu na míčovanou:))
e)přidat vetešníkovi do nabídky kapuce - kde jinde než tady je třeba být zahalený a tajemný :)

Napsal: 13. 7. 2009 22.26
od Braenn
+ malý edit:

Navýšit úrovně pirátských strážných. I relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít, což se vzhledem k tomu že sami útočí děje poměrně často. A ostatní piráti samozřejmě v klidu přihlížejí. Když jsem letěla kolem třetí pirátské mrtvoly na náměstí u hospody, přilšlo mi to trochu divné:))

Před piráty by se mělo utíkat, ne naopak :biggrin:

Napsal: 13. 7. 2009 22.46
od Wendigo
Rozhodne bych byla vsemi deseti udelat njak aby se dala upravovat [scalovat] velikost PC stejne jako bylo pridani scalovani NPC ve verzi 1.69.

"big" model je na nic protoze je to model pivniho tlustocha a ne mohutne stavene/svalnate postavy a i kdyz mate vysku v popisku a pokud je neobvykla [nekdo je hodne maly nebo naopak hodne vysky] tak se da hvezdickovat a hraci si na to zvyknout ale neni to proste ono.

Napsal: 13. 7. 2009 23.31
od George
Braenn píše:+ malý edit:

Navýšit úrovně pirátských strážných. I relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít, což se vzhledem k tomu že sami útočí děje poměrně často. A ostatní piráti samozřejmě v klidu přihlížejí. Když jsem letěla kolem třetí pirátské mrtvoly na náměstí u hospody, přilšlo mi to trochu divné:))

Před piráty by se mělo utíkat, ne naopak :biggrin:
Sakra to je pech... člověk chce nějakýho piráta rozsekat a nikdo na něj neútočí.. a na jinýho zaútočí nejmíň jednou denně.… krom toho jejich sílu bych nechal tak, jak je...slabí mi zrovna nepřijdou.

Napsal: 13. 7. 2009 23.39
od Luelle
George píše:
Braenn píše:+ malý edit:

Navýšit úrovně pirátských strážných. I relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít, což se vzhledem k tomu že sami útočí děje poměrně často. A ostatní piráti samozřejmě v klidu přihlížejí. Když jsem letěla kolem třetí pirátské mrtvoly na náměstí u hospody, přilšlo mi to trochu divné:))

Před piráty by se mělo utíkat, ne naopak :biggrin:
Sakra to je pech... člověk chce nějakýho piráta rozsekat a nikdo na něj neútočí.. a na jinýho zaútočí nejmíň jednou denně.… krom toho jejich sílu bych nechal tak, jak je...slabí mi zrovna nepřijdou.
každopádně ne, když na ostrově začínáš na 1 lvl =) to jsou závody v běhání ke studni a zpátky xD

Napsal: 13. 7. 2009 23.59
od George
Luelle píše:
George píše:
Braenn píše:+ malý edit:

Navýšit úrovně pirátských strážných. I relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít, což se vzhledem k tomu že sami útočí děje poměrně často. A ostatní piráti samozřejmě v klidu přihlížejí. Když jsem letěla kolem třetí pirátské mrtvoly na náměstí u hospody, přilšlo mi to trochu divné:))

Před piráty by se mělo utíkat, ne naopak :biggrin:
Sakra to je pech... člověk chce nějakýho piráta rozsekat a nikdo na něj neútočí.. a na jinýho zaútočí nejmíň jednou denně.… krom toho jejich sílu bych nechal tak, jak je...slabí mi zrovna nepřijdou.
každopádně ne, když na ostrově začínáš na 1 lvl =) to jsou závody v běhání ke studni a zpátky xD
Slabší postavy to mají ještě těžší... pohledná zaklínačka se buffne a je nesmrtelná... pohledná bojovnice.. a ještě bez výbavy je celkem... na tom špatně :biggrin:
EDIT: Krom toho vzhledem ke zdroji těch mrtvol... posílení by nepomohlo :bigwink:

Napsal: 14. 7. 2009 0.16
od zdech
Jednu z těch mrtvol má na svědomí výše popisovaný rádobybojovník. Jen bych chtěl dodat, že to nebylo bez problémů, spíš tak tak...a to jen díky dvěma statečným žebračkám (a k boji samotnému došlo jen kvůli zcela výjimečnému stavu věcí). Pravda je, že piráti projevují značnou nekolegialitu vůči svým druhům posedlým vražednými choutkami.

EDIT: Ta nízkoúrovňová rvačka se týkala "strážného" ne "gardisty"...jinak by bylo vymalováno mezi dvěmá nádechy.

Napsal: 14. 7. 2009 0.42
od Braenn
Jistěže by posílení pomohlo, stejný level jako mají ostatní strážní na pevnině a měli by jste po legraci:) Moc dobře znám slalom mezi piráty a ideální rozdíl mezi kličkováním na 1. levelu a 15. levelu bych viděla v počtu životů, které můžu ztratit když mi pirát funí na paty.

Naopak, posílení pirátů by se nedotklo nižších levelů, ti bud utečou, nebo umřou tak jako tak :biggrin:

Napsal: 14. 7. 2009 0.59
od Luelle
George píše:
Luelle píše:
George píše:Sakra to je pech... člověk chce nějakýho piráta rozsekat a nikdo na něj neútočí.. a na jinýho zaútočí nejmíň jednou denně.… krom toho jejich sílu bych nechal tak, jak je...slabí mi zrovna nepřijdou.
každopádně ne, když na ostrově začínáš na 1 lvl =) to jsou závody v běhání ke studni a zpátky xD
Slabší postavy to mají ještě těžší... pohledná zaklínačka se buffne a je nesmrtelná... pohledná bojovnice.. a ještě bez výbavy je celkem... na tom špatně :biggrin:
EDIT: Krom toho vzhledem ke zdroji těch mrtvol... posílení by nepomohlo :bigwink:
jo s pohlednou, drzou a ještě dycky přiožralou bojovnicí to byla na ostrově hlína xD

Napsal: 14. 7. 2009 8.34
od The_Balrog
Mám pocit, že úroveň agresivních pirátských gardistů (mluvíme o nich, že?) se do jisté míry přizpůsobuje postavě, protože alky obvykle srazí na "těžce raněn". Takže to asi nebude stejný gardista, jako ten:
Braenn píše:relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít...
Pokud se jedná jen o řadové piráty, pak proč by nemohli být i sušinky? Hlavně ti cvo dřepí v hospodě a pořád se nalévají :D

A souboj, po kterém zůstaneš na "těžce raněn" mi na Ostrově přijde teda jako kurnik věc, které by se měl člověk bát (pak je postava dosti zranitelná, potřebuje chvíli léčit... a všude je zpousta prohnanejch pirátů, kteří čekají na cizí slabost). Jestli ale postav do sebe pak kopne lektvar, doběhne k nejbližšímu ohništi se na dset minut vyspat a je zase jako rybka – pak chápu, že jediná možnost, jak hráče přinutit mít z pirátů strach je, děsně je zdrsnit :) (Z tohoto jednání ovšem nikoho neobviňuji.)

Napsal: 14. 7. 2009 11.12
od Sethiel
The_Balrog píše:Mám pocit, že úroveň agresivních pirátských gardistů (mluvíme o nich, že?) se do jisté míry přizpůsobuje postavě, protože alky obvykle srazí na "těžce raněn". Takže to asi nebude stejný gardista, jako ten:
Braenn píše:relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít...
Pokud se jedná jen o řadové piráty, pak proč by nemohli být i sušinky? Hlavně ti cvo dřepí v hospodě a pořád se nalévají :D

A souboj, po kterém zůstaneš na "těžce raněn" mi na Ostrově přijde teda jako kurnik věc, které by se měl člověk bát (pak je postava dosti zranitelná, potřebuje chvíli léčit... a všude je zpousta prohnanejch pirátů, kteří čekají na cizí slabost). Jestli ale postav do sebe pak kopne lektvar, doběhne k nejbližšímu ohništi se na dset minut vyspat a je zase jako rybka – pak chápu, že jediná možnost, jak hráče přinutit mít z pirátů strach je, děsně je zdrsnit :) (Z tohoto jednání ovšem nikoho neobviňuji.)
Ještě mě napadá jeden způsob, jak je "drsnit", aby je hráči nepobíjeli. Udělat opravdu velký rozsah jejich úrovní. Tj. nemám jistotu, jestli ten, co na mě beží, je 1. level, nebo 15. level.

… vlastně mám, je tam klasickej Neverwinteráckej odhad, že? teda v případě, že hráč stihne prozkoumat protivníka :bigwink: